![]() |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
سلام عليكم,هل من الممكن قلاقي سيف ياباني هنا؟ للاقتناء. وشكرا
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
المقروطه دى يا جماعه لعبه اطفال بتضرب خرز ب12 جنيه شاريها من5 سنين لان شكلها حلو مش حقيقيه
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
بسم الله ماشاء الله ربنا يزيد ويبارك
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
الحاجات دى تعمل كام بس من غير الفيل والمقروطه :D:p
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
ماشاء الله لاقوة الا بالله مجموعتك جميله جدا وواضح فعلا انك بتحب الأقتناء
والحمد لله انت كل يوم بتبتكر فكره جديه لينا بالتوفيييييييييييييييييييق |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
أذا فهى الحرب ..
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
1 مرفق
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
ايه الحلاوه دى يا قناص ، أهو كده يا باشا ورينا التحف الجامده. وبالذات مقروطة الخرز (وهانمشيها دلوقتى انها خرز :( يا باشا ) ربنا يباركلك فى المجموعة.
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
1 مرفق
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
متواضعة ايه يا مفترى
بسم الله ما شاء الله .. ذوقك رفيع جدا بالذات فى اقتناء الاسلحة البيضاء و الرمسيس دى بتاعتى مليش دعوة :) |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
المكنة السوداء دى بتاعتك ؟ و لو ليك مزاج تركب التايجر 750 سى سى قلى |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
فى واحد اعرفه رافعه فى الجراج من سنة 2000 مثلا لحد دلوقتى و لونه احمر قريب من لون المكنة بتاعتك انا بى-اساوى قديم و كان معايا مكنة تريمف كمان اكيد تعرفها |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
هو فى متوسيكل 750 سى سى ؟ معلومع جديدة والله انا اكبر متوسيكل شوفته بتاع الشرطة الحديث بى ام دبليو ال 280 كيلو متر ده طبعا انا بطيخ متوسيكلات الى بحبه البيتش باجى بس وفى الجبل مش الاسفلت واشتريت واحد كوازاكى مره من واحد بتاع سفارى وطلع انه ممنوع ترخيصة هنا فى الغردقة :) وكمان رخصة العربيه الخاصة مبتنفعش معاه قلولى اعمل رخصة قيادة دراجة ناريه ههههههههههههه كان مقلب بصراحة بس طبعا الحمد لله خت فلوسى وادانى البيتش باجى هديه :) :) |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
والمرفوع دا بطاريه ولا ميناتور |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
فى هارلى ديفيدسون بموتور شيفروليه كورفيت 3500 سى سى
و لولا انى ركبته و سوقته بنفسى (بعد عناء) مكنتش صدقت ان فى كده فى الدنيا |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
اسأل احمد هو عارف صاحبه كويس |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
.......................
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
صباح الخير |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
امريكا دلوقتى فيها مكن غريب بتصميمات لشاسيهات جديدة علينا فى مصر و لسة موصلتش و لو انى شوفت حتة هارلى شوبر 5700 سى سى سبيشيال اوردر فى القطامية هايتس فى مصر المحروسة و دى بلاش نقول تمنها ممكن يوصل كام لضعاف القلوب و مصابى الضغط و السكر بالمنتدى الكريم :) |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
جاى أخد الجرعة الصباحية يا جنرال بعد اذنك طبعا حجيب الصباع و السوستة بتوع الزرار النهارده عشان المدفع الصغير ولو مفيش حصب كاوتش بنص ملل زيادة |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
والله يمحمد بيك ده كان 250 سى سى وكان صاروخ فى الجبل وفيه امامى ومارشيدير وكان هيدروماتيك مش مانيوال
ده فقط الى كان عاجبنى فيه بس موضوع انه ملوش ترخيص زى المتوسيكلات العاديه ده الى ضايقنى منه لان حصلت منه حوادث كتيير فوقفو ترخيصو من 4 سنيين لحد الان وكمان انى اعمله رخصة قيادة خاصة زى المتوسيكل بردو وجع دماغ |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
الهارلى56 كان حلو قوى بس كان بيسخن جامد فى الحر
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
هو اللى كان بيمشى فى موكب عبد الناصر عيبه سخونيته فى الصيف بس اعتقد ممكن يبقالها حل |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
نسيت اقولك على التريلا كيه-تى-ام و دى كانت اخر مكنة اشتريها بفلوس و كانت روعة الروعة و عزمها غير آدمى
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
| الساعة الآن 05:04 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir