الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   بالزمه ده اسمه كلام يارجاله (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=30091)

Bebeto 12-06-14 02:02 AM

Re: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
يا باشا عادي علي فكرة !!!!!!!!!!! ....مش عارف فيها ايه يعني





انا من اسبوع ضارب يمامة من علي مسافة حوالي 270 متر و نزلت مقفولة .... عادي يعني ..... و ببندقية رمسيس يعني اوعي وشك

القبطان المصرى 77 12-06-14 09:26 AM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 386265)
ايه يا عم القبطان

انت عامل موضوع ولامم الناس
عشان واحد قال 140 م؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هو فيه حد اصلا لسه بيصتاد على مسافه اقل من 200م
انا لسه جايب دبانه من مسافه 372 م وهيد شوت برمسيس


اه عشان مبقاش كداب كانت واقفه على مناخيرواحد والراجل قعد يصقفلى
عشان ريحته من الدبانه

الظاهر اننا وقعنا فمنتدى هواه ياض يا حدوته
اتصلى بالحج عويس المنجاوى
ههههههههههههههههههههه


موضوع رائع واسلوب سرد أروع
واحلى تقييم

امووووووووووووووووووت انا فى تقييمات الاداره الجامده دى ياباشا والله
هههههههههههههههههه
صباحك زى العسل
بس قوللى صحيح
الدبانه نزلت مقفوله ولا ايه النظام
هههههههههههههههههههههه

القبطان المصرى 77 12-06-14 09:28 AM

رد: Re: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebeto (المشاركة 386371)
يا باشا عادي علي فكرة !!!!!!!!!!! ....مش عارف فيها ايه يعني





انا من اسبوع ضارب يمامة من علي مسافة حوالي 270 متر و نزلت مقفولة .... عادي يعني ..... و ببندقية رمسيس يعني اوعي وشك

ههههههههههههه
صباحك ورد يابيبو
ايه ياعم فينك
مختفى ليه باقلك كام يوم
انت اتجوزت من ورانا ولا ايه

pooforever_2010 12-06-14 09:46 AM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 (المشاركة 386498)
امووووووووووووووووووت انا فى تقييمات الاداره الجامده دى ياباشا والله
هههههههههههههههههه
صباحك زى العسل
بس قوللى صحيح
الدبانه نزلت مقفوله ولا ايه النظام
هههههههههههههههههههههه

يا عم ركز بقى
بقولك هيد شوت حتنزل ايه يعنى

صباج الجمال يا كبير

pooforever_2010 12-06-14 09:47 AM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel of death (المشاركة 386342)
ههههههه دمك زي العسل يا فندم.. :) :) ++++1

الله يخليك يا حبى
بعض ما عندكم
تحياتى

hogan 12-06-14 10:59 AM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
نظرا لان مليش علاقه بالصيد ضغط الهواء اسيب الموضوع للخبراء

القبطان المصرى 77 12-06-14 07:32 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan (المشاركة 386540)
نظرا لان مليش علاقه بالصيد ضغط الهواء اسيب الموضوع للخبراء

كفايه علينا مرورك الكريم ياباشا والله

احمد زكى 12-06-16 05:50 AM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
جزاك الله خيرااااااااااااااااااااا

القبطان المصرى 77 12-06-16 09:46 AM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد زكى (المشاركة 387969)
جزاك الله خيرااااااااااااااااااااا

واياك مثله اخى الكريم

Champion 12-06-19 02:51 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
فيها ايه ؟ :)
مستكتر عالواد 140متر ؟
مشفتنيش انتا نزلت يمامه مقفوله من علي بعد 1500 متر بال ار بي جيه بتاعي :)
بي لي سؤال انت بتنزل اليمام من علي بعد اد ايه عادة بالكرال ؟

Bebeto 12-06-19 02:54 PM

Re: رد: Re: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 (المشاركة 386499)
ههههههههههههه
صباحك ورد يابيبو
ايه ياعم فينك
مختفى ليه باقلك كام يوم
انت اتجوزت من ورانا ولا ايه

هههههههههه لا و الله هو انا اقدر .... كنت مسافر و لسة راجع النهاردة ..... و قبل الموضوع ده كان عندي ظروف

القبطان المصرى 77 12-06-19 04:42 PM

رد: Re: رد: Re: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebeto (المشاركة 390165)
هههههههههه لا و الله هو انا اقدر .... كنت مسافر و لسة راجع النهاردة ..... و قبل الموضوع ده كان عندي ظروف

حمدالله على السلامه يابرنس
نورت المنتدى من تانى والله
وان شاء الله ربنا يهون علينا ظروفنا جميعا

Karim Eid 12-06-20 12:56 AM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
طب انا هقولك على حاجة تانية
ليه شارع جامعة الدول مفهوش الجامعة اساسا والجامعة في التحرير
ههههههههههههههه

محمد حافظ بك 12-06-20 06:29 AM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
والله يا قبطان معاك حق فعلا مسافة 100 متر مظنش يجيبها غير البنادق ال بي سي بي مع سكوب زووم عالي جدا و اكيد رش مختلف برضه .. لكن بنادق ضغط الهواء مظنش تجيب المسافة دي ... انا بصراحة شفت مسافات جامده للماجنوم 350 كان غراب و مسافة لا تقل عن 70 متر و كان في يمام من 60 متر باسم الله ما شاء الله

القبطان المصرى 77 12-06-20 10:21 AM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karim eid (المشاركة 390571)
طب انا هقولك على حاجة تانية
ليه شارع جامعة الدول مفهوش الجامعة اساسا والجامعة في التحرير
ههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههه
واحنا كمان فى اسكندريه عندنا محطة اسكندريه اسمها(محطة مصر)
مع انها فى اسكندريه مش فى مصر
ههههههههههههههههه
صباحك روقان ياكريم بك

القبطان المصرى 77 12-06-20 10:22 AM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حافظ بك (المشاركة 390686)
والله يا قبطان معاك حق فعلا مسافة 100 متر مظنش يجيبها غير البنادق ال بي سي بي مع سكوب زووم عالي جدا و اكيد رش مختلف برضه .. لكن بنادق ضغط الهواء مظنش تجيب المسافة دي ... انا بصراحة شفت مسافات جامده للماجنوم 350 كان غراب و مسافة لا تقل عن 70 متر و كان في يمام من 60 متر باسم الله ما شاء الله

الله ينور عليك يامحمد باشا
والديانا ماجنوم من البنادق القويه اللى ممكن تصطاد بيها على المسافه
لكن بشرط
سكوب محترم
وكمان قناص محترم
ومش عاوزيزن ننسى ان لكل قاعده شواذ برده
صباحك عسل بقى

Angel of Death 12-06-20 12:01 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 (المشاركة 390737)
الله ينور عليك يامحمد باشا
والديانا ماجنوم من البنادق القويه اللى ممكن تصطاد بيها على المسافه
لكن بشرط
سكوب محترم
وكمان قناص محترم
ومش عاوزيزن ننسى ان لكل قاعده شواذ برده
صباحك عسل بقى

كلام مظبوط مية في المية ;)

القبطان المصرى 77 12-06-20 09:16 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel of death (المشاركة 390783)
كلام مظبوط مية في المية ;)

ربنا يخليك ياكبير
مسائك جميل بقى

عبووود 12-06-20 10:16 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
ههههههههههههههههههههههههههه
طب خد ديه..
انا لسه امبارح.. علي دخلتك ..لسه موقع دبانه بمسدس خرز علي مسافه 180 متر !!!
هههههههههههههههههه...
ايه رأيك

Karim Eid 12-06-21 01:23 AM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
طيب سيبكم بقى من الهتش اللي بتقولوه ده واسمعو وعوا
انا شوفت ناموسة بتجر ناموسة من تحت الباب يبقى انا غلطان
هههههههههههههه

Champion 12-06-21 01:38 AM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim Eid (المشاركة 391303)
طيب سيبكم بقى من الهتش اللي بتقولوه ده واسمعو وعوا
انا شوفت ناموسة بتجر ناموسة من تحت الباب يبقى انا غلطان
هههههههههههههه

لأ لأ هههههههههههههههههههههههههههههههه

القبطان المصرى 77 12-06-21 01:11 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبووود (المشاركة 391106)
ههههههههههههههههههههههههههه
طب خد ديه..
انا لسه امبارح.. علي دخلتك ..لسه موقع دبانه بمسدس خرز علي مسافه 180 متر !!!
هههههههههههههههههه...
ايه رأيك

صااااااااااااااااااااادق طبعا ياباشا
هو انا اقدر اتكلم فى دى
هههههههههههههههههههههههههه

القبطان المصرى 77 12-06-21 01:12 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karim eid (المشاركة 391303)
طيب سيبكم بقى من الهتش اللي بتقولوه ده واسمعو وعوا
انا شوفت ناموسة بتجر ناموسة من تحت الباب يبقى انا غلطان
هههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههه
صباحك عسل ياكيمو باشا
ربنا يجعل ايامنا كلها ضحك وفرفشه دايما

khawagah 12-06-21 03:28 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اه يا قبطان مش معنى انك مش بتعرف تنشن أوى

وعلى أدك فى الصيد يبقى مفيش قناصين بجد

مش بشكر ى نفسى ولا حاجه يعنى بس انا جيبت

بالكرال رمايه عصفوره من على بعد 225 متر ونزلت خلصانه

القبطان المصرى 77 12-06-21 08:35 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khawagah (المشاركة 391608)
اه يا قبطان مش معنى انك مش بتعرف تنشن أوى

وعلى أدك فى الصيد يبقى مفيش قناصين بجد

مش بشكر ى نفسى ولا حاجه يعنى بس انا جيبت

بالكرال رمايه عصفوره من على بعد 225 متر ونزلت خلصانه

ههههههههههههههههههههه
عصفوره من مسافه 225 متر بحالهم
اشطه عليك ياكبير والله

Karim Eid 12-06-21 09:08 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khawagah (المشاركة 391608)
اه يا قبطان مش معنى انك مش بتعرف تنشن أوى

وعلى أدك فى الصيد يبقى مفيش قناصين بجد

مش بشكر ى نفسى ولا حاجه يعنى بس انا جيبت

بالكرال رمايه عصفوره من على بعد 225 متر ونزلت خلصانه

ليه يا عم انت بتضربها بكلاشنكوف
هههههههههههه

Angel of Death 12-06-22 01:22 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim Eid (المشاركة 391857)
ليه يا عم انت بتضربها بكلاشنكوف
هههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههه :) :) :D
دائما مفرفشنا يا باشا.. :) :cool:

القبطان المصرى 77 12-06-22 01:58 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karim eid (المشاركة 391857)
ليه يا عم انت بتضربها بكلاشنكوف
هههههههههههه

ياباشا كبر دماغك
خلى الشعب ياكل عيش ويعيش
ههههههههههههههههههههههههه
صباحك ورد يابرنس

كابتن محمود دياب 12-06-22 02:05 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim Eid (المشاركة 391857)
ليه يا عم انت بتضربها بكلاشنكوف
هههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

khawagah 12-06-22 02:07 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim Eid (المشاركة 391857)
ليه يا عم انت بتضربها بكلاشنكوف
هههههههههههه

يا نجم يالى بتتريق بقوك انا اتعرض عليا dsr مقابل البندقيه بتاعتى وانا رفضت

القبطان المصرى 77 12-06-22 02:27 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khawagah (المشاركة 392237)
يا نجم يالى بتتريق بقوك انا اتعرض عليا dsr مقابل البندقيه بتاعتى وانا رفضت

ياعم كريم باشا بيهزر مالك قفشت كده ليه
وبعدين لو كان الموضوع موضوع قفش ورخامه كنت انا زعلت من اول مشاركه ليك
شوف انت كاتبلى ايه فى ردك الاولانى
لكن انا اخدت الامور بمرونه وسهوله
خليك حلو بقى

Karim Eid 12-06-22 03:16 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
خلاص يا جماعة محدش يتريق على حد علشان منقفش على بعض ونزعل بعد اذنكم

بت يا سااااللي فين فرد ال 16 يا بت

ايوة اللي انا مصطاد بيه غزالة تحت اللحاف

عبووود 12-06-22 03:25 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
ســـــــــالي !!!!!!
هو انت طلعت تعرف الناس ديه !!!!!!!!!!!!!
هههههههههههههههههههه

Karim Eid 12-06-22 03:52 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبووود (المشاركة 392306)
ســـــــــالي !!!!!!
هو انت طلعت تعرف الناس ديه !!!!!!!!!!!!!
هههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههه
طول عمرك قريني يا عبوووود

عبووود 12-06-22 04:15 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
هههههههههههههه...اومال ايه
حبيبي حبيبي يعني ...
وبعدين ده صووووت !!!!
ههههههههه

Karim Eid 12-06-22 04:26 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 




عيش وعيشني

عبووود 12-06-22 05:11 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
ههههههههههههههههههههههههه...
طب انا عايز اختبر ذكائي !!!!!!!!!!!!!!!!

القبطان المصرى 77 12-06-22 06:51 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مساء الروقان يارجاله

عبووود 12-06-22 07:00 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
مساء الفل يا قوبوطاااااان :d:d:d

Karim Eid 12-06-22 08:35 PM

رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبووود (المشاركة 392406)
ههههههههههههههههههههههههه...
طب انا عايز اختبر ذكائي !!!!!!!!!!!!!!!!

ما بلاش
ههههههههههههههههه


الساعة الآن 02:33 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir