![]() |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
السلام عليكم ، احنا مش كنا استريحنا من الحمار توفيق عكاشة بس كده يبقى لسه مستريحناش .
الكلب لما بينبح محدش بيرد عليه ( كل لبيبً بالإشارةِ يفهموا ) |
رد: سينا واسرائيل
بص يا Griffin انا كفرد من القوات المسلحة كنت هرد عليك رد يخليك تدفن نفسك من الخزى والعار وارجوك متقولش علي نفسك لا عربي ولا مصري ولا مسلم ولا مسيحي لانهم كلهم شرفاء ويغارون علي وطنهم وعلي أدميتهم .
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
المفروض أن الأداره تتدخل فعلا
بس ميين ألي بيغلط ؟؟ أنا مغلطش في حد أنا مسامح في الشتيمه و الكلام ده لأنه مش هينقص مني شيء ولا هيزود الشخص ألي بيشتم بالعكس ده بيقلل منه ليه يا أخي تفقد أعصابك أعتبرني مجنون و بهزي عادي مش لازم تعلق |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
وتوقيعك الغريب وكلامك الاغرب بيدل على انك مستحيل تكون مصرى انت عروقك بيجرى فيها فريون مش دم ولك منى ازبل تقييم |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
تقبل منا الانفعال لاننا غيورين علي عروبتنا وعلي جنودنا . |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
لو مش عاجبك أرائي متردش عليها ليه العرب عندهم التفكير ده ؟؟؟؟ معاداه كل ما هو مختلف أنا مش فاهم ده مش طريق التقدم يا جماعه بالعكس |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
بس المره دي قلت يمكن حد يسمع و يستفيد بس من الواضح أنه كان المفروض اخليها لنفسي d : |
رد: سينا واسرائيل
أراء اية يا خاين .........بص ......... اطلع برة المنتدي واعتقد ان الادارة رايها كدة برضو والاعضاء كمان لانك ببساطة خائن
|
رد: سينا واسرائيل
حبيب قلبي
لو مش عاجبك أرائي متردش عليها ليه العرب عندهم التفكير ده ؟؟؟؟ معاداه كل ما هو مختلف أنا مش فاهم ده مش طريق التقدم يا جماعه بالعكس حبيب قلبك ايه بس وانا فعلا غلطان انى وجهت كلامى لحد زيك وانت بتكلم بتقول العرب وانت بتقول انك واحد منهم ازاى بتكلم بالاسلوب ده وكانهم غرب عنك ومالكش دعوة بالتقدم انا فرحان بالتخلف يا جدعان هيا الادارة فين |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
ليه خاين ؟؟؟؟؟
هو أنا فرط في بلدي؟؟؟؟ ولا في اهلي؟؟؟ ولا فتحت معبر رفح للأحتلال الأجنبي؟؟ |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
ايوووووووووووووة انا مش حابب ياريت تمشى وتسيبه يكون افضل
|
رد: سينا واسرائيل
حد يحدد معاد ومكان
|
رد: سينا واسرائيل
السلام عليكم ، اسمع يا استاذ انت .
اليهود بصفه عامة معرف عنهم الخسة والنداله والكذب والخداع ، فمينفعش تعجب بحضارة مبنية على الصفات القبيحة دى . اما الاسرائليين فحدث ولا حرج الجبن السرقة الاختلاس ، يبقا انا عايز اعرف ازاى الناس دى ممكن تبهرك حضارتهم. سؤال ولو سمحت الجابة عليه مهمة ( سن حضرتك اد ايه ؟ وبتشتغل ايه ) |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
الصورة ابلغ دليل ليك ارحل
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
معلش سؤال رخم
هو أزاي أقفل الحساب بتاعي؟؟؟؟ أنا بقالي ربع ساعه بحاول أقفله و مش عارف أزاي |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
والله لو اعرف لكنت قولتلك . ارجوا من اى راجل هنا يريحنا ويقوله ازاى |
رد: سينا واسرائيل
والله يبن ستين في سبعين لو حاربناكم ولا الحكومه وافقه نعمل اعمال زي حرب الاستنزاف ومدنيين مش عسكريين ويتبراوا مننا ويقولوا علينا ارهابيين لو اتقفشنا لنخدكم رهاين باللبسه ونعملكوا جحيم علي الارض وفي الجو وفي البحر ومن غير امكانيات وهنتصرف عشان عزيمتنا عاليه وعارفين اننا عالجنه مش بنتناقش في الخيانه
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
[QUOTE=Griffin;419829]يا أستاذي أنا مش عيل و لا أهنت ولا أسأت لحد على الرغم من كل شتيمه ولا ممكن هوجه الشتيمه لحد
أنا عربي مصري و بتكلم عن العرب كلهم بما فيهم نفسي أنا بقول رأيي[ تخليه لنفسك او تلبسه:mad::mad::mad::mad::mad: |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
ازداد احترامى لشخصك الكريم |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
يا باشا انا كنت فى 777 ومن قبل فى ال 126 وغيره لان بيننا يهودى
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
عمل موضوعات فادت أعضاء المنتدى و أهل بلدي أكتر من معظم المواضيع ألي هنا لأنها كلها حجات مش موجوده في مصر و الناس متعرفهاش بسبب اللغه برده و لو مش عارف تتحكم في أعصابك تفتكر أنه من الحكمه أنك تتحكم في حياه شخص؟؟ أنشاء الله لما حضرتك تترقى في الجيش أفتكر الكلام ده قبل أي قرار مهم تاخده أنا بحترم كل واحد بيدافع عن رأيه و كل الأحترام للأعضاء ألي بيحاولوا يبينوا وطنيتهم بس الفعل أهم من الكلام أو الشتيمه الفعل مش هو التعدي على الأبرياء في المطاعم أنا ليا أصدقاء فلسطنيين بيحكوا قصص محدش هيصدقها عن شهامه الجنود الأسرائليين و الناس دول مش خونه |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
و شغلتي ما ينفعش أقولها دلوقتي |
| الساعة الآن 10:52 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir