الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   المسابقات الترفهية (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=98)
-   -   حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه ) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=29953)

pooforever_2010 12-06-10 09:27 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
طب 3 نقط سود على الحيطه تبقى ايه؟؟؟

أحمد عطاالله إبراهيم 12-06-10 09:30 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
3 مسامير

صح ؟؟؟؟

Angel 12-06-10 09:30 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 383984)
طب 3 نقط سود على الحيطه تبقى ايه؟؟؟

فيشة كهرباء و دبانة :rolleyes:

Bebeto 12-06-10 09:31 PM

Re: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
هههههههههههههههههههه حلوة يا انجل

pooforever_2010 12-06-10 09:31 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
تمام انجل يكسب

أحمد عطاالله إبراهيم 12-06-10 09:31 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 383987)
فيشة كهرباء و دبانة :rolleyes:

هههههههههههههههههههههههههههه حلوة دى يا اتش

mohamed_salim75 12-06-10 09:33 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
مارأيك ياقاضى تهافى امرأةتزوجتها هى امى وانا ولدتها

Angel 12-06-10 09:34 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
طول عمري برنس هههههههههههههه

طب تلاتة عدة كوبري

الاول ماشفهوش و ممشيش علية

التانى شافة بس ممشيش علية

الثالث شافة و مشى علية

الثلاتة عدو ازاااااى

mohamed_salim75 12-06-10 09:35 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
ممنوع وضع فزورة قبل حل السابقه
تحياتى
محمد سعيد

mohamed_salim75 12-06-10 09:39 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 383998)
طول عمري برنس هههههههههههههه

طب تلاتة عدة كوبري

الاول ماشفهوش و ممشيش علية

التانى شافة بس ممشيش علية

الثالث شافة و مشى علية

الثلاتة عدو ازاااااى

الاول عدى فى نفق _ التانى عدى من تحته_والتالت من على الكوبرى

مورو 12-06-10 11:11 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
سلام عليكم
ممكن ارخم معاكم شويه

مورو 12-06-10 11:12 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
في فزورة جامده انا كنت قولتها قبل كده بس عاوز اقولها تاني والنبي والنبي

مورو 12-06-10 11:12 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
ممنوع وضع فزورة قبل حل السابقه
تحياتى
محمد سعيد

Angel 12-06-10 11:42 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
غلط هههههههههههه

محدش عارف حلها سهل اووى


pooforever_2010 12-06-10 11:58 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 384071)
غلط هههههههههههه

محدش عارف حلها سهل اووى


الاول طيارة
والتانى مركب
والتالت عربيه او فيسبا او مشى

samraghost 12-06-11 12:32 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 383998)
طول عمري برنس هههههههههههههه

طب تلاتة عدة كوبري

الاول ماشفهوش و ممشيش علية

التانى شافة بس ممشيش علية

الثالث شافة و مشى علية

الثلاتة عدو ازاااااى

الاول طفل فى بطن امه فماشفوش ومامشيش عليه لكنه عدى فى بطن امه
والتانى امه كانت شايلاه فشافه ومامشيش عليه لكنه عدى على كتف امه
والتالت اى حد شافه ومشى عليه وعدى

Champion 12-06-11 01:12 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
الأول جنين في بطن امه ولا شافه ولا مشي عليه
الثاني طفل امه شايلاه
التالت اللي هيا كانت ماسكه العيل و حامل

هشام سمير 12-06-11 01:37 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
ههههههههههههههههههههههههههه
ايه يا رجاله الرخامه دى

Angel 12-06-11 09:10 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samraghost (المشاركة 384095)
الاول طفل فى بطن امه فماشفوش ومامشيش عليه لكنه عدى فى بطن امه
والتانى امه كانت شايلاه فشافه ومامشيش عليه لكنه عدى على كتف امه
والتالت اى حد شافه ومشى عليه وعدى

قريب بس غلطة صغيرة !!!

Champion 12-06-11 09:20 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 384282)
قريب بس غلطة صغيرة !!!

اقول مبروك لنفسي ان شاء الله ولا ايه ؟ :d

مورو 12-06-11 10:59 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقول بقى والنبي الفزورة الرخمة بتاعتي

Angel 12-06-11 03:08 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة champion (المشاركة 384119)
الأول جنين في بطن امه ولا شافه ولا مشي عليه
الثاني طفل امه شايلاه
التالت اللي هيا كانت ماسكه العيل و حامل

صح صح صح

معلش يا صاحبى مكنتش شوفتها

Champion 12-06-11 03:25 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
عادي يا عم مفيش حاجه
فزورتي و يا ريت مفيش استعانه بجوجل :]

اسم مذكر اذا حذفت الحرف الاول اصبح اسم مؤنث واذا حذفت الحرف الثاني اصبح فعل واذا
حذفت الحرف الثالث اصبح حرف جر واذا حذفت الحرف الرابع اصبح حرف علة

Champion 12-06-11 03:27 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو (المشاركة 384319)
اقول بقى والنبي الفزورة الرخمة بتاعتي

وعد مني انشاء الله لو محدش عرف و خدت فرصه تانيه
حديك دوري :]

pooforever_2010 12-06-11 03:57 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة champion (المشاركة 384531)
عادي يا عم مفيش حاجه
فزورتي و يا ريت مفيش استعانه بجوجل :]

اسم مذكر اذا حذفت الحرف الاول اصبح اسم مؤنث واذا حذفت الحرف الثاني اصبح فعل واذا
حذفت الحرف الثالث اصبح حرف جر واذا حذفت الحرف الرابع اصبح حرف علة

عفيفي صح ولا ايه

Champion 12-06-11 04:14 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
صح صح صح صح
كسبت معانا خمس ريال :)
اتفضل المكريفون معاك بس خلي بالك عشان لسه بندفع في اقساطو :)

pooforever_2010 12-06-11 04:20 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
فرخه معلقه سلسله وفيها صوره طبق بيض اومليت ليه ؟؟

Champion 12-06-11 04:23 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 384570)
فرخه معلقه سلسله وفيها صوره طبق بيض اومليت ليه ؟؟

صوره اخوها الشهيد

pooforever_2010 12-06-11 04:24 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
انت بتدينى المايك وعينك فيه
صح يا باشا اتفضل

Champion 12-06-11 04:29 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
فاكهة من اربع حروف
لو شلنا اخر اتنين
بقت اسم طائر
لو مورو موجود يقولي علشان ليه عندي فزوره :]

مورو 12-06-11 07:28 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
أنا اهو لسه داخل

مورو 12-06-11 07:33 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
بطيخ صح قولي صح

مورو 12-06-11 07:34 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
فزورتي بقى ليه بيحطوا الاسد في قفص

أحمد عطاالله إبراهيم 12-06-11 07:44 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو (المشاركة 384713)
فزورتي بقى ليه بيحطوا الاسد في قفص

انا عارف ..


عشان محدش يسرقه .. هههههههههههههههه


صح ؟؟؟

مورو 12-06-11 07:56 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله إبراهيم (المشاركة 384720)
انا عارف ..


عشان محدش يسرقه .. هههههههههههههههه


صح ؟؟؟

أنت غشتها من الموضوع اللي فات صح
ماشي ياعم احمد

أحمد عطاالله إبراهيم 12-06-11 08:07 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو (المشاركة 384735)
أنت غشتها من الموضوع اللي فات صح
ماشي ياعم احمد

هههههههههههههههههههههههههه بصراحة اه :p:p:p

انتا كنت بتراقبنى ولا ايه يا حاج .. هههههههههههههههههههههههههه

عموما انا هاخد منك المايك بالعافية ..

وفزورتى هيا :

ليه ابو الهول كان وشه اصفر ؟

pooforever_2010 12-06-11 08:17 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
عشان قاعد فالشمس
جاله هبوط
ههههههههههههههه

marwan 12-06-11 08:33 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 384748)
عشان قاعد فالشمس
جاله هبوط
ههههههههههههههه

بس لوسمحت لو صح تديني دورك عندي فزوره رخمه جداااااااااااااااا

pooforever_2010 12-06-11 08:42 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة marwan (المشاركة 384759)
بس لوسمحت لو صح تديني دورك عندي فزوره رخمه جداااااااااااااااا

لما صاحب الفزورة يقول صح الاول ومتخافش انا فوازيرى سهله
خليك معانا وانت تحلها على طول
تحياتى

عبــ الله ــد @ 12-06-11 08:59 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
متهيأقلي علشان كان بردان


الساعة الآن 03:06 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir