![]() |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الموجود صوت فقط لا غير
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
ماشي يا باشا اسعارهم ايه
والتركي وله الصيني لانى محتاج 2 asi واحد جكال مفتوح |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
بالنسبه للتعامل اكتر من حته انشاء الله تشرفنى المحل بعد الافتتاح ونتكلم فى الموضوع واوعدك انى هفيدك
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
طيب مش قولت ليا برضه الايكول asi بكام لانى من الزقازيق مش هينفع ادني رايح جاى
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
جراب الكتف اللى بيشتغل جمب برده بكام ياباشا ؟؟؟؟؟؟
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الف مبروك وربنا يوفقك ان شاء الله
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
شكلك ياباشا داخل المنتدى بقوه
اهلا بيك وسطنا وربنا يكرمك ومتازودش الاسعار علينا زي بعض التجار |
Re: رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اقتباس:
ممكن توضيح بعد اذنك |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
مبروووووووووك يا زيزو مقدماااا ومستنينك بكره افتتاح محلناا بأذن الله
بالتوووووووفيق |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الله يبارك فيك يا حمزاوى باشا انشاء الله فتحه خير عليكم
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الف مبروك يافندم
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
عرض جميل من انسان محترم
تقبل تحياتي |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الف مبروك
وبالتوفيق ان شاء الله |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الف مبروك
وبالتوفيق ان شاء الله تحياتى خالد حامد |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الف مبروك وبالتوفيق يا كبير
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الله يبارك فيكم جميعا
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الف مبروك
وبالتوفيق ان شاء الله __________________ |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
استاذ احمد
عندك خزنه لمسدس والتر بى 99 وبكام شكراااااااااااا |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
هتكون متوفرة بعد يومين انشاء الله
|
Re: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
هل فى امكانية توفير مسدس ريتاى بارون اصدار قديم اسود
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
لما تيجى انشاء الله هتلاقى رساله على الخاص
|
Re: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
هو حضريتك بترد على ناس وناس ليه مش فاهم
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
هو حضرتك طلبت ايه وانا مش رديت عليك قول طلبك ومعاك رقمى
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
بالتوفيق فى البيع
|
Re: رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اقتباس:
ده الى انا طلبته فى الصفحة السابقة وانت رديت على كل التعليقات ماعدا تعليقى |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
للاسف مش موجود الاصدار القديم
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
وبعتذرلك عن تاخيرى فى الرد
|
Re: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
شكرا لحضريتك واتمنى انه لو وقع قدامك واحد اسود حتى لو مستعمل ياريت تبلغنى
ومافيش زعل ولا حاجة ابدا |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اقتباس:
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
وعروض جميلة اوي ماشاء الله
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
ربنا يبارك لك واشكر كل من اضاف تعليق يعبر عن شخصيته
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
احمد بية ممكن يوم الافتتاح تصورلنا صور للمحل من برة وجوة وتنزلها للناس اللى مش هتقدر تيجى الافتتاح وتشوف المحل وربنا معاك
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
انشاء الله تعالى طلباتكم اوامر
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الف مبروك
وبالتوفيق ان شاء الله انا معايا GAP 9m ايطالي بالعلبة ممكن تبديل و ادفع الفرق |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
مافيش مشكله
|
Re: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
ممكن اعرف يا احمد باشا سعر مسدس البلو سى 6 التركى بكام ولو موجود عندك ولا لا
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اللهم افتح له ابواب رزقك اللهم افتح له ابواب رحمتك
ربنا يباركلك ويرزقك |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
للاسف البلو مش موجود ودعواتكم معانا ربنا يكرمكم جميعا
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
موفق ان شاء اللة و مستنيين الافتتاح بفارغ الصبر
|
| الساعة الآن 07:57 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir