![]() |
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
السلام عليكم ورحمه الله
انا شايف بما ان البلد دخلت عصر الحرية و الديموقراطيه ............. وانفتاح الاعلام و الابواق احنا ننتظر نتيجه الانتخابات التى بتمثل اصوات كل الاعضاء فى منتدى الصيد فى مصر الذى اعتز بيييه جدا واللى يقووله الصندووق هو اللى يمشى ويبقى راى الاغلبيه وانا اظن انه لاضر ولا ضرار وكل واحد يتحمل مسئوليه نفسه واللى عايز يشترى سلاح غير قانونى ولا يحمل ترخيص مش مستنى المنتدى اللى هو هيجيبوله ...........ولو على هوايه الصيد فقط اكيييد فى اعضاء كتيير فى المنتدى معملوووش طلعات صيد ولا مره انا عن نفسى اشجع التنوع فى المواضيع والهوايات فى رايى المتواضع واكن للاخرين من الاعضاء كل الاحترام والتقدير |
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
للاسف لو طلعت غير موافق ......... انا منسحب
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
انا مع منع المواضيع دى طبعا
لأن ملهاش علاقه بالصيد |
Re: رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
...............................................
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
مش معنى تبنيك فكرة معينة ان اي حد مش متبنيها او معارضها يبقى عدو او اقل منك مهما كنت فاكر ان رأيك صح المنتدى كان ماشي ع الطريقة اليبرالية عملت ثورجي ع الاوضاع استحمل بقى نتائج الديموقراطية وابتلعها ف صمت سؤال بسيط جدا انتا راجل مش عاوز المنتدي يتعامل ف اي شئ خارج ع القانون ليه مجبتش سيرة الاسكوبات ولا انتا متعرفش ان حيازتها او الاتجار فيها خروج ع القانون |
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
يعني كل واحد حيحط مكان النقط صفته.... انا بشككش في نزاهة الأستطلاع و انا فاهم ان الأصوات دي من الأعضاء مش من حد تاني بالنسبه للسكوبات انت لو شفت راس الموضوع بعنوان "مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه " منها السكوبات لأنها مجرمه و انا اصلا محططش عنوان الأستطلاع لو كنت انا اللي حطيطه كنت زودت الأسكوبات |
Re: رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
|
Re: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
يا باشا لو قلنا السكوبات علي الاقل بنستعملها في الصيد ..... انمااللي يشتري خنجر ده معتقدش هيدبح بيه .... و اللي بيشتري او عايز بونية يمكن هيتخانق مع اليمامة مثلا لما تقع عشان ماماتتش ؟؟؟ و السكوبات قانون متخلف اصلا و ممكن يتعدل عادي .... انما الباقي ده عمره ما هيبقي غير شبهة ...... و لكم التعليق
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
شامله السكوبات و المطاوي السنج السواطير و الكرابيج الخ..... |
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
هو مفيش بلطجيه و نصابين غير في العتبه و السجون ؟؟؟؟؟؟؟؟ |
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
ولا اي حد يزعل الي عايز حاجة من الاعضاء بدل ما يجلها من المنتدي بسعر معقول عشان احنا مش تجار يروح يجيب من المحلات الي هما تجار وخلي المحلات تاكل عيش شوبة
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
صدقت اخى الكريم وجزاك الله خيرا وتوقيع حضرتك أن شاء الله ربنا يجعله فى ميزان حسناتك |
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
و لقيت سكاكين و خناجر بس كانت لأقتناء بجد عماني و عراقي و فلسطيني و سويسري بس مظنش ولا عمري ما شفت في المنتدي واحد خارج بخنجر علشان يزكي بيه ممكن اعرف بس انهي محل بيبيع مطاوي قرن غزال ؟ ولا انهي محل بيبيع سيوف مسنه ؟؟ ولا انهي محل بيبيع مسدسات بلي ؟؟ ولا انهي محل بيبيع بواني حديد ؟؟ ولا انهي محل بيبيع خناجر ؟؟ ولو فيه انا مستعد ابلغ عنه البوليس |
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
دوور انت بمعرفتك حيث انك محترف بس انا مش فتان عشان اقووول علي حد ان الفتنة اشد من القتل
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضيه ياريت نقدر الجمله دى ونفتكر اننا اخوه
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
بينو الزمالك بيبيع البتر فلاي ودي لا تصلح للتزكية اصلا ولا علاقة لها بالصيد روح بلغ عنه هو حضرتك متعرفش ان في اختراع اسمه خنجر صيد وخنجر غطس انا مش بصطاد طيور انا بصطاد غزلان ف العين السخنة هزكي بايه يا صياد مظنش ان سكينة المطبخ هتفي بالغرض ولا ايه |
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
او للبلطجة وتثبيت الناس ووسط الانواع دي مكنش في خنجر صيد؟؟ لا تكيل بمكيالين |
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
سؤال معلش لو طلع نتيجة الاستطلاع لا اوافق
هتعمل ايه؟ |
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
اقتباس:
هو في حد حيقتني سيف مسنون ؟! ولا مطوه قرن غزال صيني ؟! ولا بونيه حديد ؟! اقتباس:
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
يكفيني ان معايا الأستاذ عرابي و الأستاذ هوجان و الأستاذ zezobose ,القبطان المصرى22 , بيبيتو
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
وانا معاك كمان طبعاً لأن الموضوع بقى يخنق بصراحة كل شوية تلاقى مطوة للبيع .
سيف للبيع . مطوة قرن غزال للبيع .. وطبعاً مفيش مانع ان ابنى يسألنى يعنى ايه مطوة وارد واقول دى بتاعة الناس الوحشة البلطجية. بالزمة دة ينفع يا جماعة.. |
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
|
رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
اقتباس:
|
| الساعة الآن 10:02 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir