الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=23295)

قناص الظلم 12-02-05 12:59 PM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed_seso (المشاركة 301567)
ربنا يبركلك فيهم ويكفيك شرهم
وعقبال ما تكملهم بحتتين تلاته حي كدت

ربنا يبارك فيك استاز سيد وشكرا لتمنياتك لى يا استازى الفاضل

maged rzk 12-02-05 12:59 PM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
سلام عليكم,هل من الممكن قلاقي سيف ياباني هنا؟ للاقتناء. وشكرا

قناص الظلم 12-02-05 01:04 PM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maged rzk (المشاركة 301572)
سلام عليكم,هل من الممكن قلاقي سيف ياباني هنا؟ للاقتناء. وشكرا

وعليكم السلام اخى انا ما عندى بس فى ناس هنا تعرف اكيد اعمل موضوع خاص بزلك وناس كتير هاتدلك بازن الله

قناص الظلم 12-02-07 03:20 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
المقروطه دى يا جماعه لعبه اطفال بتضرب خرز ب12 جنيه شاريها من5 سنين لان شكلها حلو مش حقيقيه

fox man 12-02-07 03:27 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
بسم الله ماشاء الله ربنا يزيد ويبارك

قناص الظلم 12-02-07 03:48 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fox man (المشاركة 303297)
بسم الله ماشاء الله ربنا يزيد ويبارك

شكرا لمرورك اخى العزيز

قناص الظلم 12-02-08 04:33 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
الحاجات دى تعمل كام بس من غير الفيل والمقروطه :D:p

Atb 12-02-08 09:42 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
ماشاء الله لاقوة الا بالله مجموعتك جميله جدا وواضح فعلا انك بتحب الأقتناء

والحمد لله انت كل يوم بتبتكر فكره جديه لينا

بالتوفيييييييييييييييييييق

قناص الظلم 12-02-08 09:55 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة atb (المشاركة 304330)
ماشاء الله لاقوة الا بالله مجموعتك جميله جدا وواضح فعلا انك بتحب الأقتناء

والحمد لله انت كل يوم بتبتكر فكره جديه لينا

بالتوفيييييييييييييييييييق

شكرا لكلامك الجميل سعاده الباشا بارك الله فيك وحفظك من كل سوء مع خالص تحياتى

ahmedmh_ali 12-02-08 11:05 PM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
أذا فهى الحرب ..

قناص الظلم 12-02-09 02:52 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
1 مرفق
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 304938)
أذا فهى الحرب ..

على السفاحين القتله من زبحو المشجعين العزل غيله 000000 الثار :mad:الثار:mad:الثار:mad:الثار000000000 للابرياء

Trainer 12-02-09 02:57 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
ايه الحلاوه دى يا قناص ، أهو كده يا باشا ورينا التحف الجامده. وبالذات مقروطة الخرز (وهانمشيها دلوقتى انها خرز :( يا باشا ) ربنا يباركلك فى المجموعة.

قناص الظلم 12-02-09 03:25 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
1 مرفق
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة trainer (المشاركة 305102)
ايه الحلاوه دى يا قناص ، أهو كده يا باشا ورينا التحف الجامده. وبالذات مقروطة الخرز (وهانمشيها دلوقتى انها خرز :( يا باشا ) ربنا يباركلك فى المجموعة.

دول مايجوش حاجه فى قطعه من مجموعه حضرتك ياباشا منورنا والله

Compact 12-02-10 08:02 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
متواضعة ايه يا مفترى

بسم الله ما شاء الله .. ذوقك رفيع جدا بالذات فى اقتناء الاسلحة البيضاء

و الرمسيس دى بتاعتى مليش دعوة :)

قناص الظلم 12-02-10 08:08 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 306041)
متواضعة ايه يا مفترى

بسم الله ما شاء الله .. ذوقك رفيع جدا بالذات فى اقناء الاسلحة البيضاء

و الرمسيس دى بتاعتى مليش دعوة :)

ايه الانوار دى يا سمو الجنرال متشكر جدا لشهاده حضرتك -سيادتك تؤمر ونوديهالك لحد البيت كل الرمسيس الى فى مصر اوصلهولك لعندك شوفت البى اس

Compact 12-02-10 08:10 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم (المشاركة 306042)
ايه الانوار دى يا سمو الجنرال متشكر جدا لشهاده حضرتك -سيادتك تؤمر ونوديهالك لحد البيت كل الرمسيس الى فى مصر اوصلهولك لعندك شوفت البى اس

فكرتنى بالذى مضى بالبى اس

المكنة السوداء دى بتاعتك ؟

و لو ليك مزاج تركب التايجر 750 سى سى قلى

قناص الظلم 12-02-10 08:16 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 306043)
فكرتنى بالذى مضى بالبى اس

المكنة السوداء دى بتاعتك ؟

و لو ليك مزاج تركب التايجر 750 سى سى قلى

بتاعتى بس حاليا شكلها وحش شويه من الركنه وهو التايجر لسه مع حضرتك - دا دبابه ماشيه مش موتوسكل - عيبه الوحيد البطاريه

Compact 12-02-10 08:20 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم (المشاركة 306045)
بتاعتى بس حاليا شكلها وحش شويه من الركنه وهو التايجر لسه مع حضرتك - دا دبابه ماشيه مش موتوسكل - عيبه الوحيد البطاريه

عجزنا على ركوب المكن يا قناص قلبى

فى واحد اعرفه رافعه فى الجراج من سنة 2000 مثلا لحد دلوقتى و لونه احمر قريب من لون المكنة بتاعتك

انا بى-اساوى قديم و كان معايا مكنة تريمف كمان اكيد تعرفها

TRIGGER 12-02-10 08:25 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Compact (المشاركة 306046)
عجزنا على ركوب المكن يا قناص قلبى

فى واحد اعرفه رافعه فى الجراج من سنة 2000 مثلا لحد دلوقتى و لونه احمر قريب من لون المكنة بتاعتك

انا بى-اساوى قديم و كان معايا مكنة تريمف كمان اكيد تعرفها

بتاع ميييزز؟

kefafy 12-02-10 08:28 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 306043)
فكرتنى بالذى مضى بالبى اس

المكنة السوداء دى بتاعتك ؟

و لو ليك مزاج تركب التايجر 750 سى سى قلى

ايه يا جماعه الكلام الكبير ده
هو فى متوسيكل 750 سى سى ؟
معلومع جديدة والله
انا اكبر متوسيكل شوفته بتاع الشرطة الحديث بى ام دبليو ال 280 كيلو متر ده
طبعا انا بطيخ متوسيكلات الى بحبه البيتش باجى بس وفى الجبل مش الاسفلت
واشتريت واحد كوازاكى مره من واحد بتاع سفارى وطلع انه ممنوع ترخيصة هنا فى الغردقة :)
وكمان رخصة العربيه الخاصة مبتنفعش معاه قلولى اعمل رخصة قيادة دراجة ناريه
ههههههههههههه
كان مقلب بصراحة
بس طبعا الحمد لله خت فلوسى وادانى البيتش باجى هديه :) :)

قناص الظلم 12-02-10 08:31 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 306046)
عجزنا على ركوب المكن يا قناص قلبى

فى واحد اعرفه رافعه فى الجراج من سنة 2000 مثلا لحد دلوقتى و لونه احمر قريب من لون المكنة بتاعتك

انا بى-اساوى قديم و كان معايا مكنة تريمف كمان اكيد تعرفها

تريومف - ماتشلز - نورتن - انديان - رويال انفيلد -فين دلوقتى كان لزيز قوى بس صوته اعلى من البى اس شويه كان موديل كام وواحد سلندر ولا اتنين - عجزت ايه يا جنرال داحنا الى عواجيز احنا جيل الشبسى والكراتيه والسمن الهولندى - انا كان معايا تريومف وموديل نادر اوى انتاج مشترك المانى -روسى -انجليزى
والمرفوع دا بطاريه ولا ميناتور

Compact 12-02-10 08:32 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
فى هارلى ديفيدسون بموتور شيفروليه كورفيت 3500 سى سى

و لولا انى ركبته و سوقته بنفسى (بعد عناء) مكنتش صدقت ان فى كده فى الدنيا

Compact 12-02-10 08:33 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم (المشاركة 306051)
تريومف - ماتشلز - نورتن - انديان - رويال انفيلد -فين دلوقتى كان لزيز قوى بس صوته اعلى من البى اس شويه كان موديل كام وواحد سلندر ولا اتنين - عجزت ايه يا جنرال داحنا الى عواجيز احنا جيل الشبسى والكراتيه والسمن الهولندى - انا كان معايا تريومف وموديل نادر اوى انتاج مشترك المانى -روسى -انجليزى
والمرفوع دا بطاريه ولا ميناتور

اعتقد بطارية

اسأل احمد هو عارف صاحبه كويس

Compact 12-02-10 08:34 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
.......................

قناص الظلم 12-02-10 08:39 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 306052)
فى هارلى ديفيدسون بموتور شيفروليه كورفيت 3500 سى سى

و لولا انى ركبته و سوقته بنفسى (بعد عناء) مكنتش صدقت ان فى كده فى الدنيا

دا الموتوسكل دا مشكله لوحده الامريكان دول مجانين دا الاصلى 1600 سى سى معدله الماتور 3500 دى عالم رهيبه هنا لو هاتغير ماتور هايعقدوك امكانيات يا جنرال طبعا الموتوسكل دا برا مصر لانه لو موديل قديم فى حدود 70 الف جنيه عالاقل

قناص الظلم 12-02-10 08:42 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة trigger (المشاركة 306048)
بتاع ميييزز؟

ايه النور دا كله منورنا يااحمد باشا متاسف ماخدتش بالى
صباح الخير

Compact 12-02-10 08:47 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم (المشاركة 306056)
دا الموتوسكل دا مشكله لوحده الامريكان دول مجانين دا الاصلى 1600 سى سى معدله الماتور 3500 دى عالم رهيبه هنا لو هاتغير ماتور هايعقدوك امكانيات يا جنرال طبعا الموتوسكل دا برا مصر لانه لو موديل قديم فى حدود 70 الف جنيه عالاقل

على ما اعتقد ان توكيل هارلى فى الزمالك فيه واحدة و اكيد تمنها معدى ال 300 الف من غير ما اسأل

امريكا دلوقتى فيها مكن غريب بتصميمات لشاسيهات جديدة علينا فى مصر و لسة موصلتش و لو انى شوفت حتة هارلى شوبر 5700 سى سى سبيشيال اوردر فى القطامية هايتس فى مصر المحروسة

و دى بلاش نقول تمنها ممكن يوصل كام لضعاف القلوب و مصابى الضغط و السكر بالمنتدى الكريم :)

TRIGGER 12-02-10 08:49 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم (المشاركة 306059)
ايه النور دا كله منورنا يااحمد باشا متاسف ماخدتش بالى
صباح الخير

صباح النور يا قناصنا

قناص الظلم 12-02-10 08:51 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kefafy (المشاركة 306050)
ايه يا جماعه الكلام الكبير ده
هو فى متوسيكل 750 سى سى ؟
معلومع جديدة والله
انا اكبر متوسيكل شوفته بتاع الشرطة الحديث بى ام دبليو ال 280 كيلو متر ده
طبعا انا بطيخ متوسيكلات الى بحبه البيتش باجى بس وفى الجبل مش الاسفلت
واشتريت واحد كوازاكى مره من واحد بتاع سفارى وطلع انه ممنوع ترخيصة هنا فى الغردقة :)
وكمان رخصة العربيه الخاصة مبتنفعش معاه قلولى اعمل رخصة قيادة دراجة ناريه
ههههههههههههه
كان مقلب بصراحة
بس طبعا الحمد لله خت فلوسى وادانى البيتش باجى هديه :) :)

صباح الخير يابو محمود البى ام بتاع الشرطه 1100 سى سى وفى بيتش باجى ياماها رابتور660 سى سى باور باند يعادل سرعه وقوه ال1100 واقوى كمان ودا ركوبه خطر لو مبتدىء وفى بى اس باراكودا منياتور يعنى بدون بطاريه اقدم من بتاع الجنرال 1000 سى سى اتنين سلندر زيه تمام والحمدلله انك خلصت من الكوازاكى دا لانه مالوش سوق وقطع غيار عايز هات ياماها بولاستر200 سى سى او لومعاك مبلغ هات هوندا 250 او الياماها البانشى بس دا ماتوره غبى جدا وتحياتى

TRIGGER 12-02-10 08:56 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 306054)
ايوننننننن

مالك داخل سخن كدا على المنتدى

و صاحى بدرى كمان


انت لحقت تدمن :)


جاى أخد الجرعة الصباحية يا جنرال بعد اذنك طبعا

حجيب الصباع و السوستة بتوع الزرار النهارده عشان المدفع الصغير ولو مفيش حصب كاوتش بنص ملل زيادة

kefafy 12-02-10 08:58 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
والله يمحمد بيك ده كان 250 سى سى وكان صاروخ فى الجبل وفيه امامى ومارشيدير وكان هيدروماتيك مش مانيوال
ده فقط الى كان عاجبنى فيه
بس موضوع انه ملوش ترخيص زى المتوسيكلات العاديه ده الى ضايقنى منه لان حصلت منه حوادث كتيير فوقفو ترخيصو من 4 سنيين لحد الان
وكمان انى اعمله رخصة قيادة خاصة زى المتوسيكل بردو وجع دماغ

قناص الظلم 12-02-10 09:00 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 306060)
على ما اعتقد ان توكيل هارلى فى الزمالك فيه واحدة و اكيد تمنها معدى ال 300 الف من غير ما اسأل

امريكا دلوقتى فيها مكن غريب بتصميمات لشاسيهات جديدة علينا فى مصر و لسة موصلتش و لو انى شوفت حتة هارلى شوبر 5700 سى سى سبيشيال اوردر فى القطامية هايتس فى مصر المحروسة

و دى بلاش نقول تمنها ممكن يوصل كام لضعاف القلوب و مصابى الضغط و السكر بالمنتدى الكريم :)

موديل سنه 40 ودا فاشل بيعمل 50 الف ومالوش زبون وال60 80-100 وال79 موديل جامد اوى يعدىىىىىىىىىىىىى امال بقى 2010 بلاش 2012

Compact 12-02-10 09:03 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
الهارلى56 كان حلو قوى بس كان بيسخن جامد فى الحر

قناص الظلم 12-02-10 09:06 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 306070)
الهارلى56 كان حلو قوى بس كان بيسخن جامد فى الحر

انا اسف نسيته بتاع الحرس بتاع عبد الناصر دا مايتنسيش ودا غالى على فكره ومطلوب جدا هو وال79 عيبه الفتيس يدوى جنب التنك;) زى البى اس ال36 ;)صح يا جنرال

Compact 12-02-10 09:09 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم (المشاركة 306071)
انا اسف نسيته بتاع الحرس بتاع عبد الناصر دا مايتنسيش ودا غالى على فكره ومطلوب جدا هو وال79 عيبه الفتيس يدوى جنب التنك;) زى البى اس ال36 ;)صح يا جنرال

ايونننن

هو اللى كان بيمشى فى موكب عبد الناصر

عيبه سخونيته فى الصيف بس اعتقد ممكن يبقالها حل

Compact 12-02-10 09:10 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kefafy (المشاركة 306067)
والله يمحمد بيك ده كان 250 سى سى وكان صاروخ فى الجبل وفيه امامى ومارشيدير وكان هيدروماتيك مش مانيوال
ده فقط الى كان عاجبنى فيه
بس موضوع انه ملوش ترخيص زى المتوسيكلات العاديه ده الى ضايقنى منه لان حصلت منه حوادث كتيير فوقفو ترخيصو من 4 سنيين لحد الان
وكمان انى اعمله رخصة قيادة خاصة زى المتوسيكل بردو وجع دماغ

قاعد انته بتتغردق بالروسى و الايطالى و الذى منه ;)

قناص الظلم 12-02-10 09:11 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kefafy (المشاركة 306067)
والله يمحمد بيك ده كان 250 سى سى وكان صاروخ فى الجبل وفيه امامى ومارشيدير وكان هيدروماتيك مش مانيوال
ده فقط الى كان عاجبنى فيه
بس موضوع انه ملوش ترخيص زى المتوسيكلات العاديه ده الى ضايقنى منه لان حصلت منه حوادث كتيير فوقفو ترخيصو من 4 سنيين لحد الان
وكمان انى اعمله رخصة قيادة خاصة زى المتوسيكل بردو وجع دماغ

ما احنا عندنا نفس المشكله مالوش ترخيص لو غاوى اوى اشترى ورخصه القاهره 3 سنين بس الصداع بتاع الرخصه دى المشكله والنوعين الى قلت لك عليهم هيدروماتك البانشى بس الى غيارات لان ماتوره غبى كانك بتلعب لعبه الروديو - راكب فوق ثور هائج -مش موتوسكل

Compact 12-02-10 09:14 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
نسيت اقولك على التريلا كيه-تى-ام و دى كانت اخر مكنة اشتريها بفلوس و كانت روعة الروعة و عزمها غير آدمى

قناص الظلم 12-02-10 09:20 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 306073)
ايونننن

هو اللى كان بيمشى فى موكب عبد الناصر

عيبه سخونيته فى الصيف بس اعتقد ممكن يبقالها حل

دى من مشاكل تغيير المناخ بس لجوده الخامات وقوه الموتور مش عيب هايستحمل وكل المواتير الكبيره فى مصر بتولع فى الصيف والعن حاجه الاورال الروسى بيسخن فى الصيف اوى ولو ما انتبهش الى سايقه وريحه شويه فجاه بتمسك فيه النار ربنا يكفينا الشر وبرده الجزارين بتحبه اوى رغم العيب الخطير دا - تحياتى لنزاهتك ياجنرال - هارلى دافيدسون - اموت فى الامريكانى;) احنا مره جبنا مروحتين ولحمنالهم قواعد فى الشاسيه ووجهناهم عالمةتور عشان كنا مسافرين بموتوسكل كاجيفا ودا كان غلايه مش موتوسكل ونجحت اوى

Compact 12-02-10 09:23 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة trigger (المشاركة 306066)
جاى أخد الجرعة الصباحية يا جنرال بعد اذنك طبعا

حجيب الصباع و السوستة بتوع الزرار النهارده عشان المدفع الصغير ولو مفيش حصب كاوتش بنص ملل زيادة

لو ملقتهمش استنى لما اجى و خلى الصب حل أخير


الساعة الآن 05:04 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir