الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

NEW_Year 12-05-30 02:45 PM

Re: رد فعل البندقية .. وضحك السنين
 
اعتقد احسنهم في الدقيقة 4:44

بس احلي حاجة بجد رد الفل والي يلبس في الازاز والي يلبس في الباب هههههههههههههه
اتمني تضحكو

The_Guardian 12-05-30 02:55 PM

رد: شوف التقدير بيكون ازاى ؟ والمحفظه على الاماكن العامه
 
روعه يا باشا بس لو فى ترجمه للحوار اللى بيدور لان الكلام كله فرنسي ;)

The_Guardian 12-05-30 02:58 PM

رد: رد فعل البندقية .. وضحك السنين
 
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههه مشكله يا ميزو

The_Guardian 12-05-30 03:09 PM

رد: احرق دمك شويه
 
نـــــووووووووووووووووو كــومـــنــت ;)

NEW_Year 12-05-30 03:18 PM

Re: رد فعل البندقية .. وضحك السنين
 
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
منور يا محمد باشا

ahmed yasser 12-05-30 03:50 PM

رد: احرق دمك شويه
 
مين الواد الصغير دا

loverlover 12-05-30 04:15 PM

رد: احرق دمك شويه
 
ودة يطلع ايه فى الكوتشينة دة ان شاء الله عشان يتعمل معاه كدة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

loverlover 12-05-30 04:18 PM

رد: رد فعل البندقية .. وضحك السنين
 
هههههههههههههههههههه الفيديو دة انا كل مابشوفه بقول الله يرحمك يارجولة بجد
انا مش فاهم ليه كل رد الفعل الغبي أووووووووووى دة

أحمد عطاالله إبراهيم 12-05-30 04:50 PM

رد: رد فعل البندقية .. وضحك السنين
 
ههههههههههههههههههه فيديو جميل يا باشا ..

omarmagic 12-05-30 05:22 PM

رد: احرق دمك شويه
 
انا لو شوفت الواد ده بالشبشب وفوق دماغه

The_Guardian 12-05-30 05:34 PM

رد: دردشه واستفسار
 
جامده اووى الصوره دى اللى عملهااا فنــــان ^_^

http://im28.gulfup.com/2012-05-30/1338392030411.jpg

NEW_Year 12-05-30 06:18 PM

Re: رد فعل البندقية .. وضحك السنين
 
منورين كلكم

ahmed yasser 12-05-30 07:14 PM

رد: دردشه واستفسار
 
السلام عليكم ياجدعان ماحدش يعرف اصغر منجلة تعمل كام ولو انا عايز اجيب شنيور من اللى بيتشحن ويكون بيخرم الحديد يعمل كام ياريت اللى بيفهم فيهم مايبخلش علينا

Karim Eid 12-05-31 01:33 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed yasser (المشاركة 376606)
السلام عليكم ياجدعان ماحدش يعرف اصغر منجلة تعمل كام ولو انا عايز اجيب شنيور من اللى بيتشحن ويكون بيخرم الحديد يعمل كام ياريت اللى بيفهم فيهم مايبخلش علينا

انا جايب شنيور apt بالشحن بيخرم حديد وبيفك وبيربط مسامير كنت جايبه من محل في الرويعي عامل 200 جنيه

ahmed yasser 12-05-31 02:42 AM

رد: دردشه واستفسار
 
طب والشنيور دا ممكن يركب عليه راس صاروخ وممكن مثلا اشغلو على كهربة على طول من غير بطارية ؟ وبالنسبة للمنجلة الصغيرة تعمل كام وشكراا

BERETTA fs92 12-05-31 12:17 PM

كمال الاجسام
 
ايه ياجماعه انتو شلتو الموضوع ليه عالعموم هو انا المفروض العب كام ساعه وكام يوم في الاسبوع وشكرا

mohamed fanko 12-05-31 02:44 PM

عندى اسألة بخصوص استيراد السلاح
 
هوا طبعا الكلام ده برخصة
هل ينفع الى معاه رخصة يستورد سلاح ابيض ؟؟

Mohamed El-Hadidy 12-05-31 02:55 PM

رد: عندى اسألة بخصوص استيراد السلاح
 
السلاح الأبيض يا باشا ملوش رخصه..ففكلا الحالتين معاك رخصه سلاح حي او مش معاك متقدرش تستورده

mohamed fanko 12-05-31 02:58 PM

رد: عندى اسألة بخصوص استيراد السلاح
 
طيب لو عاوز استورد سلاح ابيض اعمل ايه؟

Mohamed El-Hadidy 12-05-31 03:31 PM

رد: عندى اسألة بخصوص استيراد السلاح
 
ممنوع يا باشا. ممكن حضرتك تجيبه معاك من بره او حد يجيبهولك معاه و دي طبعا ممنوعه,,او تشتري من حد من هنا

mohamed fanko 12-05-31 04:22 PM

رد: عندى اسألة بخصوص استيراد السلاح
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed el-hadidy (المشاركة 377104)
ممنوع يا باشا. ممكن حضرتك تجيبه معاك من بره او حد يجيبهولك معاه و دي طبعا ممنوعه,,او تشتري من حد من هنا

الى هنا بقى جابه منين وازاى
انا عاوز اجيب مطاوى من برة اجبها ادخلها ازاى ؟

Mohamed El-Hadidy 12-05-31 04:42 PM

رد: عندى اسألة بخصوص استيراد السلاح
 
بتكون متهربه كلها

BERETTA fs92 12-05-31 05:07 PM

رد: كمال الاجسام
 
ايه ياجماعه:confused:

BERETTA fs92 12-05-31 07:25 PM

كمال الاجسام
 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــ

pooforever_2010 12-05-31 07:26 PM

رد: كمال الاجسام
 
اظن انا بعتلك على الخاص ان موضوعك تم دمجه مع موضوع الدردشه
ممكن اعرف اعمل ايه تانى
وشكرا

BERETTA fs92 12-05-31 08:54 PM

الدردشه
 
ياجكاعه هي فين الدردشه في اي قسم انا مش لاقيها ارجوا سرعه الرد

The_Guardian 12-05-31 09:04 PM

رد: الدردشه
 
فى الموضوعات العامه يا كبير اول موضوع بس دلوقتى مش ظاهر يمكن الاداره مسحته

pooforever_2010 12-05-31 09:05 PM

رد: الدردشه
 
اسف يا جماعه تم نقل الموضوع بالخطأ
الى ورشه الاسلحه
جارى ارجاعه بامر الله

انا اسف على الخطأ

BERETTA fs92 12-05-31 09:07 PM

رد: الدردشه
 
ما انا برده قولت كده بس عينيا اتحولت وملقتهاش ومسحت النظاره برده وملقتهاش فقلت ايه الي حصل فالشخص المحترم جدا pooforever_2010 رد عليا وعرفني وله جزيل الشكر

BERETTA fs92 12-05-31 09:12 PM

رد: دردشه واستفسار
 
ايه يا استاذ angel حضرتك رحت فين محتجلك عاوز اعرف العب كام ساعه في اليوم وكام يوم في الاسبوع واشيل اوزان اد ايه :)

الأداره 12-05-31 09:13 PM

رد: الدردشه
 
تم ارجاع و تثبيت الموضوع

BERETTA fs92 12-05-31 09:20 PM

رد: الدردشه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مشرف عام 3 (المشاركة 377336)
تم ارجاع و تثبيت الموضوع

شكرا ليكم جميعا

pooforever_2010 12-05-31 09:25 PM

رد: الدردشه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مشرف عام 3 (المشاركة 377336)
تم ارجاع و تثبيت الموضوع

جزيل الشكر على المساعده يا فندم

BERETTA fs92 12-05-31 10:03 PM

رد: دردشه واستفسار
 
وايه نظام المكملات الغذائيه منها ضرر ولا ايه نظامها وايه فائده البيض بالبن

omarmagic 12-05-31 11:53 PM

رد: دردشه واستفسار
 
انا اسمع ان الواى بروتين مفهوش ضرر بس برضو استنى هاشم باشا

BERETTA fs92 12-06-01 12:20 AM

رد: دردشه واستفسار
 
متشكر جدا لحضرتك وانا هستني رد استاذ هشام حتي مطلع الفجر

Karim Eid 12-06-01 02:52 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed yasser (المشاركة 376890)
طب والشنيور دا ممكن يركب عليه راس صاروخ وممكن مثلا اشغلو على كهربة على طول من غير بطارية ؟ وبالنسبة للمنجلة الصغيرة تعمل كام وشكراا

لا مجربتوش الصراحة راس صاروخ بس معتقدش انه هيديلك نفس سرعة الصاروخ
وبالنسبة للمنجلة ممكن تجيبها في رنج 50 جنيه

the ghost 12-06-01 10:23 AM

رد: دردشه واستفسار
 
الواى بروتين مفهوش ضرر بس متجيبهوش مضروب وخده فى مواعيده وسيبك من العك البيض باللبن كل حاجة لوحديها

BERETTA fs92 12-06-01 11:08 AM

رد: دردشه واستفسار
 
طيب بالنسبه للاوزان اشيل اد ايه والعب كام ساعه في اليوم وكام يوم في الاسبوع

the ghost 12-06-01 12:09 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beretta fs92 (المشاركة 377648)
طيب بالنسبه للاوزان اشيل اد ايه والعب كام ساعه في اليوم وكام يوم في الاسبوع

العب يوم ويوم وشيل على قد ما تقدر دور خفيف دور متوسط دور تقيل دور تقيييل وساعة فى اليوم لحد ما تخلص تمارينك


الساعة الآن 05:22 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir