الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

BERETTA fs92 12-06-01 01:47 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the ghost (المشاركة 377659)
العب يوم ويوم وشيل على قد ما تقدر دور خفيف دور متوسط دور تقيل دور تقيييل وساعة فى اليوم لحد ما تخلص تمارينك

بس ساعه كفايع دا انا كنت ببلعب 3 ايام في اليوم 4 ساعات

Angel 12-06-01 02:53 PM

رد: دردشه واستفسار
 
بسم الله الرحمن الرحيم

اولا انا اسف على التاخير

الواى بروتين يعتبر مكمل غذائى لا ضرر منة حتى لو سفيت الشكارة كلها مش هيحصلك اكتر من الام فى المعدة بسيطة و ممكن امساك لا غير لكنة مش هيديك الى انتا عايزة طبعاا لانة لا يحتوى على كل المكملات

ممكن تاخد نوع باودر نضيف مثلاا الواى بروتين + حبوب امينو 2222
طبعا الامينو غنى عن التعريف لانو بيمد الجسم بالاحماض المينية الاساسية

هتكون الجرعة 2 حبة امينو قبل التمرين + 2 بعد التمرين مباشرة

الباودر هيكون 1 سكوب ( معيار بيجى مع الباودر ) صباحا اول ما تصحى على لبن منزوع الدسم

قبل التمرين 1 سكوب على مية

بعد التمرين 1 سكوب على مية

بالنسبة لوقت التمرين يعتمد على العضلة و على حسب انتا متقدم اد اية فى العضلة و ان شاء الله اعملك جدول تمرين و اعرضة لحضرتك و ان شاء الله فى تقدم مستمر

تحياتى لمعاليك

Karim Eid 12-06-01 03:05 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 377752)
بسم الله الرحمن الرحيم

اولا انا اسف على التاخير

الواى بروتين يعتبر مكمل غذائى لا ضرر منة حتى لو سفيت الشكارة كلها مش هيحصلك اكتر من الام فى المعدة بسيطة و ممكن امساك لا غير لكنة مش هيديك الى انتا عايزة طبعاا لانة لا يحتوى على كل المكملات

ممكن تاخد نوع باودر نضيف مثلاا الواى بروتين + حبوب امينو 2222
طبعا الامينو غنى عن التعريف لانو بيمد الجسم بالاحماض المينية الاساسية

هتكون الجرعة 2 حبة امينو قبل التمرين + 2 بعد التمرين مباشرة

الباودر هيكون 1 سكوب ( معيار بيجى مع الباودر ) صباحا اول ما تصحى على لبن منزوع الدسم

قبل التمرين 1 سكوب على مية

بعد التمرين 1 سكوب على مية

بالنسبة لوقت التمرين يعتمد على العضلة و على حسب انتا متقدم اد اية فى العضلة و ان شاء الله اعملك جدول تمرين و اعرضة لحضرتك و ان شاء الله فى تقدم مستمر

تحياتى لمعاليك

مخالاص يا عم كتلر
عرفنا ان انت بطل العالم وربنا
هههههههههههه

Angel 12-06-01 03:11 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim Eid (المشاركة 377767)
مخالاص يا عم كتلر
عرفنا ان انت بطل العالم وربنا
هههههههههههه

شوفتنى و انا بطل هههههههههههههههههههههههه http://www.egypthunt.net/images/icons/icon10.gif

Karim Eid 12-06-01 03:30 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 377769)
شوفتنى و انا بطل هههههههههههههههههههههههه http://www.egypthunt.net/images/icons/icon10.gif

اوعى بس يجيلك كساح من كتر المنشطات
هههههههههههههه

Angel 12-06-01 03:45 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karim eid (المشاركة 377782)
اوعى بس يجيلك كساح من كتر المنشطات
هههههههههههههه


منشطات دى لامثالك هههههههههههههههههه

طبيعى يكسب يا نفخ :d

Karim Eid 12-06-01 03:49 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 377799)

منشطات دى لامثالك هههههههههههههههههه

طبيعى يكسب يا نفخ :d

انا برده الله يرحم

Angel 12-06-01 03:51 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim Eid (المشاركة 377803)
انا برده الله يرحم

ههههههههههههههههه ولا عمرى جربتها يا برنز :rolleyes:

Karim Eid 12-06-01 04:08 PM

رد: دردشه واستفسار
 
ماشي يا برنز
وعملت ايه في اللي قولنلك عليه

BERETTA fs92 12-06-01 11:46 PM

رد: دردشه واستفسار
 
استاذ angel ممكن بعد ازن حضرتك تبعت لي ايميلك علي الخاص للضروره ان سمحت حضرتك ولك جزيل الشكر

Angel 12-06-01 11:47 PM

رد: دردشه واستفسار
 
الله يفضحك ههههههههههههههههههههه

Angel 12-06-01 11:51 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beretta fs92 (المشاركة 378125)
استاذ angel ممكن بعد ازن حضرتك تبعت لي ايميلك علي الخاص للضروره ان سمحت حضرتك ولك جزيل الشكر

تم يا باشا :)

BERETTA fs92 12-06-02 12:32 AM

رد: دردشه واستفسار
 
متشكر جدا ليك

BERETTA fs92 12-06-02 12:36 AM

رد: دردشه واستفسار
 
هوا حضرتك ممكن تفتح دلوقتي الياهو لو مفيش رزاله ولو فيها ممكن تعرفني ع الخاص هتفتح امتي وشكرا

kiko_2015 12-06-02 02:28 AM

عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
 


طبعا كله داخل يشوف في ايه ههههههههههه

كل التجار و كل الاعضاء اخواتي و احبكم كلكم في الله

دي بس كانت دعابه :D :D :D

NEW_Year 12-06-02 02:34 AM

Re: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
 
هههههههههههههههههههههههه

Karim Eid 12-06-02 02:34 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اولتراس اهلاوي
حكايتنا

hesham[MaFya]a 12-06-02 02:35 AM

رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
 
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يابن اللعييييييييييبة و اللههههههههى صدقتك :)

خالدحامد 12-06-02 02:46 AM

رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
 
ابو سيف مركة مسجلة


:)

M.Hatem 12-06-02 02:51 AM

Re: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
 
هههههههههههههههههههه استاذ ابو سيف ضحكتني والله

kiko_2015 12-06-02 03:06 AM

رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
 
اصل الصراحه .. لقيت الثوره فشلت ... و حمدين صباحي صقط...و الزمالك عمال يتغلب...حسيت ان مفبش حاجه ابكي عليها..كده ميت وو كده ميت هههههههه ..و الدنيا ضلمه...قولت نضحك شويه نخرج من المود ده

Chikkidodo 12-06-02 03:15 AM

رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
 
خلاص .. بمناسبة الدعابة دى اعملنا خصم 35% على جميع انواع المسدسات و الطلق و الجرابات .. و طبة هدية مع كل مسدس .. و خلينا نضحك :p ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ربنا يكرمك و يكرمنا يا باشا .. سمعتك مسمعة و مش محتاج يا استاذنا

ملك الخرطوش 2 12-06-02 01:00 PM

رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
 
هههههههههههههه
والله مش عارف اقول اية

أحمد عطاالله إبراهيم 12-06-02 01:39 PM

رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
 
ههههههههههههههههههههههههه .. والله استاااااااذ بجد ..

mohamed salah hassan 12-06-02 01:42 PM

رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
 
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

The_Guardian 12-06-02 07:02 PM

رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
 
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه جامده

BERETTA fs92 12-06-03 12:04 AM

رد: دردشه واستفسار
 
معلش يا استاذ هشام ياريت بعد ازن حضرتك تقولي ع الخاص هتفتح الياهو بكره امتي:) عشان حصلت ظروف اليوم مع تكرار اسفي

Angel 12-06-03 12:13 AM

رد: دردشه واستفسار
 
انا ببقى موجود الساعة تسعة مساء حتى الساعة عشرة مساء ‏

Karim Eid 12-06-03 01:25 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 378680)
انا ببقى موجود الساعة تسعة مساء حتى الساعة عشرة مساء ‏

ده اللي مع استاذة منى الشاذلي
ههههههههههههههه

Mohamed Kafafy 12-06-03 10:03 AM

ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج
 
السادة الزملاء اعضاء المنتدي
اسمحوا لي ان اقص عليكم احد المواقف الصعبة والحرجة التي تعرضت لها قبل الثورة
اثناء عودتي الي القاهرة علي طريق القاهرة اسكندرية الزراعي حوالي الساعة 11 مساء وفي السيارة معي والدتي وزوجتي وابني رضيع، فوجئت ان شخص يقود سيارة جانبي وهو يقرا في كتاب علي نور صالون السيارة وكسر علي دون قصد، وعندما انفعلت عليه لانه كان ممكن يقلبنا، كسر علي سيارتي في وسط الطريق واضطررت للوقوف محاولا ان يضايقني حتي انزل من السيارة واتشاجر معه....وللاسف الشديد استغل هذا الشاب الموقف وظل مستوقفني لدقائق...ولم يكن امامي سوي ثلاث حلول
الحل الاول: الخروج من السيارة والاشتباك معه
الحل الثاني: عدم النزول من السيارة لان المكان كان مظلم واسرتي معي، لكن هناك احتمال بقدوم سيارات من الخلف ودهسنا جميعا لانه طريق سريع
الحل الثالث: الاصطدام بسيارته محاولا الهرب منه، ولاعلم ماذا ستكون النتيجة وقتها.
بصراحة: لقد قررت الحل الثاني، وتوقفت في وسط الطريق لدقائق مرت كالساعات، حتي فتح الطريق واخذت مسرعا وتوقفت عند نقطة مرور قلما للاستعانه برجال الشرطة للقبض علي هذا الشاب المستهتر او البلطجي. وللاسف كالعادة لم اجد سوي امين شرطة تعبان وقال لي مفيش حد معي وحصل خير.....طبعا ذهبت للمنزل والحمد لله ولكني كنت حزين جدا ولن انسي هذا الموقف الصعب الحرج.

فماهو الحل المناسب للخروج من هذا الموقف في رايكم، ليستفيد الجميع من خبراتكم، خاصة ان هذا الموقف من الممكن ان يتعرض له معظم المصريين بصور مختلفة بعد الانفلات الامني الذي تعيشة البلاد حاليا.

Bebeto 12-06-03 10:13 AM

Re: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج
 
الحمد لله يا فندم ان الموقف عدي علي خير و حمدا لله علي سلامتك و سلامة اسرتك

القبطان المصرى 77 12-06-03 11:11 AM

رد: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج
 
صباحك عسل ياباشا
حصل خير الحمد لله
حصل معانا نفس الموقف تقريبا انا وواحد صاحبى
ونزلنا روقنا الاخ ده هو واخوه ضرب لغاية ماقال حقى برقبتتى
لكن كنا لوحدنا ومفيش معانا سيدات
وده ادانا الحريه شويه
لكن انت كان معاك اسرتك واحسن حل هو اللى انت عملته فى الموقف ده

Karim Eid 12-06-03 11:37 AM

رد: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج
 
قدر الله ما شاء فعل
انا هديلك نصيحة لوجه الله
اوعى تعمل مشاكل ومعاك اسرتك
انت لو مش معاك حد انزل دشمله

Angel 12-06-03 11:53 AM

رد: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج
 
الى حضرتك عملتة هو الصح بعينة لان مينفعش تنزل فى مكان زى دة و تعمل مشكلة و للاسف الامن المصري لسة عقيم زى الاول لا يتحرك لانقاذ المواطنين ‏

ربنا يحفظك لاهلك يا باشا

aymank2 12-06-03 11:57 AM

رد: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج
 
احسن تصرف الى انتا عملته سلامه اسرتك بالدنيا وعلى فكره لو هو نزل من عربيته او لاقيت عربيه تلانى وقفت وراك دوس على الكل وطير حتى لو هتفرمهم ربنا يسترها معانا كلنا.

تامر عصام 12-06-03 12:14 PM

رد: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج
 
مفيش حل غير اللى أنت عملته لأنك حتى لو لم تكن أسرتك معك لا تعرف هل هو لص محترف يريد أن يجذبك الى مكان ما لتقف به ثم تجد نفسك وسط عصابة كبيرة لا قدر الله و ربنا يسترها علينا يا رب

hogan 12-06-03 12:19 PM

رد: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim Eid (المشاركة 378869)
قدر الله ما شاء فعل
انا هديلك نصيحة لوجه الله
اوعى تعمل مشاكل ومعاك اسرتك
انت لو مش معاك حد انزل دشمله

++++++++++++++++++++++++++1

hogan 12-06-03 12:24 PM

رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
 
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

a7med.magdy 12-06-03 01:27 PM

اخوكم لسة مبتدئ
 
انا سمعت عن المنتدي الجميل ده و كنت عايز اسال شوية اسالة علشان انا لسة مبتدئ
1-هو البريتا اللي ماسورة متحركة ده بيبقي كام ملي ؟
2-و هو بيبقي نوعو بريتا ايه ؟
3-و هو بيبقي في حدود كام ؟
4-وهو بيبقي كويس في ضرب البلي ؟
و شكرا واسف علي الاطالة

Angel 12-06-03 01:32 PM

رد: اخوكم لسة مبتدئ
 
اولا نورت المنتدى يا باشا

البريتا الماسورة المتحركة بيبقى تسعة مم

بيبقى بريتا ‏92 غالبا لاكن ممكن تلاقى منة ‏84 بس قليل

سعرة بيعدى ال3000 جنية لو حالتة ممتازة

اكيد بيبقى كويس فى شرب البلى و فى ناس بتعدلة عشان يضرب حى لاكن دة غلط طبعا

تحياتى


الساعة الآن 06:10 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir