الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   ارجو الحذر من العضو medo pasha (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=21700)

koko22m 12-01-10 03:22 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
http://www.egypthunt.net/member.php?u=9934

الواد دا لافف على ناس كتير فى المنتدى افتحوا و اتفرجوا على المحادثات اللى بتتم على الخاص بينه و بين اعضاء كتير و اغلبهم محترمين و بحاول يعمل اى كمين مع اى حد و بردو فى بنها

ĴΘĶЄЯ 12-01-10 03:43 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
يا جماعة حاجة بتكون كويسة فى اى منتدى ممكن يتعمل
ان فى خاصية اسمها خريطة المنتدى
بتحدد مكان كل واحد فينا عن طريقة الاى بى الخاص بيه
والادارة تقدر تطلع عنوانه بالظبط او عنوان الجهاز الى بيقعد عليه
ولو رايحين بنها بعد يوم 25 انا معاكو وهنجيب حقه باذن الله
وحسبى الله ونعم الوكيل في كل ظالم

samraghost 12-01-10 04:07 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 (المشاركة 279538)
اولا الف سلامة على الاخ العضو اللى حصل معاه هذا الموقف وربنا يشفيه يارب.
ربنا أعلم ان جميع الاعضاء فى هذا المنتدى هم بمثابة اخوة وابناء لى ولذلك ادعوا الجميع للهدؤ والتفكير قليلا فى رد الفعل.
لو فرضنا انكم اتجمعتم للذهاب الى بنها وطبعا كل واحد حيكون معاه اللى ربنا أقدره عليه من مسدسات بلى وصواعق وخلافه ووقفتوا فى كمين من اللى الواحد بيشوفهم اليومين دول تفتكروا ايه اللى حيحصل معاكم؟
وطبعا لتبرير الموقف حيتضح ان المشكلة متعلقة بسرقة (50 خنجر) من احد اعضاء منتدى الصيد فى مصر!!!!!!!!!!!
أنه منتدى صيد ده اللى فيه تجارة خناجر بالجملة؟ ولا فى حد حيقولى فى واحد عايز يشترى 50 خنجر للأقتناء؟
احنا كلنا هنا عارفين حقيقة الفرق بين هواية الصيد والاتجار بأسلحة غير قانونية بس مافيش حد عايز يعترف بيها أن لو الشئ المعروض للبيع قانونى كان صاحب المشكلة زعق وهلل ولم الناس عليه وبعد كده كان جرى على الشرطة لعمل محضر وتقرير طبى بأصبته لكن مافيش حاجة من دى تمت ليه؟
طبعا كلامى ده ياريت مايتخدش انه هجوم على حد ولكن خوف على جميع الاعضاء فى المنتدى.
أسف على الأطالة وربنا يحمى ويهدى الجميع.
خالص تحياتى.

متفق معاك ميه فى الميه المفروض ده منتدى صيد وحتى البيع والشراء عليه مايبقاش خمسين خنجر وكام سيف مع الاحترام لكل الاعضاء بس المنتدى بجد بقى زى سوق السلاح وكل ماخش قسم زى مقتنيات الاعضاء الاقى كل الى معروض عليه سيوف وخناجر واسلحه وياجماعه الى بيشتغل فى الحاجات دى اكيد هو عارف انه لو راح لحد مايعرفوش اى ماتعاملش معاه قبل كده ممكن يحصل معاه موقف زى الى حصل ده عشان كده يا ريت الكل ياخد الحظر والمهم ان الاخ رجع بالسلامه دى اهم من الف جنجر

hogan 12-01-10 07:52 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
لو سمحت اسم العضو وكل المطلوب منك اخبار الاجميع ح يقعو ف هذا النصاب وشكرا

okapi knife 12-01-11 10:47 AM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
انا بعت رسالة للشخصية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دي عنوانها خسارة فيك السلام يرد عليا و يقولي

اولا متكلمنيش كده
ثانيا انا اعمل اللى انا عاوز
__________________

medo pasha 12-01-11 10:49 AM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
انا عملت ده كله ازاى كلمتنى وانا بقالى اسبوع مبفتحش
على العموم شكرا وانا كنت اتعملت مع الاخ محمود دياب على العموم تشكر
والله تأليف جامد انا اصلا فى امتحانات واخر مرة رحت الموقف كان من 3 شهور
على العموم شكرا بس 50 خنجر كتير شوى

medo pasha 12-01-11 10:52 AM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo pasha (المشاركة 280202)
انا عملت ده كله ازاى كلمتنى وانا بقالى اسبوع مبفتحش
على العموم شكرا وانا كنت اتعملت مع الاخ محمود دياب على العموم تشكر
والله تأليف جامد انا اصلا فى امتحانات واخر مرة رحت الموقف كان من 3 شهور
على العموم شكرا بس 50 خنجر كتير شوى

على فكرة انا لسه شايف الرسالة

medo pasha 12-01-11 11:02 AM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
انا حضرتك معملتش حاجة خالص والله ولا اعرف بيتكلموا عن ايه والله معملتش حاجة خالص والله واسئل الكابتن محمود دياب

okapi knife 12-01-11 11:05 AM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo pasha (المشاركة 280210)
انا حضرتك معملتش حاجة خالص والله ولا اعرف بيتكلموا عن ايه والله معملتش حاجة خالص والله واسئل الكابتن محمود دياب

انا مالي و مال الكابتن محمود دياب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ متغيرش الموضوع عشان الواحد دمو محروق خلقة

medo pasha 12-01-11 11:07 AM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okapi knife (المشاركة 280211)
انا مالي و مال الكابتن محمود دياب يلا متغيرش الموضوع عشان الواحد دمو محروق خلقة

تعرف تكلم براحة انا اتعملت مع الكابتن محمود اسئله على ياعم وانا اتعملت معاه عشان كان هو الوحيد القريب من بنها

medo pasha 12-01-11 11:20 AM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
انا بس باقولك اسئله و50 خنجر ايه اللى انا اشتريهم ايه يا عم واربع عيال مين وكانوا جاين بأسلحة طب قولى شكلهم كده وكلام ده كان الساعة كام وخدوه ازاى والموقف ده منطقة حيوية واى حاجة بتحصل الناس كتير جدا ولو فى اى حاجة هناك هيتلموا والبوليس مليان هناك وكان يوم ايه

medozs 12-01-11 11:26 AM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo pasha (المشاركة 280213)
تعرف تكلم براحة انا اتعملت مع الكابتن محمود اسئله على ياعم وانا اتعملت معاه عشان كان هو الوحيد القريب من بنها

يعنى الراجل هيتبلى عليك ليه واشمعنا اعترف عليك انت

ومسيلى على نفسك بقى

medo pasha 12-01-11 11:36 AM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
يا عم بنها ايه وبتاع ايه ولا انا اعرف اى حد من عيال بنها ولا بتاع فيهم كلهم بس انا فعلا ماعرفش اى حاجة عن اللى انتوا بتقولوه

medozs 12-01-11 11:38 AM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo pasha (المشاركة 280227)
يا عم بنها ايه وبتاع ايه ولا انا اعرف اى حد من عيال بنها ولا بتاع ظز فيهم كلهم بس انا فعلا ماعرفش اى حاجة عن اللى انتوا بتقولوه

ماشى يا سيدى سهله و ع العموم كل حاجه هتبان ولو انت غلطان تستحمل بقى

khawagah 12-01-11 11:40 AM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اا
ميدو بريئ
ولعضو الى بيتبلى عليه اختاره هو بلذات حقد عليه
من كتر الشركات ولمصانع الى عندو
بصراحه مش هقدر اقولك ياميدو غير
ليلتك جميله
وانا منمتش من امبارح
سلام
والعين يالعين
والسن بالسن
والبادى اظلم

medo pasha 12-01-11 11:41 AM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medozs (المشاركة 280229)
ماشى يا سيدى سهله و ع العموم كل حاجه هتبان ولو انت غلطان تستحمل بقى

معاك حق وانا لو كنت عملت كده مكنتش هدخل على المنتدى تانى اصلا وانا منتظر كل حاجة تبان

medo pasha 12-01-11 11:48 AM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khawagah (المشاركة 280231)
اا
ميدو بريئ
ولعضو الى بيتبلى عليه اختاره هو بلذات حقد عليه
من كتر الشركات ولمصانع الى عندو
بصراحه مش هقدر اقولك ياميدو غير
ليلتك جميله
وانا منمتش من امبارح
سلام
والعين يالعين
والسن بالسن
والبادى اظلم

يا عنى انت قبلتنى وكلمتنى وانا جبتلك عيال ضربتك ده كله ماشى يا عم تشكر

medozs 12-01-11 12:16 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo pasha (المشاركة 280244)
هو انت كلمتنى اصلا بالذوق وانا مش خايف عشان انا عارف انى معملتش حاجة خالص

برضه انت معملتش حاجه برضه برئ والناس ظلماك طب فهمنى ليه هيقولو كدا واشمعنا انت بالزات

يعم الموجه دى هتبقى عاليا عليك صدقنى لو فيه حاجه رجع الحق لصاحبه ومتجبش لنفسك الاذى

اسمع الكلام

khawagah 12-01-11 12:16 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
نأسف للازعاج نأسف للازعاج نأسف للازعاج
اتفضل ياميدو شوف اخبار البورصه وشركاتك
واحنا يا سعاده الريس هنحللك مشاكلك كلها
بس والتبى احنا بنتشعبط فى انك ترضا عننا
وماتزعلش مننا لو سمحت
الموضوع كلو ان حضاتك عين اعيان بنها
والكارهين ليك كتير اوى اوى
دا يا راجل مافيش واحد شكر فيك
طبعا كل دا كدب دا ياجدع احنا متربين فى خيرك من صغرنا
بس بالله عليك ماتزعل
وبالمناسبه شوفلى لو سمحت اى شغلانه فى شركاتك
عشان ناكل عيش
وربنا يخلى معاليكلينا وتسعى لنا دايما فى الخير يارب
عارف لو بتقول سوء تفاهم ....معلش
لاكن تنكر تماما ...دا الى متاسفا اقدر اقولك

medo pasha 12-01-11 12:19 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medozs (المشاركة 280251)
برضه انت معملتش حاجه برضه برئ والناس ظلماك طب فهمنى ليه هيقولو كدا واشمعنا انت بالزات

يعم الموجه دى هتبقى عاليا عليك صدقنى لو فيه حاجه رجع الحق لصاحبه ومتجبش لنفسك الاذى

اسمع الكلام

ارجع حق ايه
طيب الكلام ده حصل امتى

kiko_2015 12-01-11 12:24 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo pasha (المشاركة 280227)
يا عم بنها ايه وبتاع ايه ولا انا اعرف اى حد من عيال بنها ولا بتاع ظز فيهم كلهم بس انا فعلا ماعرفش اى حاجة عن اللى انتوا بتقولوه

medo pasha
المشاركات 221
صياد جديد

المدينه : بنها

khawagah 12-01-11 12:26 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
ازاى هو لسا صياد جديد

khawagah 12-01-11 12:31 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ياجدعاااااااااااااااااااااااااااااات تم حل المشكه بحمد الله
انا كلمت الراجل وقالى ان هو حاليلا فى باريس
بيخلص احد ثفقاتو واول لما يرجع
هيدى للراجل 40000 تعويض

okapi knife 12-01-11 12:32 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 280258)
medo pasha
المشاركات 221
صياد جديد

المدينه : بنها

الله ينور يا ابو سيف

medo pasha 12-01-11 12:33 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
طيب انا عاوز اعرف كان يوم ايه

medozs 12-01-11 12:41 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo pasha (المشاركة 280268)
طيب انا عاوز اعرف كان يوم ايه

انت صعبان عليا والله هيبنى دا انتا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

khawagah 12-01-11 12:43 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
هههههههههههههههههههههههههههههههه
ميدو انا ماولتش انى انا ولو قلت كد فعلا
ازى ردك بكل بساطه تشكر

ahmed6394 12-01-11 12:45 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
مفاجئة من العيار الثقيل
http://www.egypthunt.net/converse.php?u=9934&u2=6898

okapi knife 12-01-11 01:04 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 280293)
اكيد هنقف بجانبه

+11111111111111111111

zezo bose 12-01-11 01:08 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
يا شباب اولا حصل خير لاخونا العضو اى كان اسمه او عضويتة ده واحد فى المنتدى اتنصب علية واتضر جامد فى كمين اولا انا بقولة الف سلامه عليك واحمد ربنا انها جت على قد وانا بلوم عليه انو اولا انو راح هناك اصلا لانه اللى عاوزك يجيلك ثانيا طالما روحت هناك خد حد معاك خد طبنجة مثلا امن نفسك وخللى حد معاك ويبقى مراقب من بعيد ومسلح بردو ما يظهرش معاك خالص 3 او 3 من اعز اصحابك او ناس تخاف عليك ويكونو مامنين ليك من بعيد لبعيد عموما حصل خير وربنا ستر اما بالنسبة للراجل ده medo pasha يقدر يبرا نفسه سهل جدا الاخ okapi والاخ اللى حصل معاه الموضوع يتفقوا مع الاخ ميدو باشا ده اتفاق بسيط خالص عشان الموضوع ما يكبرش طبعا اخونا اللى حصل معاه الموضوع عارف شكله صح يا اخ ميدو ارسل صورة بطاقتك الرقم القومى للمنتدى كله فى المووضع ده وتكون صورة كبيرة وواضحة وانا شخصيا هتحرى عنها للجميع طبعا لو تعرف عليك اخواننا اصحاب الموضوع ربنا يستر عليك بقى ولو انت تمام يبقى ندور على اللى عمل الموضوع اظهر حسن نيتك وبراءتك انك تبعت صورة شخصية ليك وكمان صورة البطاقة والاتنين يكونو كبار وواضحين لينا اوى اوك وكده ده ردك الوحيد للدفاع عن نفسك وشكرا وربنا يصلح الحال والامور

khawagah 12-01-11 01:13 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عشان تبرا نفسك

okapi knife 12-01-11 01:14 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zezo bose (المشاركة 280301)
يا شباب اولا حصل خير لاخونا العضو اى كان اسمه او عضويتة ده واحد فى المنتدى اتنصب علية واتضر جامد فى كمين اولا انا بقولة الف سلامه عليك واحمد ربنا انها جت على قد وانا بلوم عليه انو اولا انو راح هناك اصلا لانه اللى عاوزك يجيلك ثانيا طالما روحت هناك خد حد معاك خد طبنجة مثلا امن نفسك وخللى حد معاك ويبقى مراقب من بعيد ومسلح بردو ما يظهرش معاك خالص 3 او 3 من اعز اصحابك او ناس تخاف عليك ويكونو مامنين ليك من بعيد لبعيد عموما حصل خير وربنا ستر اما بالنسبة للراجل ده medo pasha يقدر يبرا نفسه سهل جدا الاخ okapi والاخ اللى حصل معاه الموضوع يتفقوا مع الاخ ميدو باشا ده اتفاق بسيط خالص عشان الموضوع ما يكبرش طبعا اخونا اللى حصل معاه الموضوع عارف شكله صح يا اخ ميدو ارسل صورة بطاقتك الرقم القومى للمنتدى كله فى المووضع ده وتكون صورة كبيرة وواضحة وانا شخصيا هتحرى عنها للجميع طبعا لو تعرف عليك اخواننا اصحاب الموضوع ربنا يستر عليك بقى ولو انت تمام يبقى ندور على اللى عمل الموضوع اظهر حسن نيتك وبراءتك انك تبعت صورة شخصية ليك وكمان صورة البطاقة والاتنين يكونو كبار وواضحين لينا اوى اوك وكده ده ردك الوحيد للدفاع عن نفسك وشكرا وربنا يصلح الحال والامور

كلامك مضبوط و تمام بس انا الي اعرفو حسب كلامو في احد الموضيع ان عندو 15 سنة

okapi knife 12-01-11 01:15 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
هههههههههههههههههههههههه و الله عندك حق

smsmn8888 12-01-11 01:18 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okapi knife (المشاركة 280292)
مهازل ايه يا باشا يعني انت لو مكان الراجل الي حصل معاه الكلام دة كنا هنسيبك لوحدك ولا نقف جنبك

طيب بعد كل الكلام دا العضو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

bedreamer 12-01-11 01:22 PM

Re: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
الفكرة انو ما يتوقفش والفكرة ان يتجاب عنه كل البيانات الشخصية ليه من اول ما اشترك فى المنتدى واى رسالة بعتها تدل على مكان ليه أو رقم موبايل او حاجة توصلنا بيه علشان لو أتجاب هكون من أول الناس اللى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علشان احنا الداخل بينا دايما خسران ولازم نتعاون علشان نجيبه باى شكل للعضو أوكابى

zezo bose 12-01-11 01:24 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
طيب ياراجل لو هو حتى 15 سنه للدرجة دى دماغو وتمكنه تخليه ينفذ لا مااعتقدش بص حتى لو كان اجرام الحل الوحيد صورة شخصية كبيرة ليه واقولك على حاجة جميلة خالص صورة شهادة ميلاده واوعى تضحك بجد هجيبلكو قرارة فى 24 ساعة وانا ملزم امامكم بده ولكن انت متاكد انو 15 سنه

zezo bose 12-01-11 01:26 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
شوفو يا شباب ما اخذ بالقوة لا يسترد الا بالقوة وبعدين هنفترض حسن النية فى الاخ ميدو لو نفذ الطلبات دى وساعتها نعتذر له كمان اما يتجاهل الطلبات يبقى كده هو رسمى وربنا يستر بقى

okapi knife 12-01-11 01:28 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zezo bose (المشاركة 280310)
طيب ياراجل لو هو حتى 15 سنه للدرجة دى دماغو وتمكنه تخليه ينفذ لا مااعتقدش بص حتى لو كان اجرام الحل الوحيد صورة شخصية كبيرة ليه واقولك على حاجة جميلة خالص صورة شهادة ميلاده واوعى تضحك بجد هجيبلكو قرارة فى 24 ساعة وانا ملزم امامكم بده ولكن انت متاكد انو 15 سنه

يا باشا هو الي بيقول في موضوع من مواضيعو انو عندو 15 سنة و؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

elexlns1 12-01-11 01:40 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
حسبنا الله ونعم الوكيل فى ا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

zezo bose 12-01-11 01:41 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
ايوه فهمت يعنى خطط من بعيد لبعيد كويس حلو قوى عموما انا عرضت حل ومستعد للتعاون ولكن دلوقتى الموضوع فى ايد ميدو باشا حتى لو هو اتهام ليه يرد بردو وانشاء الله صاحب الحق ياخده


الساعة الآن 09:33 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir