![]() |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
لو سمحت كنت عايز اعرف ايه الفرق بين الاصدارين دول مسدس صوت ايكول جاكال دوال - آلى و نصف آلى - 9مم - خزنة 16 طلقة - السعر 1250 جنيه؟ اصدار قديم 1600 جنيه ؟ وهل فيه امكانية الشحن من محافظة للتانية عن طريق مكتب زى " أبو طبل " او عن طريق أى سواق نقل او ميكروباص لانى من دمياط ولا لازم يتم الشراء من المحل ؟ |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
بالنسبه للشحن لدمياط متوفر وسنرد على حضرتك فى طريقه سداد المبلغ وتكلفه الشحن وعنوان شركه الشحن التى ستسلم حضرتك الطرد |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
ليك رساله عالخاص ياباشا
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
اوك شكرا جزيلا وانا فى انتظار الرد |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
فى ريتاى بارون اصدار قديم وسعره كام
|
Re: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
حاجة مميزة جدا .. عرض تم تناوله بمنتهي الجديه والشفافيه بطريقه لا يشق لها غبار مزيد من التقدم وتحقيق النجاح انشاء الله |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
وإذا وفرنا الأصدار القديم هنعلن عنه إن شاء الله يافندم |
رد: Re: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
وبأذن الله بعد الأنتهاء من الصوره النهائيه للموضوع والأعلان عن المتوفر لدينا وفى حوزتنا بالفعل فقط سنطمح فى إعجابكم ورأيكم الكريم . |
تحياتي لذا العرض المكتمل
تحياتي
ز احترامي لهذا العرض المكتمل بالتوفيق و احنا جنبك هنا في هليوبوليس نلتقي قريبا تقبل تحياتي |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
بالتوفيق إن شاء الله .. تحياتي
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
عروض ممتازة بالتوفيق و ليا سؤال عن راي حضرتك في البروني الساقية وهل بيضرب عيار 9 ولة عيار 38 فقط و هل هو متين ولة اية ؟ وسعر الزوراكي الساقية لو تكرمت و شكرا
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
شكر خاص الى محلات ا / الليثى على حسن المعاملة انهاردة الحمد لله جبت منة علبتين طلق اورذكسان 9 ملى صوت وبالمقارنة مع اسعار السوق والله راجل كريم فعلاً اول مرة اتعامل معاة وان شاء الله مش اخر مرة بسم الله ماشاء الله ربنا يباركلك فى المحل |
رد: تحياتي لذا العرض المكتمل
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
التوفيق للجميع بأذن الله |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
وبالنسبه لسؤالك يافندم الساقيه البرونى بيضرب 9مم عادى و38 وسعر الزوراكى سنعلن عنه قريبا جدا |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
ربنا يباركلكم بجد ناس ذوق والتعامل معاهم محترم :)
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
لو سمحت ممكن اعرف سعر زوراكى 925
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
التعامل معكم يزيدنا أحتراما |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
يا ريت حضرتك اعرف سعر الزوراكى 925
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
الايجل الp.a.k موجود ولا لا
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
سنوفره قريبا بأذن الله وسنعلن عنه فى المنتدى متوفر الان ريتاى إيجل الأصدار الجديد بالعلبه الاصليه |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
طب السعر هيكون كام ولا هو اتباع بكام و ياريت لو توفر النيكل و انا اللي بكلم الصفحه عالفيس |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
لكن هو يقصد الأصدار القديم |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
وتم الرد على حضرتك فى صفحه الفيس |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
شكرا يا باشا |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
انا بعت رساله لحضرتك علي الخاص ياريت تبص عليها و ترد عليا بعد اذنك
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
شكر واجب للاستاذ المحترم محمد بك الليثي
انا كنت عنده من كام يوم بصراحه الراجل محترم جدا وشربنا فريز وقام بالواجب واكتر ومن ناحية المعرض بصراحه ممتاز ومتنوع وفيه كل حاجه ممكن تحتاجها انا اشتريت بندقيه وجراب ليها وكمان مسدس زوراكي 2918 وطلق واسعاره فوق الممتاز بجد حاجه محترمه جدا وبصراحه كان في غاية الامانه معايا |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
ونتمنى دائما تشريفك لنا بالزياره وأهم حاجه أنت نسيت تحاسب على المشروب اللى أنت شربته هههههههههههههههههه |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
لا بجد بشكرك جدا على حسن ضيافتك وشخصيتك المحترمة الخلوقه وطبعا انا جاي يا باشا مهو مينفعش اجي مره ومكررهاش لان كل حاجه عندك بصراحة مميزة والواحد بيحتار كل مره يجيب ايه ولا ايه |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
* مسدس رووم ألمانى 8مم شبيه هيكلر USp
السعر 1750 جنيه لو سمحت هل لسة موجود وسعرة ثابت 1750جنية زى ما حضرتك كاتب بالاعلان وشكرا |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
استاذ ليثي لو سمحت بكام زوراكي الساقية r1 و هل متوافر اللون السلفر ؟
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
أستاذ محمد لو سمحت الزوراكى 918 بكام
و الزوراكى 917 ال فيه امان بكام شكرا |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
ولا يوجد منه فى مصر غير قطعه واحده باللون اللى سيادتك شايفه |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
انا يا باشا عايز علبتين طلق طلقات 9مم تركى - اوزكرسان - فضى - سعر العلبة (50 طلقة) 115 جنيه فقط هل الاسعار دى يا باشا لسة موجودوة؟؟؟؟؟
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
مازال العرض سارى يافندم ولكن الطلقات سعرها هيرفع فبعد إذنك متتأخرش |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
مفيش مترو قريب منه يا ايهاب انت ممكن تنزل رمسيس ومن هناك تركب اي حاجة راحة شارع النزهه مصر الجديده وتخلي معاك نمرة تليفون الاستاذ محمد واول ما تنزل شارع النزهه اتصل بيه وهو يوصفلك المكان وبالتوفيق بعون الله .... بس صحيح انت طريقك جاي منين موقف المرج الجديده ولا موقف عبود |
| الساعة الآن 05:51 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir