الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=51)
-   -   الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=29096)

adel152 12-05-29 10:50 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
ليك رسالة على الخاص استاذ راغب وفى انتظار رد حضرتك.
شكرا وتحياتى

راغب 12-05-29 02:46 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالواحدابوخضرة (المشاركة 375389)
بى صراحة حاجه تحفة بسى الاسعار بكام وشكرا

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 (المشاركة 375688)
ليك رسالة على الخاص استاذ راغب وفى انتظار رد حضرتك.
شكرا وتحياتى

تم الرد واسف على التاخير

محمد حافظ بك 12-05-29 04:39 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
انا اوهمت جدااااااااااااا ايه التحف دي ...و يقولوا المصريين مش مبدعين ...تعالوا شوفوا الابداع... ما شاء الله فنان و موهوب

Bebeto 12-05-29 04:54 PM

Re: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
معلش بقي يا باشا لو فيها رخامة ؟؟؟ بسم الله مشاء الله انت عملت الحاجات دي ازاي ؟

راغب 12-05-31 03:07 PM

Re: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حافظ بك (المشاركة 375889)
انا اوهمت جدااااااااااااا ايه التحف دي ...و يقولوا المصريين مش مبدعين ...تعالوا شوفوا الابداع... ما شاء الله فنان و موهوب

شكرا لزوق حضرتك ,بالتوفيق ان شاء الله

Night-Hunter 12-06-01 02:13 PM

Re: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
شغل رائع و جميل جدا....فنان... الله ينور عليك

Mohammed Kashwa3 12-06-03 10:43 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
ماشاء الله شغل ممتاز :)

Mohamed Kafafy 12-06-03 11:25 AM

Re: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
الزميل المحترم راغب
عمل رائع وتصميمات ممتازة
ممكن اعرف سعر بيع الدبشك زان بنى مط و الدبشك الزان مفتوح بنى جلد تعبان...
وياريت حضرتك تستغل هذه الموهبة في تصنيع مقابض خشب للمسدسات الصوت والحي، وستجد اقبال عالي جدا عليها ان شاء الله.. منتظرين تصميمات جديدة ومبتكرة لمقابض المسدسات
تحياتي وتقديري

حسين ابراهيم حسين 12-06-03 12:08 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
بجد تحفة فنية جميلة يافنان ممكن لو حبيت اشترى واحد بنى مط غامق ولا ؟؟

tarekvb 12-06-04 09:36 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
ممكن شرح لكيفية التمويه والمادة المستخدمة

darkshaft 12-06-04 06:19 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
بسم الله مشاء الله،حاجه روعه و اول مشترى كرال ان شاء الله حديهالك تغيرلها دبشك.

eng.amg 12-06-04 06:37 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
إنت راجل فنان ...
شغل قمة في الإتقان والحس الفني
ما شاء الله عليك بالتوفبق بإذن الله
أنا عايز دبشك للبام 22. هل لازم أجيب لحضرتك الدبشك الأصلي علشان يتعمل زيه؟

salas0010 12-06-04 08:34 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
بسم الله ما شاء الله يا اخى انت موهوب جدا تابع نشاطك فى انتظار مواضيعك الجديده وكل حاجه تعملها وثقها بالصور ولا تحرمنا من ابداعك

راغب 12-06-04 10:41 PM

Re: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة night-hunter (المشاركة 377732)
شغل رائع و جميل جدا....فنان... الله ينور عليك

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammed kashwa3 (المشاركة 378858)
ماشاء الله شغل ممتاز :)

جزاكم الله خيرا جميعا وشرفنى مروركم الكريم

راغب 12-06-04 10:47 PM

Re: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed kafafy (المشاركة 378866)
الزميل المحترم راغب
عمل رائع وتصميمات ممتازة
ممكن اعرف سعر بيع الدبشك زان بنى مط و الدبشك الزان مفتوح بنى جلد تعبان...
وياريت حضرتك تستغل هذه الموهبة في تصنيع مقابض خشب للمسدسات الصوت والحي، وستجد اقبال عالي جدا عليها ان شاء الله.. منتظرين تصميمات جديدة ومبتكرة لمقابض المسدسات
تحياتي وتقديري

شكرا لك و على مرورك الكريم ,انا اصلا كنت عاملهم لنفسى وماليش فى المسدسات وعموما بالنسبه لمقابض المسدسات هى اسهل كتير بس انا متخوف انه يكون فيها شئ مخالف قانونا فقط وانا بحب امشى جنب الحيط فاللاسف مش هينفع
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين ابراهيم حسين (المشاركة 378878)
بجد تحفة فنية جميلة يافنان ممكن لو حبيت اشترى واحد بنى مط غامق ولا ؟؟

الله يخليك يا استاذ حسين وتم الرد على الخاص
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salas0010 (المشاركة 379847)
بسم الله ما شاء الله يا اخى انت موهوب جدا تابع نشاطك فى انتظار مواضيعك الجديده وكل حاجه تعملها وثقها بالصور ولا تحرمنا من ابداعك

جزاك الله خيرا اخى الفاضل

راغب 12-06-04 10:56 PM

Re: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkshaft (المشاركة 379787)
بسم الله مشاء الله،حاجه روعه و اول مشترى كرال ان شاء الله حديهالك تغيرلها دبشك.

الله يبارك فيك وانا تحت امرك ان شاء الله
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.amg (المشاركة 379790)
إنت راجل فنان ...
شغل قمة في الإتقان والحس الفني
ما شاء الله عليك بالتوفبق بإذن الله
أنا عايز دبشك للبام 22. هل لازم أجيب لحضرتك الدبشك الأصلي علشان يتعمل زيه؟

جزاك الله خيرا

zezo bose 12-06-04 11:08 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
طول عمرى اقول العقلية المصرية مبدعة وحقيقى ممتاز جدا وعغاوزين نعمل بيزنس مع بعض اصدرلك شغلك برة وارجو التواصل ان شاء الله تحياتى

راغب 12-06-04 11:12 PM

Re: رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb (المشاركة 379509)
ممكن شرح لكيفية التمويه والمادة المستخدمة

1- نجيب اسبرى بلون صحراوى وكمان واحد لونه بنى
2- ترش الدبشك باللون الصحراوى وبعد ما ينشف تلطشه على خفيف باللون البنى
3- تصمم على الفوتوشوب صور شجر وفروع وورق شجر ويكون مقاسها مثلا متر * 40 سم
4- تروح للمطبعه وتقوله عايز الصوره دى على استيكر بس يكون نوعه ثرى ام وخد بالك اوى من النوع عشان يكون لزقه كويس ورقيق والاستيكر يكون شفاف
5- تاخد الاستيكر وتروح لبتوع تفييم العربيات وتديله الدبشك وتقوله يلزقهولك وان شاء الله يطلع احسن من اللى فى الصوره
لو فيه اى حاجه مش واضحه انا تحت امرك

eng.amg 12-06-05 10:26 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
أستاذ راغب
ياريت رقم تليفونك علشان عايز 2 دبشك بام 22 وعايز أقابلك علشان أديك الدبشك الأصلي

اسلام البحراوى 12-06-06 09:11 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
فنان مش دمياط ياعم بلد ام الخشب ههههههههه

M.O.R 12-06-07 05:02 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
لو سمحت يا جماعه سؤال صغير ايه نوع التلسكوب المتركب فى البندقيه دى وسعره كام لو سمحتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

adel152 12-06-08 10:22 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M.O.R (المشاركة 381835)
لو سمحت يا جماعه سؤال صغير ايه نوع التلسكوب المتركب فى البندقيه دى وسعره كام لو سمحتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

التليسكوب ده شكله بوشنال 3-9*40 وسعره 650 جنيه عند الشيخ كريم
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=29169

راغب 12-06-09 02:28 PM

Re: رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
مضبوط كلامك يا استاذ عادل

coyote160 12-06-29 05:24 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
أحلي تقييم وإلي الأمام دائما

NEW_Year 12-06-30 12:41 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
يافندم حضرتك مردتش عليا في موضوع الدبشك هل متوفر حاجة منهم ولا لا؟ وهل في نية ان حضرتك تعمل منهم تاني ولا لا ؟ منتظر ردك
شكرا .. بالتوفيق

mody_kamal 12-06-30 02:56 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
بصراحه شغل عالي جداااااااااااااااااااااااا وحاجه ممتازه في غايه الجمال ان شاء الله اما اجيب كرال هشتري منك الجلد تعبان

عبــ الله ــد @ 12-06-30 03:45 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
المنظار دا بكام يا باشا ؟؟

moorey 12-06-30 08:35 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
الله علي الشغل الجامد ده

تيكا 12-06-30 09:25 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
الله ينور عليك يا باشا والله فنان ربنا يكرمك ان شاء الله

م عبدالله 12-07-09 06:59 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
تسلم ايدك يا فنان ما شاء الله

MBadr 12-07-09 08:46 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
ما شاء الله حضرتك موهوب ومبدع البندقية اصبحت تحفة تسلم ايدك وخصوصا عجبانى قوى جلد الثعبان اتمنى من حضرتك شرح الموضوع على مراحل وبالصور الموضوع فعلا يستحق احلى تقييم

وليد سعد زغلول 12-07-11 11:39 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
بسم الله ما شاء الله عليك فنان كبير وربنا يبارك لحضرتك

Karim Eid 12-07-13 05:49 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
هو مكان حضرتك فين يا باشا

ghitany 12-07-15 09:33 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
ابدااااااااااااااع و فن راقي ينم عن ذكاء و مهما قلت لن أوفيك حقك في الثناء

hogan 12-07-16 10:42 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
انتا بجد فنااااااااااااااان

fadeel79 12-07-23 03:28 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
السلام عليكم ، ليك رساله على الخاص

احمد نصر 12-07-23 03:34 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
تسلم ايدك ايه الحلاوه دى واحلى تقيم

fadeel79 12-07-23 09:00 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
السلام عليكم ، يا عم ارحمنا ورد علينا انا بعتلك رسالتين ومردتش لو سمحت رد او سيب نمرة تليفونك

راغب 12-07-25 08:10 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة coyote160 (المشاركة 396417)
أحلي تقييم وإلي الأمام دائما

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mody_kamal (المشاركة 396750)
بصراحه شغل عالي جداااااااااااااااااااااااا وحاجه ممتازه في غايه الجمال ان شاء الله اما اجيب كرال هشتري منك الجلد تعبان

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبــ الله ــد @ (المشاركة 396768)
المنظار دا بكام يا باشا ؟؟

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moorey (المشاركة 396885)
الله علي الشغل الجامد ده

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تيكا (المشاركة 396907)
الله ينور عليك يا باشا والله فنان ربنا يكرمك ان شاء الله

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م عبدالله (المشاركة 401934)
تسلم ايدك يا فنان ما شاء الله

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سعد زغلول (المشاركة 403245)
بسم الله ما شاء الله عليك فنان كبير وربنا يبارك لحضرتك

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghitany (المشاركة 405163)
ابدااااااااااااااع و فن راقي ينم عن ذكاء و مهما قلت لن أوفيك حقك في الثناء

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan (المشاركة 405420)
انتا بجد فنااااااااااااااان

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد نصر (المشاركة 407847)
تسلم ايدك ايه الحلاوه دى واحلى تقيم

شكرا لكم جميعا وعلى المشاركات الطيبه منكم وان شاء الله يكون فيه احسن قادم

راغب 12-07-25 08:14 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_year (المشاركة 396698)
يافندم حضرتك مردتش عليا في موضوع الدبشك هل متوفر حاجة منهم ولا لا؟ وهل في نية ان حضرتك تعمل منهم تاني ولا لا ؟ منتظر ردك
شكرا .. بالتوفيق

تم الرد على الخاص ,شكرا لك
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبــ الله ــد @ (المشاركة 396768)
المنظار دا بكام يا باشا ؟؟

تم الرد على الخاص
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mbadr (المشاركة 401980)
ما شاء الله حضرتك موهوب ومبدع البندقية اصبحت تحفة تسلم ايدك وخصوصا عجبانى قوى جلد الثعبان اتمنى من حضرتك شرح الموضوع على مراحل وبالصور الموضوع فعلا يستحق احلى تقييم

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karim eid (المشاركة 404058)
هو مكان حضرتك فين يا باشا

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadeel79 (المشاركة 407845)
السلام عليكم ، ليك رساله على الخاص

تم الرد على الخاص


الساعة الآن 11:14 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir