الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

omarmagic 12-05-30 12:50 AM

رد: مطلوب مستورد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة deadletter (المشاركة 376155)
يا باشا احنا في بلد غريبه الأعاقه عندهم بتبقي في الأطراف زي الأيدين او الرجلين علشان علي الأساس ده بتبقي السياره مجهزه للأعاقه ديه و بيبقي فيها التجهيزات لحالات الأعاقه ديه هوا ده الكلام الي اتقالي لما كونت بدور في الحوار ده.
و سمعت برضوا ان فيه حاجه اسمها حالات انسانيه بس ديه بيبقي ليها حوارات و افتكاسات تانيه.
و كله بالكوووسه بيمشي.
يا باشا انا والدي مصاب عمليات حربيه و نسبه الأصابه 65 % و عامل عمليه القلب المفتوح و ولا الهوا .
انا مش عايز احبطك توكل علي الله و حاول يمكن انا نحس ولا حاجه :):):)

بس انا والدى لما كان بيعمل الكوميسيون الطبى كان بيطلع فيه معاق نصفى
فامش عارف كدة الكلام ده ايه كدة يبقى اتوكل على الله والموضوع هيمشى ولا ايه لانى الصراحة الموضوع ده بقاله اسبوع مجننى ودماغى اتلحست خلاص
وربنا يوفقنا ويوفقك

M.Hatem 12-05-30 01:04 AM

Re: واخيرا رجعت البيت
 
حمد لله بالسلامه يافندم

The_Guardian 12-05-30 01:04 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
حمد الله على الــــســــلامـــه يــا كــــبــيــر

Karim Eid 12-05-30 01:06 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vabreso (المشاركة 376037)
ألف حمد لله على سلامتك
نورت المنتدى أخي الحبيب

متشكر جدا على ذوق حضرتك

DEADLETTER 12-05-30 01:06 AM

رد: مطلوب مستورد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarmagic (المشاركة 376156)
بس انا والدى لما كان بيعمل الكوميسيون الطبى كان بيطلع فيه معاق نصفى
فامش عارف كدة الكلام ده ايه كدة يبقى اتوكل على الله والموضوع هيمشى ولا ايه لانى الصراحة الموضوع ده بقاله اسبوع مجننى ودماغى اتلحست خلاص
وربنا يوفقنا ويوفقك

بص يا باشا القانوون بتاعنا هوا الي عنده اعاقه و اكيد انتا عارف كدا.
القانون في الحالات ديه بيسميها سيارات مجهزه للمعاقين و معني كدا ان لازم يبقي فيه اعاقه و بتبقي العربيه مجهزه للأعاقه ديه.
و عمليه القلب المفتوح ماتعتبرش اعاقه علشان مفيش تجهيزات ممكن يعملوها للحالات ديه.
ديه بتندرج تحت قايمه الحالات الأنسانيه.
و علي العموم اتوكل علي الله و جرب مش هاتخسر حاجه بس جهز معاك كوسه علشان تنجزلك الحوار ده و تجيب معاك من الأخر.
و بالتوفيق انشاء الله و ربنا يكرمك.

Karim Eid 12-05-30 01:07 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله إبراهيم (المشاركة 376039)
اهلا بيك من جديد يا كيمو .. ونورتنا يا كبير ..

تحياتى ..

ده نورك انت يا ابو حميد ربنا يخليك يا حبي

Karim Eid 12-05-30 01:07 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr-a (المشاركة 376047)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الف حمد لله على سلامة حضرتك وربنا مايجيبش حاجه وحشة

الله يسلم حضرتك متشكر جدا

Karim Eid 12-05-30 01:08 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptian_destroyer (المشاركة 376048)
حمدالله علي السلامه يا كيمو .... نورت المنتدي من جديد :)

الله يسلمك يا حبي ربنا يباركلك يا رب

Karim Eid 12-05-30 01:09 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 376071)
محسسنى انك كنت فالجهاديه


يا ريت مترجعش تقرفنا بمواضيعك

يا ابو بطه

يا فتاح يا عليم يا رزاق يا كريم
انت يابني انت ورايا ورايا
واحشني جامد طحن اخر حاجة والله العظيم

Karim Eid 12-05-30 01:09 AM

رد: Re: واخيرا رجعت البيت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_year (المشاركة 376084)
حمدلة علي السلامة ياباشا

ربنا يخليك يا ميزو

Karim Eid 12-05-30 01:10 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 376100)
نورت الدونيا ياض يابو بطة يا حبيبى انتااااا مع انك هتقرفنا بقى كل شوية موضوع بس مضطرين نستحملك ههههههههههههههههههههههههه

نورت يا كيمووووو

براحتك انت يا اتش
محسسني بالتوقيع ده انك رايح تقابل فوج سياحي
هههههههههههههههه

omarmagic 12-05-30 01:10 AM

رد: مطلوب مستورد
 
طب معلش ياكبير متعرفش اسعار المستعمل ايه اللى فى بورسعيد ؟؟؟؟
واسف على الازعاج ياكبير

Karim Eid 12-05-30 01:11 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت (المشاركة 376103)
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه شرفت ونورت الف الحمد لله على السلامه

ربنا يخليك يا استاذ محمد

Karim Eid 12-05-30 01:11 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة besho (المشاركة 376108)
حمدله علي السلامه و ممنوع عمل موضوع لصوره و احده لعدم ارهاق المشرفين هههههه بتاعت استاذ محمد سعيد الجمله ديه هههههههه

ههههههههههههههه
وهو يقدر يمسحه ده انا اخليه.........ولا بلاش
ههههههههههه

omarmagic 12-05-30 01:13 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
حمدالله على السلامة ياكريم باشا وان شاء الله متغبش عننا تانى
والمنتدى نور برجوعك لينا بالسلامة

Karim Eid 12-05-30 01:13 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 376112)
مش كنا مستريحين يا عم محمد

تصدق انك طوووول عمرك اصيل
هههههههههههههه

Karim Eid 12-05-30 01:13 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover (المشاركة 376114)
حمد لله على السلامة
ونورت الدنيا كلها ياكبيييييير

ربنا يخليك ليا يا حبيب قلبي ده نورك انت

DEADLETTER 12-05-30 01:14 AM

رد: مطلوب مستورد
 
مش فاهمك قصدك علي انهي عربيات المنطقه الحره و لا الملاكي و لا عربيات المعاقين

Karim Eid 12-05-30 01:14 AM

رد: Re: واخيرا رجعت البيت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebeto (المشاركة 376116)
الف الف الف حمدا لله علي السلامة و نورت بيتك يا كبير ........ و اتفضل اشرب شاي
:d :d

لسة شاربه بقة معلش خليها مرة تانية
هههههههههههههه

Karim Eid 12-05-30 01:14 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 376122)
الجهادية دى بتاعتى و انا الى قايلها لابو سعيد اساسن هههههههههههههههههههه

طب والرفاعة دي بتاعتك برضه يا ابو لهب

Karim Eid 12-05-30 01:15 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسامة (المشاركة 376151)
ألف حمد لله على سلامتك

متشكر جدا يا حبيب قلبي

Karim Eid 12-05-30 01:15 AM

رد: Re: واخيرا رجعت البيت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.hatem (المشاركة 376166)
حمد لله بالسلامه يافندم

الله يسلم حضرتك يا استاذ حاتم

Karim Eid 12-05-30 01:15 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة esam abdo (المشاركة 376167)
حمد الله على الــــســــلامـــه يــا كــــبــيــر

انت اللي كبيييير يا باشا
ربنا يخليك يا رب

omarmagic 12-05-30 01:16 AM

رد: مطلوب مستورد
 
قصدى على عربيات الملاكى اللى فى المنطقة الحرة
واسعار العربيات المعاقين كام
وانا سمعت ان العربية بتيجى من برة عادية مش مجهزة وانتا اللى بتجهزها حسب نوع اعاقتك
ومنتظر الاسعار
وشكرا

m.gad 12-05-30 01:20 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
الف مليار حمد لله على السلامه ياكبير

محمدذكى 12-05-30 01:21 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
السلام عليكم أنا عضو جديد ولاكن لامانع أنى أقولك حمدلله على سلامتك وعايز أكون من أصدقائك الحلوين دووووووووول

DEADLETTER 12-05-30 01:25 AM

رد: مطلوب مستورد
 
بص يا باشا بالنسبه للعربيات الملاكي ف اسعارها نفس اسعار العربيات في كل مكان و ممكن كمان تلاقي عندهم عربيات ملاكي اغلي من اسعار البلد كلها زي الهوندا سيفك و العربيات الشبابي كلها.
و بالنسبه لعربيات المعاقين لو معاك 30 الف جنيه هتلاقي عربيات كتييير كل الي نفسك فيه هتلاقي الأوكتافيا ال a4 موديل 2000 و الكيا الشوما و الديوا نوبيرا و الجوليت و فيه حاجات كتير غير كدا كتير و فيه حاجات كمان ب 15 الف هتلاقي كل حاجه .
لكن الأسعار بالظبط مش فاكرها علشان كان اخر بحث كنت عامله في الموضوع ده كان من 3 سنين ف مش فاكر الأسعار بالظبط

Karim Eid 12-05-30 01:49 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.gad (المشاركة 376196)
الف مليار حمد لله على السلامه ياكبير

ربنا يخليك يا حبي

Karim Eid 12-05-30 01:49 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدذكى (المشاركة 376199)
السلام عليكم أنا عضو جديد ولاكن لامانع أنى أقولك حمدلله على سلامتك وعايز أكون من أصدقائك الحلوين دووووووووول

انا متشكر جدا وان شاء الله نتعرف على ناس احسن واجمل زي حضرتك

okapi knife 12-05-30 03:04 AM

رد: واخيرا رجعت البيت
 
الف حمد لله على السلامة يا كيمو و يا رب ديما تكون بخير و صحة و سلامة

the ghost 12-05-30 10:45 AM

رد: كمال الاجسام
 
لو زى اللى فى الصورة هتلعب تمرينين صدر واسع وضيق ورجلين والضهر اللى هو من فوق مش عارف انت هتفهمهم كده ازاى لو انت معندكش خلفية العب كل التمارين اللى ممكن تتلعب عليه لاما تجيب واحد يوريلك التمارين عشان مش هينفع الشرح ده وهات طبعا دنابل عشان الباى والتراى اللى هو الدراع يعنى لو انت من القاهرة هتلاقيهم فى التوحيد والنور ولو انت من محافظة شوف اى محل ادوات رياضية

marwan 12-05-30 11:27 AM

رد: كمال الاجسام
 
طيب انا من الاسكندريه ممكن اي جيم يكون كويس

the ghost 12-05-30 11:35 AM

رد: كمال الاجسام
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة marwan (المشاركة 376344)
طيب انا من الاسكندريه ممكن اي جيم يكون كويس

يا راجل من قلة الجيمات فى اسكندرية شوف اى جيم يكون قريب منك ولو عاوز حاجة نضيفة عندك جولدز

jhoncarbntr 12-05-30 12:35 PM

رد: كمال الاجسام
 
ركب عقلة فى الباب وياريت لو تعرف تركب متوازى اتمرن على العقلة والمتوازى يوميا وانسي نصك اللى فوق وبالنسبة للرجل فتمارين القرفصاء والكارديو اللى هو الجرى السريع يعمل لك جسم جامد طبعا مع تمارين تقسيم وتقوية عضلة البطن

BERETTA fs92 12-05-30 01:06 PM

رد: كمال الاجسام
 
متشكر لكم جميعا

hogan 12-05-30 01:09 PM

شوف التقدير بيكون ازاى ؟ والمحفظه على الاماكن العامه
 

hogan 12-05-30 01:12 PM

احرق دمك شويه
 

Bebeto 12-05-30 01:15 PM

Re: احرق دمك شويه
 
ليه كده يا كابتن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لييييييييه ؟
هو احنا كفرة يا جدع ؟؟ !!!
لييييييييييييييييييييييه ؟؟
:((((

Bebeto 12-05-30 01:20 PM

Re: شوف التقدير بيكون ازاى ؟ والمحفظه على الاماكن العامه
 
تحححححححححححححححححفة

NEW_Year 12-05-30 02:44 PM

رد فعل البندقية .. وضحك السنين
 


الساعة الآن 04:33 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir