![]() |
رد: دردشه واستفسار
1 مرفق
الفرق واضح
|
أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
السلام عليكم يا افضل منتدى فى العالم كنت عايز اعرف انا لو اشتريت الحاجات دى منن النت هتوصلى ولا ممنوع علشان بصراحة عجبانى جدا ياريت اللى بيعرف ميبغلش بالمساعدة ولو ينفع اى افضل موقع بيبعها
http://images2.opticsplanet.com/755-...2908-black.png http://cdn.pyramydair.com/images/acc/PVC-V568B.jpg http://www.armyuniverse.com/images/p...11058BLACK.jpg http://cdn.pyramydair.com/images/acc/LE-B950.jpg |
Re: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
شكلهم جميل جدا
ان شاء الله يفيدوك الخبراء |
رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
اى يا جماعة فين الردود
|
رد: Re: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
اقتباس:
|
رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
++++++++++++++++++++++++++++
|
رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
على ما اظن انها عادى
بس لو جت كلها كدة هيبقى فى شكوك كتير هيا فعلا جميلة بس ان شاء الله يفيدك الخبراء بالتوفيق باذن الله |
رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
اقتباس:
|
رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
اقتباس:
|
رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
منتظر ردود الخبراء
|
رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
اخى الكريم ...اعتقد انك لو اشتريت الحاجات دى بس مش كلها على بعض مش هيكون فيها مشكلة ..وربما يكون فيها لانهم فى الجمارك اغبياء بصراحة .. وانا اشتريت حاجات كتتتير من على النت من موقع WWW.aliexpress.com بس اشتريتها فى وقت الانفلات الامنى ومكنوش بيدققوا وفيه حاجات كتتير دخلت بسهولة ..تليسكوبات وليزر دوت ..ريد دوت ..جراب بندقية ..قواعد سكوبات ....الخ ولما فاقو فاقو على كشاف زينون وصادروه ...المهم الموضوع محتاج انك تكون جرىء وتجرب وانا جربت واشتريت السكوب وكنت يمكن اول واحد اعملها ..وعملت موضوعات كتتير هنا عن الموضوع ...بس كانت مغامرة كنت عامل حساب الفشل او النجاح ..اعتقد ان حاجات دى ممكن بنسبة 60% تعدى عادى بس ممكن الغباء الازلى يقولوا انها ملابس حربية لعمليه ارهابية ...خوض التجربة فى الحاجات اللى سعرها قليل وجرب ..وبالتوفيق
|
رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
اقتباس:
|
رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
upupupupupupupupupupupupupupupupupup
|
رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++
|
رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
upupupupupupupupupupupupupupupupupup
|
رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
منتظر ردود الخبراء
|
رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
اى يا جماعة محدش معبرنى ليه
|
رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
بص ياباشا دى حاجات اسمها شدة مهمات ودى قاصرة فى الاستخدم على القوات الخاصة او الصاعقة فرجاء ما تحاولش لانى اخى ظابط وسالته فى الموضوع ده وقاللى خطر جدا دخول الحاجات دى وصعب هتدخل نفسك فى متاهات ملهاش لازمة اتفرج واسكت وده نصيبنا نعمل ايه الله المستعان ولك الله يا مصر
|
رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
اقتباس:
|
نداء للاخوة الزملاء من الاسكندرية بخصوص عملية سطو
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة
اخواتى الافاضل انا عارف ان الموضوع غريب شوية بس انا بعتمد على اخوانى هنا لحل الكثير من مشاكلى والحمد للة بجد انهم اهلا لذلك .عشان كدة عايز اخد رأى اخوانى من اهل الاسكندرية ليلة اول امس قام عمى واسرتة بالسفر الى الاسكندرية واقام فى شقة احد الاقارب بمدينة اكتوبر وترك سيارتة اسفل العمارة وفى صباح امس استيقظ ليجد لصوص دخلوا الشقة من خلال قطع السلك وفتح شباك الالوميتال علما بان الشقة بالدور الثانى بالعمارة وسرقوا الموبايلات والذهب الخاص بزوجتة واولادة والمحافظ والمال وكذا مفاتيح السيارة ثم استخدموا مفتاح السيارة وسرقوها وهربوا بها وطبعا عملنا محضر قوبل بفطور وعدم الاهتمام من الشرطة بشكل يوحى بأنة لا يوجد امل فى الاستعادة للسيارة فهل مر احد من اهل الاسكندرية بمثل هذا الحدث وهل يوجد طريقة لاستعادة السيارة من خلال اى فرد او قبيلة او جماعة مثلا او هل هناك اماكن يمكننا السؤال بها ام نفقد الامل فى السيارة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
رد: نداء للاخوة الزملاء من الاسكندرية بخصوص عملية سطو
للأسف انتا علشان تجيب السيارة بتاعك لازم تستعين ببعض اللصوص والحرامية فى تخصص سرقة السيارات لانهم جميعا على علاقة ببعضهم وده بيكون طبعاُ مقابل جزء من المال بيتم الاتفاق عليه مسبقاُ ... وربنا يعوض عليك
|
رد: نداء للاخوة الزملاء من الاسكندرية بخصوص عملية سطو
ياباشا مفيش مشكلة معروف انة هيتم دفع مال بس ياترى دول هنوصلهم اذاى دى المشكلة واحنا مش من الاسكندرية اصلا هندور عليهم فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!
|
رد: نداء للاخوة الزملاء من الاسكندرية بخصوص عملية سطو
ياباشا اللى يسأل ما يتوهش لو ليك اى قريب من اسكندرية او اى حد معرفة هيساعدك فى الموضوع ده
|
رد: نداء للاخوة الزملاء من الاسكندرية بخصوص عملية سطو
متشكر جدا لردك وربنا يوفق انشاء اللة وادينى بسال على المنتدى اهه
|
رد: أرجو المساعدة فى الشراء من الانترنت
منتظر ردود الخبراء
|
رد: نداء للاخوة الزملاء من الاسكندرية بخصوص عملية سطو
ربنا يعوض عليك وحسبي الله ونعم الوكيل
|
حد هنا ظابط جيش؟
يا جماعة انا قرات قبل كده ان عضو معانا ظابط جيش او والده تقريبا ياريت يبعتلى على الخاص عشان عاوز استفسر استفسار صغير مستنى الرد
|
فيلم قاهر الفلول
|
رد: فيلم قاهر الفلول
بيرسول و ريد الفلول هههههههههههههههههههه شكرا
|
رد: فيلم قاهر الفلول
ساعد تعمير التل بكام
|
رد: فيلم قاهر الفلول
اقتباس:
|
موزه خش ومتيدخدش
1 مرفق
شايف البنت دى امورة ازاى ؟؟ طيب جرب اقلب الصورة كدة وقولنا رأيك هههههههههه!!!!
|
رد: حد هنا ظابط جيش؟
انا ضابط شرطه لو اقدر افيدك تحت امرك
تحياتى |
رد: فيلم قاهر الفلول
ايوه صح يا باشا
|
رد: موزه خش ومتيدخدش
لو مش عا جبكو ارجو حذفه من الاداره
|
Re: حد هنا ظابط جيش؟
انا ضابط الأداء لو احتجت حاجه كلمني :)
|
رد: Re: حد هنا ظابط جيش؟
اقتباس:
و انا ضابط نفسي |
رد: موزه خش ومتيدخدش
الصورة حلوة اوووووووووى ياريت صور تانى من النوع دا
|
رد: موزه خش ومتيدخدش
فالسكه انشا الله
|
رد: موزه خش ومتيدخدش
خدوا ديه جمده
|
| الساعة الآن 06:43 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir