![]() |
رد: حملة المقاطعه
انا معاك وربك يسهل ونقدر نغير
|
رد: حملة المقاطعه
معاك طبعا لغلاء الاسعار اولا و لرداءة منتجات تركيا ثانيا
|
رد: حملة المقاطعه
اؤيد رأيك و بشده...مقاطع
|
رد: حملة المقاطعه
لو سمحتم ياخونا بس ريحونى الله يريح قلبكم هو كل المشاركين فى حملة المقاطعة دى عندم مسدسات ولا لا ولو عندهم مسدسات اخر مرة ضربو بيها امتى
انا ملاحظ ان اغلبيتكم جداد اصلا وممعكمش سلاح يعنى عين فى الجنه وعين فى النار هما اساسا مترددين يشترو اصلا بس احب ابلغكم كلكم ان الاسبوع الى فات ده الى فيه غليان الاسعار فى نسبة رواج فى السوق غير مسبوقه واسالو التجار والمحلات ههههههههه |
رد: حملة المقاطعه
احب اعرف بس الناس اللى بتتكلم عن الاسعار وغلوها واقولها بملى فمى والله والله الموضوع ان فعلا الاسعار بتيجى من تجار الجمله غاليه فانت بالتالى بتغلى فى القطاعى ولو روحت لتاجر الجمله سالته هيقولك المستورد غلى عليه الاسعار فالبتالى هو كمان غلى ولو روحت المستورد سالته هيقولك المصنع اللى كنت باخد منه غلى عليا والحاجات مبقتش اعرف ادخلها بسهوله وصداع ووش وفى الاخر مش هتعرف مين السبب بس انا ارى ان السبب هى الرءوس الكبرى المستوردين هم اللى بيتحكمو فى اسعار السوق لكن التجار الصغار لا ناقه لهم ولا جمل ليس لهم من الامر شيء
|
رد: حملة المقاطعه
ان شاء الله مشترك فى المحملة وهقاطع والناس الا بتكسر مقدفنا احب اقولهم الاتحاد قوة
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
انا معاكم مقاطعة
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
انا مع حضرتك فى كل كلامك ماعدا الجزء بتاع المصنع هو اللى بيغلى السعر. الفكرة ان لو الاعضاء قاطعوا الشراء من تجار المنتدى والمحلات أكيد المستورد هيشعر ان مبيعاته ايضا تأثرت. عل وعسى يراجع نفسه ويرحم المستهلك شوية ومش لازم الربح يكون بنسبة %100 او أكثر. |
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
مقاااااااااااااااااااااااااااااطع جدا!!
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
الله ينور عليك يا عم هاوى صح الكلام
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
وبعدين يا كبير مالحملة دى مش للطلق بس دى للأسلحة كمان يعنى لو حد عايز يشترى ورجع فى كلامه ما دى خسارة للتجار برضه وبعدين ماهو حرام الحاجة تزيد ضعف السعر مرة واحدة أنت أكيد مضرور إلا بقى لو مخزن عندك شوية أو بتتعامل مع حد حبيبك :lf: |
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
خمسه وخميسه |
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
الاسعار قبل الثورة برضة مختلفة ولو انت مش عارف سعر الطبنجة كويس هليبسك برضة السعر اللى هو عايزة |
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
انا مقاطع من فترة
|
رد: حملة المقاطعه
بع احترام رأى حضراتكم فى الجدال احنا مش عايزين ندور مين اللى رفع السعر الخسران الوحيد هوة المستهلك اللى هوة احنا
|
رد: حملة المقاطعه
..........
|
رد: حملة المقاطعه
السلام عليكم جميعا . يا جماعه مع احترامى الفعلى لكل الاراء و الافكار لجميع الزملاء و الاعضاء فى المنتدى .انا بس كنت عايز افكركم ان احنا فى مصر و البلد دى اللى بيغلى فيها عمره ما بيرخص تانى ابدا . و لو انى اتمنى ان ده يحصل حتى تعم المنفعه على الجميع
|
رد: حملة المقاطعه
اعتبرني كبير المقاطعين...انا اصلا ما بحبش غير الاسلحة البيضاء تشتري السكينة من دول تستعملها و يورثها عيالك و عيال عيال عيال عيالك ، ايه اللي كان خبطني في دماغي و دخلني في سكة مسدسات الصوت دي
|
| الساعة الآن 02:24 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir