![]() |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
سبحان الله و الحمد لله
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
موفق انشاء الله
تقبل تحياتي |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
مشكور علي المرور الكريم
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
مشاركه للتجديد
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
موفق ان شاء الله
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
موفق ان شاء الله
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
مشكور علي المرور الكريم
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
بالتوفيق ان شاء الله تعالى
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
بالتوفيق ان شاء الله
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اشكر كل الاخوه الافاضل في المنتدي علي الروح الحلوة و المرور الكريم
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
العرض مازال قائم
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
مشاركه للتجديد
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اللي عايز المسدس من غير طلقات ب 1150 و ب 1250 بالطلقات
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
هل يمكن تعديل المسدس لضرب بلى؟
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
يعنى لو ممكن تصورلى أو تقولى ماسورته مقفولة ازاى لمعرفة امكانية تعديله؟؟!!
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
والله انا ببيع مسدس صوت حضرتك عايز تفتحه و تستخدمه استخدام اخر دي حاجه ترجعلك
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
المسدس مقفول بصليبه من داخل المسوره والريتاي بيتفتح عند اي خراط
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
ولكن ارجع واقول انا ضد التعديل في المسدسات و المسدس اللي انا ببيعه مسدس صوت فقط
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
ربنا يحسنلك سوقه
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
خزنته كام طلقة يا باشا؟
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
14طلقه ان شاء الله ولكن لا انصح باكتر من 12 للحفاظ علي سوسته الخزينه
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
والله هوة مسدس سمعته حلوة جدا وده مشجعنى اشتريه حتى و هوة مقفول بس ايه رأى حضرتك تدخله معايا فى الvaltro 92 airgun بتاعى اللى أنا عامل اعلان عنه للبيع ؟؟؟ هو جديد والله مبقالهوش 4 شهور معايا بحالته و صوره نازلة على الرابط ده تقدر تشوفه
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
والله يا سكوربيون باشا (معلش متعرفتش باسمك ) انا شارى بس اتهاود معايا فى السعر شوية لأن الاعضاء جايبينه جديد من خضر ب 1100 و خصوصا انه مقفول يعنى لسه حيتكلفله 300 جنيه عشان يتفتح
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اقتباس:
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اقتباس:
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اقتباس:
20 طلق ذهبى --20*5=100 جراب جنب=نقول 50 يبقو 150 نشيلهم من 1250 يبقى المسدس ب 1100 ذى الجديد بالظبط متزعلشى منى بس انتا لو اشتريت حاجه وطلعت بيها بس من المحل خلاص بقت مستعمل ومينفعشى تبيعها بنفس التمن عشان كله هيقولك اشترى من المحل احسن !! نصيحه ظبط السعر شويه صغيريين وبيع وخلص نفسك. |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
بالتوفيق بإذن الله
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
بص يا باشا أنا ممكن أشتريه منك ان شاء الله من غير الجراب و الطلقات ب 900 جنيه و حجيبهوملك لحد البيت ...من غير بدل ولا حاجة اهو ايه رأيك؟؟
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
معلش يا سكوربيون(بردو مقولتليش اسمك) فى واحد عارض واحد جديد مفتوح من المصدر ومعاه 50 طلقة و معاه طبة و ب 1500 بس !!! يا ريت تتهاود فى السعر شوية , انا بعد اذن النقيب عمرو حعرض 900جنيه برضو والدفع كاش ووقتى فور المعاينة .. لو اوكيه اجيلك الاربعاء نخلص
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
والله يا جماعه اللي شايف انه ممكن يجيبه ارخص هو اولي بالفرق و معي احترامي لجميع الاراء وللاخوه في المنتدي
اخر كلام لسرعه البيع 1100 من غير الطلقات و لا الجراب |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اقتباس:
شكرا لتقيمكك مره تانيه |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اقتباس:
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اقتباس:
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اقتباس:
اولا علشان اريحك من الكتابه كتير انا اسمي هيثم ثانيا عرض المسدس ابو 1500 الراجل صاحب المسدس قدره بكده و هو ادري بحالته وانا قدرت المسدس بتاعي كده وانا ادري بحالته ثالثا انا اخر كلام عندي ان شاء الله 1100 المسدس +العلبه فقط ولو حضرتك لقيته ارخص او بنفس السعر انت اولي بالفرق اكيد |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
تشرفنا يا استاذ هيثم ولا يهمك يا باشا
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
بالتوفيق و الصراحه ده مسدس يستاهل فلوسه
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
هيثم باشا بالنسبة للريتاى حجمه اد ايه تقريبا؟؟؟
الصور مبيناه فى حجم التونا او الفولجا هل هذا صحيح و لا اكبر من كده |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اقتباس:
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
ماشى يا عم هيثم و لا يهمك و الكلام أخد و عطا و ده بيع و شرا مفيش داعى للقفش يعنى .... حاسس انك متنرفذ اوى اننا بنتناقش معاك فى السعر ... أومال انت عايز اللى يشترى يحط فلوسه و ياخد المسدس و يمشى من سكات؟؟!!! اللى حيدفع فلوس لازم يعاين و يجرب و يسألك و يفاصلك هو ده البيع و الشرا ... و خصوصا انك فى بعض المواضيع الأخرى متكلم عن المسدس الريتاى اللى معاك و قايل انه بيحشر طلقات و حاجات زى كده ... فمفيش داعى بقى للقفش و نظام اللى مش عاجبه مش عارف و الكلام ده احنا فى الاول و فى الاخر اصدقاء فى المنتدى مش بياع و زبون فى الشارع
متزعلش منى بس طريقتك و أسلوبك مش حلو |
| الساعة الآن 07:18 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir