الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محلات الاسلحه وادوات الصيد (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=55)
-   -   معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله" (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=6481)

fidodido 11-04-07 01:02 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
متخفش امها هتكولنا اصلا قبل ما نرووووووووح هههههههههههههههههههههههههههههههههه

صقر ابوحسانين 11-04-14 06:09 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
يعم خليكوا فى محلات الغلابه مش انتوا لاسمح الله فتح الله ده شغال على واسع فى السلاح شرعى وغير شرعى والذخيره ذى ما انت عاوز بدون تصريح ولا حاجه الناس دى نسيت نفسها المال خلها طرمانه فكك منه وخليك فى حد غلبان يكون فاتح محل كويس ونظيف وربنا يسهلك بعيد عن فتح واشكاله عفوا ؟؟؟؟؟؟؟؟

فيلمعربى 11-04-14 06:17 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
يا استاذى انا عايز اءقول حاجة للاهمية
وهى الله يخرب بيت فتح الله على اللى خلاة يفتح فى رمسيس على اللى جابوا ام الواد على ام المرة ليلى اللى بتاكلها من تحت على طول ههههههههه

Amir Omar 11-04-14 07:27 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
ياجماعة احنا عندنا كنز اسمه استاذ شريف ضيف - راجل محترم وعلى خلق وبيساعد كل اعضاء المنتدى بصفة مستمرة ودايما اسعاره اقل من الجميع و...........الخ

على الرغم من تعرض محله للسرقة وماترتب على ذلك من خسائر هائلة الا ان الراجل لايزال يتعامل بكل شياكة ولديه غالبية مانريد.

اعتقد ان احنا مش محتاجين فتح الله ولاغيره من التجار الجشعين. وربنا يوفق الجميع.

shoor80 11-04-15 01:15 AM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
فعلا انا حصل معايا موقف مشابه في نفس المحل بعد الاحداث
ده محل زباله

احمد حسن ادريس 11-04-17 09:19 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
السلام عليكم اخى العزيز اهم حاجة انك طبقت وصية سيدنا محمد صلى الله علية وسلم انك قابلت الاسائة بالحسنى ودية وصية سيدنا محمد المهم حظة حلو انة وقع مع شخص ذوق زيك ولو شخص تانى كان ممكن يخرج عن شعورة ويعمل معاة حاجة مش كويسة المهم ما تزعلش نفسك وصدقنى علشان خطرك انا مش هروح المحل دة
اصلى كنت ناوى اسئل على الخناجر عندة فياريت الاخوة الافاضل حد يعرفنى الاقى فين تشكيلة حلوة من الخناجر ياريت حد يدلنى

pop man 11-04-18 02:16 AM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
تخيلو البلو بى 99 الاسود عندهم ب 1200 وعند الاهليه "مشيل عازر" ب 950 !!!! والايكول بى 29 عند فتح الله ب 1200 !!!
انا شوفت الاسعار عند فتح الله كنت هتجنن ده غير المعامله الزباله اللى اتعملتها اكنى ارهابى !!!!!!!!!!!!

fidodido 11-04-21 07:23 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد حسن ادريس (المشاركة 76610)
السلام عليكم اخى العزيز اهم حاجة انك طبقت وصية سيدنا محمد صلى الله علية وسلم انك قابلت الاسائة بالحسنى ودية وصية سيدنا محمد المهم حظة حلو انة وقع مع شخص ذوق زيك ولو شخص تانى كان ممكن يخرج عن شعورة ويعمل معاة حاجة مش كويسة المهم ما تزعلش نفسك وصدقنى علشان خطرك انا مش هروح المحل دة
اصلى كنت ناوى اسئل على الخناجر عندة فياريت الاخوة الافاضل حد يعرفنى الاقى فين تشكيلة حلوة من الخناجر ياريت حد يدلنى

الله يكرمك يا باشا و الله ده من زوقك

fidodido 11-04-21 07:24 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pop man (المشاركة 76805)
تخيلو البلو بى 99 الاسود عندهم ب 1200 وعند الاهليه "مشيل عازر" ب 950 !!!! والايكول بى 29 عند فتح الله ب 1200 !!!
انا شوفت الاسعار عند فتح الله كنت هتجنن ده غير المعامله الزباله اللى اتعملتها اكنى ارهابى !!!!!!!!!!!!

حسبى الله و نعم الوكيل

يونس 11-04-24 05:27 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
انا لو منك اكلمه في التليفون اقوله سلام عليكم عندكم بنادق هيقولي طبعا تقوم انت تقوله ايه حطها في تييييييييييييييييييييييييييييييييت و تكررها كزا مره من كزا تليفون اوك
و لما تحس انه زهق تروحلو تاني المحل و تقف علي الباب هيجيلك تقوم تكله ايه انا عوز اشوف البنادق الى عندكو
هيرد عليك ويقولك يلا يلا مفيش تقوله انت ايه طب ماتجيب ملي في تيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت

بسام سعيد 11-04-24 05:31 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
والله العظيم انا ماشوفت ناس زباله وعندها قلت زوق زي فتح الله دول
بجد حرام الناس ديه تتعامل مع بني ادمين
حسبي الله ونعم الوكيل

hema777h 11-04-25 07:12 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
:d
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة يونس (المشاركة 81355)
انا لو منك اكلمه في التليفون اقوله سلام عليكم عندكم بنادق هيقولي طبعا تقوم انت تقوله ايه حطها في تييييييييييييييييييييييييييييييييت و تكررها كزا مره من كزا تليفون اوك
و لما تحس انه زهق تروحلو تاني المحل و تقف علي الباب هيجيلك تقوم تكله ايه انا عوز اشوف البنادق الى عندكو
هيرد عليك ويقولك يلا يلا مفيش تقوله انت ايه طب ماتجيب ملي في تيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت

:d:d:d:d:d:d:d:d

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

fidodido 11-04-25 10:06 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
شكرا لكل الى ساندونى فى موقفى

hazem1 11-04-25 10:21 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
مش عارف اقولك ايه
بس خساره فيهم اسم المحل (فتح الله)

fidodido 11-04-25 11:02 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem1 (المشاركة 82505)
مش عارف اقولك ايه
بس خساره فيهم اسم المحل (فتح الله)

و الله عنك حق

koktal 11-04-25 11:26 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
فعلا اسلوبهم مش كويس ابدا بالذات اللى فى رمسيس دى ناس فعلا .....بلاش بقه

med0 11-04-26 01:07 AM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
فعلا هو محل مش محترم.

yasstag 11-05-04 10:58 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
ما تزعلش يا راجل هو الواد ده كده غاوى أنعره فارغه
وبلاش أقولك أسمه أيه

ماهر محمد 11-05-06 01:43 AM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mosho (المشاركة 66082)
محدش يشترى من فتح الله حاجة

.....................صح كدة

Eng Badran 11-05-08 03:22 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
الراجل ده لو جوعناه شهرين هييجي يبوس علي رجلينا

charesma 11-05-08 08:30 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
محل فتح الله ده اسواء محل سلأح على الاطلق وانا بصطاد من حوالى 8 سنين واتعاملت معاه مره واحده بس
ومن ساعتها انا استحقرتهم على اسلوبهم الزباله وبقيت اتعامل مع ميشيل عازر بس
بجد دول اسوء ناس ممكن تتعامل معاهم

magic_man966 11-05-12 12:49 AM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
وانا كمان حصل معايا نفس اللى حصل معاك وعموما انا قولت فى نفسى انا مش هاتعامل مع المحل دا تانى على رقبتى لو اخر محل اسلحة فى مصر هاسافر الصين احسن .. معا لمقاطعة محلات فتح الله .. لحين الأعتذار لجميع اعضاءنا فى منتدانا الغالى .. ودمتم

sayedlabib 11-05-12 11:57 AM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
كله باوانه وبعدين قول حسبى الله ونعم الوكيل انهارده بيتكبروا علينا بكره يعرفوا قيمتنا

احمد حسن ادريس 11-05-12 06:27 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
مفيش يا جماعة حد يتكبر علينا اللى يعمل كدة مع اى حد يديلوا على دماغ اهلة يقولة انا مش جى اشحت من اهلك يقولة انت بتستنونا علشان تاكلوا

الأفوكاتو 11-05-12 06:46 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
ماهو لو نعمل حملة المقاطعة لهذه المحلات صح يبقي هايعرفو قيمتنا ، ايه رأيكم نعمل موضوع اسمه (لا تشتري من هذه المحلات) ونذكر فيه أسماء المحلات اللي احنا كلنا اتفقنا علي مقاطعتها علشان الأعضاء أو حتي الناس الجدد لما يدخلو المنتدي يعرفو ان المحلات دي مستغلة ، ومحدش يتعامل معاها حتي لو كان عندهم حاجة مش موجودة في السوق ، يعني هنعمل الموضوع ونذكر فيه أسماء المحلات ونذكر أيضا سبب مقاطعتنا لكل محل سواء كان السبب هو سوء المعاملة أو الاحتكار أو المغالاه في الأسعار عن سعر السوق أو الاشتغالات أو النصب ..الخ
وفي نفس الوقت ممكن نستغل الموضوع ده من ناحية تانية ، ازاي ، هنذكر بردو في نفس الموضوع أسماء المحلات اللي بردو كلنا هانتفق علي انهم ناس محترمين (مثلا زي الأهلية في العتبة) ونخلي حد من أعضاء المنتدي القدامي ويكون له كلام مع الأهلية يقوللهم هناك اننا في المنتدي عددنا حوالي 7000 عضو عملنا مقاطعة لمحلات السلاح وهنشتري من عندكم كل حاجة سواء مسدسات أو رش أو طلقات أو اكسسوار ، وبكدة ممكن نجيب أسعار خاصة لأعضاء المنتدي ،
طبعا الكلام ده مش علي الأهلية بس لكن هنتفق علي المحلات اللي نتعامل معاها والمحلات اللي هنقاطعها ، وطبعا لا ننسي الأستاذ المحترم طبعا شريف ابو ضيف اللي بيعمل خصم لأعضاء المنتدي من غير حاجة ، مع اني لم اتشرف بالمعاملة معاه لكن واجب اني احييه علي اللي بسمعه عنه ، بس أهم حاجة اننا لم نقاطع المحلات المستغلة يبقي بجد علشان يحسو بنفسهم شوية
أرجو معرفة رد الأعضاء
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــع

sayedlabib 11-05-12 06:48 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
كلام جميل وانا اول الموافقين على الراى الجميل ده

sly_111 11-05-12 06:50 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem nawar (المشاركة 66085)
بس انا يا جماعة رحت لفتح الله اللي فل اسكندرية محطة مصر و الراجل كان زوء اوي معايا هو شكل المشكلة في الواد السيس بتاعكو اللي في القاهرة ده d:

على فكرة فتح الله اللي في الأسكندرية ملوش علاقة خالص بفتح الله اللي في القاهرة
هما صحيح نفس من عيلة واحدة بس ده فرع وده فرع تاني خالص

وبتوع الأسكندرية قمة في الأدب والذوق

استاذ نبيل زكريا فتح الله
واستاذ محمد زكريا فتح الله

فأرجوامن الناس عدم الخلط

بسام سعيد 11-05-12 06:54 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
الاخ الفاضل لسة مقررتش
تيجي القاهرة

sly_111 11-05-12 06:57 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
انا لسة كاتبلك رسالة في الموضوع الأول

والله السفر دلوقتي صعب عشان انا مرتبط بالكلية والامتحانات

وانا والله متفأتش مع حد من اللي كلمني لأني مستني ردك
عشان حضرتك اول واحد اتفق فيه

وعموما تحت امرك في اي وقت

بسام سعيد 11-05-12 06:58 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
بس انت عارف الشغل
ربنا يسهل

sly_111 11-05-12 07:00 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
ده رقمي لو حبيت تكلمني ٠١٠٤٤٠٣٣٩٤

واحتمال انزل القاهرة كمان اسبوع بس مش اكيد

tamercad 11-05-18 11:26 AM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
كلام ممتاز ياستاذ افوكاتو وانا معكم

محمد المهدى 11-05-21 12:23 AM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
ادعو ان يتم تغير الاخوة فى المحل او تحسين سلوك البيع فيها و التنبه على اصحاب هذة المحلات لان الرابطه الان ارى ان اعضائها فى اذدياد مستمر , رأي السادة الاعضاء حاليا بيستمع الية افراد و زائرين كثير و هذه و رقة ضغط معنوى على السادة اصحاب المحلات الغير متعاونة مع المتعاملين معهم و شكرا

Ahmed914 11-05-21 12:26 AM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو مروان (المشاركة 66087)
يا سيدى الفاضل المثل الشعبى بيقول الباب اللى يجيلم منة الريح سدة واستريح ما تشتريش من هناك حاجة ودعوة للمقاطعة من اعضاء المنتدى الصيد هواية وليست حاجة ضرورية ملحة من الممكن الاستغناء عن الشراء من هؤلاء الناس شهرين تلاتة اربعة لغاية لما يقولو ان اللة حق وبعدين هما عندهم موقع على النت ممكن ندخل ونعمل شكوى جماعية للادارة التى اذا كانت عاقلة ستقف مع العملاء لان الزبون على حق

ممكن اللينك بتاع الموقع !!

Ahmed914 11-05-21 12:43 AM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
ما حنا قولنا يا أخواننا إننا نعمل محل بشركة مساهمة ونجيب سلاح مستورد أرخص من اللى بيتباع وعلشان اللى يسوى واللى ميسواش يتحكم فينا ويتأمر علينا !!!!!!!!!!! ....

hema777h 11-05-21 06:19 AM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed914 (المشاركة 99783)
ما حنا قولنا يا أخواننا إننا نعمل محل بشركة مساهمة ونجيب سلاح مستورد أرخص من اللى بيتباع وعلشان اللى يسوى واللى ميسواش يتحكم فينا ويتأمر علينا !!!!!!!!!!! ....

ايدي لوحدها متسقفش ممكن انك تعمل الموضوع في صورة دراسة جدوي وياريت لو تعملها وتبعتها وتشارك معانا في الاجتماع الجاي يوم 27 /5/2011 وربنا يقدم الي فيه الخير

the hacker 11-05-21 07:51 AM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
يا باشا متزعلش نفسك..........

pooforever_2010 11-05-21 11:13 AM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed914 (المشاركة 99764)
ممكن اللينك بتاع الموقع !!

http://www.fathalaharms.com/

محمد المهدى 11-05-21 11:43 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
فكرة محل او منفذ للاستيراد ممتازة ارجو و ضعها فى حيز المناقشة الجادة و التنفيذ

ahmedbig 11-05-22 01:05 AM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
وكمان في محل في شارع الجمهورية زبالة


الساعة الآن 05:19 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir