![]() |
Re: رد فعل البندقية .. وضحك السنين
اعتقد احسنهم في الدقيقة 4:44
بس احلي حاجة بجد رد الفل والي يلبس في الازاز والي يلبس في الباب هههههههههههههه اتمني تضحكو |
رد: شوف التقدير بيكون ازاى ؟ والمحفظه على الاماكن العامه
روعه يا باشا بس لو فى ترجمه للحوار اللى بيدور لان الكلام كله فرنسي ;)
|
رد: رد فعل البندقية .. وضحك السنين
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههه مشكله يا ميزو
|
رد: احرق دمك شويه
نـــــووووووووووووووووو كــومـــنــت ;)
|
Re: رد فعل البندقية .. وضحك السنين
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
منور يا محمد باشا |
رد: احرق دمك شويه
مين الواد الصغير دا
|
رد: احرق دمك شويه
ودة يطلع ايه فى الكوتشينة دة ان شاء الله عشان يتعمل معاه كدة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
رد: رد فعل البندقية .. وضحك السنين
هههههههههههههههههههه الفيديو دة انا كل مابشوفه بقول الله يرحمك يارجولة بجد
انا مش فاهم ليه كل رد الفعل الغبي أووووووووووى دة |
رد: رد فعل البندقية .. وضحك السنين
ههههههههههههههههههه فيديو جميل يا باشا ..
|
رد: احرق دمك شويه
انا لو شوفت الواد ده بالشبشب وفوق دماغه
|
رد: دردشه واستفسار
|
Re: رد فعل البندقية .. وضحك السنين
منورين كلكم
|
رد: دردشه واستفسار
السلام عليكم ياجدعان ماحدش يعرف اصغر منجلة تعمل كام ولو انا عايز اجيب شنيور من اللى بيتشحن ويكون بيخرم الحديد يعمل كام ياريت اللى بيفهم فيهم مايبخلش علينا
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
طب والشنيور دا ممكن يركب عليه راس صاروخ وممكن مثلا اشغلو على كهربة على طول من غير بطارية ؟ وبالنسبة للمنجلة الصغيرة تعمل كام وشكراا
|
كمال الاجسام
ايه ياجماعه انتو شلتو الموضوع ليه عالعموم هو انا المفروض العب كام ساعه وكام يوم في الاسبوع وشكرا
|
عندى اسألة بخصوص استيراد السلاح
هوا طبعا الكلام ده برخصة
هل ينفع الى معاه رخصة يستورد سلاح ابيض ؟؟ |
رد: عندى اسألة بخصوص استيراد السلاح
السلاح الأبيض يا باشا ملوش رخصه..ففكلا الحالتين معاك رخصه سلاح حي او مش معاك متقدرش تستورده
|
رد: عندى اسألة بخصوص استيراد السلاح
طيب لو عاوز استورد سلاح ابيض اعمل ايه؟
|
رد: عندى اسألة بخصوص استيراد السلاح
ممنوع يا باشا. ممكن حضرتك تجيبه معاك من بره او حد يجيبهولك معاه و دي طبعا ممنوعه,,او تشتري من حد من هنا
|
رد: عندى اسألة بخصوص استيراد السلاح
اقتباس:
انا عاوز اجيب مطاوى من برة اجبها ادخلها ازاى ؟ |
رد: عندى اسألة بخصوص استيراد السلاح
بتكون متهربه كلها
|
رد: كمال الاجسام
ايه ياجماعه:confused:
|
كمال الاجسام
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــ
|
رد: كمال الاجسام
اظن انا بعتلك على الخاص ان موضوعك تم دمجه مع موضوع الدردشه
ممكن اعرف اعمل ايه تانى وشكرا |
الدردشه
ياجكاعه هي فين الدردشه في اي قسم انا مش لاقيها ارجوا سرعه الرد
|
رد: الدردشه
فى الموضوعات العامه يا كبير اول موضوع بس دلوقتى مش ظاهر يمكن الاداره مسحته
|
رد: الدردشه
اسف يا جماعه تم نقل الموضوع بالخطأ الى ورشه الاسلحه جارى ارجاعه بامر الله انا اسف على الخطأ |
رد: الدردشه
ما انا برده قولت كده بس عينيا اتحولت وملقتهاش ومسحت النظاره برده وملقتهاش فقلت ايه الي حصل فالشخص المحترم جدا pooforever_2010 رد عليا وعرفني وله جزيل الشكر
|
رد: دردشه واستفسار
ايه يا استاذ angel حضرتك رحت فين محتجلك عاوز اعرف العب كام ساعه في اليوم وكام يوم في الاسبوع واشيل اوزان اد ايه :)
|
رد: الدردشه
تم ارجاع و تثبيت الموضوع
|
رد: الدردشه
اقتباس:
|
رد: الدردشه
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
وايه نظام المكملات الغذائيه منها ضرر ولا ايه نظامها وايه فائده البيض بالبن
|
رد: دردشه واستفسار
انا اسمع ان الواى بروتين مفهوش ضرر بس برضو استنى هاشم باشا
|
رد: دردشه واستفسار
متشكر جدا لحضرتك وانا هستني رد استاذ هشام حتي مطلع الفجر
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
وبالنسبة للمنجلة ممكن تجيبها في رنج 50 جنيه |
رد: دردشه واستفسار
الواى بروتين مفهوش ضرر بس متجيبهوش مضروب وخده فى مواعيده وسيبك من العك البيض باللبن كل حاجة لوحديها
|
رد: دردشه واستفسار
طيب بالنسبه للاوزان اشيل اد ايه والعب كام ساعه في اليوم وكام يوم في الاسبوع
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
| الساعة الآن 05:22 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir