الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   مقتنيات الاعضاء (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=80)
-   -   ساعة روليكس (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=22022)

Angel 12-01-22 08:25 PM

رد: ساعة روليكس
 
تــحــديــث

Megapolice 12-01-23 10:39 AM

رد: ساعة روليكس
 
برجاء ارسال رقم التليفون و المكان .... جاد جداً في الشراء

Angel 12-01-23 08:53 PM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Megapolice (المشاركة 290195)
برجاء ارسال رقم التليفون و المكان .... جاد جداً في الشراء

تم الارسال :)

Angel 12-01-24 09:09 AM

رد: ساعة روليكس
 
باقى كمية محدودة جدا من الساعات و هينتهى العرض .... !

ramyhekal 12-01-24 02:56 PM

رد: ساعة روليكس
 
انجل لو الساعه مضمونه وكويسه انا عايز اتنين
واحده حريمى وواحده رجالى
انا فى كفرالشيخ ممكن تشحن فى ميديل ايست
وانا ادفع الشحن

Angel 12-01-24 04:31 PM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramyhekal (المشاركة 291170)
انجل لو الساعه مضمونه وكويسه انا عايز اتنين
واحده حريمى وواحده رجالى
انا فى كفرالشيخ ممكن تشحن فى ميديل ايست
وانا ادفع الشحن

يا باشا لو مكنتش مضمونة %‏ مكنتش عرضتها ‏

لو عايز ابعتلى البيانات على الخاص و هيتم شحنهم فى اقرب وقت

ramyhekal 12-01-24 07:16 PM

رد: ساعة روليكس
 
رسايلك ممتلئه مش عارف ابعت البيانات
ابعتلى تليفونك اسهل

Angel 12-01-24 08:03 PM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramyhekal (المشاركة 291288)
رسايلك ممتلئه مش عارف ابعت البيانات
ابعتلى تليفونك اسهل


تم تفريغ الاينبوكس و ارسال رقم التليفون :)

ramyhekal 12-01-24 10:45 PM

رد: ساعة روليكس
 
تم ارسال البيانات

Angel 12-01-25 10:05 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramyhekal (المشاركة 291475)
تم ارسال البيانات

تمام يا باشا تم الاستلام ‏..‏ و الشحن زي ما قولت لحضرتك

Angel 12-01-25 08:25 PM

رد: ساعة روليكس
 
تحديث

تم اضافة ساعة اوميجا بسعر مخفض لفترة محدودة



Qoldus 12-01-25 09:17 PM

رد: ساعة روليكس
 
بارك الله فيك أخي الحبيب...ساعات جميلة ربنا يوفقك ويحسن سوقهم وبيعهم...رجاء تليفونك وعنوانك على الخاص...تقبل خالص تحياتي...

Angel 12-01-25 11:20 PM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة qoldus (المشاركة 292348)
بارك الله فيك أخي الحبيب...ساعات جميلة ربنا يوفقك ويحسن سوقهم وبيعهم...رجاء تليفونك وعنوانك على الخاص...تقبل خالص تحياتي...

تم الارسال على الخاص يا باشا

Angel 12-01-26 09:43 PM

رد: ساعة روليكس
 
باقى 4 قطع على انتهاء عرض الاسعار و الاسعار هترتفع !

Angel 12-01-27 03:22 PM

رد: ساعة روليكس
 
باقى 3 قطع

المدمر 12-01-27 05:47 PM

رد: ساعة روليكس
 
يوجد الصب مارين

adel152 12-01-28 01:54 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 293753)
باقى 3 قطع

ليك رسالة على الخاص

Angel 12-01-28 09:00 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المدمر (المشاركة 293897)
يوجد الصب مارين

!!!!!!!!!!!!!!!!!

Angel 12-01-28 09:02 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 (المشاركة 294251)
ليك رسالة على الخاص

تم الرد على الخاص

adel152 12-01-28 01:55 PM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 294339)
تم الرد على الخاص

تم الرد على رد حضرتك.
شكرا.

Angel 12-01-28 05:47 PM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 (المشاركة 294550)
تم الرد على رد حضرتك.
شكرا.

تم الاستلام يا باشا :)

waleeddia 12-01-29 09:58 AM

رد: ساعة روليكس
 
بالتوفيق فى البيع بإذن الله

Angel 12-01-29 10:55 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleeddia (المشاركة 295281)
بالتوفيق فى البيع بإذن الله

شكراا .. نورت الموضوع بمرورك :)

the ghost 12-01-29 11:46 AM

رد: ساعة روليكس
 
ياريت رقم موبايلك عشان فى واحد صاحبى شافها وعاوز يشتري

Angel 12-01-29 12:25 PM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the ghost (المشاركة 295391)
ياريت رقم موبايلك عشان فى واحد صاحبى شافها وعاوز يشتري

تم يا كبير :)

adel152 12-01-29 11:26 PM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 294706)
تم الاستلام يا باشا :)

أخى العزيز بعد التحية
ممكن اعرف متى سيتم الشحن لأنى فى احتياج للساعة لمناسبة خاصة فى 1 فبراير.
لقد ارسلت لحضرتك جميع بياناتى المطلوبة للشحن منذ 27 يناير ظهرا وحتى الأن لم يتم الشحن.
برجاء الأفادة وشكرا.
خالص تحياتى.

ramyhekal 12-01-30 02:35 AM

رد: ساعة روليكس
 
ابعتلى رقمك على الخاص عايز اكلمك

Angel 12-01-30 08:51 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramyhekal (المشاركة 296331)
ابعتلى رقمك على الخاص عايز اكلمك


تم الارسال يا باشا :)

Angel 12-01-30 08:54 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 (المشاركة 296081)
أخى العزيز بعد التحية
ممكن اعرف متى سيتم الشحن لأنى فى احتياج للساعة لمناسبة خاصة فى 1 فبراير.
لقد ارسلت لحضرتك جميع بياناتى المطلوبة للشحن منذ 27 يناير ظهرا وحتى الأن لم يتم الشحن.
برجاء الأفادة وشكرا.
خالص تحياتى.


و اللهى يا باشا الفروض الشحن كان من امبارح بس و اللهى انا واقف الشحن غصب عنى لمشاكل فى شركة الشحن فى تاخير شحن و فلوس فى الشركة مجتش و كدة

ان شاء الله هيتم الشحن النهاردة او بكرة باقصى تقدير

بعتذر جدا جدا جدا لحضرتك على التاخير

adel152 12-01-30 04:59 PM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 296446)

و اللهى يا باشا الفروض الشحن كان من امبارح بس و اللهى انا واقف الشحن غصب عنى لمشاكل فى شركة الشحن فى تاخير شحن و فلوس فى الشركة مجتش و كدة

ان شاء الله هيتم الشحن النهاردة او بكرة باقصى تقدير

بعتذر جدا جدا جدا لحضرتك على التاخير

شكرا لرد حضرتك وفى انتظار رسالة منك عند الشحن حتى انتظر المندوب فى اليوم التالى للأستلام.

Angel 12-01-30 08:36 PM

رد: ساعة روليكس
 
تم الشحن ...

كابتن محمود دياب 12-01-30 09:25 PM

رد: ساعة روليكس
 
موفق فى البيع عرض محترم من انسان محترم

Angel 12-01-30 10:06 PM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كابتن محمود دياب (المشاركة 297000)
موفق فى البيع عرض محترم من انسان محترم

شكراا يا باشا و شرفنى مرورك الكريم :)

Angel 12-01-31 08:30 AM

رد: ساعة روليكس
 
تم تعديل الاسعار

Angel 12-01-31 07:46 PM

رد: ساعة روليكس
 
تم تنزيل عرض جديد لمدة محدودة جدااا ..

ساعة روليكس رجالى + ساعة روليكس حريمى بسعر مذهل

adel152 12-01-31 10:02 PM

رد: ساعة روليكس
 
الساعة وصلت النهارده.
شكرا.

ahmedmh_ali 12-01-31 10:21 PM

رد: ساعة روليكس
 
- الساعه الأولى Rolex daytona 1st copy a3
- الساعه التانية Rolex diamnod 1st cop a1 و الصورة دى مش من تصوريك على ما أعتقد لأن اللى فى الصورة دى تمنها بالمصرى يبدأ من 4000 l.e
- الساعه التالتة omega deville 1st copy a3 ميناء أبيض / أسود / برتقالى / رصاصى

الساعات كلها صناعه صينى ، لكل كفاءة عالية جدا جدا جدا فوق الخيال و عن تجربة ..

صدق او لا تصدق .. الساعات دى تم الكشف عليها فى 11 مكان 9 منهم قالوا سويسرى و 2 بس قالوا أنها صينى : موريس / فلوباتير بالاس ...

العمر الافتراضى بداية من 3 : 5 سنوات لحين ظهور أى عيب .

تعمل بالنبض / الحركة .

أية رأيك يجى منى .... ^_^

السعر ممتاز من راجل محترم .. لان لما كنا بنزل الساعات دى جملة للمحلات كانوا بيبعوا ب 400 و ب 600 جنية ...


لـــــــــــكـــــــــــــن ..... لو بتتكلم على العلب الخضراء الخشب اللى متقفلة بجلد فيها مخدة صغيرة لونها أصفر من جوة بتدخل فيها الساعه .. كتتتتتتتتتير جدا السعر دة و الراجل اللى بتاخد منة الحاجة أسعارة مش تمام خالص ..

خلص شغلك و لو فضل السعر زى ما هو أو رفع عليك السعر أكتر من كدة أنا عندى فى البيت كراتين فيهم حوالى 5 ألاف ساعه روليكس دايتونا - صب مارينر - أورينت يابانى ( أصلى مش كوبى ) - أوميجا سبيد ماستر - تاج هيور - كاريرا - مونت بلانك - باتيك فيليب - كالفين كلاين - تومى هاى فيجر - بافل جارى ( بلغارى ) - جوتشى - برنارد اتش مايور - كاسيو - ديبو ... و فية لغاااااااااية 15 ألف جنية لو عايز ...

لو أحتجت أى حاجة تخطر على بالك بخصوص الساعات كلمنى .. بيجلنا كتير و مش بنعمل بيهم حاجة و لو عايز كاتلوجهات موجودة بردة .... و عيش :)

ahmedmh_ali 12-01-31 10:24 PM

رد: ساعة روليكس
 
1 مرفق
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المدمر (المشاركة 293897)
يوجد الصب مارين

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 294337)
!!!!!!!!!!!!!!!!!

............
ملف مرفق 31589

Angel 12-02-01 08:47 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 (المشاركة 297845)
الساعة وصلت النهارده.
شكرا.

تمام يا باشا و عينيا ليك فى اى وقت

Angel 12-02-01 08:50 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 297861)
- الساعه الأولى rolex daytona 1st copy a3
- الساعه التانية rolex diamnod 1st cop a1 و الصورة دى مش من تصوريك على ما أعتقد لأن اللى فى الصورة دى تمنها بالمصرى يبدأ من 4000 l.e
- الساعه التالتة omega deville 1st copy a3 ميناء أبيض / أسود / برتقالى / رصاصى

الساعات كلها صناعه صينى ، لكل كفاءة عالية جدا جدا جدا فوق الخيال و عن تجربة ..

صدق او لا تصدق .. الساعات دى تم الكشف عليها فى 11 مكان 9 منهم قالوا سويسرى و 2 بس قالوا أنها صينى : موريس / فلوباتير بالاس ...

العمر الافتراضى بداية من 3 : 5 سنوات لحين ظهور أى عيب .

تعمل بالنبض / الحركة .

أية رأيك يجى منى .... ^_^

السعر ممتاز من راجل محترم .. لان لما كنا بنزل الساعات دى جملة للمحلات كانوا بيبعوا ب 400 و ب 600 جنية ...


لـــــــــــكـــــــــــــن ..... لو بتتكلم على العلب الخضراء الخشب اللى متقفلة بجلد فيها مخدة صغيرة لونها أصفر من جوة بتدخل فيها الساعه .. كتتتتتتتتتير جدا السعر دة و الراجل اللى بتاخد منة الحاجة أسعارة مش تمام خالص ..

خلص شغلك و لو فضل السعر زى ما هو أو رفع عليك السعر أكتر من كدة أنا عندى فى البيت كراتين فيهم حوالى 5 ألاف ساعه روليكس دايتونا - صب مارينر - أورينت يابانى ( أصلى مش كوبى ) - أوميجا سبيد ماستر - تاج هيور - كاريرا - مونت بلانك - باتيك فيليب - كالفين كلاين - تومى هاى فيجر - بافل جارى ( بلغارى ) - جوتشى - برنارد اتش مايور - كاسيو - ديبو ... و فية لغاااااااااية 15 ألف جنية لو عايز ...

لو أحتجت أى حاجة تخطر على بالك بخصوص الساعات كلمنى .. بيجلنا كتير و مش بنعمل بيهم حاجة و لو عايز كاتلوجهات موجودة بردة .... و عيش :)

يا باشا واللهى مش عارف اقولك اية على المعلومات الجامدة دى :)

بالنسبة للعلب هى مش خشب خالص هى كوبى من الاويجينال و عليها اللوجو بتاع روليكس و فيها منديل بقة و كاتلوج و الشغل دة و الخشب الواحدة بـ 25 جنية و مبرضاش اخدها

بالنسبة للساعات الى عندك لينا كلام فيهم على الخاص و ان شاء الله يكون بينا تعامل كويس


الساعة الآن 11:29 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir