الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   سينا واسرائيل (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=32834)

avokato 12-08-16 03:03 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 419826)
بس يا حيوان انا من المحله لو تادر تورينى وشك اعرفك يعنى ايه مصرى بيحب بلده وغيور على دينه فين الاداره فين الاداره

الراجل قال وضحك علينا وقال من شبرا قولي منين وهبعتلك تشريفه لحد عندك عندي انا الواجب دا يا رجاله :) :) :) هسلمك تسليم اهالي فين الاداره

fadeel79 12-08-16 03:08 AM

رد: سينا واسرائيل
 
السلام عليكم ، احنا مش كنا استريحنا من الحمار توفيق عكاشة بس كده يبقى لسه مستريحناش .

الكلب لما بينبح محدش بيرد عليه ( كل لبيبً بالإشارةِ يفهموا )

Ahmed El Sarky 12-08-16 03:10 AM

رد: سينا واسرائيل
 
بص يا Griffin انا كفرد من القوات المسلحة كنت هرد عليك رد يخليك تدفن نفسك من الخزى والعار وارجوك متقولش علي نفسك لا عربي ولا مصري ولا مسلم ولا مسيحي لانهم كلهم شرفاء ويغارون علي وطنهم وعلي أدميتهم .

Ahmed El Sarky 12-08-16 03:11 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadeel79 (المشاركة 419835)
السلام عليكم ، احنا مش كنا استريحنا من الحمار توفيق عكاشة بس كده يبقى لسه مستريحناش .

الكلب لما بينبح محدش بيرد عليه ( كل لبيبً بالإشارةِ يفهموا )

+++++++++++++1

Griffin 12-08-16 03:15 AM

رد: سينا واسرائيل
 
المفروض أن الأداره تتدخل فعلا
بس ميين ألي بيغلط ؟؟
أنا مغلطش في حد

أنا مسامح في الشتيمه و الكلام ده لأنه مش هينقص مني شيء ولا هيزود الشخص ألي بيشتم بالعكس ده بيقلل منه
ليه يا أخي تفقد أعصابك أعتبرني مجنون و بهزي
عادي مش لازم تعلق

avokato 12-08-16 03:17 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadeel79 (المشاركة 419835)
السلام عليكم ، احنا مش كنا استريحنا من الحمار توفيق عكاشة بس كده يبقى لسه مستريحناش .

الكلب لما بينبح محدش بيرد عليه ( كل لبيبً بالإشارةِ يفهموا )

عيب يباشا الي انت بتقوله هو برضه ليه وجهه نظر بص بما انك قلت من شبرا احنا كل واحد يجيب لاب توبه وورقه وكتبه ونقعد في مناظره وبيتهيالي المنتدي كله هيحب يحضرها وانت تعالي لوحدك معاك حبيايبك الي ليهم نفس وجهه النظر مرحب بيكم وربنا يقدرنا علي فعل الخير والا تبقي انت الي جبان :confused:

ĴΘĶЄЯ 12-08-16 03:19 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 419843)
المفروض أن الأداره تتدخل فعلا
بس ميين ألي بيغلط ؟؟
أنا مغلطش في حد

أنا مسامح في الشتيمه و الكلام ده لأنه مش هينقص مني شيء ولا هيزود الشخص ألي بيشتم بالعكس ده بيقلل منه
ليه يا أخي تفقد أعصابك أعتبرني مجنون و بهزي
عادي مش لازم تعلق

هدووؤؤك فى الرد او برود اعصابك
وتوقيعك الغريب وكلامك الاغرب بيدل على انك مستحيل تكون مصرى
انت عروقك بيجرى فيها فريون مش دم

ولك منى ازبل تقييم

Ahmed El Sarky 12-08-16 03:22 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 419843)
المفروض أن الأداره تتدخل فعلا
بس ميين ألي بيغلط ؟؟
أنا مغلطش في حد

أنا مسامح في الشتيمه و الكلام ده لأنه مش هينقص مني شيء ولا هيزود الشخص ألي بيشتم بالعكس ده بيقلل منه
ليه يا أخي تفقد أعصابك أعتبرني مجنون و بهزي
عادي مش لازم تعلق

كويس جدا جدا انك عاقل وراسي ورديت بشياكة وادب مع انك معلش مستفز وياسيدي مش هنعتبرك مجنون او بتهزي بس في اراء ماينفعش فيها اللخبطة وانتا كان انحيازك الاكبر دولة مجرمة في حق الانسانية فكان لازم كلنا نرد عليك الرد القاسي دة علشان تفوق شوية .
تقبل منا الانفعال لاننا غيورين علي عروبتنا وعلي جنودنا .

fadeel79 12-08-16 03:22 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato (المشاركة 419846)
عيب يباشا الي انت بتقوله هو برضه ليه وجهه نظر بص بما انك قلت من شبرا احنا كل واحد يجيب لاب توبه وورقه وكتبه ونقعد في مناظره وبيتهيالي المنتدي كله هيحب يحضرها وانت تعالي لوحدك معاك حبيايبك الي ليهم نفس وجهه النظر مرحب بيكم وربنا يقدرنا علي فعل الخير والا تبقي انت الي جبان :confused:

السلام عليكم ، انا معاك جدا والى يقدر يقنع التانى بوجهه نظره .

avokato 12-08-16 03:23 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Griffin (المشاركة 419843)
المفروض أن الأداره تتدخل فعلا
بس ميين ألي بيغلط ؟؟
أنا مغلطش في حد

أنا مسامح في الشتيمه و الكلام ده لأنه مش هينقص مني شيء ولا هيزود الشخص ألي بيشتم بالعكس ده بيقلل منه
ليه يا أخي تفقد أعصابك أعتبرني مجنون و بهزي
عادي مش لازم تعلق

مين بيقول بيهزي دي مصري ولا ايه:p

Griffin 12-08-16 03:25 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدرب قنص (المشاركة 419847)
هدووؤؤك فى الرد او برود اعصابك
وتوقيعك الغريب وكلامك الاغرب بيدل على انك مستحيل تكون مصرى
انت عروقك بيجرى فيها فريون مش دم

ولك منى ازبل تقييم

حبيب قلبي
لو مش عاجبك أرائي متردش عليها

ليه العرب عندهم التفكير ده ؟؟؟؟
معاداه كل ما هو مختلف
أنا مش فاهم
ده مش طريق التقدم يا جماعه بالعكس

avokato 12-08-16 03:28 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Griffin (المشاركة 419852)
حبيب قلبي
لو مش عاجبك أرائي متردش عليها

ليه العرب عندهم التفكير ده ؟؟؟؟
معاداه كل ما هو مختلف
أنا مش فاهم
ده مش طريق التقدم يا جماعه بالعكس

بقالي سنين بقول خايف تبقي الخيانه وجهه نظر بتتناقش متيجي نعمل مناظره هتنبسط اوي :confused: ولا بتخاف

Griffin 12-08-16 03:29 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky (المشاركة 419849)
كويس جدا جدا انك عاقل وراسي ورديت بشياكة وادب مع انك معلش مستفز وياسيدي مش هنعتبرك مجنون او بتهزي بس في اراء ماينفعش فيها اللخبطة وانتا كان انحيازك الاكبر دولة مجرمة في حق الانسانية فكان لازم كلنا نرد عليك الرد القاسي دة علشان تفوق شوية .
تقبل منا الانفعال لاننا غيورين علي عروبتنا وعلي جنودنا .

أستاذي الفاضل أنا دايما بخلي أرائي المختلفه/المتخلفه لنفسي علشان ما أستفزش حد
بس المره دي قلت يمكن حد يسمع و يستفيد بس من الواضح أنه كان المفروض اخليها لنفسي d :

Ahmed El Sarky 12-08-16 03:31 AM

رد: سينا واسرائيل
 
أراء اية يا خاين .........بص ......... اطلع برة المنتدي واعتقد ان الادارة رايها كدة برضو والاعضاء كمان لانك ببساطة خائن

ĴΘĶЄЯ 12-08-16 03:33 AM

رد: سينا واسرائيل
 
حبيب قلبي
لو مش عاجبك أرائي متردش عليها

ليه العرب عندهم التفكير ده ؟؟؟؟
معاداه كل ما هو مختلف
أنا مش فاهم
ده مش طريق التقدم يا جماعه بالعكس


حبيب قلبك ايه بس
وانا فعلا غلطان انى وجهت كلامى لحد زيك
وانت بتكلم بتقول العرب وانت بتقول انك واحد منهم
ازاى بتكلم بالاسلوب ده وكانهم غرب عنك
ومالكش دعوة بالتقدم انا فرحان بالتخلف


يا جدعان هيا الادارة فين

Ahmed El Sarky 12-08-16 03:35 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدرب قنص (المشاركة 419860)


حبيب قلبك ايه بس
وانا فعلا غلطان انى وجهت كلامى لحد زيك
وانت بتكلم بتقول العرب وانت بتقول انك واحد منهم
ازاى بتكلم بالاسلوب ده وكانهم غرب عنك
ومالكش دعوة بالتقدم انا فرحان بالتخلف


يا جدعان هيا الادارة فين

ادارة لية احنا نرد علية لحد ما يطلع برة المنتدي بس بلاش حد يغلط في الخائن دة علشان مايتحسبش علينا

Griffin 12-08-16 03:36 AM

رد: سينا واسرائيل
 
ليه خاين ؟؟؟؟؟
هو أنا فرط في بلدي؟؟؟؟
ولا في اهلي؟؟؟
ولا فتحت معبر رفح للأحتلال الأجنبي؟؟

Griffin 12-08-16 03:37 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky (المشاركة 419863)
ادارة لية احنا نرد علية لحد ما يطلع برة المنتدي بس بلاش حد يغلط في الخائن دة علشان مايتحسبش علينا

يا أستازي ريح نفسك لو مش حابب أفضل في المنتدى قولي و أنا همشي

ĴΘĶЄЯ 12-08-16 03:39 AM

رد: سينا واسرائيل
 
ايوووووووووووووة انا مش حابب ياريت تمشى وتسيبه يكون افضل

avokato 12-08-16 03:43 AM

رد: سينا واسرائيل
 
حد يحدد معاد ومكان

fadeel79 12-08-16 03:43 AM

رد: سينا واسرائيل
 
السلام عليكم ، اسمع يا استاذ انت .

اليهود بصفه عامة معرف عنهم الخسة والنداله والكذب والخداع ، فمينفعش تعجب بحضارة مبنية على الصفات القبيحة دى .

اما الاسرائليين فحدث ولا حرج الجبن السرقة الاختلاس ، يبقا انا عايز اعرف ازاى الناس دى ممكن تبهرك حضارتهم.

سؤال ولو سمحت الجابة عليه مهمة ( سن حضرتك اد ايه ؟ وبتشتغل ايه )

avokato 12-08-16 03:45 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Griffin (المشاركة 419858)
أستاذي الفاضل أنا دايما بخلي أرائي المختلفه/المتخلفه لنفسي علشان ما أستفزش حد
بس المره دي قلت يمكن حد يسمع و يستفيد بس من الواضح أنه كان المفروض اخليها لنفسي d :

منخليك راجل وتيجي وش لوش وهنتاقش معاك متخفش محدش هيرزعك علي قفاك غيري :mad:

avokato 12-08-16 03:45 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Griffin (المشاركة 419867)
يا أستازي ريح نفسك لو مش حابب أفضل في المنتدى قولي و أنا همشي

غووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووور

Ahmed El Sarky 12-08-16 03:46 AM

رد: سينا واسرائيل
 
الصورة ابلغ دليل ليك ارحل

fadeel79 12-08-16 03:46 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato (المشاركة 419874)
منخليك راجل وتيجي وش لوش وهنتاقش معاك متخفش محدش هيرزعك علي قفاك غيري :mad:

السلامه عليكم ، لو سمحت مش عايزين انانية

avokato 12-08-16 03:49 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadeel79 (المشاركة 419877)
السلامه عليكم ، لو سمحت مش عايزين انانية

حد جاي معانا تاني بص انت شويه وانا شويه هناقشك مناقشه تعمل عاهه مستديمه عشان تفتكر كلامنا

Griffin 12-08-16 03:50 AM

رد: سينا واسرائيل
 
معلش سؤال رخم
هو أزاي أقفل الحساب بتاعي؟؟؟؟
أنا بقالي ربع ساعه بحاول أقفله و مش عارف أزاي

fadeel79 12-08-16 03:52 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 419882)
معلش سؤال رخم
هو أزاي أقفل الحساب بتاعي؟؟؟؟
أنا بقالي ربع ساعه بحاول أقفله و مش عارف أزاي



والله لو اعرف لكنت قولتلك .

ارجوا من اى راجل هنا يريحنا ويقوله ازاى

avokato 12-08-16 03:53 AM

رد: سينا واسرائيل
 
والله يبن ستين في سبعين لو حاربناكم ولا الحكومه وافقه نعمل اعمال زي حرب الاستنزاف ومدنيين مش عسكريين ويتبراوا مننا ويقولوا علينا ارهابيين لو اتقفشنا لنخدكم رهاين باللبسه ونعملكوا جحيم علي الارض وفي الجو وفي البحر ومن غير امكانيات وهنتصرف عشان عزيمتنا عاليه وعارفين اننا عالجنه مش بنتناقش في الخيانه

hema777h 12-08-16 03:53 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 419753)
طبعا أسرائيل تقدر تاخد سينا بس مش هتعمل كده لأنها مش خطوه في وقتها لأن تعداد الجيش الأسرائيلي أقل بكتير من أنه يقدر يحافظ على كل حدودها
لكن هم فعلا من حقهم أنهم يطلبوا الدخول للقضاء على التهديد على بلدهم و فعلا هيعملوا كده زي بالضبط ما عملوا في لبنان أيام الصواريخ ألي كانت بتضرب عليهم

ممكن سوال بسيط من فضلك انت سنك قد اية وبتشتغل اية ووالموهل الدراسي بتاعك اية التعليم بتاعك اية

احمد العوضى 12-08-16 03:57 AM

رد: سينا واسرائيل
 
[QUOTE=Griffin;419829]يا أستاذي أنا مش عيل و لا أهنت ولا أسأت لحد على الرغم من كل شتيمه ولا ممكن هوجه الشتيمه لحد
أنا عربي مصري و بتكلم عن العرب كلهم بما فيهم نفسي
أنا بقول رأيي[
تخليه لنفسك او تلبسه:mad::mad::mad::mad::mad:

احمد العوضى 12-08-16 03:59 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky (المشاركة 419876)
الصورة ابلغ دليل ليك ارحل

انت كنت فى الصاعقه

Ahmed El Sarky 12-08-16 04:00 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 419892)
انت كنت فى الصاعقه

في السيل يا باشا

fadeel79 12-08-16 04:01 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky (المشاركة 419893)
في السيل يا باشا


ازداد احترامى لشخصك الكريم

احمد العوضى 12-08-16 04:01 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 419882)
معلش سؤال رخم
هو أزاي أقفل الحساب بتاعي؟؟؟؟
أنا بقالي ربع ساعه بحاول أقفله و مش عارف أزاي

في حاجه اسمها خيارات سريعه اتك عليها وانصرف برغم منه بيقال ان الشياطين مبخرجش فى رمضان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احمد العوضى 12-08-16 04:02 AM

رد: سينا واسرائيل
 
يا باشا انا كنت فى 777 ومن قبل فى ال 126 وغيره لان بيننا يهودى

Griffin 12-08-16 04:03 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky (المشاركة 419859)
أراء اية يا خاين .........بص ......... اطلع برة المنتدي واعتقد ان الادارة رايها كدة برضو والاعضاء كمان لانك ببساطة خائن

يا باشا الخاين (ألي هو أنا)
عمل موضوعات فادت أعضاء المنتدى و أهل بلدي أكتر من معظم المواضيع ألي هنا لأنها كلها حجات مش موجوده في مصر و الناس متعرفهاش بسبب اللغه برده
و لو مش عارف تتحكم في أعصابك تفتكر أنه من الحكمه أنك تتحكم في حياه شخص؟؟
أنشاء الله لما حضرتك تترقى في الجيش أفتكر الكلام ده قبل أي قرار مهم تاخده

أنا بحترم كل واحد بيدافع عن رأيه و كل الأحترام للأعضاء ألي بيحاولوا يبينوا وطنيتهم
بس الفعل أهم من الكلام أو الشتيمه
الفعل مش هو التعدي على الأبرياء في المطاعم

أنا ليا أصدقاء فلسطنيين بيحكوا قصص محدش هيصدقها عن شهامه الجنود الأسرائليين
و الناس دول مش خونه

احمد العوضى 12-08-16 04:07 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 419897)
يا باشا الخاين (ألي هو أنا)
عمل موضوعات فادت أعضاء المنتدى و أهل بلدي أكتر من معظم المواضيع ألي هنا لأنها كلها حجات مش موجوده في مصر و الناس متعرفهاش بسبب اللغه برده
و لو مش عارف تتحكم في أعصابك تفتكر أنه من الحكمه أنك تتحكم في حياه شخص؟؟
أنشاء الله لما حضرتك تترقى في الجيش أفتكر الكلام ده قبل أي قرار مهم تاخده

أنا بحترم كل واحد بيدافع عن رأيه و كل الأحترام للأعضاء ألي بيحاولوا يبينوا وطنيتهم
بس الفعل أهم من الكلام أو الشتيمه
الفعل مش هو التعدي على الأبرياء في المطاعم

أنا ليا أصدقاء فلسطنيين بيحكوا قصص محدش هيصدقها عن شهامه الجنود الأسرائليين
و الناس دول مش خونه

وانا عندى جذمه وسخه ومقطعه لاكن خساره فى جتتك لانها اطهر من ان تلمسك

ĴΘĶЄЯ 12-08-16 04:08 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 419897)
يا باشا الخاين (ألي هو أنا)
عمل موضوعات فادت أعضاء المنتدى و أهل بلدي أكتر من معظم المواضيع ألي هنا لأنها كلها حجات مش موجوده في مصر و الناس متعرفهاش بسبب اللغه برده
و لو مش عارف تتحكم في أعصابك تفتكر أنه من الحكمه أنك تتحكم في حياه شخص؟؟
أنشاء الله لما حضرتك تترقى في الجيش أفتكر الكلام ده قبل أي قرار مهم تاخده

أنا بحترم كل واحد بيدافع عن رأيه و كل الأحترام للأعضاء ألي بيحاولوا يبينوا وطنيتهم
بس الفعل أهم من الكلام أو الشتيمه
الفعل مش هو التعدي على الأبرياء في المطاعم

أنا ليا أصدقاء فلسطنيين بيحكوا قصص محدش هيصدقها عن شهامه الجنود الأسرائليين
و الناس دول مش خونه

هو الباشا من كوكو ايه !

Griffin 12-08-16 04:08 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 419887)
ممكن سوال بسيط من فضلك انت سنك قد اية وبتشتغل اية ووالموهل الدراسي بتاعك اية التعليم بتاعك اية

أنا سني 30 سنه و معايا شهاده الماجستير في الكيمياء الغير عضويه
و شغلتي ما ينفعش أقولها دلوقتي


الساعة الآن 10:52 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir