الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=46825)

احمد جمعه 14-08-03 06:10 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
لو سمحت كنت عايز اعرف ايه الفرق بين الاصدارين دول

مسدس صوت ايكول جاكال دوال - آلى و نصف آلى - 9مم - خزنة 16 طلقة -
السعر 1250 جنيه؟

اصدار قديم 1600 جنيه ؟

وهل فيه امكانية الشحن من محافظة للتانية عن طريق مكتب زى " أبو طبل " او عن طريق أى سواق نقل او ميكروباص لانى من دمياط ولا لازم يتم الشراء من المحل ؟

الليثى للصيد البرى 14-08-03 06:42 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد جمعه (المشاركة 564807)
لو سمحت كنت عايز اعرف ايه الفرق بين الاصدارين دول

مسدس صوت ايكول جاكال دوال - آلى و نصف آلى - 9مم - خزنة 16 طلقة -
السعر 1250 جنيه؟

اصدار قديم 1600 جنيه ؟

وهل فيه امكانية الشحن من محافظة للتانية عن طريق مكتب زى " أبو طبل " او عن طريق أى سواق نقل او ميكروباص لانى من دمياط ولا لازم يتم الشراء من المحل ؟

الفرق يافندم بسيط من ناحيه الشكل يتلخص فى المقبض وأختلاف فى بعض الأجزاء الميكانيكيه للمسدس

بالنسبه للشحن لدمياط متوفر وسنرد على حضرتك فى طريقه سداد المبلغ وتكلفه الشحن وعنوان شركه الشحن التى ستسلم حضرتك الطرد

AhmeD EslaM 14-08-04 12:45 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
ليك رساله عالخاص ياباشا

احمد جمعه 14-08-04 06:41 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الليثى للصيد البرى (المشاركة 564809)
الفرق يافندم بسيط من ناحيه الشكل يتلخص فى المقبض وأختلاف فى بعض الأجزاء الميكانيكيه للمسدس

بالنسبه للشحن لدمياط متوفر وسنرد على حضرتك فى طريقه سداد المبلغ وتكلفه الشحن وعنوان شركه الشحن التى ستسلم حضرتك الطرد

اوك شكرا جزيلا وانا فى انتظار الرد

animator 14-08-04 11:00 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
فى ريتاى بارون اصدار قديم وسعره كام

محمود خطاب 14-08-05 05:39 AM

Re: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
حاجة مميزة جدا ..

عرض تم تناوله بمنتهي الجديه والشفافيه بطريقه لا يشق لها غبار

مزيد من التقدم وتحقيق النجاح انشاء الله

الليثى للصيد البرى 14-08-05 07:14 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة animator (المشاركة 564904)
فى ريتاى بارون اصدار قديم وسعره كام

الموجود ريتاى بارون hk العلبه الأصليه
وإذا وفرنا الأصدار القديم هنعلن عنه إن شاء الله يافندم

الليثى للصيد البرى 14-08-05 07:19 AM

رد: Re: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود خطاب (المشاركة 564936)
حاجة مميزة جدا ..

عرض تم تناوله بمنتهي الجديه والشفافيه بطريقه لا يشق لها غبار

مزيد من التقدم وتحقيق النجاح انشاء الله

شكرا لمرورك الكريم يامحمود بك ويارب دايما نعمل على مايرضى الله عز وجل ومن ثم يرضيكم
وبأذن الله بعد الأنتهاء من الصوره النهائيه للموضوع والأعلان عن المتوفر لدينا وفى حوزتنا بالفعل فقط
سنطمح فى إعجابكم ورأيكم الكريم .

nileprince 14-08-09 01:24 PM

تحياتي لذا العرض المكتمل
 
تحياتي
ز احترامي لهذا العرض المكتمل
بالتوفيق

و احنا جنبك هنا في هليوبوليس
نلتقي قريبا

تقبل تحياتي

Maestro 14-08-09 01:33 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
بالتوفيق إن شاء الله .. تحياتي

el7awi 14-08-09 01:52 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
عروض ممتازة بالتوفيق و ليا سؤال عن راي حضرتك في البروني الساقية وهل بيضرب عيار 9 ولة عيار 38 فقط و هل هو متين ولة اية ؟ وسعر الزوراكي الساقية لو تكرمت و شكرا

احمد حسن ادريس 14-08-09 03:50 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

شكر خاص الى محلات ا / الليثى على حسن المعاملة انهاردة الحمد لله جبت منة علبتين طلق اورذكسان 9 ملى صوت

وبالمقارنة مع اسعار السوق والله راجل كريم فعلاً اول مرة اتعامل معاة وان شاء الله مش اخر مرة بسم الله ماشاء الله ربنا يباركلك

فى المحل

الليثى للصيد البرى 14-08-10 07:57 PM

رد: تحياتي لذا العرض المكتمل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nileprince (المشاركة 565361)
تحياتي
ز احترامي لهذا العرض المكتمل
بالتوفيق

و احنا جنبك هنا في هليوبوليس
نلتقي قريبا

تقبل تحياتي

شكرا يافندم وجوارك شرف لنا وكرم منكم زيارتنا

الليثى للصيد البرى 14-08-10 08:06 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maestro (المشاركة 565362)
بالتوفيق إن شاء الله .. تحياتي

شكرا يافندم
التوفيق للجميع بأذن الله

الليثى للصيد البرى 14-08-10 08:11 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el7awi (المشاركة 565363)
عروض ممتازة بالتوفيق و ليا سؤال عن راي حضرتك في البروني الساقية وهل بيضرب عيار 9 ولة عيار 38 فقط و هل هو متين ولة اية ؟ وسعر الزوراكي الساقية لو تكرمت و شكرا

شكرا يافندم لذوقك
وبالنسبه لسؤالك يافندم الساقيه البرونى بيضرب 9مم عادى و38
وسعر الزوراكى سنعلن عنه قريبا جدا

amr_ 14-08-10 10:37 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
ربنا يباركلكم بجد ناس ذوق والتعامل معاهم محترم :)

capahmed 14-08-11 06:25 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
لو سمحت ممكن اعرف سعر زوراكى 925

الليثى للصيد البرى 14-08-11 02:53 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr_ (المشاركة 565472)
ربنا يباركلكم بجد ناس ذوق والتعامل معاهم محترم :)

شكرا يافندم
التعامل معكم يزيدنا أحتراما

capahmed 14-08-11 03:00 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
يا ريت حضرتك اعرف سعر الزوراكى 925

besho 14-08-12 07:39 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
الايجل الp.a.k موجود ولا لا

الليثى للصيد البرى 14-08-12 07:07 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة besho (المشاركة 565580)
الايجل الp.a.k موجود ولا لا

أخر مسدس تم بيعه أمس
سنوفره قريبا بأذن الله وسنعلن عنه فى المنتدى

متوفر الان ريتاى إيجل الأصدار الجديد بالعلبه الاصليه

elmasrey123 14-08-12 07:13 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الليثى للصيد البرى (المشاركة 565608)
أخر مسدس تم بيعه أمس
سنوفره قريبا بأذن الله وسنعلن عنه فى المنتدى

متوفر الان ريتاى إيجل الأصدار الجديد بالعلبه الاصليه

على حد علمى ان سواء الحقر او الطباعة الاتنين مكتوب او محفور عليهم pak

besho 14-08-13 03:03 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الليثى للصيد البرى (المشاركة 565608)
أخر مسدس تم بيعه أمس
سنوفره قريبا بأذن الله وسنعلن عنه فى المنتدى

متوفر الان ريتاى إيجل الأصدار الجديد بالعلبه الاصليه



طب السعر هيكون كام ولا هو اتباع بكام و ياريت لو توفر النيكل و انا اللي بكلم الصفحه عالفيس

الليثى للصيد البرى 14-08-13 06:13 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 565610)
على حد علمى ان سواء الحقر او الطباعة الاتنين مكتوب او محفور عليهم pak

شكرا يامصرى بك للتوضيح
لكن هو يقصد الأصدار القديم

الليثى للصيد البرى 14-08-13 06:15 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة besho (المشاركة 565631)
طب السعر هيكون كام ولا هو اتباع بكام و ياريت لو توفر النيكل و انا اللي بكلم الصفحه عالفيس

متوفر النيكل يافندم
وتم الرد على حضرتك فى صفحه الفيس

besho 14-08-13 06:18 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الليثى للصيد البرى (المشاركة 565635)
متوفر النيكل يافندم
وتم الرد على حضرتك فى صفحه الفيس








شكرا يا باشا

prince of war 14-08-14 12:37 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
انا بعت رساله لحضرتك علي الخاص ياريت تبص عليها و ترد عليا بعد اذنك

Dodiano 14-08-14 07:26 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
شكر واجب للاستاذ المحترم محمد بك الليثي
انا كنت عنده من كام يوم بصراحه الراجل محترم جدا وشربنا فريز وقام بالواجب واكتر ومن ناحية المعرض بصراحه ممتاز ومتنوع وفيه كل حاجه ممكن تحتاجها انا اشتريت بندقيه وجراب ليها وكمان مسدس زوراكي 2918 وطلق واسعاره فوق الممتاز بجد حاجه محترمه جدا وبصراحه كان في غاية الامانه معايا

الليثى للصيد البرى 14-08-14 11:11 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dodiano (المشاركة 565725)
شكر واجب للاستاذ المحترم محمد بك الليثي
انا كنت عنده من كام يوم بصراحه الراجل محترم جدا وشربنا فريز وقام بالواجب واكتر ومن ناحية المعرض بصراحه ممتاز ومتنوع وفيه كل حاجه ممكن تحتاجها انا اشتريت بندقيه وجراب ليها وكمان مسدس زوراكي 2918 وطلق واسعاره فوق الممتاز بجد حاجه محترمه جدا وبصراحه كان في غاية الامانه معايا

العفو يافندم هذا من بعض ما عندكم
ونتمنى دائما تشريفك لنا بالزياره

وأهم حاجه
أنت نسيت تحاسب على المشروب اللى أنت شربته هههههههههههههههههه

Dodiano 14-08-15 12:43 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الليثى للصيد البرى (المشاركة 565734)
العفو يافندم هذا من بعض ما عندكم
ونتمنى دائما تشريفك لنا بالزياره

وأهم حاجه
أنت نسيت تحاسب على المشروب اللى أنت شربته هههههههههههههههههه

ههههههههههههههههه ماشي يا محمد باشا
لا بجد بشكرك جدا على حسن ضيافتك وشخصيتك المحترمة الخلوقه وطبعا انا جاي يا باشا مهو مينفعش اجي مره ومكررهاش لان كل حاجه عندك بصراحة مميزة والواحد بيحتار كل مره يجيب ايه ولا ايه

capahmed 14-08-18 09:57 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
* مسدس رووم ألمانى 8مم شبيه هيكلر USp
السعر 1750 جنيه

لو سمحت هل لسة موجود وسعرة ثابت 1750جنية زى ما حضرتك كاتب بالاعلان

وشكرا

el7awi 14-08-18 10:04 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
استاذ ليثي لو سمحت بكام زوراكي الساقية r1 و هل متوافر اللون السلفر ؟

khaled . cena 14-08-18 11:15 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
أستاذ محمد لو سمحت الزوراكى 918 بكام
و الزوراكى 917 ال فيه امان بكام شكرا

الليثى للصيد البرى 14-08-18 07:55 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة capahmed (المشاركة 565886)
* مسدس رووم ألمانى 8مم شبيه هيكلر usp
السعر 1750 جنيه

لو سمحت هل لسة موجود وسعرة ثابت 1750جنية زى ما حضرتك كاتب بالاعلان

وشكرا

موجود يافندم ومازال السعر سارى

الليثى للصيد البرى 14-08-18 07:56 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el7awi (المشاركة 565887)
استاذ ليثي لو سمحت بكام زوراكي الساقية r1 و هل متوافر اللون السلفر ؟

السعر 3500
ولا يوجد منه فى مصر غير قطعه واحده باللون اللى سيادتك شايفه

الليثى للصيد البرى 14-08-18 07:57 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled . Cena (المشاركة 565892)
أستاذ محمد لو سمحت الزوراكى 918 بكام
و الزوراكى 917 ال فيه امان بكام شكرا

للأستفسار عن أسعار الزوراكى بأتصال تليفونى يافندم وجميع موديلات الزوراكى متوفره

ايهاب الشرقاوى 14-08-19 03:18 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
انا يا باشا عايز علبتين طلق طلقات 9مم تركى - اوزكرسان - فضى - سعر العلبة (50 طلقة) 115 جنيه فقط هل الاسعار دى يا باشا لسة موجودوة؟؟؟؟؟

الليثى للصيد البرى 14-08-19 01:42 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايهاب الشرقاوى (المشاركة 565946)
انا يا باشا عايز علبتين طلق طلقات 9مم تركى - اوزكرسان - فضى - سعر العلبة (50 طلقة) 115 جنيه فقط هل الاسعار دى يا باشا لسة موجودوة؟؟؟؟؟


مازال العرض سارى يافندم ولكن الطلقات سعرها هيرفع فبعد إذنك متتأخرش

ايهاب الشرقاوى 14-08-21 08:32 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الليثى للصيد البرى (المشاركة 565973)
مازال العرض سارى يافندم ولكن الطلقات سعرها هيرفع فبعد إذنك متتأخرش

طيب اجى لحضرتك بكرة؟؟؟ والعنوان بالتفصيل لو سمحت لانى اجيلك من سفر واقرب محطة مترو لحضرتك اية؟؟

وليد سالم 14-08-22 12:44 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايهاب الشرقاوى (المشاركة 566102)
طيب اجى لحضرتك بكرة؟؟؟ والعنوان بالتفصيل لو سمحت لانى اجيلك من سفر واقرب محطة مترو لحضرتك اية؟؟


مفيش مترو قريب منه يا ايهاب انت ممكن تنزل رمسيس ومن هناك تركب اي حاجة راحة شارع النزهه مصر الجديده وتخلي معاك نمرة تليفون الاستاذ محمد واول ما تنزل شارع النزهه اتصل بيه وهو يوصفلك المكان
وبالتوفيق بعون الله .... بس صحيح انت طريقك جاي منين موقف المرج الجديده ولا موقف عبود


الساعة الآن 05:51 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir