الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

mido axis 12-05-17 02:14 PM

رد: دردشه واستفسار
 
1 مرفق
الفرق واضح

ahmed zyad 12-05-17 04:36 PM

أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
 
السلام عليكم يا افضل منتدى فى العالم كنت عايز اعرف انا لو اشتريت الحاجات دى منن النت هتوصلى ولا ممنوع علشان بصراحة عجبانى جدا ياريت اللى بيعرف ميبغلش بالمساعدة ولو ينفع اى افضل موقع بيبعها
http://images2.opticsplanet.com/755-...2908-black.png

http://cdn.pyramydair.com/images/acc/PVC-V568B.jpg

http://www.armyuniverse.com/images/p...11058BLACK.jpg

http://cdn.pyramydair.com/images/acc/LE-B950.jpg

NEW_Year 12-05-17 05:23 PM

Re: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
 
شكلهم جميل جدا
ان شاء الله يفيدوك الخبراء

ahmed zyad 12-05-17 05:24 PM

رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
 
اى يا جماعة فين الردود

ahmed zyad 12-05-17 05:28 PM

رد: Re: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_year (المشاركة 368991)
شكلهم جميل جدا
ان شاء الله يفيدوك الخبراء

ان شاء الله ...شكرا يا باشا

ahmed zyad 12-05-17 06:08 PM

رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
 
++++++++++++++++++++++++++++

ĴΘĶЄЯ 12-05-17 07:01 PM

رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
 
على ما اظن انها عادى
بس لو جت كلها كدة هيبقى فى شكوك كتير
هيا فعلا جميلة
بس ان شاء الله يفيدك الخبراء
بالتوفيق باذن الله

omarmagic 12-05-17 07:27 PM

رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدرب قنص (المشاركة 369023)
على ما اظن انها عادى
بس لو جت كلها كدة هيبقى فى شكوك كتير
هيا فعلا جميلة
بس ان شاء الله يفيدك الخبراء
بالتوفيق باذن الله

+111111111111111111

ahmed zyad 12-05-17 08:19 PM

رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدرب قنص (المشاركة 369023)
على ما اظن انها عادى
بس لو جت كلها كدة هيبقى فى شكوك كتير
هيا فعلا جميلة
بس ان شاء الله يفيدك الخبراء
بالتوفيق باذن الله

انا بس عايز اتاكد اذا كان ينفع ولا لا علشان مغامرش والفلوس تروح عليا وشكرا لاهتمامك

ahmed zyad 12-05-18 12:11 AM

رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
 
منتظر ردود الخبراء

Peace Missile 12-05-18 12:17 AM

رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
 
اخى الكريم ...اعتقد انك لو اشتريت الحاجات دى بس مش كلها على بعض مش هيكون فيها مشكلة ..وربما يكون فيها لانهم فى الجمارك اغبياء بصراحة .. وانا اشتريت حاجات كتتتير من على النت من موقع WWW.aliexpress.com بس اشتريتها فى وقت الانفلات الامنى ومكنوش بيدققوا وفيه حاجات كتتير دخلت بسهولة ..تليسكوبات وليزر دوت ..ريد دوت ..جراب بندقية ..قواعد سكوبات ....الخ ولما فاقو فاقو على كشاف زينون وصادروه ...المهم الموضوع محتاج انك تكون جرىء وتجرب وانا جربت واشتريت السكوب وكنت يمكن اول واحد اعملها ..وعملت موضوعات كتتير هنا عن الموضوع ...بس كانت مغامرة كنت عامل حساب الفشل او النجاح ..اعتقد ان حاجات دى ممكن بنسبة 60% تعدى عادى بس ممكن الغباء الازلى يقولوا انها ملابس حربية لعمليه ارهابية ...خوض التجربة فى الحاجات اللى سعرها قليل وجرب ..وبالتوفيق

ahmed zyad 12-05-18 12:21 AM

رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة peace missile (المشاركة 369158)
اخى الكريم ...اعتقد انك لو اشتريت الحاجات دى بس مش كلها على بعض مش هيكون فيها مشكلة ..وربما يكون فيها لانهم فى الجمارك اغبياء بصراحة .. وانا اشتريت حاجات كتتتير من على النت من موقع www.aliexpress.com بس اشتريتها فى وقت الانفلات الامنى ومكنوش بيدققوا وفيه حاجات كتتير دخلت بسهولة ..تليسكوبات وليزر دوت ..ريد دوت ..جراب بندقية ..قواعد سكوبات ....الخ ولما فاقو فاقو على كشاف زينون وصادروه ...المهم الموضوع محتاج انك تكون جرىء وتجرب وانا جربت واشتريت السكوب وكنت يمكن اول واحد اعملها ..وعملت موضوعات كتتير هنا عن الموضوع ...بس كانت مغامرة كنت عامل حساب الفشل او النجاح ..اعتقد ان حاجات دى ممكن بنسبة 60% تعدى عادى بس ممكن الغباء الازلى يقولوا انها ملابس حربية لعمليه ارهابية ...خوض التجربة فى الحاجات اللى سعرها قليل وجرب ..وبالتوفيق

باذن الله انا ناوى اجرب فى حاجة بسيطة يعنى لو راحت مفيش منها ضرر وانا بردو حاسس انى لو جبتهم كلهم مرة واحدة يقولوا دا ارهابى ههههههههههههههههههههههههههههه

ahmed zyad 12-05-18 01:23 AM

رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
 
upupupupupupupupupupupupupupupupupup

ahmed zyad 12-05-18 11:26 AM

رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
 
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++

ahmed zyad 12-05-18 02:01 PM

رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
 
upupupupupupupupupupupupupupupupupup

ahmed zyad 12-05-18 05:23 PM

رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
 
منتظر ردود الخبراء

ahmed zyad 12-05-18 10:54 PM

رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
 
اى يا جماعة محدش معبرنى ليه

zezo bose 12-05-18 11:16 PM

رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
 
بص ياباشا دى حاجات اسمها شدة مهمات ودى قاصرة فى الاستخدم على القوات الخاصة او الصاعقة فرجاء ما تحاولش لانى اخى ظابط وسالته فى الموضوع ده وقاللى خطر جدا دخول الحاجات دى وصعب هتدخل نفسك فى متاهات ملهاش لازمة اتفرج واسكت وده نصيبنا نعمل ايه الله المستعان ولك الله يا مصر

ahmed zyad 12-05-18 11:25 PM

رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zezo bose (المشاركة 369551)
بص ياباشا دى حاجات اسمها شدة مهمات ودى قاصرة فى الاستخدم على القوات الخاصة او الصاعقة فرجاء ما تحاولش لانى اخى ظابط وسالته فى الموضوع ده وقاللى خطر جدا دخول الحاجات دى وصعب هتدخل نفسك فى متاهات ملهاش لازمة اتفرج واسكت وده نصيبنا نعمل ايه الله المستعان ولك الله يا مصر

كان فى اخ فاضل هنا جابهم من النت

SMART141366 12-05-19 08:48 AM

نداء للاخوة الزملاء من الاسكندرية بخصوص عملية سطو
 
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة
اخواتى الافاضل انا عارف ان الموضوع غريب شوية بس انا بعتمد على اخوانى هنا لحل الكثير من مشاكلى والحمد للة بجد انهم اهلا لذلك .عشان كدة عايز اخد رأى اخوانى من اهل الاسكندرية ليلة اول امس قام عمى واسرتة بالسفر الى الاسكندرية واقام فى شقة احد الاقارب بمدينة اكتوبر وترك سيارتة اسفل العمارة وفى صباح امس استيقظ ليجد لصوص دخلوا الشقة من خلال قطع السلك وفتح شباك الالوميتال علما بان الشقة بالدور الثانى بالعمارة وسرقوا الموبايلات والذهب الخاص بزوجتة واولادة والمحافظ والمال وكذا مفاتيح السيارة ثم استخدموا مفتاح السيارة وسرقوها وهربوا بها وطبعا عملنا محضر قوبل بفطور وعدم الاهتمام من الشرطة بشكل يوحى بأنة لا يوجد امل فى الاستعادة للسيارة فهل مر احد من اهل الاسكندرية بمثل هذا الحدث وهل يوجد طريقة لاستعادة السيارة من خلال اى فرد او قبيلة او جماعة مثلا او هل هناك اماكن يمكننا السؤال بها ام نفقد الامل فى السيارة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Shooter1 12-05-19 08:58 AM

رد: نداء للاخوة الزملاء من الاسكندرية بخصوص عملية سطو
 
للأسف انتا علشان تجيب السيارة بتاعك لازم تستعين ببعض اللصوص والحرامية فى تخصص سرقة السيارات لانهم جميعا على علاقة ببعضهم وده بيكون طبعاُ مقابل جزء من المال بيتم الاتفاق عليه مسبقاُ ... وربنا يعوض عليك

SMART141366 12-05-19 09:04 AM

رد: نداء للاخوة الزملاء من الاسكندرية بخصوص عملية سطو
 
ياباشا مفيش مشكلة معروف انة هيتم دفع مال بس ياترى دول هنوصلهم اذاى دى المشكلة واحنا مش من الاسكندرية اصلا هندور عليهم فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!

Shooter1 12-05-19 09:07 AM

رد: نداء للاخوة الزملاء من الاسكندرية بخصوص عملية سطو
 
ياباشا اللى يسأل ما يتوهش لو ليك اى قريب من اسكندرية او اى حد معرفة هيساعدك فى الموضوع ده

SMART141366 12-05-19 09:36 AM

رد: نداء للاخوة الزملاء من الاسكندرية بخصوص عملية سطو
 
متشكر جدا لردك وربنا يوفق انشاء اللة وادينى بسال على المنتدى اهه

ahmed zyad 12-05-19 01:32 PM

رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
 
منتظر ردود الخبراء

The_Guardian 12-05-19 04:17 PM

رد: نداء للاخوة الزملاء من الاسكندرية بخصوص عملية سطو
 
ربنا يعوض عليك وحسبي الله ونعم الوكيل

the ghost 12-05-19 11:57 PM

حد هنا ظابط جيش؟
 
يا جماعة انا قرات قبل كده ان عضو معانا ظابط جيش او والده تقريبا ياريت يبعتلى على الخاص عشان عاوز استفسر استفسار صغير مستنى الرد

وليد سعد زغلول 12-05-20 12:38 AM

فيلم قاهر الفلول
 

besho 12-05-20 12:40 AM

رد: فيلم قاهر الفلول
 
بيرسول و ريد الفلول هههههههههههههههههههه شكرا

besho 12-05-20 12:42 AM

رد: فيلم قاهر الفلول
 
ساعد تعمير التل بكام

zezo bose 12-05-20 12:44 AM

رد: فيلم قاهر الفلول
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة besho (المشاركة 370049)
ساعد تعمير التل بكام

تل عتلة ياباشا

besho 12-05-20 12:49 AM

موزه خش ومتيدخدش
 
1 مرفق
شايف البنت دى امورة ازاى ؟؟ طيب جرب اقلب الصورة كدة وقولنا رأيك هههههههههه!!!!

doos99 12-05-20 12:49 AM

رد: حد هنا ظابط جيش؟
 
انا ضابط شرطه لو اقدر افيدك تحت امرك
تحياتى

besho 12-05-20 12:51 AM

رد: فيلم قاهر الفلول
 
ايوه صح يا باشا

besho 12-05-20 12:57 AM

رد: موزه خش ومتيدخدش
 
لو مش عا جبكو ارجو حذفه من الاداره

M.Hatem 12-05-20 01:20 AM

Re: حد هنا ظابط جيش؟
 
انا ضابط الأداء لو احتجت حاجه كلمني :)

besho 12-05-20 01:25 AM

رد: Re: حد هنا ظابط جيش؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.hatem (المشاركة 370070)
انا ضابط الأداء لو احتجت حاجه كلمني :)


و انا ضابط نفسي

ahmed yasser 12-05-20 01:38 AM

رد: موزه خش ومتيدخدش
 
الصورة حلوة اوووووووووى ياريت صور تانى من النوع دا

besho 12-05-20 01:40 AM

رد: موزه خش ومتيدخدش
 
فالسكه انشا الله

besho 12-05-20 01:50 AM

رد: موزه خش ومتيدخدش
 
خدوا ديه جمده


الساعة الآن 06:43 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir