الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012 (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=21244)

ahmedmh_ali 12-01-03 12:13 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky (المشاركة 274014)
بتاع كفتة ههههههههههههه وبحضرلكو العشاء ههههههههههه

حاليا مهندس كمبيوتر في مدرسة امريكية .ومدير مبيعات لشركة لعب اطفال

و اية كمان ..

ahmedmh_ali 12-01-03 12:13 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsm saber (المشاركة 274016)
بيقولك في بلاي سيتشن 4 هيكون فيه (زرار) اول ما تحس انك هتخسر.............................تدوس عليه الجماهير تنزل ارض الملعب

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الرحاله 12-01-03 12:13 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
هههههههههه لك صورة على الفيس شفتها .... زى القمر يا عم ما تزعلش

ahmed6394 12-01-03 12:14 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
حلوتك انك عارف نفسك
احمد يا على هات فيس بوكك

ahmedmh_ali 12-01-03 12:14 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 274019)
هههههههههه لك صورة على الفيس شفتها .... زى القمر يا عم ما تزعلش

هههههههههههههههه يالهوى دة قديمة جدا دى 3 سنين ..

ahmedmh_ali 12-01-03 12:14 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
دة أتغير خالص دلوقتى .. حلقت شعرى .

amin hegazy 12-01-03 12:14 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsm saber (المشاركة 274013)
اسلام 21 سنة عاطل

خريج ايه يا اسلام

ahmedmh_ali 12-01-03 12:15 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 274020)
حلوتك انك عارف نفسك
احمد يا على هات فيس بوكك

تدفع كام ؟

الرحاله 12-01-03 12:15 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
هههههههههههههه زىى كده يعنى

ahmedmh_ali 12-01-03 12:16 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
يس ..........

smsm saber 12-01-03 12:17 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amin hegazy (المشاركة 274023)
خريج ايه يا اسلام

تجارة عين شمس دفعة 2011

ahmed6394 12-01-03 12:17 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اقولك كام و متزعلش

amin hegazy 12-01-03 12:18 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsm saber (المشاركة 274029)
تجارة عين شمس دفعة 2011

لسه خريج جديد لانج يعنى
ان شاء الله ربنا يكرمك وتلاقي شغل مش مستاهلا عاطل يعنى

الرحاله 12-01-03 12:19 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
طب انا عاوز اقول حاجة بس والله ما حد يضحك عليا ماشى
انا عاوز اطلع اجرب البندقية اللى جبتها دى بس مكسوف اطلع وخايف من المشاكل
انتو بتعملو ايه ؟؟؟

amin hegazy 12-01-03 12:21 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 274033)
طب انا عاوز اقول حاجة بس والله ما حد يضحك عليا ماشى
انا عاوز اطلع اجرب البندقية اللى جبتها دى بس مكسوف اطلع وخايف من المشاكل
انتو بتعملو ايه ؟؟؟

حط البندقية في الجراب وشلها على كتفك وروح حته هديا واصتاد

ahmed6394 12-01-03 12:22 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
وحده................

amin hegazy 12-01-03 12:22 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
بس متنساش تظبط النشان وتظبط البندقية الاول وتوكل على الله
ونشوف اول مشاركه في رحلات الصيد ان شاء الله قريب

Masterssss 12-01-03 12:23 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 274033)
طب انا عاوز اقول حاجة بس والله ما حد يضحك عليا ماشى
انا عاوز اطلع اجرب البندقية اللى جبتها دى بس مكسوف اطلع وخايف من المشاكل
انتو بتعملو ايه ؟؟؟


ليه مكسوف ومن ايه دي حاجه عاديه جدا اقولك:-
صفات الصياد لما يبقي لوحده :
1- بارد
2- ماشي في ملكوت لوحده.
3- فاكك ودانه علشان اللي هيسمعه من تريقه احيانا. ويفضل يكون اطرش .

الرحاله 12-01-03 12:23 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
على الله التساهيل

ahmedmh_ali 12-01-03 12:24 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
للرفع و التذكير ..

amin hegazy 12-01-03 12:24 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 274035)
وحده................

والله اللمه بتشجع وبتكون صحبه حلوة وجميله بس لو ملقاش حد هيعمل ايه يعنى
وبعدين خلي بالك دي مش زي السمك صيد السمك اروق وهادي
دي بقه تركيز ونشان ومشي بس برده ليها جملها

ahmed6394 12-01-03 12:24 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
وحده.................

الرحاله 12-01-03 12:24 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
طب والله صفات كويسة يبقى الواحد مش هو يعنى

moh_goher 12-01-03 12:25 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
الصيد ما يحلاش غير فى مجموعات روح الفريق اقوى من روح الفرد
على الاقل لو واجهة مشكلة يبقى معاه حد عنده خبرة
جرب تطلع مع استاذ جلال خليفة اطن المنتدى كله يعرفه
ويعرف طلعاته

الرحاله 12-01-03 12:26 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
هو الموضوع فعلا عاوزصحبه حلوة .. ومخلصة

ahmedmh_ali 12-01-03 12:26 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
مين نام ؟ اللى نام يقول .

amin hegazy 12-01-03 12:27 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 274047)
مين نام ؟ اللى نام يقول .

انا هدخل انام عشان عندي شغل الصبح

ahmed6394 12-01-03 12:27 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
انا نايم مردتش
اقولك كام و متزعلش

ahmedmh_ali 12-01-03 12:27 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amin hegazy (المشاركة 274048)
انا هدخل انام عشان عندي شغل الصبح

هو أنا أديتك الأذن ؟

ahmedmh_ali 12-01-03 12:28 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 274050)
انا نايم مردتش
اقولك كام و متزعلش

ح أحولك جنية رصيد أنزل هات بية شيبسى و أقعد ساكت ..

الرحاله 12-01-03 12:29 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
لو حد شاف صورة روك البتاعة اللى شايلها فى ايده دى اسمها ايه

amin hegazy 12-01-03 12:29 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 274051)
هو أنا أديتك الأذن ؟

هههههههههه
بعد اذن الصحبه الحوة دي طبعا والله واحد عجباه القاعدة وحفله التهيس دي بس الشغل بقه
ان شاء الله ربنا يجمعنا تانى على طول في الخير
وحاجزلك مكان جنبي في مجلس الشعب يا حمد :d

amin hegazy 12-01-03 12:30 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 274055)
لو حد شاف صورة روك البتاعة اللى شايلها فى ايده دى اسمها ايه

تقصد اللى شايل فيها اليمام ولا جراب الدبشك

ahmedmh_ali 12-01-03 12:31 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amin hegazy (المشاركة 274057)
هههههههههه
بعد اذن الصحبه الحوة دي طبعا والله واحد عجباه القاعدة وحفله التهيس دي بس الشغل بقه
ان شاء الله ربنا يجمعنا تانى على طول في الخير
وحاجزلك مكان جنبي في مجلس الشعب يا حمد :d

روح يا باشا ربنا يحميك و يحرسلك طريقلك و يرزقك رزق الأنبياء ، و يبعد عنك كل ذنب و أذى ..

الرحاله 12-01-03 12:31 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اللى شايل فيها اليمام

ahmedmh_ali 12-01-03 12:31 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
لو بتاعة اليمام اسمها ( يممامة ) ..















هههههههههههههههههههههههه

amin hegazy 12-01-03 12:32 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 274061)
اللى شايل فيها اليمام

والله انا مشفتش الحامل ده غير مع روك
بس خليها على الله اصتاد انت بس وبعد كده خبيهم في شنطه عشان الحسد

الرحاله 12-01-03 12:34 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
افادكم الله يا عم احمد والله كان نفسى اعرف اسمها اصلها عجبانى وبعدين هم مسيرهم فى الشنطة فى الاخر ................... بس نصطاد الاول هههههههه

ahmedmh_ali 12-01-03 12:34 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 274066)
افادكم الله يا عم احمد والله كان نفسى اعرف اسمها اصلها عجبانى وبعدين هم مسيرهم فى الشنطة فى الاخر ................... بس نصطاد الاول هههههههه

ههههههههههههههههههههههههههه

الرحاله 12-01-03 12:35 AM

رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
 
محدش ناوى يعمل طلعة فى دمياط ........... عزومه اهه


الساعة الآن 01:29 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir