الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=33647)

احمد عبد العزيز 12-09-05 11:14 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الموجود صوت فقط لا غير

نبيل موسى 12-09-05 11:23 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
ماشي يا باشا اسعارهم ايه

والتركي وله الصيني

لانى محتاج 2 asi
واحد جكال مفتوح

احمد عبد العزيز 12-09-05 11:23 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
بالنسبه للتعامل اكتر من حته انشاء الله تشرفنى المحل بعد الافتتاح ونتكلم فى الموضوع واوعدك انى هفيدك

نبيل موسى 12-09-05 11:30 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
طيب مش قولت ليا برضه الايكول asi بكام لانى من الزقازيق مش هينفع ادني رايح جاى

EZEL 12-09-05 11:33 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
جراب الكتف اللى بيشتغل جمب برده بكام ياباشا ؟؟؟؟؟؟

ابوجودة 12-09-05 11:43 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الف مبروك وربنا يوفقك ان شاء الله

mr vigo 12-09-05 11:56 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
شكلك ياباشا داخل المنتدى بقوه

اهلا بيك وسطنا وربنا يكرمك ومتازودش الاسعار علينا زي بعض التجار

هاوى بس غاوى 12-09-06 12:03 AM

Re: رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد العزيز (المشاركة 430514)
الفيرات مفتوح وكل المعروضات مفتوحه من المصدر و المحل انشاء الله الافتتاح يوم 15/9 تشرفنا باذن الله

حضريتك بتقول كل المعروضات مفتوحة من المصدر وحضريتك كاتب فى الاعلان الريتاى مقفول
ممكن توضيح بعد اذنك

اسواق حمزاوى 12-09-06 02:40 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
مبروووووووووك يا زيزو مقدماااا ومستنينك بكره افتتاح محلناا بأذن الله
بالتوووووووفيق

احمد عبد العزيز 12-09-06 03:39 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الله يبارك فيك يا حمزاوى باشا انشاء الله فتحه خير عليكم

NEW_Year 12-09-06 03:43 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الف مبروك يافندم

TheLegnedkiller 12-09-06 03:46 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
عرض جميل من انسان محترم

تقبل تحياتي

خالدحامد 12-09-06 11:34 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الف مبروك
وبالتوفيق ان شاء الله

خالدحامد 12-09-06 11:36 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الف مبروك
وبالتوفيق ان شاء الله


تحياتى خالد حامد

تيكا 12-09-07 10:24 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الف مبروك وبالتوفيق يا كبير

احمد عبد العزيز 12-09-08 01:03 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الله يبارك فيكم جميعا

عيون الصقر12 12-09-09 09:40 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الف مبروك
وبالتوفيق ان شاء الله
__________________

mohamedatia 12-09-09 01:34 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
استاذ احمد
عندك خزنه لمسدس والتر بى 99 وبكام شكراااااااااااا

احمد عبد العزيز 12-09-09 01:47 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
هتكون متوفرة بعد يومين انشاء الله

هاوى بس غاوى 12-09-09 06:49 PM

Re: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
هل فى امكانية توفير مسدس ريتاى بارون اصدار قديم اسود

mohamedatia 12-09-09 10:27 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedatia (المشاركة 433325)
استاذ احمد
عندك خزنه لمسدس والتر بى 99 وبكام شكراااااااااااا

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد العزيز (المشاركة 433337)
هتكون متوفرة بعد يومين انشاء الله

بكام الخزنه ياباشا

احمد عبد العزيز 12-09-09 10:36 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
لما تيجى انشاء الله هتلاقى رساله على الخاص

هاوى بس غاوى 12-09-09 11:35 PM

Re: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
هو حضريتك بترد على ناس وناس ليه مش فاهم

احمد عبد العزيز 12-09-10 01:26 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
هو حضرتك طلبت ايه وانا مش رديت عليك قول طلبك ومعاك رقمى

سيدخالد 12-09-10 01:27 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
بالتوفيق فى البيع

هاوى بس غاوى 12-09-10 01:33 AM

Re: رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد العزيز (المشاركة 433828)
هو حضرتك طلبت ايه وانا مش رديت عليك قول طلبك ومعاك رقمى

هل فى امكانية توفير مسدس ريتاى بارون اصدار قديم اسود
ده الى انا طلبته فى الصفحة السابقة وانت رديت على كل التعليقات ماعدا تعليقى

احمد عبد العزيز 12-09-10 01:35 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
للاسف مش موجود الاصدار القديم

احمد عبد العزيز 12-09-10 01:36 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
وبعتذرلك عن تاخيرى فى الرد

هاوى بس غاوى 12-09-10 01:39 AM

Re: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
شكرا لحضريتك واتمنى انه لو وقع قدامك واحد اسود حتى لو مستعمل ياريت تبلغنى
ومافيش زعل ولا حاجة ابدا

mohamedatia 12-09-10 09:14 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد العزيز (المشاركة 433722)
لما تيجى انشاء الله هتلاقى رساله على الخاص

اشكر ياباشا

عيون الصقر12 12-09-11 10:42 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
وعروض جميلة اوي ماشاء الله

احمد عبد العزيز 12-09-11 04:44 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
ربنا يبارك لك واشكر كل من اضاف تعليق يعبر عن شخصيته

ramadan 12-09-11 05:33 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
احمد بية ممكن يوم الافتتاح تصورلنا صور للمحل من برة وجوة وتنزلها للناس اللى مش هتقدر تيجى الافتتاح وتشوف المحل وربنا معاك

احمد عبد العزيز 12-09-11 10:41 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
انشاء الله تعالى طلباتكم اوامر

New Hunter 00 12-09-12 10:01 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الف مبروك
وبالتوفيق ان شاء الله انا معايا GAP 9m ايطالي بالعلبة ممكن تبديل و ادفع الفرق

احمد عبد العزيز 12-09-12 10:27 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
مافيش مشكله

mo7y2007 12-09-12 09:44 PM

Re: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
ممكن اعرف يا احمد باشا سعر مسدس البلو سى 6 التركى بكام ولو موجود عندك ولا لا

abomazen 12-09-12 10:14 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اللهم افتح له ابواب رزقك اللهم افتح له ابواب رحمتك

ربنا يباركلك ويرزقك

احمد عبد العزيز 12-09-13 12:53 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
للاسف البلو مش موجود ودعواتكم معانا ربنا يكرمكم جميعا

hassan moneer 12-09-16 02:25 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
موفق ان شاء اللة و مستنيين الافتتاح بفارغ الصبر


الساعة الآن 07:57 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir