الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

ahmed yasser 12-05-20 02:29 AM

رد: موزه خش ومتيدخدش
 
لا يامعلم انا اقصد صور من اللى تقلبها تتغير دى

The_Guardian 12-05-20 02:41 AM

رد: موزه خش ومتيدخدش
 
ههههههههههههههههههههههه الصوره اللى فى الاول جامده وتخدع

The_Guardian 12-05-20 03:03 AM

رد: فيلم قاهر الفلول
 
ههههههههههههههه المصريين دول عليهم قفشاات مالهاش حل

besho 12-05-20 03:05 AM

رد: فيلم قاهر الفلول
 
واكل مني الجو ماشي

pooforever_2010 12-05-20 04:59 AM

رد: موزه خش ومتيدخدش
 
ممنوع عمل موضوع لصورة واحده
وممنوع وضع صور تريقه على شخصيات عامه لتجنب المشاكل
تحياتى وجارى الدمج فموضوع الدردشه

pooforever_2010 12-05-20 05:00 AM

رد: فيلم قاهر الفلول
 
ممنوع عمل موضوع لفيديو واحد

لعدم كثرة المواضيع وارهاق المشرفين والاعضاء فالتصفح
جارى الدمج فموضوع الدردشه

تحياتى

the ghost 12-05-20 09:21 AM

رد: حد هنا ظابط جيش؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة doos99 (المشاركة 370054)
انا ضابط شرطه لو اقدر افيدك تحت امرك
تحياتى

تسلم على ذوقك يا معالى الباشا

ahmed yasser 12-05-20 04:59 PM

1 مرفق
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 370139)
ممنوع عمل موضوع لصورة واحده
وممنوع وضع صور تريقه على شخصيات عامه لتجنب المشاكل
تحياتى وجارى الدمج فموضوع الدردشه

الممنوعات كترت اوى ههههههههههه

محمد ياقوت 12-05-22 03:51 AM

الرفق بالحيوان هههههههههههههههههههههه
 
1 مرفق
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه

احمد صابر حسن 12-05-22 08:52 AM

رد: الرفق بالحيوان هههههههههههههههههههههه
 
هههههههههههههههههههه

orbany 12-05-22 10:05 AM

رد: الرفق بالحيوان هههههههههههههههههههههه
 
الاولى الرفق بالحمار اللى بيشد

مورو 12-05-22 11:49 AM

رد: الرفق بالحيوان هههههههههههههههههههههه
 
هههههههههههههههههههههههه هتلاقي الحمار تعبان أو وقع على رجله وصاحبه مودية يتعالج

عبــ الله ــد @ 12-05-22 03:16 PM

رد: الرفق بالحيوان هههههههههههههههههههههه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت (المشاركة 371334)
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه


الرقف بالانسان اهم هههههههههههه

دكتور عابدينوف 12-05-22 10:40 PM

ماعرفتكش انا كدا
 
وانا باتمشى من الحسين عشان ادور على حاجات فالموسكى المهم....وصلت لميدان العتبة لقيت خير اللهم اجعله خير ناس فارشين فالشارع بمطاوى سوستة من الى بتتباع عالمنتدى دى ومطاوى قرن ...المهم رحت اساله على اميركان ستيك من باب فتح الكلام يعنى قالى 150 (فاكرنى كابتن) قلتله بتتباع فعبد الناصر ب 70 وبعدين حولت على حوار المطاوى قلتله انتا بتبيعها فالشارع عادى كدا قالى انتا منين قلتله من كفر الشيخ قالى ماعندكمش حشيش بيتباع فالشارع؟؟ قلتله موجود بس اماكن معينة مش فالشارع كدا قالى دا مش شارع دا ميدان عام ههههههههههههههه
قلتله قشطة ...قالى طب عايزها بكام هاعمل معاك واجب 120 قلتله باقولك بسبعين لقيته عمال يخر باه طب 100...طب 90...طب 80............
بعد ماكان عامل فيها مافيا
المهم كان الهدف اصلا ان كان احد الاعضاء كاتب عن صاحبه الى اشترى من حاجة زى كدا واتمسك فساعتها وانا اؤكد كلامه
هى مش دى الى بيسموها وساخة الشرطة ولا حاجة تانية؟؟؟؟
مع احترامى للمحترم منهم طبعا

دكتور عابدينوف 12-05-23 12:19 AM

رد: ماعرفتكش انا كدا
 
موضوع جميل ياباشا انا كمان شفتهم
بشتغل نفسى

عبــ الله ــد @ 12-05-23 01:01 AM

البطل السري لخفي الاشياء الثمينة !
 
http://img.webme.com/pic/r/rheeb/9c15_1.jpg





هههههههههههههههههههههههه ايه رايكم ؟؟

mido axis 12-05-23 08:51 AM

رد: ماعرفتكش انا كدا
 
اشرطة هتفضل زى ماهى و مفبش حاجة بتتغير

NEW_Year 12-05-23 10:16 AM

Re: ماعرفتكش انا كدا
 
ربنا يهدي الحال
تعرف ياباشا وجودهم في العتبة دي اكبر خطر بس في ناس مش عارفة كدا
لان كدا بيسمحو لاي حد انو يمسك مطوة
من فترة لقيت علي جروب مخصص للاسلحة
واد كاتب انا عندي 12 سنة واسمي احمد وعاوز مطاوي
تاني يوم لقيتة كاتب الي عاوز مطاوي يجي وانا ابعلوا

متخيل ؟؟ 12 سنة يعني بردو تفكيرة منعدم الي حد ما معندهوش قدرة علي التميز اوي
اتخيل دا لو شايل مطوة وحد من صحابة زعلة ولا ضيقة ولا اي حاجة
هيروح مطلع المطوة وضارب صحبة بيها يموتة

انا بديك مثلا صغير
يؤكد ان الناس الي في العتبة بتوع المطاوي دي اكبر خسارة بجد
ربنا يهدي الحال

وبالمناسبة من فترة كنت في اسكندرية وشفت المطاوي والاليكترتيك كدا بردو في مكان فية محلات ملابس كتير وزحمة زي سوق كدا تقريبا

فربنا يهدي الحال
قولوا امين

دكتور عابدينوف 12-05-23 01:04 PM

رد: ماعرفتكش انا كدا
 
ماهى مش هتبوظ حاجة ...لسبب....ان الى بيشترى بيتمسك علطول وهو فمكانه ههههههههههه دا مصيدة

NEW_Year 12-05-23 05:00 PM

Re: ماعرفتكش انا كدا
 
ههههههههههههه
ربنا يصلح الحال يا صديقي

Egyptian_Destroyer 12-05-24 12:20 AM

الامتحانات علي الابواب
 
السلام عليكم :
يا جماعه الحقوووووووووووني امتحانات الثانويه العامة علي الابواب و الحاله في الضياع و تعبت طول السنه و لغاية دلوقتي متمكنتش من اي مادة اعمل ايييييه و كمان اتخنقت علي الاخر و مبقتش قادر اذاكر :(

انا طالب منكم انكم تدعولي بظهر الغيب و كمان يا ريت تدولي النصايح المفيده بس ياريت محدش يقولي ذاكر ليل و نهار علشان كده كده مش حعرف
معلش انا طولت عليكم و شيلتكم الهم بس انتم علتي التانيه و الله الواحد بيحس انه بين اخواته فعلا

مستني الدعوات تنزل عليا زي المطر بقا ههههههههههههههه

شكرا ليكم :)

m.gad 12-05-24 12:25 AM

رد: الامتحانات علي الابواب
 
يارب تقفل الجهاز وتقوم تذاكر

khawagah 12-05-24 12:44 AM

رد: الامتحانات علي الابواب
 
وحياه ربنا الحال من بعضو يا خوياااااااااااااااااا

ahmedmh_ali 12-05-24 12:55 AM

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
 







بأختصار شديد .. وحشتونى كتير .. :)

Mohamed Mahmoud 12-05-24 01:00 AM

رد: السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
 
الف مليووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووون
حمدلله على السلامة
عودا حميدا

ahmedmh_ali 12-05-24 01:03 AM

رد: السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
 
ههههههههههههههههههههههههه حبيبى يا باشا دول شهرين تلاتة أربع خمس سبع 8 شهور كدة بس ... مش كتير يعنى :)

محمود القاضى 12-05-24 01:04 AM

رد: السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
 
تسلم لذوقك
يارب ديما كده زوق

M.Hatem 12-05-24 01:58 AM

Re: السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
 
حمد لله بلسلامه يافندم

Orabi 12-05-24 02:08 AM

رد: السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
 
حمد الله علي سلامتك نورت المنتدي

fishtic 12-05-24 02:37 AM

رد: السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
 
فينك يا عم

fishtic 12-05-24 02:39 AM

رد: الامتحانات علي الابواب
 
انتا سنة كان علمي ولا ادبي عشان نعرف ننصح؟

el-joker 12-05-24 03:30 AM

الي الخبراء
 
السلام عليكم
انا كنت عايز اعرف ايه احسن للدفاع عن النفس
مسدس رش كسر ولا مسدس رش غاز؟
و كنت عايز اعرف في مسدسات رش نمرة 2؟
و الاسعار بتبقي في حدود كام؟
ولو كان مسدس كسر يبقي احسن نوع ايه؟
ولو كان مسدس غاز يبقي احسن نوع ايه؟
اسف علي الاطالة
شكرا

loaymagdy 12-05-24 03:32 AM

رد: الي الخبراء
 
فعلا سؤال مهم و انا كمان نفسي اعرف ايه احسن للدفاع عن النفس.............

mohamed salah hassan 12-05-24 03:50 AM

رد: الي الخبراء
 
والله ياباشا انا من رايي المتواضع ان الافضل في الدفاع عن النفس هو مسدس صوت مفتوح

abdalla nabel 12-05-24 03:58 AM

رد: السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
 
1 مرفق
مرحبا بك من جديد أخي احمد معنا في المنتدي بين اخوانك الأعضاء

ونبارك لأنفسنا أولاً ولك ثانياً

mohamed salah hassan 12-05-24 04:09 AM

رد: السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
 
نورتنا والله ياباشا وياريت ماتغيبش علينا تاني

M.Hatem 12-05-24 04:52 AM

Re: الي الخبراء
 
مسدس صوت معدل بلي كويس يبقا حاجه محترمه محدث صوت ورادع

el-joker 12-05-24 05:13 AM

رد: الي الخبراء
 
مهو المشكلة في قوانين الشرطة يعني اقصد انة حيعامل معاملة سلاح ناري بدون ترخيص

el-joker 12-05-24 05:14 AM

رد: الي الخبراء
 
و انا اقصد يعني ايهما اسرع الكسر ولا الغاز

ايهاب علي 12-05-24 12:42 PM

رد: الي الخبراء
 
المسدس الكسر بيتم تعميره رشه رشه بعد كل كسر اما مسدس الغاز بتركب فيه انبوبه غاز ثمنها من 5 الي 7 جنيه حسب المحل و بتكفي حوالي 40 طلقه ( تقريبا ) بسرعة و قوه دفع معقولة و بعد كده بتقل قوة الدفع و يجب عدم ترك انبوبة الغاز اكثر من يومين بدون استخدام لانها بتسبب في تلف الجلبة ومن مميزات المسدس الغاز انه بيضرب اتوماتيك يعني بدون تعمير زي الكسر ....


الساعة الآن 09:17 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir