![]() |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
--------------------------------------------------------
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
موافق جدا جدا
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
موافق وعايز اشترى فعلا
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
ربنا يوفقك وتقدر تجيب الموديلات دية فعلا هيكون مكسب كبير للأعضاء شكرا وتقبل مرورى
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
حضرتك ليك رساله عالخاص يااستاذ احمد ... تحياتى .
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
بسم الله الرحمن الرحيم الأستاذ الفاضل، احمد بك قادر بعد السلام بالإشارة للشحنة التي تنوي استيرادها من مسدسات وبنادق الرش، أرجو معرفة أسعار وميعاد تسليم كل من البنادق والمسدسات الاتية وذلك للاتفاق معكم بشانها: أولاً: بندقية رش نمرة 2 BSA R-10 (مرفق صورة) ثانياً: بندقية رش نمرة 2 BSA Super 10(مرفق صورة) ثالثاً: بندقية رش نمرة 2 BSA Scorpion T10 bullbarrel (مرفق صورة) رابعاً: مسدس رش BERETTA PX4 STORM (مرفق صورة) خامساً: مسدس رش سكيف a-3000 (غني عن التعريف وعارف انه صعب شوية تجيبة) سادساً: مسدس رش walther cp99 COMPACT (مرفق صورة) وانا جاد جدا في الشراء والله. مع جزيل الشكر. |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
بالنسبة لل BSA Super 10 و ال BSA R-10 و ال a-3000 صعب جدا الحصول عليهم و إذا إتمسكوا فى الجمرك مش هيكتفوا فقط بمصادرتهم و لكن هيعلقونا يا باشا :)
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
انا عاوز جامو هانتر440
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
طب بالنسبه للفايروخ 90 حضرتك بعت على واحده وفيه واحده 80 للعضو محمود حوكا ... ياريت الافاده... تحياتى .
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
--------------------------------------------------------
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
احمد بك
كيف حال جنابك انا بعتللك ايميل و فيه اختيارات من خمس بنادق انا عاوز واحدة فيهم و بالترتيب انا عارف انك اكيد اتضغطت جدا بالموضوع ده بس ارجوك تهتم بالموضوع و انا في انتظار مكالمة منك او تسيبلي تليفونك على الخاص و انا اكلمك ياريت شكرا جزيلا |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
طيب انا نفسى فى مسدس هيكلر رش من بره والصوت بتاعه كمان ياريت
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
[QUOTE=Mahmoud;61418]احمد بك
كيف حال جنابك انا بعتللك ايميل و فيه اختيارات من خمس بنادق انا عاوز واحدة فيهم و بالترتيب انا عارف انك اكيد اتضغطت جدا بالموضوع ده بس ارجوك تهتم بالموضوع و انا في انتظار مكالمة منك او تسيبلي تليفونك على الخاص و انا اكلمك ياريت شكرا جزيلا[/QUOTE السلام عليكم يا استاذ محمود اية النور دة |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخ العزيز احمد انا بعت لحضرتك على الميل من شوية عن gamo hunter extreme gamo extreme co2 شكراجزيلا |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
--------------------------------------------------------
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
--------------------------------------------------------
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
وعموماً الطلبات لسه في البداية..دا احنا لسه في اول اليوم والموضوع مكملش كام ساعة..امال علي اخر الاسبوع الجاي حتعمل ايه يا بطل هههههههههههه |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
--------------------------------------------------------
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
تمام يا باشا الله ينور
وربنا يقدم اللى فيه الخير |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
بس انا قصدى gamo hunter extreme وليس gamo hunter 1250 ودى صورتها http://www7.0zz0.com/thumbs/2011/03/24/14/825187231.jpg شكرا جزيلا |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
بصراحة هى دى الافكار زى بتاعة الاستاذ ahmedkader اللى بتخلى منتدى متميز عن منتدى
انا بقالى فترة بشوف اعضاء نفسهم فى حاجات كتير زى بنادق ومسدسات وتليسكوبات ومش عارفين يحصلوا عليها لعدم وجودها وجشع التجار فنادرا لما نلاقى منتدى يخدم اعضائه بعضهم البعض مش مجرد مواضيع ومعلومات انما يمتد الى خدمات ملموسة للاعضاء ولدلك انا بوجه شكرى الى الاستاذ ahmedkader حتى لو لم يتم الموضوع فكل شىء بامر الله ومرة اتنية شكرا جزيلا |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
ازيك يا استاذ احمد
طبعا الموضوع اكتر من رائع واخيرا الحمد لله لقينا حد نستند عليه بس انا عايز حضرتك تحدد لنا المواقع اللى يمكنك الشراء منها عشان نختار منها اللى احنا عايزينه ويا ريت تعرفنا موضوع السعر هيبقى نظامه ايه |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
--------------------------------------------------------
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
--------------------------------------------------------
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اللى اعرفه ان لازم يكون ليك ترخيص عشان تدخل الحاجات دى مصر
والا مكنش حد غلب ده كنت خليت قرايبي فى السعودية وهما نازلين يجيبوا لي ديانا ولا حاجة معاهم بس المشكلة ان الحاجات دى بتتاخد فى الجمارك لازم ترخيص |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
--------------------------------------------------------
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
--------------------------------------------------------
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
انا عايز
بس عايز اعرف هتتكلف لحد ما توصل ليا
GAMO Big Cat .22 Caliber Air Rifle |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
استاذ احمد
بعتلك ايميل بطلبات جديدة لناس صحابي |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
استاذ احمد
ارسلت لك ايميل استفسار عن اسعار 2 مسدس رش انا جاد فى الشراء ارجو الاهتمام مع الشكر |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
وده لينك الشركة المصنعة كمان http://www.hatsan.com.tr/airguns_mod_135.asp تقدر تقولي تكلفتها كام |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
Diana 54 Air KING |
| الساعة الآن 04:59 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir