![]() |
Re: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
يا باشا عادي علي فكرة !!!!!!!!!!! ....مش عارف فيها ايه يعني
انا من اسبوع ضارب يمامة من علي مسافة حوالي 270 متر و نزلت مقفولة .... عادي يعني ..... و ببندقية رمسيس يعني اوعي وشك |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
هههههههههههههههههه صباحك زى العسل بس قوللى صحيح الدبانه نزلت مقفوله ولا ايه النظام هههههههههههههههههههههه |
رد: Re: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
صباحك ورد يابيبو ايه ياعم فينك مختفى ليه باقلك كام يوم انت اتجوزت من ورانا ولا ايه |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
بقولك هيد شوت حتنزل ايه يعنى صباج الجمال يا كبير |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
بعض ما عندكم تحياتى |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
نظرا لان مليش علاقه بالصيد ضغط الهواء اسيب الموضوع للخبراء
|
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
|
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
جزاك الله خيرااااااااااااااااااااا
|
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
|
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
فيها ايه ؟ :)
مستكتر عالواد 140متر ؟ مشفتنيش انتا نزلت يمامه مقفوله من علي بعد 1500 متر بال ار بي جيه بتاعي :) بي لي سؤال انت بتنزل اليمام من علي بعد اد ايه عادة بالكرال ؟ |
Re: رد: Re: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
|
رد: Re: رد: Re: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
نورت المنتدى من تانى والله وان شاء الله ربنا يهون علينا ظروفنا جميعا |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
طب انا هقولك على حاجة تانية
ليه شارع جامعة الدول مفهوش الجامعة اساسا والجامعة في التحرير ههههههههههههههه |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
والله يا قبطان معاك حق فعلا مسافة 100 متر مظنش يجيبها غير البنادق ال بي سي بي مع سكوب زووم عالي جدا و اكيد رش مختلف برضه .. لكن بنادق ضغط الهواء مظنش تجيب المسافة دي ... انا بصراحة شفت مسافات جامده للماجنوم 350 كان غراب و مسافة لا تقل عن 70 متر و كان في يمام من 60 متر باسم الله ما شاء الله
|
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
واحنا كمان فى اسكندريه عندنا محطة اسكندريه اسمها(محطة مصر) مع انها فى اسكندريه مش فى مصر ههههههههههههههههه صباحك روقان ياكريم بك |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
والديانا ماجنوم من البنادق القويه اللى ممكن تصطاد بيها على المسافه لكن بشرط سكوب محترم وكمان قناص محترم ومش عاوزيزن ننسى ان لكل قاعده شواذ برده صباحك عسل بقى |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
|
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
مسائك جميل بقى |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
ههههههههههههههههههههههههههه
طب خد ديه.. انا لسه امبارح.. علي دخلتك ..لسه موقع دبانه بمسدس خرز علي مسافه 180 متر !!! هههههههههههههههههه... ايه رأيك |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
طيب سيبكم بقى من الهتش اللي بتقولوه ده واسمعو وعوا
انا شوفت ناموسة بتجر ناموسة من تحت الباب يبقى انا غلطان هههههههههههههه |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
|
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
هو انا اقدر اتكلم فى دى هههههههههههههههههههههههههه |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
صباحك عسل ياكيمو باشا ربنا يجعل ايامنا كلها ضحك وفرفشه دايما |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اه يا قبطان مش معنى انك مش بتعرف تنشن أوى
وعلى أدك فى الصيد يبقى مفيش قناصين بجد مش بشكر ى نفسى ولا حاجه يعنى بس انا جيبت بالكرال رمايه عصفوره من على بعد 225 متر ونزلت خلصانه |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
عصفوره من مسافه 225 متر بحالهم اشطه عليك ياكبير والله |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
هههههههههههه |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
دائما مفرفشنا يا باشا.. :) :cool: |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
خلى الشعب ياكل عيش ويعيش ههههههههههههههههههههههههه صباحك ورد يابرنس |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
|
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
|
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
وبعدين لو كان الموضوع موضوع قفش ورخامه كنت انا زعلت من اول مشاركه ليك شوف انت كاتبلى ايه فى ردك الاولانى لكن انا اخدت الامور بمرونه وسهوله خليك حلو بقى |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
خلاص يا جماعة محدش يتريق على حد علشان منقفش على بعض ونزعل بعد اذنكم
بت يا سااااللي فين فرد ال 16 يا بت ايوة اللي انا مصطاد بيه غزالة تحت اللحاف |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
ســـــــــالي !!!!!!
هو انت طلعت تعرف الناس ديه !!!!!!!!!!!!! هههههههههههههههههههه |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
طول عمرك قريني يا عبوووود |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
هههههههههههههه...اومال ايه
حبيبي حبيبي يعني ... وبعدين ده صووووت !!!! ههههههههه |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
|
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
ههههههههههههههههههههههههه...
طب انا عايز اختبر ذكائي !!!!!!!!!!!!!!!! |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مساء الروقان يارجاله |
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
مساء الفل يا قوبوطاااااان :d:d:d
|
رد: بالزمه ده اسمه كلام يارجاله
اقتباس:
ههههههههههههههههه |
| الساعة الآن 02:33 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir