الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=33627)

كريم الشامي 12-09-03 12:42 AM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
بالتوفيق ....

moh_goher 12-09-03 12:43 AM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
الف مبروك لحضرتك ولابنا يخليلنا عروضك اللى بنستنها دايما

هاوى بس غاوى 12-09-03 12:52 AM

Re: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
الف مبروك يابو سيف ويرجى كتابة رقم الموبايل للتواصل وشكرا

صياد هاوى 12-09-03 12:52 AM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
:):):)ربنا يجعلها فتحه خير علينا كلنا:):):):):):):):):):):):)

اسواق حمزاوى 12-09-03 01:17 AM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
مبروك يا برنس وطبعااااا انا موجود قبليك

kiko_2015 12-09-03 01:31 AM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
شكرا علي جميع الردود و شكر خاص للاداره علي التثبيت...تثبيت الموضوع طبعا هههههههه
و ان شاء الله يكون اكبر تجمع لاعضاء المنتدي

ehab.bob 12-09-03 01:57 AM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
ابو سيف باشا الف الف مبروك وربنا يجعلها فتحة خير .. تمنياتنا بالتوفيق من عروس الصعيد المنيا وكان نفسنا نحضر بس الظروف والله وربنا يكرمك ويوفقك

hafez 12-09-03 03:06 AM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
اخص عليك يا باشا يا عني انت و هيما انتو اللاتنين تنسوني... ربنا يوفقك يا باشا انشاء الله كان نفسي اكون معاكو... لو نزلت القاهره هكلم هيما انشاء الله.....و ربنا يكرمك انت من الناس المحترمين في المنتدي...

kokohonda 12-09-03 04:06 AM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
ان شاء الله أكون موجود. و ألف مليون مبروك. يا ابو سيف.

عبــ الله ــد @ 12-09-03 05:46 AM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا لسة صاحي من النوم

واحب اقول ان انا حلمت اني رحت التجمع الجميل دا وحضرته معاكم

يا رب متكونش تخاريف هههههههههههههههههد

ان شاء الله هتشوفوني وسطكم اذا اراد الله

ابو ساجد 12-09-03 05:48 AM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
1000000000000000000000000 مبروك اخى العزيز ابو سيف ودائما فى تقدم ان شاء الله ويا رب يكون فتحه خير عليك ان شاء الله ويبقا بدل المحل 10

تامر الكيلاني 12-09-03 08:47 AM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
الف الف مليون مبروك
وربنا يوسع رزقق
ولو أمكن ممكن ان احضر الحفل ويارب يوكن لينا نصيب في العروض الي هتعملها في يوم الخميس
والف مبروك مرة ثانية
تامر الكيلاني

mhmoud6699 12-09-03 09:44 AM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
الف الف الف مبروك يا ابوسيف بس للاسف مش هقدرش اشوف التجمع الجميل ده لانى هسافر الخميس الفجر

وكنت عايز اعرف حاجه يوم الثلاثاء المحل هيكون مفتوح ولا لاء والاربعاء كمان عاشن اجى اخد البندقيه وامشى واسلم عليك طبعا وابارك لمعاليك ولينا على وجود محل محترم وفيه راجل محترم

farouk 12-09-03 09:54 AM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
الف مبروك.... وربنا يملاهولك بركه

tarekvb 12-09-03 03:24 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
الف مليـــــــون مبروك وربنا يباركلك

MBadr 12-09-03 04:55 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
الف مبروووووووووووووووووووك وربنا يوسع عليك ويبارك فى رزقه ان شاء الله هحاول اكون موجود علشان اتعرف على حضرتك وكل الاعضاء الاعزاء

hunter store 12-09-03 05:31 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
مبروك عليك وربنا يرزقك الحلال الطيب

hassan ahmed 12-09-03 05:34 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
مبادره طيبه وان شاء الله تكرر

تيكا 12-09-03 05:52 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
الف مبروك يا صديقي وعقبال فروع المحافظات

مجدي خضـر 12-09-03 05:55 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
الف الف مليون مبررررررررررررروك ياباشا وباذن الله تكون فتحت خير عليك ومن تقدم لتقدم ديما يارب

Mo0oOo0oRA 12-09-03 06:00 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
ربنا لما بيحب حد بيحبب فيه خلقه

Angel of Death 12-09-03 10:02 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
ألف مليوووووووووووون مبروك يا أبو سيف باشا.. و والله هاحاول أحضر شخصيا لكن ما أظنش هاعرف لأني ساكن في 6 أكتوبر.. بس أوعدك و الله هاباركلك حتى لو على التليفون يا باشا.. :)

taiseer_salah 12-09-03 10:23 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
ربنا يباركلك كده في المحل ويجعله فتحة خير عليك ان شاء الله وبإذن الله هاجي اشتري الريتاي الي اتفقنا عليه وتعمل معايا واجب في السعر بمناسبة الافتتاح والف ومبررررررررررررررررررررررررررررررررروك

محمد ناصر 12-09-03 10:51 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
بارك الله لك فيه ورزقك منه خيره وكفاك شره

وياريت لو تنزل اسعار البنادق والرش وبالذات (أسعار النوريكا جيت والويست نمرة 2) حتى لو على الخاص

pooforever_2010 12-09-03 11:16 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
الميعاد امتى يا ريس
ولا نيجى من دلوقت

نبيل موسى 12-09-03 11:29 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
الف مليون مبروك وربنا يفتحه عليك يا رب وان شاء الله يكون وش السعد عليك

لو عندك ايكول asi
او
ريتاي ايجيل مفتوح من المصدر يا ريت تنبهني ع الخاص

الصياد2013 12-09-04 09:19 AM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
ابو سيف حبيبى عمى وعم عيالى والوحيد اللى كان بيناصرنى فى المنتددى واحنا على قديمو مع بعض ولما اجيلك اتفتكرنى والف مليون مبروك انا فرحتلك اوى لانك من احب التجار على قلبى ومشفتش احسن من تعاملك واحترام للناس ولمواعيدك وانشاء اللة اكون من قبلبها بيوم عندك فى المحل ونفسى اعمل معاك اى واجب ولو عملت حفلة قولى وانا اجبلك ال dj بتاعى واجب لااخويا الكبير

اخوك الصغير
TITODJ

kiko_2015 12-09-04 10:26 AM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الصياد2013 (المشاركة 430486)
ابو سيف حبيبى عمى وعم عيالى والوحيد اللى كان بيناصرنى فى المنتددى واحنا على قديمو مع بعض ولما اجيلك اتفتكرنى والف مليون مبروك انا فرحتلك اوى لانك من احب التجار على قلبى ومشفتش احسن من تعاملك واحترام للناس ولمواعيدك وانشاء اللة اكون من قبلبها بيوم عندك فى المحل ونفسى اعمل معاك اى واجب ولو عملت حفلة قولى وانا اجبلك ال dj بتاعى واجب لااخويا الكبير

اخوك الصغير
titodj

حبيب قلبي ربنا يخليك عارفك طبعا ... ربنا يديم المحبه

pooforever_2010 12-09-04 10:38 AM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
الميعاد امتى يا ريس
:mad:

kiko_2015 12-09-04 12:17 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 430504)
الميعاد امتى يا ريس
:mad:

يا كبير ممكن نعمل التجمع الساعه 8 مساء بشرط انه يكون مناسب للاعضاء...محتاجين استفتاء... و بالنسبه لطلعة الصيد انا عندي اقتراح فرق الكوماندوز تطلع ع السويس تخلصها من احتلال الغربان..و في انتظار اي اقتراحات اخري من الاعضاء

madoc 12-09-04 12:27 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
الف الف مبروك يا باشا بالتوفيق ان شاء اللة

madoc 12-09-04 12:32 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
الف مبروك بالتوفيق

pooforever_2010 12-09-04 12:57 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 430542)
يا كبير ممكن نعمل التجمع الساعه 8 مساء بشرط انه يكون مناسب للاعضاء...محتاجين استفتاء... و بالنسبه لطلعة الصيد انا عندي اقتراح فرق الكوماندوز تطلع ع السويس تخلصها من احتلال الغربان..و في انتظار اي اقتراحات اخري من الاعضاء


تمام يا كبير ان شاء الله الميعاد يناسب الرجاله
انا حجى اكل بس
مش طالع الطلعه مع القناصه
هههههههههههههههههه
حبيبى يا ابو سيف

عبــ الله ــد @ 12-09-04 01:03 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
خط الرحلة ايييييه ؟

kiko_2015 12-09-04 02:45 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبــ الله ــد @ (المشاركة 430571)
خط الرحلة ايييييه ؟

انا اقترحت السويس..عايزين نشوف اراء الناس

kiko_2015 12-09-05 01:16 AM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
شكرالكل الناس اللي هيشرفونا بالزياره

hafez 12-09-05 01:58 AM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 430605)
انا اقترحت السويس..عايزين نشوف اراء الناس

يا باشا السويس تنور و هو تبقي وفرت عليا المشوار

kiko_2015 12-09-05 10:00 AM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hafez (المشاركة 430898)
يا باشا السويس تنور و هو تبقي وفرت عليا المشوار

ياباشا ما انا كمان من الغريب هههههههه

kiko_2015 12-09-05 02:46 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
يالا يا رجاله..اللي هييجي يكتب كلمة ( انا جاي ) :d :d :d :d :d

عبــ الله ــد @ 12-09-05 03:42 PM

رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
 
كنت اتمنى اكون

انا جاي


الساعة الآن 05:27 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir