![]() |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
بسم الله الرحمن الرحيم
اولا انا اسف على التاخير الواى بروتين يعتبر مكمل غذائى لا ضرر منة حتى لو سفيت الشكارة كلها مش هيحصلك اكتر من الام فى المعدة بسيطة و ممكن امساك لا غير لكنة مش هيديك الى انتا عايزة طبعاا لانة لا يحتوى على كل المكملات ممكن تاخد نوع باودر نضيف مثلاا الواى بروتين + حبوب امينو 2222 طبعا الامينو غنى عن التعريف لانو بيمد الجسم بالاحماض المينية الاساسية هتكون الجرعة 2 حبة امينو قبل التمرين + 2 بعد التمرين مباشرة الباودر هيكون 1 سكوب ( معيار بيجى مع الباودر ) صباحا اول ما تصحى على لبن منزوع الدسم قبل التمرين 1 سكوب على مية بعد التمرين 1 سكوب على مية بالنسبة لوقت التمرين يعتمد على العضلة و على حسب انتا متقدم اد اية فى العضلة و ان شاء الله اعملك جدول تمرين و اعرضة لحضرتك و ان شاء الله فى تقدم مستمر تحياتى لمعاليك |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
عرفنا ان انت بطل العالم وربنا هههههههههههه |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
هههههههههههههه |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
منشطات دى لامثالك هههههههههههههههههه طبيعى يكسب يا نفخ :d |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
ماشي يا برنز
وعملت ايه في اللي قولنلك عليه |
رد: دردشه واستفسار
استاذ angel ممكن بعد ازن حضرتك تبعت لي ايميلك علي الخاص للضروره ان سمحت حضرتك ولك جزيل الشكر
|
رد: دردشه واستفسار
الله يفضحك ههههههههههههههههههههه
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
متشكر جدا ليك
|
رد: دردشه واستفسار
هوا حضرتك ممكن تفتح دلوقتي الياهو لو مفيش رزاله ولو فيها ممكن تعرفني ع الخاص هتفتح امتي وشكرا
|
عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
طبعا كله داخل يشوف في ايه ههههههههههه كل التجار و كل الاعضاء اخواتي و احبكم كلكم في الله دي بس كانت دعابه :D :D :D |
Re: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
هههههههههههههههههههههههه
|
رد: دردشه واستفسار
|
رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يابن اللعييييييييييبة و اللههههههههى صدقتك :)
|
رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
ابو سيف مركة مسجلة
:) |
Re: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
هههههههههههههههههههه استاذ ابو سيف ضحكتني والله
|
رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
اصل الصراحه .. لقيت الثوره فشلت ... و حمدين صباحي صقط...و الزمالك عمال يتغلب...حسيت ان مفبش حاجه ابكي عليها..كده ميت وو كده ميت هههههههه ..و الدنيا ضلمه...قولت نضحك شويه نخرج من المود ده
|
رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
خلاص .. بمناسبة الدعابة دى اعملنا خصم 35% على جميع انواع المسدسات و الطلق و الجرابات .. و طبة هدية مع كل مسدس .. و خلينا نضحك :p ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ربنا يكرمك و يكرمنا يا باشا .. سمعتك مسمعة و مش محتاج يا استاذنا |
رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
هههههههههههههه
والله مش عارف اقول اية |
رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
ههههههههههههههههههههههههه .. والله استاااااااذ بجد ..
|
رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
|
رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه جامده
|
رد: دردشه واستفسار
معلش يا استاذ هشام ياريت بعد ازن حضرتك تقولي ع الخاص هتفتح الياهو بكره امتي:) عشان حصلت ظروف اليوم مع تكرار اسفي
|
رد: دردشه واستفسار
انا ببقى موجود الساعة تسعة مساء حتى الساعة عشرة مساء
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
ههههههههههههههه |
ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج
السادة الزملاء اعضاء المنتدي اسمحوا لي ان اقص عليكم احد المواقف الصعبة والحرجة التي تعرضت لها قبل الثورة اثناء عودتي الي القاهرة علي طريق القاهرة اسكندرية الزراعي حوالي الساعة 11 مساء وفي السيارة معي والدتي وزوجتي وابني رضيع، فوجئت ان شخص يقود سيارة جانبي وهو يقرا في كتاب علي نور صالون السيارة وكسر علي دون قصد، وعندما انفعلت عليه لانه كان ممكن يقلبنا، كسر علي سيارتي في وسط الطريق واضطررت للوقوف محاولا ان يضايقني حتي انزل من السيارة واتشاجر معه....وللاسف الشديد استغل هذا الشاب الموقف وظل مستوقفني لدقائق...ولم يكن امامي سوي ثلاث حلول الحل الاول: الخروج من السيارة والاشتباك معه الحل الثاني: عدم النزول من السيارة لان المكان كان مظلم واسرتي معي، لكن هناك احتمال بقدوم سيارات من الخلف ودهسنا جميعا لانه طريق سريع الحل الثالث: الاصطدام بسيارته محاولا الهرب منه، ولاعلم ماذا ستكون النتيجة وقتها. بصراحة: لقد قررت الحل الثاني، وتوقفت في وسط الطريق لدقائق مرت كالساعات، حتي فتح الطريق واخذت مسرعا وتوقفت عند نقطة مرور قلما للاستعانه برجال الشرطة للقبض علي هذا الشاب المستهتر او البلطجي. وللاسف كالعادة لم اجد سوي امين شرطة تعبان وقال لي مفيش حد معي وحصل خير.....طبعا ذهبت للمنزل والحمد لله ولكني كنت حزين جدا ولن انسي هذا الموقف الصعب الحرج. فماهو الحل المناسب للخروج من هذا الموقف في رايكم، ليستفيد الجميع من خبراتكم، خاصة ان هذا الموقف من الممكن ان يتعرض له معظم المصريين بصور مختلفة بعد الانفلات الامني الذي تعيشة البلاد حاليا. |
Re: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج
الحمد لله يا فندم ان الموقف عدي علي خير و حمدا لله علي سلامتك و سلامة اسرتك
|
رد: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج
صباحك عسل ياباشا
حصل خير الحمد لله حصل معانا نفس الموقف تقريبا انا وواحد صاحبى ونزلنا روقنا الاخ ده هو واخوه ضرب لغاية ماقال حقى برقبتتى لكن كنا لوحدنا ومفيش معانا سيدات وده ادانا الحريه شويه لكن انت كان معاك اسرتك واحسن حل هو اللى انت عملته فى الموقف ده |
رد: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج
قدر الله ما شاء فعل
انا هديلك نصيحة لوجه الله اوعى تعمل مشاكل ومعاك اسرتك انت لو مش معاك حد انزل دشمله |
رد: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج
الى حضرتك عملتة هو الصح بعينة لان مينفعش تنزل فى مكان زى دة و تعمل مشكلة و للاسف الامن المصري لسة عقيم زى الاول لا يتحرك لانقاذ المواطنين
ربنا يحفظك لاهلك يا باشا |
رد: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج
احسن تصرف الى انتا عملته سلامه اسرتك بالدنيا وعلى فكره لو هو نزل من عربيته او لاقيت عربيه تلانى وقفت وراك دوس على الكل وطير حتى لو هتفرمهم ربنا يسترها معانا كلنا.
|
رد: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج
مفيش حل غير اللى أنت عملته لأنك حتى لو لم تكن أسرتك معك لا تعرف هل هو لص محترف يريد أن يجذبك الى مكان ما لتقف به ثم تجد نفسك وسط عصابة كبيرة لا قدر الله و ربنا يسترها علينا يا رب
|
رد: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج
اقتباس:
|
رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
|
اخوكم لسة مبتدئ
انا سمعت عن المنتدي الجميل ده و كنت عايز اسال شوية اسالة علشان انا لسة مبتدئ
1-هو البريتا اللي ماسورة متحركة ده بيبقي كام ملي ؟ 2-و هو بيبقي نوعو بريتا ايه ؟ 3-و هو بيبقي في حدود كام ؟ 4-وهو بيبقي كويس في ضرب البلي ؟ و شكرا واسف علي الاطالة |
رد: اخوكم لسة مبتدئ
اولا نورت المنتدى يا باشا
البريتا الماسورة المتحركة بيبقى تسعة مم بيبقى بريتا 92 غالبا لاكن ممكن تلاقى منة 84 بس قليل سعرة بيعدى ال3000 جنية لو حالتة ممتازة اكيد بيبقى كويس فى شرب البلى و فى ناس بتعدلة عشان يضرب حى لاكن دة غلط طبعا تحياتى |
| الساعة الآن 06:10 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir