![]() |
رد: مطلوب مستورد
اقتباس:
فامش عارف كدة الكلام ده ايه كدة يبقى اتوكل على الله والموضوع هيمشى ولا ايه لانى الصراحة الموضوع ده بقاله اسبوع مجننى ودماغى اتلحست خلاص وربنا يوفقنا ويوفقك |
Re: واخيرا رجعت البيت
حمد لله بالسلامه يافندم
|
رد: واخيرا رجعت البيت
حمد الله على الــــســــلامـــه يــا كــــبــيــر
|
رد: واخيرا رجعت البيت
اقتباس:
|
رد: مطلوب مستورد
اقتباس:
القانون في الحالات ديه بيسميها سيارات مجهزه للمعاقين و معني كدا ان لازم يبقي فيه اعاقه و بتبقي العربيه مجهزه للأعاقه ديه. و عمليه القلب المفتوح ماتعتبرش اعاقه علشان مفيش تجهيزات ممكن يعملوها للحالات ديه. ديه بتندرج تحت قايمه الحالات الأنسانيه. و علي العموم اتوكل علي الله و جرب مش هاتخسر حاجه بس جهز معاك كوسه علشان تنجزلك الحوار ده و تجيب معاك من الأخر. و بالتوفيق انشاء الله و ربنا يكرمك. |
رد: واخيرا رجعت البيت
اقتباس:
|
رد: واخيرا رجعت البيت
اقتباس:
|
رد: واخيرا رجعت البيت
اقتباس:
|
رد: واخيرا رجعت البيت
اقتباس:
انت يابني انت ورايا ورايا واحشني جامد طحن اخر حاجة والله العظيم |
رد: Re: واخيرا رجعت البيت
اقتباس:
|
رد: واخيرا رجعت البيت
اقتباس:
محسسني بالتوقيع ده انك رايح تقابل فوج سياحي هههههههههههههههه |
رد: مطلوب مستورد
طب معلش ياكبير متعرفش اسعار المستعمل ايه اللى فى بورسعيد ؟؟؟؟
واسف على الازعاج ياكبير |
رد: واخيرا رجعت البيت
اقتباس:
|
رد: واخيرا رجعت البيت
اقتباس:
وهو يقدر يمسحه ده انا اخليه.........ولا بلاش ههههههههههه |
رد: واخيرا رجعت البيت
حمدالله على السلامة ياكريم باشا وان شاء الله متغبش عننا تانى
والمنتدى نور برجوعك لينا بالسلامة |
رد: واخيرا رجعت البيت
اقتباس:
هههههههههههههه |
رد: واخيرا رجعت البيت
اقتباس:
|
رد: مطلوب مستورد
مش فاهمك قصدك علي انهي عربيات المنطقه الحره و لا الملاكي و لا عربيات المعاقين
|
رد: Re: واخيرا رجعت البيت
اقتباس:
هههههههههههههه |
رد: واخيرا رجعت البيت
اقتباس:
|
رد: واخيرا رجعت البيت
اقتباس:
|
رد: Re: واخيرا رجعت البيت
اقتباس:
|
رد: واخيرا رجعت البيت
اقتباس:
ربنا يخليك يا رب |
رد: مطلوب مستورد
قصدى على عربيات الملاكى اللى فى المنطقة الحرة
واسعار العربيات المعاقين كام وانا سمعت ان العربية بتيجى من برة عادية مش مجهزة وانتا اللى بتجهزها حسب نوع اعاقتك ومنتظر الاسعار وشكرا |
رد: واخيرا رجعت البيت
الف مليار حمد لله على السلامه ياكبير |
رد: واخيرا رجعت البيت
السلام عليكم أنا عضو جديد ولاكن لامانع أنى أقولك حمدلله على سلامتك وعايز أكون من أصدقائك الحلوين دووووووووول
|
رد: مطلوب مستورد
بص يا باشا بالنسبه للعربيات الملاكي ف اسعارها نفس اسعار العربيات في كل مكان و ممكن كمان تلاقي عندهم عربيات ملاكي اغلي من اسعار البلد كلها زي الهوندا سيفك و العربيات الشبابي كلها.
و بالنسبه لعربيات المعاقين لو معاك 30 الف جنيه هتلاقي عربيات كتييير كل الي نفسك فيه هتلاقي الأوكتافيا ال a4 موديل 2000 و الكيا الشوما و الديوا نوبيرا و الجوليت و فيه حاجات كتير غير كدا كتير و فيه حاجات كمان ب 15 الف هتلاقي كل حاجه . لكن الأسعار بالظبط مش فاكرها علشان كان اخر بحث كنت عامله في الموضوع ده كان من 3 سنين ف مش فاكر الأسعار بالظبط |
رد: واخيرا رجعت البيت
اقتباس:
|
رد: واخيرا رجعت البيت
اقتباس:
|
رد: واخيرا رجعت البيت
الف حمد لله على السلامة يا كيمو و يا رب ديما تكون بخير و صحة و سلامة
|
رد: كمال الاجسام
لو زى اللى فى الصورة هتلعب تمرينين صدر واسع وضيق ورجلين والضهر اللى هو من فوق مش عارف انت هتفهمهم كده ازاى لو انت معندكش خلفية العب كل التمارين اللى ممكن تتلعب عليه لاما تجيب واحد يوريلك التمارين عشان مش هينفع الشرح ده وهات طبعا دنابل عشان الباى والتراى اللى هو الدراع يعنى لو انت من القاهرة هتلاقيهم فى التوحيد والنور ولو انت من محافظة شوف اى محل ادوات رياضية
|
رد: كمال الاجسام
طيب انا من الاسكندريه ممكن اي جيم يكون كويس
|
رد: كمال الاجسام
اقتباس:
|
رد: كمال الاجسام
ركب عقلة فى الباب وياريت لو تعرف تركب متوازى اتمرن على العقلة والمتوازى يوميا وانسي نصك اللى فوق وبالنسبة للرجل فتمارين القرفصاء والكارديو اللى هو الجرى السريع يعمل لك جسم جامد طبعا مع تمارين تقسيم وتقوية عضلة البطن
|
رد: كمال الاجسام
متشكر لكم جميعا
|
شوف التقدير بيكون ازاى ؟ والمحفظه على الاماكن العامه
|
احرق دمك شويه
|
Re: احرق دمك شويه
ليه كده يا كابتن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لييييييييه ؟ هو احنا كفرة يا جدع ؟؟ !!! لييييييييييييييييييييييه ؟؟ :(((( |
Re: شوف التقدير بيكون ازاى ؟ والمحفظه على الاماكن العامه
تحححححححححححححححححفة
|
رد فعل البندقية .. وضحك السنين
|
| الساعة الآن 04:33 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir