![]() |
رد: كرنيهات المنتدى
انا بعتزر جدا لعدم تواجودى فى القاهره وان شاء الله هكون بكره فى القاهره والتصميم بتاعى للكارنيه هيكون جاهز وارفعه بكره ان شاء وانا بعتذر تانى
|
رد: كرنيهات المنتدى
اقتباس:
|
رد: كرنيهات المنتدى
اقتباس:
|
رد: كرنيهات المنتدى
ايه اخر الاخبار............؟
|
رد: كرنيهات المنتدى
ياريت الادارة تعيد التفكير فى حكاية عدد المشاركات ديه
و كمان شرط وجود سلاح حيث انه من ضمن مزايا الاشتراك هو عمل تدريب للاعضاء فمعنى ذلك انه يمكن ان يكون العضو جديد و سوف يبداء التدريب و الهواية بعد الاشتراك |
رد: كرنيهات المنتدى
إيه يا رجالة.. مفيش أخبار جديدة ولا إيه؟؟؟؟؟؟؟
|
رد: كرنيهات المنتدى
موضوع مهم ويارب يتحقق بتلك الكيفية
|
رد: كرنيهات المنتدى
يا جماعة احنا بنتكلم فى المشاركات بس ؟
انا فعلا بدعم وموافق جدا جدا على الكارنيه بس انا عايز اعرف ليه صورة بطاقة ؟؟؟؟؟؟ انا حتى لما اعمل كارنيه نادى مش بيحتاج غير الاسم وتاريخ الميلاد والعنوان ارجو ان الادارة تعيد التفكير فى الشروط منها عدد المشاركات وخاصة صورة البطاقة |
رد: كرنيهات المنتدى
بالتوفيق ان شاء الله
بس موضوع 200 مشاركه انظرو فيه شويه |
رد: كرنيهات المنتدى
يارب الموضوع ده ينتهى بمنتهى الايجابيه
|
رد: كرنيهات المنتدى
هو مفيش اى جديد فى موضوع الكارنيهات وله ايه
|
رد: كرنيهات المنتدى
جارى مراجعة مسؤلى وزارة الشباب والرياضه بشأن الاعتماد
وحين الانتهاء فى غضون ايام سوف نوفيكم بالتفاصيل بالمناسبه موضوع المشاركات شبه منتهى |
رد: كرنيهات المنتدى
اقتباس:
|
رد: كرنيهات المنتدى
اقتباس:
|
رد: كرنيهات المنتدى
طب ليه اما موضوع المشاركات منتهى حذفتو منى اكتر من 20 مشاركة ليه كده بس
|
رد: كرنيهات المنتدى
حضرتك ممكن تقول عايز ايه بيانات في الكارنيه وانا بإذن الله هاعملك تصميم لاني كنت شغال دعاية واعلان ورقمي 0125921711 اخوكم مينا اوكيان
|
رد: كرنيهات المنتدى
لسه مفيش اخبار ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟
|
رد: كرنيهات المنتدى
يا جماعه انا عضو جديد وربنا يساعدني واحاول افيدكم في موضوع تصميم الكرنيه
|
رد: كرنيهات المنتدى
يا مسهل يا رب .... الموضوع متاخر ليه
|
رد: كرنيهات المنتدى
اللهم اجعل الصعب سهلا
|
رد: كرنيهات المنتدى
طيب استنوني يا جماعه لما اوصل 200 مشاركه حتي انول شرف الكرنيه معاكم علي الاقل نطبق المثل اللي بيقول طباخ السم بيدوقه اسف علي المثل بس هو بيتقال كده يريت حد يبعتلي البيانات اللي انتم عايزينها في الكرنيه عشان اعمله ليكم
|
رد: كرنيهات المنتدى
ومين الى يحدد المشاركات فعالة ولا مش فعالة
بلاش افتكاسات والنبى |
رد: كرنيهات المنتدى
ايه الاخبار مفيش جديد
|
رد: كرنيهات المنتدى
ما فيش اخباك جديدة ولا الموضوع نام
|
رد: كرنيهات المنتدى
3 مرفق
ممكن يكون ده شكل للكرنيه
|
رد: كرنيهات المنتدى
ده يا جماعه صوره للكرنيه من الوجهين وقابل للنقد او التعديل مع خالص الشكر لكل اللي عايز يبدي رايه
|
رد: كرنيهات المنتدى
ايه مفيش حد ولا حتي المشرف العام للمنتدي افيدونا افادكم الله
|
رد: كرنيهات المنتدى
الله ينور بس ياريت يبقي في جديد
|
رد: كرنيهات المنتدى
اقتباس:
|
رد: كرنيهات المنتدى
هو ما فيش حد بيرد من الادارة ليه ؟؟؟ ماشى الميدان موجود .
|
رد: كرنيهات المنتدى
هو الموضوع واقف ليه
و يا ريت مراجعة الشرط بتاع المشاركات ده و أقترح استبداله بعدد المواضيع مثلًا |
رد: كرنيهات المنتدى
بالتوفيق اقتراح لابد تنفيذه في اسرع وقت لانه ممتاز جدا جدا
|
رد: كرنيهات المنتدى
اقتباس:
|
رد: كرنيهات المنتدى
ايه الدنيا يا شباب الموضوع نااااام كدا ليه
|
رد: كرنيهات المنتدى
فكرة جميلة جداااااااااااااااااااااااااا
بصراحه مهمه جدا لانى لسه شارى بندقيه كرال جديده انبارح وقلت بقا لازم اجربها واشوف النتيجه وانا اول مره فى حياتى اصلا امسك بندقيه واصطاد والحمد الله جبت يمامه وحوالى 5 عصافير هههههه كل ده جميل بس الى حصل بعد كده الى مش جميل خاااااالص اتعمل ليا انا واصحابى كمين شرطه فى اكتوبر وجت حوالى 3 سيارات شرطه وكانو معتقدين اننا مسلحين ويقولى ارمى السلاح على الارض هههههه اقه دى رش ياعم يقولى عم ؟؟؟ ومستغرب اوى راح رافع رشاش غريب كده بكشاف شكلو يرعب بصراحه رحت رامى الكرال بتعتى الجديده وانا خايف تتخدش ههههه وزعلان اوى الحمد الله تم تفاهم الموضوع من قبل الشرطه وطلع زابط محترم وبيقولى بقا انا لو رخم كنت عملت ليك محضر ترويع مواطنين وده اعتقد الخطر الحقيقى ان لو شكلك كده دايق زابط هيعرف يلبسك فى حاجه وربنا سترها علينا كلنا ان شاء الله فى حاجه ثانيه 200 مشاركه ليه ؟؟؟؟ هااااا ليه ؟؟؟؟ انا عن نفسى بدور على الى عيزه من مواضيع بلاقى فى المنتدى مشاء الله طيب عايز اسال سؤال بلاقى غيرى كتبه طيب خلاص زى الفل لا بعمل الموضوع ولا بسال كده هيبقا او مشاركه فى اى موضوع وخلاص وده اعتقد مش صح حاجه ثانيه الاخوه الافاضل الى مش عجبهم صورة البطاقه الكارنيه ده ان شاء الله هيبقا معتمد من جهه حكوميه يعنى لازم اوراق واثباتات شخصيه وشايف الاداره معاها حق فى نقطة البطاقه |
رد: كرنيهات المنتدى
يا اخي العزيز hesham155 علي فكره 200 مشاركه مش كتير بس انت لو دخلت علي المواضيع وحاولت تتثقف من الناس اللي زو خبره كبيره زي كل اخواتي الليفي المنتدي هاتلاقي اني 200 مشاركه حاجه لو انت فاضي تعملهم في 3 او 4 ايام بس وموفق انشاء الله وانا بصفتي احدث واحد فا ليا حق الاخوه والمحبه اني ارحب بيك في المنتدي معانا واقولك نورتنا
|
رد: كرنيهات المنتدى
يا جماعه يا بتوع الاداره الجمعه اللي عدت انا مرضتش اعمل عليكم مظاهره في التحرير فا يريت نهتم شويه بموضوع الكرنيه انا بطلب منكم بمحبه واخوه فايريت نكون جادين في الكلام عشان مانفقدش المصدقيه وشكرا ليكم
|
رد: كرنيهات المنتدى
2 مرفق
كرنية للعضوية مهم في المنتددا علي شان يكون في امان بين التعامل مع بعض وايضا يكون في تعارف بين الاعضاء .
ارجو ان يكون شكل الكرنية المببداي يفوق اعجبكم ورضاكم . شـــــــكراً |
رد: كرنيهات المنتدى
الله ينور ياباشا وبرضه تقبل اي تعديل او اي تغير في التصميم الجميل ده وربنا يباركلك
|
رد: كرنيهات المنتدى
سوف نقوم بأخباركم صباح هذا اليوم
بالبيانات المطلوبه لاستخراج الكارنيه والاشتراك السنوى |
| الساعة الآن 01:08 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir