![]() |
رد: جزار العيد...ألحق احجز
للتـــــــــــــــــذكره
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
............................................
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
فاااااااااااااااااااااااااضل 16 يوووووووووووووووووووووووم وكل عام ونتم بخير
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
....................
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
14 يوووووووووووووووووووووووووووووووم وكل عام وانتم بخير
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
بالتوفيق ان شاء الله
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
لينـــــــــــــــــا وليك يا احمــد
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
يا جمااااااااااااااااااااااعه يفضل الحجز قبل العيد باسبوع بالكتير
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
.............................
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
فاااااااااااااااااااااااااااااضل 13 يوم وكل عااااااااااااااااااام وانتى بخير
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
.....................
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
انا حاسس انى المنتدى بقاااا ناااااااااااااااااااايم خااااااااااااااالص مش عارف ليه
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
.............................
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
للتـــذكره
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
ا.عبد الرحمن بعد التحية.كام تكلفة ذبح عزبة وزن 300 ك مع التشفية,والتقطيع على اربع تربع
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
يا ترى يا عبده كام تكلفه كبشين بكله
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
يعنى ذبح وتشفيه وتقطيع ؟؟؟ للكبشين يبقى كام كله ؟؟
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
اقتباس:
لك رساااااااااااااله على الخاااااااااااااااص وكل سنه ونتا طيب وعيد سعيد ان شاء الله |
رد: جزار العيد...ألحق احجز
اقتباس:
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
تم الرد على الخاص يا باشا و يرجوا الرد
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
اقتباس:
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
فااااااااضل 11 يوم وكل سنه ونتو طيبين
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
كل عام وانت بخير اخوك من اصول جزارين من عيلة الشريف ونسايب النواوية وان شاء الله موسم خير عليك
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
اقتباس:
ونتا بخير وبصحه وسلامه ياباشا وموسم خير على الجميـــع تقبـــل تحيــــاتى :) |
رد: جزار العيد...ألحق احجز
فااااااااضل 11 يوم وكل سنه ونتو طيبين
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
..................................
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
فاضل 9 ايام وكل سنه ونتو طيبين
وعيد سعيد ان شاء الله واللى مدبحش السنه اللى فاتت يدبح السنادى واللى دبح خروف يدبح عجل السنادى واللى دبح عجل يدبح عجلين والى دبح عجلين يدبح عجلين وجمل ربنا يوسع علينا وعليكو ويكرم الجميع |
رد: جزار العيد...ألحق احجز
فاضل 9 ايام وكل سنه ونتو طيبين
وعيد سعيد ان شاء الله واللى مدبحش السنه اللى فاتت يدبح السنادى واللى دبح خروف يدبح عجل السنادى واللى دبح عجل يدبح عجلين والى دبح عجلين يدبح عجلين وجمل ربنا يوسع علينا وعليكو ويكرم الجميع |
رد: جزار العيد...ألحق احجز
للتذكـــــــــــــــــــــــــــــــره
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
ربنا يوفقك انا والله طول عمرى اقول ان الجزار فنان فعلا
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
اقتباس:
الله يخليك وكل سنه ونتا طيب يا باشااا وتقبل تحياتى |
رد: جزار العيد...ألحق احجز
فاضل 8 ايام وكل سنه ونتو طيبين
وعيد سعيد ان شاء الله واللى مدبحش السنه اللى فاتت يدبح السنادى واللى دبح خروف يدبح عجل السنادى واللى دبح عجل يدبح عجلين والى دبح عجلين يدبح عجلين وجمل ربنا يوسع علينا وعليكو ويكرم الجميع |
رد: جزار العيد...ألحق احجز
فكرة جميله والله وكل سنه وانتم طيبين
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
اقتباس:
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
فاضل 8 ايام وكل سنه ونتو طيبين
وعيد سعيد ان شاء الله واللى مدبحش السنه اللى فاتت يدبح السنادى واللى دبح خروف يدبح عجل السنادى واللى دبح عجل يدبح عجلين والى دبح عجلين يدبح عجلين وجمل ربنا يوسع علينا وعليكو ويكرم الجميع |
رد: جزار العيد...ألحق احجز
........................
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
فاضل 5 ايااااااااااااااااااااااااام وكل سنه ونتو طيبين
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
ربنا يوفقك يا عبد الرحمن باشا وباذن الله الدبيحة بتاعتى انت الى هتظبطها بس دعواتك ليا
|
رد: جزار العيد...ألحق احجز
اقتباس:
وعنيه الاتنين ليك وطلامه انتا ناوى يبقا ربنا هيسهلها وهيكرمك |
رد: جزار العيد...ألحق احجز
فاضل 5 ايام وكل سنه ونتو طيبين
وعيد سعيد ان شاء الله واللى مدبحش السنه اللى فاتت يدبح السنادى واللى دبح خروف يدبح عجل السنادى واللى دبح عجل يدبح عجلين والى دبح عجلين يدبح عجلين وجمل ربنا يوسع علينا وعليكو ويكرم الجميع |
| الساعة الآن 07:37 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir