![]() |
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
بالتوفيق ....
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
الف مبروك لحضرتك ولابنا يخليلنا عروضك اللى بنستنها دايما
|
Re: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
الف مبروك يابو سيف ويرجى كتابة رقم الموبايل للتواصل وشكرا
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
:):):)ربنا يجعلها فتحه خير علينا كلنا:):):):):):):):):):):):)
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
مبروك يا برنس وطبعااااا انا موجود قبليك
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
شكرا علي جميع الردود و شكر خاص للاداره علي التثبيت...تثبيت الموضوع طبعا هههههههه
و ان شاء الله يكون اكبر تجمع لاعضاء المنتدي |
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
ابو سيف باشا الف الف مبروك وربنا يجعلها فتحة خير .. تمنياتنا بالتوفيق من عروس الصعيد المنيا وكان نفسنا نحضر بس الظروف والله وربنا يكرمك ويوفقك
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
اخص عليك يا باشا يا عني انت و هيما انتو اللاتنين تنسوني... ربنا يوفقك يا باشا انشاء الله كان نفسي اكون معاكو... لو نزلت القاهره هكلم هيما انشاء الله.....و ربنا يكرمك انت من الناس المحترمين في المنتدي...
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
ان شاء الله أكون موجود. و ألف مليون مبروك. يا ابو سيف.
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا لسة صاحي من النوم واحب اقول ان انا حلمت اني رحت التجمع الجميل دا وحضرته معاكم يا رب متكونش تخاريف هههههههههههههههههد ان شاء الله هتشوفوني وسطكم اذا اراد الله |
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
1000000000000000000000000 مبروك اخى العزيز ابو سيف ودائما فى تقدم ان شاء الله ويا رب يكون فتحه خير عليك ان شاء الله ويبقا بدل المحل 10 |
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
الف الف مليون مبروك
وربنا يوسع رزقق ولو أمكن ممكن ان احضر الحفل ويارب يوكن لينا نصيب في العروض الي هتعملها في يوم الخميس والف مبروك مرة ثانية تامر الكيلاني |
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
الف الف الف مبروك يا ابوسيف بس للاسف مش هقدرش اشوف التجمع الجميل ده لانى هسافر الخميس الفجر
وكنت عايز اعرف حاجه يوم الثلاثاء المحل هيكون مفتوح ولا لاء والاربعاء كمان عاشن اجى اخد البندقيه وامشى واسلم عليك طبعا وابارك لمعاليك ولينا على وجود محل محترم وفيه راجل محترم |
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
الف مبروك.... وربنا يملاهولك بركه
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
الف مليـــــــون مبروك وربنا يباركلك
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
الف مبروووووووووووووووووووك وربنا يوسع عليك ويبارك فى رزقه ان شاء الله هحاول اكون موجود علشان اتعرف على حضرتك وكل الاعضاء الاعزاء
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
مبروك عليك وربنا يرزقك الحلال الطيب
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
مبادره طيبه وان شاء الله تكرر
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
الف مبروك يا صديقي وعقبال فروع المحافظات
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
الف الف مليون مبررررررررررررروك ياباشا وباذن الله تكون فتحت خير عليك ومن تقدم لتقدم ديما يارب
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
ربنا لما بيحب حد بيحبب فيه خلقه
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
ألف مليوووووووووووون مبروك يا أبو سيف باشا.. و والله هاحاول أحضر شخصيا لكن ما أظنش هاعرف لأني ساكن في 6 أكتوبر.. بس أوعدك و الله هاباركلك حتى لو على التليفون يا باشا.. :)
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
ربنا يباركلك كده في المحل ويجعله فتحة خير عليك ان شاء الله وبإذن الله هاجي اشتري الريتاي الي اتفقنا عليه وتعمل معايا واجب في السعر بمناسبة الافتتاح والف ومبررررررررررررررررررررررررررررررررروك
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
بارك الله لك فيه ورزقك منه خيره وكفاك شره
وياريت لو تنزل اسعار البنادق والرش وبالذات (أسعار النوريكا جيت والويست نمرة 2) حتى لو على الخاص |
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
الميعاد امتى يا ريس ولا نيجى من دلوقت |
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
الف مليون مبروك وربنا يفتحه عليك يا رب وان شاء الله يكون وش السعد عليك
لو عندك ايكول asi او ريتاي ايجيل مفتوح من المصدر يا ريت تنبهني ع الخاص |
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
ابو سيف حبيبى عمى وعم عيالى والوحيد اللى كان بيناصرنى فى المنتددى واحنا على قديمو مع بعض ولما اجيلك اتفتكرنى والف مليون مبروك انا فرحتلك اوى لانك من احب التجار على قلبى ومشفتش احسن من تعاملك واحترام للناس ولمواعيدك وانشاء اللة اكون من قبلبها بيوم عندك فى المحل ونفسى اعمل معاك اى واجب ولو عملت حفلة قولى وانا اجبلك ال dj بتاعى واجب لااخويا الكبير
اخوك الصغير TITODJ |
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
اقتباس:
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
الميعاد امتى يا ريس :mad: |
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
اقتباس:
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
الف الف مبروك يا باشا بالتوفيق ان شاء اللة
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
الف مبروك بالتوفيق
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
اقتباس:
تمام يا كبير ان شاء الله الميعاد يناسب الرجاله انا حجى اكل بس مش طالع الطلعه مع القناصه هههههههههههههههههه حبيبى يا ابو سيف |
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
خط الرحلة ايييييه ؟
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
اقتباس:
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
شكرالكل الناس اللي هيشرفونا بالزياره
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
اقتباس:
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
اقتباس:
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
يالا يا رجاله..اللي هييجي يكتب كلمة ( انا جاي ) :d :d :d :d :d
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
كنت اتمنى اكون
انا جاي |
| الساعة الآن 05:27 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir