الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   مقتنيات الاعضاء (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=80)
-   -   جزار العيد...ألحق احجز (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=34251)

عبدالرحمن الجزار 12-10-08 02:32 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
للتـــــــــــــــــذكره

عبدالرحمن الجزار 12-10-08 05:00 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
............................................

عبدالرحمن الجزار 12-10-09 12:24 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
فاااااااااااااااااااااااااضل 16 يوووووووووووووووووووووووم وكل عام ونتم بخير

عبدالرحمن الجزار 12-10-09 05:54 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
....................

عبدالرحمن الجزار 12-10-10 01:12 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
14 يوووووووووووووووووووووووووووووووم وكل عام وانتم بخير

ahmed yasser 12-10-10 03:16 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
بالتوفيق ان شاء الله

عبدالرحمن الجزار 12-10-10 04:20 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
لينـــــــــــــــــا وليك يا احمــد

عبدالرحمن الجزار 12-10-10 06:19 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
يا جمااااااااااااااااااااااعه يفضل الحجز قبل العيد باسبوع بالكتير

عبدالرحمن الجزار 12-10-11 01:21 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
.............................

عبدالرحمن الجزار 12-10-12 02:55 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
فاااااااااااااااااااااااااااااضل 13 يوم وكل عااااااااااااااااااام وانتى بخير

عبدالرحمن الجزار 12-10-12 02:50 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
.....................

عبدالرحمن الجزار 12-10-13 12:18 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
انا حاسس انى المنتدى بقاااا ناااااااااااااااااااايم خااااااااااااااالص مش عارف ليه

عبدالرحمن الجزار 12-10-13 04:18 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
.............................

عبدالرحمن الجزار 12-10-14 02:06 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
للتـــذكره

loot-ait 12-10-14 07:10 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
ا.عبد الرحمن بعد التحية.كام تكلفة ذبح عزبة وزن 300 ك مع التشفية,والتقطيع على اربع تربع

salvo 12-10-14 07:28 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
يا ترى يا عبده كام تكلفه كبشين بكله

salvo 12-10-14 07:30 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
يعنى ذبح وتشفيه وتقطيع ؟؟؟ للكبشين يبقى كام كله ؟؟

عبدالرحمن الجزار 12-10-14 12:43 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loot-ait (المشاركة 445246)
ا.عبد الرحمن بعد التحية.كام تكلفة ذبح عزبة وزن 300 ك مع التشفية,والتقطيع على اربع تربع




لك رساااااااااااااله على الخاااااااااااااااص وكل سنه ونتا طيب وعيد سعيد ان شاء الله

عبدالرحمن الجزار 12-10-14 12:45 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salvo (المشاركة 445250)
يعنى ذبح وتشفيه وتقطيع ؟؟؟ للكبشين يبقى كام كله ؟؟

ليك رساله على الخااص وكل عام سنه ونتا طيب

loot-ait 12-10-14 01:04 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
تم الرد على الخاص يا باشا و يرجوا الرد

عبدالرحمن الجزار 12-10-14 01:24 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loot-ait (المشاركة 445295)
تم الرد على الخاص يا باشا و يرجوا الرد

تمام يا باشا ومنتظر الرد

عبدالرحمن الجزار 12-10-14 09:31 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
فااااااااضل 11 يوم وكل سنه ونتو طيبين

abdalla nabel 12-10-14 10:52 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
كل عام وانت بخير اخوك من اصول جزارين من عيلة الشريف ونسايب النواوية وان شاء الله موسم خير عليك

عبدالرحمن الجزار 12-10-14 11:13 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdalla nabel (المشاركة 445429)
كل عام وانت بخير اخوك من اصول جزارين من عيلة الشريف ونسايب النواوية وان شاء الله موسم خير عليك


ونتا بخير وبصحه وسلامه ياباشا وموسم خير على الجميـــع
تقبـــل تحيــــاتى :)

عبدالرحمن الجزار 12-10-15 09:04 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
فااااااااضل 11 يوم وكل سنه ونتو طيبين

عبدالرحمن الجزار 12-10-15 06:15 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
..................................

عبدالرحمن الجزار 12-10-16 01:16 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
فاضل 9 ايام وكل سنه ونتو طيبين
وعيد سعيد ان شاء الله
واللى مدبحش السنه اللى فاتت يدبح السنادى
واللى دبح خروف يدبح عجل السنادى
واللى دبح عجل يدبح عجلين
والى دبح عجلين يدبح عجلين وجمل
ربنا يوسع علينا وعليكو ويكرم الجميع

عبدالرحمن الجزار 12-10-16 10:35 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
فاضل 9 ايام وكل سنه ونتو طيبين
وعيد سعيد ان شاء الله
واللى مدبحش السنه اللى فاتت يدبح السنادى
واللى دبح خروف يدبح عجل السنادى
واللى دبح عجل يدبح عجلين
والى دبح عجلين يدبح عجلين وجمل
ربنا يوسع علينا وعليكو ويكرم الجميع

عبدالرحمن الجزار 12-10-17 02:32 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
للتذكـــــــــــــــــــــــــــــــره

دكتور عابدينوف 12-10-17 07:29 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
ربنا يوفقك انا والله طول عمرى اقول ان الجزار فنان فعلا

عبدالرحمن الجزار 12-10-17 07:34 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور عابدينوف (المشاركة 446406)
ربنا يوفقك انا والله طول عمرى اقول ان الجزار فنان فعلا


الله يخليك وكل سنه ونتا طيب يا باشااا

وتقبل تحياتى

عبدالرحمن الجزار 12-10-17 10:07 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
فاضل 8 ايام وكل سنه ونتو طيبين
وعيد سعيد ان شاء الله
واللى مدبحش السنه اللى فاتت يدبح السنادى
واللى دبح خروف يدبح عجل السنادى
واللى دبح عجل يدبح عجلين
والى دبح عجلين يدبح عجلين وجمل
ربنا يوسع علينا وعليكو ويكرم الجميع

الرحاله 12-10-18 12:49 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
فكرة جميله والله وكل سنه وانتم طيبين

عبدالرحمن الجزار 12-10-18 01:17 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 446512)
فكرة جميله والله وكل سنه وانتم طيبين

انتا اجمل يا باشا واان شاء الله يكون عيد سعيد عليك

عبدالرحمن الجزار 12-10-18 05:05 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
فاضل 8 ايام وكل سنه ونتو طيبين
وعيد سعيد ان شاء الله
واللى مدبحش السنه اللى فاتت يدبح السنادى
واللى دبح خروف يدبح عجل السنادى
واللى دبح عجل يدبح عجلين
والى دبح عجلين يدبح عجلين وجمل
ربنا يوسع علينا وعليكو ويكرم الجميع

عبدالرحمن الجزار 12-10-19 12:11 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
........................

عبدالرحمن الجزار 12-10-20 01:18 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
فاضل 5 ايااااااااااااااااااااااااام وكل سنه ونتو طيبين

احمدفتحىمحمد 12-10-20 01:47 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
ربنا يوفقك يا عبد الرحمن باشا وباذن الله الدبيحة بتاعتى انت الى هتظبطها بس دعواتك ليا

عبدالرحمن الجزار 12-10-20 01:59 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدفتحىمحمد (المشاركة 447003)
ربنا يوفقك يا عبد الرحمن باشا وباذن الله الدبيحة بتاعتى انت الى هتظبطها بس دعواتك ليا

ويوفئق يا استاذ احمد وكل سنه ونتا طيب وان شاء الله يكون عيد سعيد
وعنيه الاتنين ليك وطلامه انتا ناوى يبقا ربنا هيسهلها وهيكرمك

عبدالرحمن الجزار 12-10-20 09:53 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
فاضل 5 ايام وكل سنه ونتو طيبين
وعيد سعيد ان شاء الله
واللى مدبحش السنه اللى فاتت يدبح السنادى
واللى دبح خروف يدبح عجل السنادى
واللى دبح عجل يدبح عجلين
والى دبح عجلين يدبح عجلين وجمل
ربنا يوسع علينا وعليكو ويكرم الجميع


الساعة الآن 07:37 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir