![]() |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
http://www.egypthunt.net/member.php?u=9934
الواد دا لافف على ناس كتير فى المنتدى افتحوا و اتفرجوا على المحادثات اللى بتتم على الخاص بينه و بين اعضاء كتير و اغلبهم محترمين و بحاول يعمل اى كمين مع اى حد و بردو فى بنها |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
يا جماعة حاجة بتكون كويسة فى اى منتدى ممكن يتعمل
ان فى خاصية اسمها خريطة المنتدى بتحدد مكان كل واحد فينا عن طريقة الاى بى الخاص بيه والادارة تقدر تطلع عنوانه بالظبط او عنوان الجهاز الى بيقعد عليه ولو رايحين بنها بعد يوم 25 انا معاكو وهنجيب حقه باذن الله وحسبى الله ونعم الوكيل في كل ظالم |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
لو سمحت اسم العضو وكل المطلوب منك اخبار الاجميع ح يقعو ف هذا النصاب وشكرا
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
انا بعت رسالة للشخصية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دي عنوانها خسارة فيك السلام يرد عليا و يقولي
اولا متكلمنيش كده ثانيا انا اعمل اللى انا عاوز __________________ |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
انا عملت ده كله ازاى كلمتنى وانا بقالى اسبوع مبفتحش
على العموم شكرا وانا كنت اتعملت مع الاخ محمود دياب على العموم تشكر والله تأليف جامد انا اصلا فى امتحانات واخر مرة رحت الموقف كان من 3 شهور على العموم شكرا بس 50 خنجر كتير شوى |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
انا حضرتك معملتش حاجة خالص والله ولا اعرف بيتكلموا عن ايه والله معملتش حاجة خالص والله واسئل الكابتن محمود دياب
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
انا بس باقولك اسئله و50 خنجر ايه اللى انا اشتريهم ايه يا عم واربع عيال مين وكانوا جاين بأسلحة طب قولى شكلهم كده وكلام ده كان الساعة كام وخدوه ازاى والموقف ده منطقة حيوية واى حاجة بتحصل الناس كتير جدا ولو فى اى حاجة هناك هيتلموا والبوليس مليان هناك وكان يوم ايه
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
ومسيلى على نفسك بقى |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
يا عم بنها ايه وبتاع ايه ولا انا اعرف اى حد من عيال بنها ولا بتاع فيهم كلهم بس انا فعلا ماعرفش اى حاجة عن اللى انتوا بتقولوه
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اا
ميدو بريئ ولعضو الى بيتبلى عليه اختاره هو بلذات حقد عليه من كتر الشركات ولمصانع الى عندو بصراحه مش هقدر اقولك ياميدو غير ليلتك جميله وانا منمتش من امبارح سلام والعين يالعين والسن بالسن والبادى اظلم |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
يعم الموجه دى هتبقى عاليا عليك صدقنى لو فيه حاجه رجع الحق لصاحبه ومتجبش لنفسك الاذى اسمع الكلام |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
نأسف للازعاج نأسف للازعاج نأسف للازعاج
اتفضل ياميدو شوف اخبار البورصه وشركاتك واحنا يا سعاده الريس هنحللك مشاكلك كلها بس والتبى احنا بنتشعبط فى انك ترضا عننا وماتزعلش مننا لو سمحت الموضوع كلو ان حضاتك عين اعيان بنها والكارهين ليك كتير اوى اوى دا يا راجل مافيش واحد شكر فيك طبعا كل دا كدب دا ياجدع احنا متربين فى خيرك من صغرنا بس بالله عليك ماتزعل وبالمناسبه شوفلى لو سمحت اى شغلانه فى شركاتك عشان ناكل عيش وربنا يخلى معاليكلينا وتسعى لنا دايما فى الخير يارب عارف لو بتقول سوء تفاهم ....معلش لاكن تنكر تماما ...دا الى متاسفا اقدر اقولك |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
طيب الكلام ده حصل امتى |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
المشاركات 221 صياد جديد المدينه : بنها |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
ازاى هو لسا صياد جديد
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ياجدعاااااااااااااااااااااااااااااات تم حل المشكه بحمد الله انا كلمت الراجل وقالى ان هو حاليلا فى باريس بيخلص احد ثفقاتو واول لما يرجع هيدى للراجل 40000 تعويض |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
طيب انا عاوز اعرف كان يوم ايه
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
هههههههههههههههههههههههههههههههه
ميدو انا ماولتش انى انا ولو قلت كد فعلا ازى ردك بكل بساطه تشكر |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
مفاجئة من العيار الثقيل
http://www.egypthunt.net/converse.php?u=9934&u2=6898 |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
يا شباب اولا حصل خير لاخونا العضو اى كان اسمه او عضويتة ده واحد فى المنتدى اتنصب علية واتضر جامد فى كمين اولا انا بقولة الف سلامه عليك واحمد ربنا انها جت على قد وانا بلوم عليه انو اولا انو راح هناك اصلا لانه اللى عاوزك يجيلك ثانيا طالما روحت هناك خد حد معاك خد طبنجة مثلا امن نفسك وخللى حد معاك ويبقى مراقب من بعيد ومسلح بردو ما يظهرش معاك خالص 3 او 3 من اعز اصحابك او ناس تخاف عليك ويكونو مامنين ليك من بعيد لبعيد عموما حصل خير وربنا ستر اما بالنسبة للراجل ده medo pasha يقدر يبرا نفسه سهل جدا الاخ okapi والاخ اللى حصل معاه الموضوع يتفقوا مع الاخ ميدو باشا ده اتفاق بسيط خالص عشان الموضوع ما يكبرش طبعا اخونا اللى حصل معاه الموضوع عارف شكله صح يا اخ ميدو ارسل صورة بطاقتك الرقم القومى للمنتدى كله فى المووضع ده وتكون صورة كبيرة وواضحة وانا شخصيا هتحرى عنها للجميع طبعا لو تعرف عليك اخواننا اصحاب الموضوع ربنا يستر عليك بقى ولو انت تمام يبقى ندور على اللى عمل الموضوع اظهر حسن نيتك وبراءتك انك تبعت صورة شخصية ليك وكمان صورة البطاقة والاتنين يكونو كبار وواضحين لينا اوى اوك وكده ده ردك الوحيد للدفاع عن نفسك وشكرا وربنا يصلح الحال والامور
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عشان تبرا نفسك |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
هههههههههههههههههههههههه و الله عندك حق
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
طيب بعد كل الكلام دا العضو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
Re: ارجو الحذر من العضو medo pasha
الفكرة انو ما يتوقفش والفكرة ان يتجاب عنه كل البيانات الشخصية ليه من اول ما اشترك فى المنتدى واى رسالة بعتها تدل على مكان ليه أو رقم موبايل او حاجة توصلنا بيه علشان لو أتجاب هكون من أول الناس اللى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علشان احنا الداخل بينا دايما خسران ولازم نتعاون علشان نجيبه باى شكل للعضو أوكابى |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
طيب ياراجل لو هو حتى 15 سنه للدرجة دى دماغو وتمكنه تخليه ينفذ لا مااعتقدش بص حتى لو كان اجرام الحل الوحيد صورة شخصية كبيرة ليه واقولك على حاجة جميلة خالص صورة شهادة ميلاده واوعى تضحك بجد هجيبلكو قرارة فى 24 ساعة وانا ملزم امامكم بده ولكن انت متاكد انو 15 سنه
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
شوفو يا شباب ما اخذ بالقوة لا يسترد الا بالقوة وبعدين هنفترض حسن النية فى الاخ ميدو لو نفذ الطلبات دى وساعتها نعتذر له كمان اما يتجاهل الطلبات يبقى كده هو رسمى وربنا يستر بقى
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
حسبنا الله ونعم الوكيل فى ا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
ايوه فهمت يعنى خطط من بعيد لبعيد كويس حلو قوى عموما انا عرضت حل ومستعد للتعاون ولكن دلوقتى الموضوع فى ايد ميدو باشا حتى لو هو اتهام ليه يرد بردو وانشاء الله صاحب الحق ياخده
|
| الساعة الآن 09:33 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir