الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   حملة المقاطعه (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=42325)

عمرو الصياد 13-08-30 02:45 AM

رد: حملة المقاطعه
 
انا معاك وربك يسهل ونقدر نغير

spiderex777 13-08-30 11:06 AM

رد: حملة المقاطعه
 
معاك طبعا لغلاء الاسعار اولا و لرداءة منتجات تركيا ثانيا

tharwat 13-08-30 11:07 AM

رد: حملة المقاطعه
 
اؤيد رأيك و بشده...مقاطع

elmasrey123 13-08-30 11:27 AM

رد: حملة المقاطعه
 
لو سمحتم ياخونا بس ريحونى الله يريح قلبكم هو كل المشاركين فى حملة المقاطعة دى عندم مسدسات ولا لا ولو عندهم مسدسات اخر مرة ضربو بيها امتى

انا ملاحظ ان اغلبيتكم جداد اصلا وممعكمش سلاح يعنى عين فى الجنه وعين فى النار هما اساسا مترددين يشترو اصلا
بس احب ابلغكم كلكم ان الاسبوع الى فات ده الى فيه غليان الاسعار فى نسبة رواج فى السوق غير مسبوقه واسالو التجار والمحلات ههههههههه

abo amar 13-08-30 11:42 AM

رد: حملة المقاطعه
 
احب اعرف بس الناس اللى بتتكلم عن الاسعار وغلوها واقولها بملى فمى والله والله الموضوع ان فعلا الاسعار بتيجى من تجار الجمله غاليه فانت بالتالى بتغلى فى القطاعى ولو روحت لتاجر الجمله سالته هيقولك المستورد غلى عليه الاسعار فالبتالى هو كمان غلى ولو روحت المستورد سالته هيقولك المصنع اللى كنت باخد منه غلى عليا والحاجات مبقتش اعرف ادخلها بسهوله وصداع ووش وفى الاخر مش هتعرف مين السبب بس انا ارى ان السبب هى الرءوس الكبرى المستوردين هم اللى بيتحكمو فى اسعار السوق لكن التجار الصغار لا ناقه لهم ولا جمل ليس لهم من الامر شيء

sheko88 13-08-30 11:47 AM

رد: حملة المقاطعه
 
ان شاء الله مشترك فى المحملة وهقاطع والناس الا بتكسر مقدفنا احب اقولهم الاتحاد قوة

abo amar 13-08-30 11:48 AM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sheko88 (المشاركة 524363)
ان شاء الله مشترك فى المحملة وهقاطع والناس الا بتكسر مقدفنا احب اقولهم الاتحاد قوة

يعم ربنا يوفق بس احب اعرفك ان الاتحاد سيد البلد مش قوه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

Tony 13-08-30 12:21 PM

رد: حملة المقاطعه
 
انا معاكم مقاطعة

adel152 13-08-30 12:38 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar (المشاركة 524362)
احب اعرف بس الناس اللى بتتكلم عن الاسعار وغلوها واقولها بملى فمى والله والله الموضوع ان فعلا الاسعار بتيجى من تجار الجمله غاليه فانت بالتالى بتغلى فى القطاعى ولو روحت لتاجر الجمله سالته هيقولك المستورد غلى عليه الاسعار فالبتالى هو كمان غلى ولو روحت المستورد سالته هيقولك المصنع اللى كنت باخد منه غلى عليا والحاجات مبقتش اعرف ادخلها بسهوله وصداع ووش وفى الاخر مش هتعرف مين السبب بس انا ارى ان السبب هى الرءوس الكبرى المستوردين هم اللى بيتحكمو فى اسعار السوق لكن التجار الصغار لا ناقه لهم ولا جمل ليس لهم من الامر شيء

الاخ العزيز ابو عمار بعد التحية.
انا مع حضرتك فى كل كلامك ماعدا الجزء بتاع المصنع هو اللى بيغلى السعر.
الفكرة ان لو الاعضاء قاطعوا الشراء من تجار المنتدى والمحلات أكيد المستورد هيشعر ان مبيعاته ايضا تأثرت. عل وعسى يراجع نفسه ويرحم المستهلك شوية ومش لازم الربح يكون بنسبة %100 او أكثر.

boodi gawish 13-08-30 01:29 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

لو سمحتم ياخونا بس ريحونى الله يريح قلبكم هو كل المشاركين فى حملة المقاطعة دى عندم مسدسات ولا لا ولو عندهم مسدسات اخر مرة ضربو بيها امتى

انا ملاحظ ان اغلبيتكم جداد اصلا وممعكمش سلاح يعنى عين فى الجنه وعين فى النار هما اساسا مترددين يشترو اصلا
بس احب ابلغكم كلكم ان الاسبوع الى فات ده الى فيه غليان الاسعار فى نسبة رواج فى السوق غير مسبوقه واسالو التجار والمحلات ههههههههه
يا باشا مش لازم الواحد يكون صياد قديم عشان يبقي فاهم انا معاايا مسدس صوت من زمان و متابع المنتدي من زمان باردو والاعضاء الموجودين كلهم محترمين ...(الجديد منهم والقديم) و يكفيني شرفا اني رفضت الاستغلال و اثرت المصلحة العامة علي الخاصة ... حتي اللي معهوش مسدس او اللي بيفكر يشتري مهي دي خسار عايدة علي التاجر في الاخر اللي من مصلحتة الكل يشتري و يضرب و احب اقولك اخي الكريم ان التعامل سيكون بالاسعار العادية شاء التجار ام ابو....و الحملة مدعومة من بعض التجار الشرفاء و لا عزاء للخاسرين و بالنسبة للرواج في السوق فالحملة لسة بادئة امبارح و هناك الكثير من المؤيدين الحمد لله لان اعضاء المنتدي شرفاء يعلو المصلحة العامة عن المصلحة الشخصية و الساكت عن الحق شيطان اخرس ......

sayed amer 13-08-30 02:12 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 524356)
لو سمحتم ياخونا بس ريحونى الله يريح قلبكم هو كل المشاركين فى حملة المقاطعة دى عندم مسدسات ولا لا ولو عندهم مسدسات اخر مرة ضربو بيها امتى

انا ملاحظ ان اغلبيتكم جداد اصلا وممعكمش سلاح يعنى عين فى الجنه وعين فى النار هما اساسا مترددين يشترو اصلا
بس احب ابلغكم كلكم ان الاسبوع الى فات ده الى فيه غليان الاسعار فى نسبة رواج فى السوق غير مسبوقه واسالو التجار والمحلات ههههههههه

تعقيبا ع كلام السيد العضوصاحب المشاركه هذه اظن من العيب ان نسخر من باقى الاعضاء المشاركين بههذه الطريقه السخيفه لان فيه ناس كتير هنا عندهم سلاح من زمان ومش لازم يكون عضو قديم علشان يبقالو راى ومنهن ع سبيل المثال العضو المحترم اللى بيقول انه كان عنده فرح بتاع اخته وكان ريح يجيب 3 علب ولما لقى الاسعار مرتفعه وحيث بجشع التاجر اللى امامه رفض الشراء وضور ع البديل

elmasrey123 13-08-30 02:23 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed amer (المشاركة 524400)
تعقيبا ع كلام السيد العضوصاحب المشاركه هذه اظن من العيب ان نسخر من باقى الاعضاء المشاركين بههذه الطريقه السخيفه لان فيه ناس كتير هنا عندهم سلاح من زمان ومش لازم يكون عضو قديم علشان يبقالو راى ومنهن ع سبيل المثال العضو المحترم اللى بيقول انه كان عنده فرح بتاع اخته وكان ريح يجيب 3 علب ولما لقى الاسعار مرتفعه وحيث بجشع التاجر اللى امامه رفض الشراء وضور ع البديل

ياعزيزى انا ماسخرتش من حد ولا بقول قديم ولا جديد انا بس فعلا شايف ان اغلبية المشاركين فى الحامله دول جداد بس وبالنسبة لمحمد بتاع دمياط الى انته بتتكلم عنه راح جاب ب300 جنيه صواريخ الى يطير 300 جنيه صواريخ فى ساعة مش هتفرق معاه دى وجهة نظرى وعامة شكرا على نقدك ليه

جنرال 13-08-30 02:26 PM

رد: حملة المقاطعه
 
مقاااااااااااااااااااااااااااااطع جدا!!

هاوى بس غاوى 13-08-30 02:26 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 524406)
ياعزيزى انا ماسخرتش من حد ولا بقول قديم ولا جديد انا بس فعلا شايف ان اغلبية المشاركين فى الحامله دول جداد بس وبالنسبة لمحمد بتاع دمياط الى انته بتتكلم عنه راح جاب ب300 جنيه صواريخ الى يطير 300 جنيه صواريخ فى ساعة مش هتفرق معاه دى وجهة نظرى وعامة شكرا على نقدك ليه

فعلا 300 جنية مش هتفرق معايا يامصرى بس اكون دافعهم عن قناعة مش استغلال واستهبال ولوى دراع

elmasrey123 13-08-30 02:31 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاوى بس غاوى (المشاركة 524408)
فعلا 300 جنية مش هتفرق معايا يامصرى بس اكون دافعهم عن قناعة مش استغلال واستهبال ولوى دراع

يامحمد تعالى نتكلم بصراحة لما الريتاى كان 850 و900 على المنتدى مع تجار المنتدى كان فى المحلات الى بره ب1500 والجاجال كان ب2300 يعنى فعلا الناس معرفتش الاسعار دى الا على المنتدى ومحدش يقدر يجزم بغير كده المنتدة هنا اتحكم فى يما لايقل عن 50فى الميه من سعر السوق بصراحة مع ان المحلات والتجار لسه كلهم لسه فى بداية المشوار بس المنتدى ده بقه من اسكندريه لاسوان الى عايز يشترى مسدس صوت بيوصل للمنتدى الاول فافعلا الى مكنش على المنتدى ولسه جديد لا يعرف ايه غالى وايه رخيص

احمد حسن ادريس 13-08-30 02:31 PM

رد: حملة المقاطعه
 
الله ينور عليك يا عم هاوى صح الكلام

صياد مصرى 13-08-30 02:34 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 524409)
يامحمد تعالى نتكلم بصراحة لما الريتاى كان 850 و900 على المنتدى مع تجار المنتدى كان فى المحلات الى بره ب1500 والجاجال كان ب2300 يعنى فعلا الناس معرفتش الاسعار دى الا على المنتدى ومحدش يقدر يجزم بغير كده المنتدة هنا اتحكم فى يما لايقل عن 50فى الميه من سعر السوق بصراحة مع ان المحلات والتجار لسه كلهم لسه فى بداية المشوار بس المنتدى ده بقه من اسكندريه لاسوان الى عايز يشترى مسدس صوت بيوصل للمنتدى الاول فافعلا الى مكنش على المنتدى ولسه جديد لا يعرف ايه غالى وايه رخيص

كلام صحيح فعلا يا استاذ مصرى

elmasrey123 13-08-30 02:35 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد مصرى (المشاركة 524412)
كلام صحيح فعلا يا استاذ مصرى

شرفنى ان اول مشاركة ليك على المنتدى تكون على تعليقى ياكبير

صياد مصرى 13-08-30 02:37 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 524413)
شرفنى ان اول مشاركة ليك على المنتدى تكون على تعليقى ياكبير

ومين قالك ان دية اول مشاركة ؟؟؟ يا استاذ مصرى

elmasrey123 13-08-30 02:37 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد مصرى (المشاركة 524414)
ومين قالك ان دية اول مشاركة ؟؟؟ يا استاذ مصرى

بص على الايدنتى بتاعتك وانته تعرف

هاوى بس غاوى 13-08-30 02:40 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 524409)
يامحمد تعالى نتكلم بصراحة لما الريتاى كان 850 و900 على المنتدى مع تجار المنتدى كان فى المحلات الى بره ب1500 والجاجال كان ب2300 يعنى فعلا الناس معرفتش الاسعار دى الا على المنتدى ومحدش يقدر يجزم بغير كده المنتدة هنا اتحكم فى يما لايقل عن 50فى الميه من سعر السوق بصراحة مع ان المحلات والتجار لسه كلهم لسه فى بداية المشوار بس المنتدى ده بقه من اسكندريه لاسوان الى عايز يشترى مسدس صوت بيوصل للمنتدى الاول فافعلا الى مكنش على المنتدى ولسه جديد لا يعرف ايه غالى وايه رخيص

زى ماكان فى محلات بره المنتدى بتبيع اعلى من اسعار المنتدى .. زى مافى محلات بره المنتدى بتبيع ارخص او زى اسعار المنتدى كلام بجد حقيقى وعن تجربة

صياد مصرى 13-08-30 02:40 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 524415)
بص على الايدنتى بتاعتك وانته تعرف

ابقى اسال صحبك يحب الطرحة لونها اية ههههههههههههههههههه

elmasrey123 13-08-30 02:42 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد مصرى (المشاركة 524417)
ابقى اسال صحبك يحب الطرحة لونها اية ههههههههههههههههههه

كان قلبى حاسس ههههههههههه

صياد مصرى 13-08-30 02:43 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 524419)
كان قلبى حاسس ههههههههههه

حافظ على السر يا استاذ مصرى

elmasrey123 13-08-30 02:45 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاوى بس غاوى (المشاركة 524416)
زى ماكان فى محلات بره المنتدى بتبيع اعلى من اسعار المنتدى .. زى مافى محلات بره المنتدى بتبيع ارخص او زى اسعار المنتدى كلام بجد حقيقى وعن تجربة

هههههههههههه بص احنا حوالى 16 الف عضو فى منهم 8 الاف عضو اشترو بسبب المنتدى ده بالميت سواء كان مسدسات او بنادق هات الارشيف وشوف عمليات البيع والشراء الى تمت العمليات الفردية كمان مش التجار وبعدين انا بتكلم على ايه وانته بتجادلنى فى ايه ياد انا رد على كلمة الاخ الى بيقول بسخر ومش بسخر

elmasrey123 13-08-30 02:46 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد مصرى (المشاركة 524420)
حافظ على السر يا استاذ مصرى

اه هو السر الى يعرفه المصرى يبق سر ده السر فى بير والبير بيشرب منه المنتدى كله

Mostafa Elbana 13-08-30 02:47 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar (المشاركة 524362)
احب اعرف بس الناس اللى بتتكلم عن الاسعار وغلوها واقولها بملى فمى والله والله الموضوع ان فعلا الاسعار بتيجى من تجار الجمله غاليه فانت بالتالى بتغلى فى القطاعى ولو روحت لتاجر الجمله سالته هيقولك المستورد غلى عليه الاسعار فالبتالى هو كمان غلى ولو روحت المستورد سالته هيقولك المصنع اللى كنت باخد منه غلى عليا والحاجات مبقتش اعرف ادخلها بسهوله وصداع ووش وفى الاخر مش هتعرف مين السبب بس انا ارى ان السبب هى الرءوس الكبرى المستوردين هم اللى بيتحكمو فى اسعار السوق لكن التجار الصغار لا ناقه لهم ولا جمل ليس لهم من الامر شيء

يا كبير والله إحنا عارفين إن تجار المنتدى ناس محترمة والمفروض فى الأساس إنهم يقفوا معانا ضد إستغلال المستوردين ويبلغوهوم إن فى حملات مقاطعة وإن المبيعات مش أوى علشان الكبار يبطلوا إستغلال

sayed amer 13-08-30 02:50 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاوى بس غاوى (المشاركة 524416)
زى ماكان فى محلات بره المنتدى بتبيع اعلى من اسعار المنتدى .. زى مافى محلات بره المنتدى بتبيع ارخص او زى اسعار المنتدى كلام بجد حقيقى وعن تجربة

فعلا كلام حضرتك مظبوط لان انا سالت بره لقيت الكناس ف واحده عنده محل عرضه 825 وانا لقيه هنا وباقى المنتديات بسعر اعلى واشتريت من واحد خارج المنتدى ب880

Mostafa Elbana 13-08-30 02:51 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 524356)
لو سمحتم ياخونا بس ريحونى الله يريح قلبكم هو كل المشاركين فى حملة المقاطعة دى عندم مسدسات ولا لا ولو عندهم مسدسات اخر مرة ضربو بيها امتى

انا ملاحظ ان اغلبيتكم جداد اصلا وممعكمش سلاح يعنى عين فى الجنه وعين فى النار هما اساسا مترددين يشترو اصلا
بس احب ابلغكم كلكم ان الاسبوع الى فات ده الى فيه غليان الاسعار فى نسبة رواج فى السوق غير مسبوقه واسالو التجار والمحلات ههههههههه

نسبة الرواج دى زادت ياعم مصرى علشان أنت عارف الشعب المصرى لما بيعرف ان الحاجة غليت يشغل عقلة العبقرى ويقول تبقى أكيد هتغلى تانى ويروح يشترى :D بدل ما يقاطع علشان ترجع لسعرها
وبعدين يا كبير مالحملة دى مش للطلق بس دى للأسلحة كمان يعنى لو حد عايز يشترى ورجع فى كلامه ما دى خسارة للتجار برضه
وبعدين ماهو حرام الحاجة تزيد ضعف السعر مرة واحدة أنت أكيد مضرور إلا بقى لو مخزن عندك شوية أو بتتعامل مع حد حبيبك :lf:

هاوى بس غاوى 13-08-30 02:53 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 524422)
هههههههههههه بص احنا حوالى 16 الف عضو فى منهم 8 الاف عضو اشترو بسبب المنتدى ده بالميت سواء كان مسدسات او بنادق هات الارشيف وشوف عمليات البيع والشراء الى تمت العمليات الفردية كمان مش التجار وبعدين انا بتكلم على ايه وانته بتجادلنى فى ايه ياد انا رد على كلمة الاخ الى بيقول بسخر ومش بسخر

ماشى وانا برد عليك فى موضوع ان الريتاى لما كان ب 850 و900 على المنتدى بره ب 1500 وان الجاكال بره 2200 ورديت وقلت زى مافى بره غالى فى برضو بره رخيص وانت وشطارتك

Mostafa Elbana 13-08-30 02:54 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boodi gawish (المشاركة 524320)
تاجر يدعم الحملة و اطلب من التجار (الشرفاء) تقديم الدعم ايضا و الفائدة تعم علي الكل و الحملة غرضها البيع بالسعر المناسب و ليس قطع العيش كعقوبة لهم او شيئ كهذا ولكن الهدف ردع الاستغلال ليس الا ....

طيب أما نشوف التاجر ده ياعم ظبط معاه ولاغينا

elmasrey123 13-08-30 02:55 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa elbana (المشاركة 524428)
نسبة الرواج دى زادت ياعم مصرى علشان أنت عارف الشعب المصرى لما بيعرف ان الحاجة غليت يشغل عقلة العبقرى ويقول تبقى أكيد هتغلى تانى ويروح يشترى :d بدل ما يقاطع علشان ترجع لسعرها
وبعدين يا كبير مالحملة دى مش للطلق بس دى للأسلحة كمان يعنى لو حد عايز يشترى ورجع فى كلامه ما دى خسارة للتجار برضه
وبعدين ماهو حرام الحاجة تزيد ضعف السعر مرة واحدة أنت أكيد مضرور إلا بقى لو مخزن عندك شوية أو بتتعامل مع حد حبيبك :lf:

هههههههههههههه انا وعم نبيلل فتح الله جوز فى بنطلووووووون هههههههههه
خمسه وخميسه

صياد مصرى 13-08-30 02:58 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاوى بس غاوى (المشاركة 524429)
ماشى وانا برد عليك فى موضوع ان الريتاى لما كان ب 850 و900 على المنتدى بره ب 1500 وان الجاكال بره 2200 ورديت وقلت زى مافى بره غالى فى برضو بره رخيص وانت وشطارتك

اختلاف الاسعار بين المنتدى وبرة كبير جدا و برضة فرق الاسعار من مكان للتانى مختلف يعنى الاسعار مختلفة بين القاهرة و مثلا الصعيد او بورسعيد او الزقازيق الاسعار هناك عالية جدا عن اسعار القاهرة و لو متعرفش صاحب المحل او متعرفش الاسعار هيلبسك السعر اللى هو عايزة
الاسعار قبل الثورة برضة مختلفة ولو انت مش عارف سعر الطبنجة كويس هليبسك برضة السعر اللى هو عايزة

Mostafa Elbana 13-08-30 02:58 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 524431)
هههههههههههههه انا وعم نبيلل فتح الله جوز فى بنطلووووووون هههههههههه
خمسه وخميسه

أيوووووووووووووووون كدة قولنا وفهمنا بقى ههههههههههههههههه:paint:

هاوى بس غاوى 13-08-30 03:19 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد مصرى (المشاركة 524433)
اختلاف الاسعار بين المنتدى وبرة كبير جدا و برضة فرق الاسعار من مكان للتانى مختلف يعنى الاسعار مختلفة بين القاهرة و مثلا الصعيد او بورسعيد او الزقازيق الاسعار هناك عالية جدا عن اسعار القاهرة و لو متعرفش صاحب المحل او متعرفش الاسعار هيلبسك السعر اللى هو عايزة
الاسعار قبل الثورة برضة مختلفة ولو انت مش عارف سعر الطبنجة كويس هليبسك برضة السعر اللى هو عايزة

كلام مظبوط 100 %

ابوجودة 13-08-30 03:20 PM

رد: حملة المقاطعه
 
انا مقاطع من فترة

احمد حسن ادريس 13-08-30 03:27 PM

رد: حملة المقاطعه
 
بع احترام رأى حضراتكم فى الجدال احنا مش عايزين ندور مين اللى رفع السعر الخسران الوحيد هوة المستهلك اللى هوة احنا

ahmed84 13-08-30 05:40 PM

رد: حملة المقاطعه
 
..........

M.SHADY 13-08-30 07:16 PM

رد: حملة المقاطعه
 
السلام عليكم جميعا . يا جماعه مع احترامى الفعلى لكل الاراء و الافكار لجميع الزملاء و الاعضاء فى المنتدى .انا بس كنت عايز افكركم ان احنا فى مصر و البلد دى اللى بيغلى فيها عمره ما بيرخص تانى ابدا . و لو انى اتمنى ان ده يحصل حتى تعم المنفعه على الجميع

gedr007 13-08-30 07:27 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اعتبرني كبير المقاطعين...انا اصلا ما بحبش غير الاسلحة البيضاء تشتري السكينة من دول تستعملها و يورثها عيالك و عيال عيال عيال عيالك ، ايه اللي كان خبطني في دماغي و دخلني في سكة مسدسات الصوت دي


الساعة الآن 02:24 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir