![]() |
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اقتباس:
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اقتباس:
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
هههههههههه لك صورة على الفيس شفتها .... زى القمر يا عم ما تزعلش
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
حلوتك انك عارف نفسك
احمد يا على هات فيس بوكك |
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اقتباس:
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
دة أتغير خالص دلوقتى .. حلقت شعرى .
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اقتباس:
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اقتباس:
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
هههههههههههههه زىى كده يعنى
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
يس ..........
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اقتباس:
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اقولك كام و متزعلش
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اقتباس:
ان شاء الله ربنا يكرمك وتلاقي شغل مش مستاهلا عاطل يعنى |
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
طب انا عاوز اقول حاجة بس والله ما حد يضحك عليا ماشى
انا عاوز اطلع اجرب البندقية اللى جبتها دى بس مكسوف اطلع وخايف من المشاكل انتو بتعملو ايه ؟؟؟ |
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اقتباس:
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
وحده................
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
بس متنساش تظبط النشان وتظبط البندقية الاول وتوكل على الله
ونشوف اول مشاركه في رحلات الصيد ان شاء الله قريب |
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اقتباس:
ليه مكسوف ومن ايه دي حاجه عاديه جدا اقولك:- صفات الصياد لما يبقي لوحده : 1- بارد 2- ماشي في ملكوت لوحده. 3- فاكك ودانه علشان اللي هيسمعه من تريقه احيانا. ويفضل يكون اطرش . |
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
على الله التساهيل
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
للرفع و التذكير ..
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اقتباس:
وبعدين خلي بالك دي مش زي السمك صيد السمك اروق وهادي دي بقه تركيز ونشان ومشي بس برده ليها جملها |
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
وحده.................
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
طب والله صفات كويسة يبقى الواحد مش هو يعنى
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
الصيد ما يحلاش غير فى مجموعات روح الفريق اقوى من روح الفرد
على الاقل لو واجهة مشكلة يبقى معاه حد عنده خبرة جرب تطلع مع استاذ جلال خليفة اطن المنتدى كله يعرفه ويعرف طلعاته |
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
هو الموضوع فعلا عاوزصحبه حلوة .. ومخلصة
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
مين نام ؟ اللى نام يقول .
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اقتباس:
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
انا نايم مردتش
اقولك كام و متزعلش |
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اقتباس:
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اقتباس:
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
لو حد شاف صورة روك البتاعة اللى شايلها فى ايده دى اسمها ايه
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اقتباس:
بعد اذن الصحبه الحوة دي طبعا والله واحد عجباه القاعدة وحفله التهيس دي بس الشغل بقه ان شاء الله ربنا يجمعنا تانى على طول في الخير وحاجزلك مكان جنبي في مجلس الشعب يا حمد :d |
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اقتباس:
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اقتباس:
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اللى شايل فيها اليمام
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
لو بتاعة اليمام اسمها ( يممامة ) ..
هههههههههههههههههههههههه |
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اقتباس:
بس خليها على الله اصتاد انت بس وبعد كده خبيهم في شنطه عشان الحسد |
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
افادكم الله يا عم احمد والله كان نفسى اعرف اسمها اصلها عجبانى وبعدين هم مسيرهم فى الشنطة فى الاخر ................... بس نصطاد الاول هههههههه
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
اقتباس:
|
رد: سهرة سمر للأعضاء 3/1/2012
محدش ناوى يعمل طلعة فى دمياط ........... عزومه اهه
|
| الساعة الآن 01:29 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir