الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   تحذير من النصاب على مصراوى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10003)

sultan 11-06-08 06:02 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بسام سعيد (المشاركة 115928)
لا بس احنا بنطمن عليك
من دافع الاخوة

متحرمش منكم يا رجاله بس انا عايز اوضح حاجه تفتكرو هوه يقدر يعمل ايه غير المكالمه هيروح على مصراوى ويوقف الاعلان جميل ويهدا شويه تمام انا بقى بقولها وعلى المنتدى علشان هوه اكيد شايف الى بكتبه ولو مكنش شايف ال بيقوله شايف هوه ناسى ان اى رقم تلفون قبل ما بيشتغل بيحولك على خدمه العملا علشان تسجل بياناتك وبعد مابتديهم اسمك ورقم البطاقه بيسئل على اسم جدك من ناحيه الام تمااااااااااام انا بقوله هوه الى جابه لنفسه المكالمه متسجله وفيها تهديد هنزل اخدها وعلى المباحث وهما معاهم بقيت الموضوع من مكالمات وصور ونجيب اومه ونشوف بيهددنى ليه وعلى العموم انا مديله فرصه انهارده يتصل بيا ويعتزر علشان هوه الى جابه لنفسه وشكراااااااااااااااا

sameer 11-06-08 06:03 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
و الله العظم انا قولت انه هو وفعلا جاي المنتدى بيدافع عن نفسه وبالمرة يعمل دعاية لنفسه

انتا ولا يهمك يا باشا
بس الموضوع كدا بقا شخصي يبقا يانتا يا هو خليك وراه اوعا تسيبه إلا في القفص

بسام سعيد 11-06-08 06:04 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
الله ينور يا باشا

sultan 11-06-08 06:06 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
انا كلمت اصحابى الى فى المباحث وهيعدو عيا باليل وبكررها والله والله لو ما اعتزر ليوم اهله اسود

koktal 11-06-08 06:07 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
خلى المباحث تقبض عليه وخلاص يا برنس .. لأن واضح انه مش هيسيبك فى حالك .. وريح دماغك منو ..

sultan 11-06-08 06:08 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
هوه الى بيتحبس اليومين دول بيطلع يا اخويا ههههههههههههههههههههههههههههههه

koktal 11-06-08 06:11 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
انا شلتها عشان قلت كدا برده ههههههههههههه ..

sultan 11-06-08 06:11 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
بقولكم صحيح حد بيعرف يشتغل على الاى بى يعرف المكان بتاع الجهاز علشان المغفل معايا الاى بى بتاعه يعنى لو ادتهلهم فى القسم يعرفو يتعملو معاه ولا فى حد هنا ممكن يتعامل بيه

بسام سعيد 11-06-08 06:14 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
المشكلة انه لو محترف في ايبي وهمي

sameer 11-06-08 06:14 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
انا عن نفسي ما اعرفش

بس انتا ممكن تعمل موضوع وتسأل فيه لو فيه حد بيفهم وتعمله عنوان جامد

بسام سعيد 11-06-08 06:18 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
الاخ الفاضل انت باين انك على الموقع وبتتفرج على الي بيتكتب في الموضوع
رغم انك عامل اوف لاين
طيب متدخل ونتكلم ارجل

smsmn8888 11-06-08 06:19 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 115945)
بقولكم صحيح حد بيعرف يشتغل على الاى بى يعرف المكان بتاع الجهاز علشان المغفل معايا الاى بى بتاعه يعنى لو ادتهلهم فى القسم يعرفو يتعملو معاه ولا فى حد هنا ممكن يتعامل بيه

تعاللاليييييييي هاتو انت بس وانا مش هجيبة انا هسجل من بيتة هات الايب بس

smsmn8888 11-06-08 06:21 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اة صحيح انا بسمع المكالمة مسلية جدااا خاص انها بدون مونتاج

sultan 11-06-08 06:23 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 115957)
اة صحيح انا بسمع المكالمة مسلية جدااا خاص انها بدون مونتاج

حبيبى يا سمسم فكرنى ولا لا ولا الاداره خدتك منا انا سلطان بتاع حلوااااااااااااااااااااااااااااااااااان

koktal 11-06-08 06:25 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 115957)
اة صحيح انا بسمع المكالمة مسلية جدااا خاص انها بدون مونتاج

مكالمة ايه ..؟؟!!

بسام سعيد 11-06-08 06:28 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
المكالمة اتحذفت من الموقع المرفوعة علية حد يرفعها تاني

sameer 11-06-08 06:32 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
لا موجودة يا باشا وانا لسة حالا منزلها

sultan 11-06-08 06:32 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
انا ارفعا تانى يا سلام

sameer 11-06-08 06:33 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 115970)
انا ارفعا تانى يا سلام

موجودة يا باشا ممكن الاستاذ بسام مش عارف ينزلها بس

sultan 11-06-08 06:34 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
مكالمتى اهيه مع النصاب علشان الى مسمعش يسمع والى منزلش ينزل وده اكبر دليل على تجاره فى السلاح الغير شرعى بصوته ومتسجله على موبايلى برقمه الى هوه مسجل بياناته فى الشركه وهيتحبس لو متصلش با واعتزر

http://www.mediafire.com/?bn89oid08iis432

بسام سعيد 11-06-08 06:36 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
الله ينورررررررررر

بسام سعيد 11-06-08 06:40 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
ال ايه
حرام الناس بتقتل بيه الكلاب وده حرام
والماسورة مفيهاش حاجة اسمها خشخشنات
واوعى توري الطلق ده لحد
طلق بندم
والله حاجة تجنن
الششخان بقى خشخشنات
والطلق البلي بقى بندم
الله يخرب بيته

بسام سعيد 11-06-08 06:43 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
وكمان ايه بيشرح طريقة العمل الميكانيزم للمسدس
هههههههههههههههههههههههههه
تحص انك بتسمع عالم وبيشرح
ههههههههههه

sultan 11-06-08 06:44 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اول حاجه اولتها حصلت مسح الاعلان من على مصراوى وانا كده ضميرى مرتاح الناس مش هيتنصب عليها تانى حاجه مستنى اتصاله انهارده
هههههههههههههههههههههههههههه ال خلى بالك من نفسك احيه احيه احيه احيه يا ابو سوسو احيه وده الاعلان الى اتوقف
http://classifieds.masrawy.com/AdDet...7&CategoryID=8

بسام سعيد 11-06-08 06:44 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
هههههههههههههههههههههههههههه

sultan 11-06-08 06:46 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بسام سعيد (المشاركة 115980)
هههههههههههههههههههههههههههه

مدحكنا معاك يا عم

بسام سعيد 11-06-08 06:47 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
بضحك لما بيقولك
على موضوع التحويل
وبيقولك اوعى اوعى اوعى اضيلة فلوس وقولة يبعد عنك
وعلى موضوع انه مسدس صيد بيصتادو فيلا وخنازير
هههههههههههههههههههه

sayedlabib 11-06-08 06:48 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
فين الاستاذ مظهر اللى بيشكر فيه يا ريت يعرضلنا المسدس اللى هو مش بلو ويقولنا جابو بكام عشان نعرف لو احنا طالمين الراجل ولا لا

sultan 11-06-08 06:49 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 115984)
فين الاستاذ مظهر اللى بيشكر فيه يا ريت يعرضلنا المسدس اللى هو مش بلو ويقولنا جابو بكام عشان نعرف لو احنا طالمين الراجل ولا لا

مظهر هههههههههه على بيه مظهر
هوب توق توق توق تبقى فوق

sayedlabib 11-06-08 06:50 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
مش ممكن يكون هو ولا انتا شايف ايه

بسام سعيد 11-06-08 06:50 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
مظهر مين يا عم
صلي على النبي


وبعدين ياعم سلطان كده برده الراجل كان هيديك 5طلقات هدية
حقك حقك حقك
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

sayedlabib 11-06-08 06:51 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
ادينى تليفونك على الخاص يا استاذ سلطان وعموما انا معاك فى اى شئ طالما لوجه الله وضد السرقة والنصب

بسام سعيد 11-06-08 06:51 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
وبعدين
ارجوك بلاش موضوع قتل الحمير ده رجاء رجاء
وبعدين لما تمشي بية خلي فية طلق

sayedlabib 11-06-08 06:51 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
وبعدين هو ازاى عرف انك مسجله ولا انتا قولتله انك عملتله محضر ولا ايه بالظبط

sultan 11-06-08 06:54 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 115991)
وبعدين هو ازاى عرف انك مسجله ولا انتا قولتله انك عملتله محضر ولا ايه بالظبط

التلفون على الخاص

sayedlabib 11-06-08 06:54 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
ازيك يا بسام بيه عامل ايه الظاهر ان النصابين كتير بس احنا مش عايزين نتك زياده على اخينا ده لحد مانشوف الدنيا فيها ايه

بسام سعيد 11-06-08 06:55 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
الراجل يا جدع تحص انك بتكلم دكتور
هههههههههههههههههههههههه

sayedlabib 11-06-08 06:55 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
شكرا ياباشا

بسام سعيد 11-06-08 06:55 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
ازيك يا عم سيد
عاش من سمع صوتك
ايه اخر اخبارك
واحنا ورالنصابين لحد ما نقدي عليهم

sayedlabib 11-06-08 06:56 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
هههههههههههههه


الساعة الآن 04:41 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir