الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   للبيع في السكندريه ريتاي بارون (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=21250)

scorpion 12-01-12 05:47 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
سبحان الله و الحمد لله

ahmed alx 12-01-12 05:49 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
موفق انشاء الله

تقبل تحياتي

scorpion 12-01-12 05:50 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
مشكور علي المرور الكريم

scorpion 12-01-12 01:29 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
مشاركه للتجديد

الشيخ ابو على 12-01-12 11:52 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
موفق ان شاء الله

الشيخ ابو على 12-01-13 12:01 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
موفق ان شاء الله

scorpion 12-01-13 03:58 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
مشكور علي المرور الكريم

الشيخ ابو على 12-01-13 02:52 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
بالتوفيق ان شاء الله تعالى

darkshaft 12-01-13 03:10 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
بالتوفيق ان شاء الله

scorpion 12-01-13 09:40 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اشكر كل الاخوه الافاضل في المنتدي علي الروح الحلوة و المرور الكريم

scorpion 12-01-13 09:42 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
العرض مازال قائم

scorpion 12-01-14 08:59 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
مشاركه للتجديد

scorpion 12-01-15 06:07 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اللي عايز المسدس من غير طلقات ب 1150 و ب 1250 بالطلقات

النقيب عمرو 12-01-15 11:20 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
هل يمكن تعديل المسدس لضرب بلى؟

النقيب عمرو 12-01-15 11:21 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
يعنى لو ممكن تصورلى أو تقولى ماسورته مقفولة ازاى لمعرفة امكانية تعديله؟؟!!

scorpion 12-01-15 11:21 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
والله انا ببيع مسدس صوت حضرتك عايز تفتحه و تستخدمه استخدام اخر دي حاجه ترجعلك

scorpion 12-01-15 11:22 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
المسدس مقفول بصليبه من داخل المسوره والريتاي بيتفتح عند اي خراط

scorpion 12-01-15 11:23 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
ولكن ارجع واقول انا ضد التعديل في المسدسات و المسدس اللي انا ببيعه مسدس صوت فقط

farouk 12-01-15 11:52 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
ربنا يحسنلك سوقه

دكتور سليمان 12-01-15 11:54 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
خزنته كام طلقة يا باشا؟

scorpion 12-01-16 12:00 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
14طلقه ان شاء الله ولكن لا انصح باكتر من 12 للحفاظ علي سوسته الخزينه

النقيب عمرو 12-01-16 04:59 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
والله هوة مسدس سمعته حلوة جدا وده مشجعنى اشتريه حتى و هوة مقفول بس ايه رأى حضرتك تدخله معايا فى الvaltro 92 airgun بتاعى اللى أنا عامل اعلان عنه للبيع ؟؟؟ هو جديد والله مبقالهوش 4 شهور معايا بحالته و صوره نازلة على الرابط ده تقدر تشوفه

النقيب عمرو 12-01-16 05:01 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=21951

دكتور سليمان 12-01-16 02:44 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
والله يا سكوربيون باشا (معلش متعرفتش باسمك ) انا شارى بس اتهاود معايا فى السعر شوية لأن الاعضاء جايبينه جديد من خضر ب 1100 و خصوصا انه مقفول يعنى لسه حيتكلفله 300 جنيه عشان يتفتح

scorpion 12-01-16 09:37 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور سليمان (المشاركة 284445)
والله يا سكوربيون باشا (معلش متعرفتش باسمك ) انا شارى بس اتهاود معايا فى السعر شوية لأن الاعضاء جايبينه جديد من خضر ب 1100 و خصوصا انه مقفول يعنى لسه حيتكلفله 300 جنيه عشان يتفتح

والله يا استاذ سليمان حضرتك لو حسبت الطلقات و الجراب حتلاقي اني عامل واجب من غير اي حاجه و المسدس جديد والله مش مستعمل

scorpion 12-01-16 09:39 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النقيب عمرو (المشاركة 284119)
والله هوة مسدس سمعته حلوة جدا وده مشجعنى اشتريه حتى و هوة مقفول بس ايه رأى حضرتك تدخله معايا فى الvaltro 92 airgun بتاعى اللى أنا عامل اعلان عنه للبيع ؟؟؟ هو جديد والله مبقالهوش 4 شهور معايا بحالته و صوره نازلة على الرابط ده تقدر تشوفه

اشكرك لاهتمامك و مسدسك فعلا جميل ولكني محتاج فلوس و البدل غير وارد في الفتره الحاليه

Alex General 12-01-16 11:21 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scorpion (المشاركة 284726)
والله يا استاذ سليمان حضرتك لو حسبت الطلقات و الجراب حتلاقي اني عامل واجب من غير اي حاجه و المسدس جديد والله مش مستعمل

انا اى حد بيقول احسب موش بقدر امسك نفسى
20 طلق ذهبى --20*5=100
جراب جنب=نقول 50
يبقو 150
نشيلهم من 1250
يبقى المسدس ب 1100
ذى الجديد بالظبط
متزعلشى منى بس انتا لو اشتريت حاجه وطلعت بيها بس من المحل خلاص بقت مستعمل ومينفعشى تبيعها بنفس التمن عشان كله هيقولك اشترى من المحل احسن !!
نصيحه ظبط السعر شويه صغيريين وبيع وخلص نفسك.

Sniper84 12-01-17 04:46 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
بالتوفيق بإذن الله

النقيب عمرو 12-01-17 06:04 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
بص يا باشا أنا ممكن أشتريه منك ان شاء الله من غير الجراب و الطلقات ب 900 جنيه و حجيبهوملك لحد البيت ...من غير بدل ولا حاجة اهو ايه رأيك؟؟

دكتور سليمان 12-01-17 06:21 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
معلش يا سكوربيون(بردو مقولتليش اسمك) فى واحد عارض واحد جديد مفتوح من المصدر ومعاه 50 طلقة و معاه طبة و ب 1500 بس !!! يا ريت تتهاود فى السعر شوية , انا بعد اذن النقيب عمرو حعرض 900جنيه برضو والدفع كاش ووقتى فور المعاينة .. لو اوكيه اجيلك الاربعاء نخلص

scorpion 12-01-17 11:06 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
والله يا جماعه اللي شايف انه ممكن يجيبه ارخص هو اولي بالفرق و معي احترامي لجميع الاراء وللاخوه في المنتدي
اخر كلام لسرعه البيع 1100 من غير الطلقات و لا الجراب

scorpion 12-01-17 11:11 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alex general (المشاركة 284824)
انا اى حد بيقول احسب موش بقدر امسك نفسى
20 طلق ذهبى --20*5=100
جراب جنب=نقول 50
يبقو 150
نشيلهم من 1250
يبقى المسدس ب 1100
ذى الجديد بالظبط
متزعلشى منى بس انتا لو اشتريت حاجه وطلعت بيها بس من المحل خلاص بقت مستعمل ومينفعشى تبيعها بنفس التمن عشان كله هيقولك اشترى من المحل احسن !!
نصيحه ظبط السعر شويه صغيريين وبيع وخلص نفسك.

جميل جدا وتقيم ممتاز ولكن اقل سعر سمعته جديد في المسدس 1200 جنيه يبقي انا كده منزل في سعره ولا لا و مع العلم انه سعره وصل ل 1300 في بعض المحلات و وانا عارف اصول البيع والشراء و السلاح اللي معايا جديد واكيد يعني لو بيتباع ب 1100 يبقي اللي حيشتري اولي يروح يجيبه من محل
شكرا لتقيمكك مره تانيه

scorpion 12-01-17 11:15 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النقيب عمرو (المشاركة 284984)
بص يا باشا أنا ممكن أشتريه منك ان شاء الله من غير الجراب و الطلقات ب 900 جنيه و حجيبهوملك لحد البيت ...من غير بدل ولا حاجة اهو ايه رأيك؟؟

اسف يا استاذ عمرو لكن كده بعيد جدا والله 1100 اخر كلام ان شاء الله المسدس +العلبه

scorpion 12-01-17 11:18 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper84 (المشاركة 284962)
بالتوفيق بإذن الله

الف شكر يا سنيبر باشا وحشني جدا فينك مش باين بقالك فتره

scorpion 12-01-17 11:21 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور سليمان (المشاركة 284989)
معلش يا سكوربيون(بردو مقولتليش اسمك) فى واحد عارض واحد جديد مفتوح من المصدر ومعاه 50 طلقة و معاه طبة و ب 1500 بس !!! يا ريت تتهاود فى السعر شوية , انا بعد اذن النقيب عمرو حعرض 900جنيه برضو والدفع كاش ووقتى فور المعاينة .. لو اوكيه اجيلك الاربعاء نخلص


اولا علشان اريحك من الكتابه كتير انا اسمي هيثم

ثانيا عرض المسدس ابو 1500 الراجل صاحب المسدس قدره بكده و هو ادري بحالته
وانا قدرت المسدس بتاعي كده وانا ادري بحالته

ثالثا انا اخر كلام عندي ان شاء الله 1100 المسدس +العلبه فقط
ولو حضرتك لقيته ارخص او بنفس السعر انت اولي بالفرق اكيد

دكتور سليمان 12-01-17 12:31 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
تشرفنا يا استاذ هيثم ولا يهمك يا باشا

darkshaft 12-01-17 01:49 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
بالتوفيق و الصراحه ده مسدس يستاهل فلوسه

دكتور سليمان 12-01-17 02:19 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
هيثم باشا بالنسبة للريتاى حجمه اد ايه تقريبا؟؟؟
الصور مبيناه فى حجم التونا او الفولجا هل هذا صحيح و لا اكبر من كده

Alex General 12-01-17 05:16 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور سليمان (المشاركة 285303)
هيثم باشا بالنسبة للريتاى حجمه اد ايه تقريبا؟؟؟
الصور مبيناه فى حجم التونا او الفولجا هل هذا صحيح و لا اكبر من كده

اكبر بكتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتير

النقيب عمرو 12-01-17 06:18 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
ماشى يا عم هيثم و لا يهمك و الكلام أخد و عطا و ده بيع و شرا مفيش داعى للقفش يعنى .... حاسس انك متنرفذ اوى اننا بنتناقش معاك فى السعر ... أومال انت عايز اللى يشترى يحط فلوسه و ياخد المسدس و يمشى من سكات؟؟!!! اللى حيدفع فلوس لازم يعاين و يجرب و يسألك و يفاصلك هو ده البيع و الشرا ... و خصوصا انك فى بعض المواضيع الأخرى متكلم عن المسدس الريتاى اللى معاك و قايل انه بيحشر طلقات و حاجات زى كده ... فمفيش داعى بقى للقفش و نظام اللى مش عاجبه مش عارف و الكلام ده احنا فى الاول و فى الاخر اصدقاء فى المنتدى مش بياع و زبون فى الشارع
متزعلش منى بس طريقتك و أسلوبك مش حلو


الساعة الآن 07:18 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir