الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=26065)

hogan 12-03-22 01:35 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
خلاص ياعم انا مش هتكلم

العملاق المصرى 12-03-22 01:55 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
انا بهزر يا رايق جاوبلنا على السوال الاخير دة

ahmadkader 12-03-22 02:27 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العملاق المصرى (المشاركة 335140)
المسابقة دى للعمالقة وبما ان انا عملاق اساسا فعملها انا ماشى انا هحط صورة سلاح وانتو تجاوبو واللى يجاوب صح يحط السوال اللى بعدة بسم الله نبتدى
http://www.iraqup.com/up/20120320/gy...143712350.jpeg

http://www.iraqup.com/up/20120320/o0..._743495737.jpg


المطلوب النوع وبلد الصنع والعيار

والتر ب p88 ألمانى عيار 8 ميللى صوت ، و الأصلى بتاعه عيار 9 ميللى طويل

العملاق المصرى 12-03-22 02:45 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
يا عم احمد احنا خلصنا خلاص من موضوع المسدس وبعدين صوت اية دة روجر امريكى عيار خمسة واربعين السوال دلوقتى فى اخر صورة

hogan 12-03-22 02:57 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
مسدس مسوره كسر
نوع

Rossi Wizard Pistol WP243B

الصنع روسى

العيار: 243 وينشستر

العملاق المصرى 12-03-22 03:04 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
هههههههههههههههههههههههههههه

العملاق المصرى 12-03-22 03:05 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
فلتت منك المرة دة المسدس دة برازيلى من شركة روزى هيا الشركة اسمها كدة دة غير ان السلاح دة بعيارين
عيار 12 وعيار 410 اللى هوة عيار عشرة اللى هوة عيار الخرطوش النص

العملاق المصرى 12-03-23 05:55 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
عايزين نعرف اسم البندقية ودولة التصنيع

http://www.iraqup.com/up/20120323/EJ..._245989058.jpg

sniper-2 12-03-24 12:53 AM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
أعتقد دى بندقية أمريكية ماركة mossberg 500 shotgun عيار 12

sniper-2 12-03-24 01:28 AM

ممكن حد يقول نوع المسدس ده وعياره وبلد الصنع
 
1 مرفق
ممكن حد يقول نوع المسدس ده وعياره وبلد الصنع

hogan 12-03-25 11:31 AM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
Kel -Tec PMR-30

عيار 22 ماغنوم



امريكى

العملاق المصرى 12-03-25 09:14 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اية يا عم هوجان يا حبيبى انت ما عرفتش البندقية ولا اية

hogan 12-03-26 12:04 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
Winchester SX3
12
بلجيكا

العملاق المصرى 12-03-26 12:29 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
صح دى وينشستر سوبر اكس ثرى اسرع بندقية خرطوش فى العالم

العملاق المصرى 12-03-26 12:30 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
مش هتحطلنا سوال بقى

hogan 12-03-26 12:34 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
http://world.guns.ru/userfiles/image...a_arx160-2.jpg

العملاق المصرى 12-03-26 12:50 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دة انا اللى مخترعها

العملاق المصرى 12-03-26 12:51 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
بريتا arx 160 ايطالى الصنع

العملاق المصرى 12-03-26 01:18 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
مطلوب العيار وبلد الصنع والاسم

http://www.iraqup.com/up/20120326/6r..._126985454.jpg

hogan 12-03-26 01:40 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
روسى 9م
OC-14-4A "Groza-4

العملاق المصرى 12-03-26 02:01 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
لا يا هوجان غلط كل دى خزنة تسعة مللى انت فاهم طبعا

hogan 12-03-26 02:05 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
7.62 *30 sorry

العملاق المصرى 12-03-26 02:25 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
فين السوال يا عمهم انت بتنسى ليييييييييييييييييييييييييييييييية

hogan 12-03-26 02:58 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
http://world.guns.ru/userfiles/image...as104/fx05.jpg

العملاق المصرى 12-03-26 03:36 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
دى بئة انا مش مخترعها بس المخترع بتاعها صاحبى

العملاق المصرى 12-03-26 03:38 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
hk g36 عيار 5.54

العملاق المصرى 12-03-26 03:38 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
الدور عليا فى السوال

العملاق المصرى 12-03-26 03:44 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
مطلوب العيار وبلد الصنع والاسم


http://www.iraqup.com/up/20120326/NR..._872758252.jpg

hogan 12-03-26 04:29 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
SR-3M Vikhr
روسى
العيار: 9x39 SP-5، SP-6

medozs 12-03-26 04:30 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
ههههههههههههههههههههههههههههههه تسلم

hogan 12-03-26 04:30 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
http://world.guns.ru/userfiles/image.../as64/9a91.jpg

hogan 12-03-26 04:31 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medozs (المشاركة 338143)
ههههههههههههههههههههههههههههههه تسلم

بتضحك على اه
\

medozs 12-03-26 04:36 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
9A-91

روسى

عيار 9x39 mm

العملاق المصرى 12-03-26 11:02 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
انا هسال المرة دى مطلوب اسم القناصة وسنة الصنع والعيار

http://www.iraqup.com/up/20120327/6s..._231181466.jpg

medozs 12-03-27 12:04 AM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
القناصه تبوك

عيارها نفس عيار الكلاش

hogan 12-03-27 11:27 AM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
القناصه دى تعديل للاكلاشنكوف وتم تطويرها فى العراق وهى نفس عيار الكلاش 7.62

العملاق المصرى 12-03-27 11:39 AM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
الله عليك يا عم هوجان مفيش سوال صعب من اسئلتك

hogan 12-03-27 11:54 AM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
الحته دى تصوير شخصى قلى اه دى


http://4.bp.blogspot.com/_yfQ32hZ5TA...400/mexico.jpg

العملاق المصرى 12-03-27 12:03 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
كولت 1911 عيار 45

hogan 12-03-27 12:09 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
مش كولت
الصناعه اه
العيار صح


الساعة الآن 05:01 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir