![]() |
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
اقتباس:
|
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
من تعليقات مشتركين الفيس بوك و تويتير أيام الثورة :
الاسم: الراجل اللى واقف ورا عمر سليمان الوظيفة: الوقوف ورا عمر سليمان محل الاقامة: ورا عمر سليمان!!! أشهر ثلاث حاجات فى مصر دلوقتى: 1- الثورة 2- وائل غنيم 3- .........الراجل اللى واقف ورا عمر سليمان هناك دعوة للإعتصام لتبديل النسر اللى على العلم بالراجل اللى واقف ورا عمر سليمان عااااااجل: تجميد أرصدة الرجل اللى ورا عمر سليمان في مفاجأة من العيار الثقيل:الراجل اللى ورا عمر سليمان يعترف بإنه.........هو فعلا الراجل اللى ورا عمر سليمان الجزيرة: مبارك سافر الى دبى العربية: مبارك سافر الى لندن التليفزيون المصرى: مبارك فى شرم الشيخ والحقيقة هى....................مبارك فى بيت الراجل اللى ورا عمر سليمان لما عمر سليمان لقى ان الراجل اللى واقف وراه بقى اشهر منه..... قرر يغير اسمه من عمر سليمان الى الراجل اللى واقف قدام الراجل اللى ورا عمر سليماااااااااان قال الحكماء وراء كل عظيم امرأة ........... وأنا أقول وراء كل عمر سليمان الراجل اللى واقف ورا عمر سليمان! لو لم أكن مصريا لوددت أن أكون الراجل اللى واقف ورا عمر سليمان عاجل و خطير------>* أوباما يعرب عن قلقه و يصرح ان الأوضاع في مصر لن تتحسن إلا بعد معرفة مين الراجل اللي ورا عمر سليمان الجمعة الجاية اعتصام حتى يتم شراء كرسي للراجل اللي ورا عمر سليمان وأخيرا: الله.................. الوطن.................... الراجل اللى ورا عمر سليمان |
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
عصام شرف للثوار :
طالما الأعتصام In Public والمجلس معندوش Feeling يبقى So What ! |
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
اقتباس:
|
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
ومفيش emotions
|
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
الواد إبنى سألنى يعنى إيه ثورة ، وريته تجربة عملية و حطينا مية تغلى فى البراد الإزاز و لما الفقاقيع بدأت تطلع قولتله: هى دى الثورة
راح قايللى : طيب و الفوران ده نهايته إيه؟ ملقيتش إجابة مقنعة غير إنى أصبلنا كبايتين شاى ... يا ريت نشربلنا كباية شاى و نسيب البراد يبرد قبل مانغسله لحسن يتشرخ |
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
اقتباس:
|
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
نحن أمة نامت حتى شخرت ..ولما إستيقظت ...مازال الشخر مستمراً
|
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
ههههههههههههههههههههههههه
|
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
أعلنت وزارة الداخليه عن الحركة العامة وهي سوبر مان مدير أمن القاهرة..بات مان للجيزة.سبيدرمان للأسكندرية. المحقق كونان للامن الوطني. كرومبو مساعد للمباحث. مازنجر لقطاع الحراسات وجلنديزر لمكافحة الارهاب. سلاحف النينجا للامن المركزي. و كابتن ماجد لاتحاد الشرطة. ونرجو أن تنال الحركة رضا الشعب المصري العظيم
عاجل : الفنجرى يتقدم ببلاغ للمجلس العسكري ضد التليفزيون المصري معترضا على حذف الشخرة من البيان |
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
عندى إقتراح أرجو ينال إستحسانكم ،، إيه رأيكم نطلع الناس الحرامية دي كلها براءة بس ناخد منهم كل فلوسهم ونصرف لهم معاش زي اللي الغلابة بياخدوه 150 جنيه شهريا ونقول لهم انطلقوا يا رجالة
|
الراجل الكداب
1 مرفق
مرة واحد وزير داخلية سألوه عندك قناصة؟؟؟
قالهم لأ ما عنديش وهو عنده جوه!! |
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
ههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههه بس بس كفاية والله مش قادر ابطل ضحك |
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
اقتباس:
|
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
لا نريد من يبكي لجروحنا ولكن نحتاج من يداويها .... لا نحتاج من يحقق لنا ما نتمناه ولكن نفتقد من يشاركنا تحقيقها ، يسير معنا نحوها ، يعيش معنا لحظات النشوة حينما تبدو قريبة ، ولحظات الانكسار واليأس عندما نضل الطريق إليها ، ولحظات التحدي والإصرار عندما نحاول من جديد
|
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
عد ايام قليلة,ستشهد بلادنا حادثه فلكيه عجيبه !
وهي ظهور أصوات وصيحآت لرجآل ونسآء فوق الـ 40 من العمر , وبكآء أطفال أقل من الـ 18 سنه , ويدعي شآهد عيآن من المدينة ...أن سبب تكرار هذه الظاهره في هذا الوقت من السنه. . . ....... . . . . هو ظهور نتيجة الثانوية العامة |
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
اقتباس:
هههههههههههههه جميلة تسلم ايدك |
رد: الف مبروك يا رجالـــــة
اقتباس:
|
رد: الف مبروك يا رجالـــــة
اقتباس:
|
رد: الف مبروك يا رجالـــــة
اقتباس:
هههههههههههههههههههه جميلة منك يا ابو سامية ههههههههههههههههههه |
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
اقتباس:
|
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
اخبار عام 2051
. . . . .......... . : استمرار حبس الشريف وسرور ١٥ يوم علي ذمه التحقيق .........: مبارك يعاني من التهابات في صوابع رجله : تاجيل الانتخابات والاعلان الدستوري لسبتمبر ٢٠٥٢ : قبل وفاته عن عمر يناهز ٧٠ عام قائد شباب ثوره ٢٥يناير ٢٠١١ يطالب احفاده بالاستمرار لتحقيق المطالب والقضاء علي فلول النظام السابق |
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
اقتباس:
رهييييييييبة |
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
1 مرفق
اقتباس:
يا حبيبتى يا مصر ...... :):) ملف مرفق 18011 |
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
إعرف عدوك و علِّم عليــــــه
مبدئياً اعترف اني كنت غلطان لما دخلت في مباراة السلفيين ضد الليبرالين ، الاخوان ولا البرادعي ، صبحي صالح كخة ولا ساويريس مش حقبل اسفه قد إيه قدرتنا هائلة على الشيطنة والتفرقة . الإعلام بيزيط وإحنا وراه ،، مع إن الإعلام ده مملوك لأصحاب المصالح ، اللى طول عمرهم متمرمغين تحت رجلين السلطة و ناسها ،، هى الثورة دي قامت ليه؟ هو إيه اللي كان مزعل ملايين الناس دي كلها؟ مصر ولا كانت إسلامية ولا مدنية ولا أي حاجة أصلاً. مصر كانت خرابة ، غابة ، منهوبة سنين طويلة و أهالينا مكانوش عارفين يربونا على إيه؟ امشي عدل يحتار عدوك فيك ؟ ... غلط : في مصر امشي عدل تلبس ف الحيط ، والناس إلي فهمت التيته عرفت إن العدل و المبادئ ميأكلش عيش. زبطت بوصلتها الأخلاقية على المكسب و بس ،، الناس دي وصلت و مسكت البلد ، و كلت بدل العيش جاتوه و عرفوأ إن ليهم مكان طول ما هما مع العصابة الحاكمة ،،، مش بس كدة، ربوا عيالهم على كدة، و دخلوهم مناطق السلطة و اللقمة الحلوة. أكتر من 4٠ سنة شبكة المصالح بتتربى ، و كلنا بقينا بندور على خيط من الشبكة يسندنا في الزنقة : وظيفة مرتاحة ، لجنة سخيفة ، حتة أرض حلوة ، سفرية ، مكافأة ، ترقية ... إنشالله حتى فشخرة فاضية انك قريب فلان ولا تعرف علان ،،، أخلاقنا بقت استك ، نشتم فى اللي سرقوا البلد نتباهى بصورنا معاهم و نعلقها فوق روسنا ، معلش المال السايب يعمل أكتر من كدة. شبكة المصالح دي و النظام إلي مش عجبنا ده مش ناس تانية من المريخ دول أنا و إنت بس على كبير شوية ، الناس دي حتحارب علشان محدش يقرب منها أو يحاسبها . أغبى حاجة عملوها كانت يوم الجمال، و إتعلموا من ساعتها إن الشغل اللي بجد مش بالدراع ، الشغل اللي بجد بالدماغ : كنيسة ضد السلفين ، الاخوان ضد الليبرالين، الدستور الأول واللا الإنتخابات ، نعم ولا لأ، الستات حتقلع الحجاب ولا تتنقب غصب عنها ،،،،،، و لسة اللي جاي كتير ،،، اللي إتربو على الفساد لسة معهم السلطة و المال و اللي خرج يطلب بالعدل و إتقتل لسة دمه ضايع ،، و على رأي المثل إعرف صاحبك و علم عليه ،، ياريت قبل ماتهاجم حد بكلمة ولا فيديو ...فكر ،، و إعرف عدوك و علم عليه ،، إتحدوا يرحمكم الله |
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
اقتباس:
|
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
اقتباس:
|
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
بمناسبة ان المحاكمات بقت علنيه
هنلاقي القاضى يطلع يقول الحكم بعد الفاصل، وبعدين نلاقى هذه المحاكمه برعايه بيبسى، وتتذاع حصرى علشان السجين المصري !! و لأن المحاكمات كتير هتتفتح قنوات : مودرن محكمة ، و بانوراما قضايا، والنيل للمحاكمات ...مع روتانا محاكمات مش هتقدر تغمض عينيك اتصل من اي تليفون ارضي علشان تعرف اغرب الأحكام لو عايز تعرف الحكم اتصل علي ٠٩٠٠٩٠ |
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
اقتباس:
|
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
محامي مبارك طالب القضاء المصري بضروره بقاء مبارك في شرم الشيخ
حفاظا علي حالته النفسيه...استنادا الي الماده القانونيه: . . . . . . . . . . . الريس قلبه بيوجعه....وعاوز حد يدلعه |
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
اقتباس:
|
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
إنتا الجيش على عيني وراسي.. بس انا برضه اسمي الشعب
دورك كان في الثورة اساســــي.. مش بنكرلك رفض الضـــــــرب كتر خيرك لمــــــــــــــــا حميتني.. بوسه كبيره وحضن كبيــــــــر ولمـــــا هاحس ان انتا نسيتني .. هنزل من تاني التحريـــــــــر |
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
الله عليك يا استاذنا...الجيش ليس المجلس العسكرى و العكس صحيح ايضا
تحياتى و تقديرى |
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
اسمحلى احطها على الفيس؟
|
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
اقتباس:
تحياتى و تقديرى |
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
|
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
يحكى ان الظلم استشرى... والدم مطرطش في النشرة.
|
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
الجنيه المصرى والدولار الأمريكى:
حتى العام 1939 .. الدولار كان يساوى 20 قرش من عام 1940 حتى 1949 .. الدولار يساوى25 قرش من عام 1950 حتى 1967 .. الدولار يساوى 38 قرش من عام 1968 حتى 1978 .. الدولار يساوى 40 قرش من عام 1979 حتى 1988 .. الدولار يساوى 60 قرش من عام 1989 حتى 1990 .. الدولار يساوى 83 قرش من عام 1990حتى 1991 .. الدولار يساوى 150 قرش من عام 1991 حتى 1992 .. الدولار يساوى 300 قرش من عام 1992 حتى 1993 .. الدولار يساوى 333 قرش من عام 1993 حتى 2000 .. الدولار يساوى 340 قرش من عام 2000 حتى 2001 .. الدولار يساوى 375 قرش من عام 2001 حتى 2002 .. الدولار يساوى 400 قرش من عام 2002 حتى 2003 .. الدولار يساوى 460 قرش من عام 2003 حتى 2004 .. الدولار يساوى 600 قرش من عام 2004 حتى 2005 .. الدولار يساوى 630 قرش من 2005 حتى 2010 .. الدولار يساوى 540 إلى 575 قرش ماذا فعل رؤساء مصر بالجنيه المصرى ؟؟ تولى القائد جمال عبد الناصر الحكم والدولار يساوى 38 قرش ورحل والدولار يساوى 40 قرش قتل مسموما بفنجان قهوه وتولى أنورالسادات الزعيم المؤمن والدولار يساوى 40 قرش رحل والدولار يساوى 60 قرش مات مخرما بالرصاص من المؤمنين الاخرين وتولى المخلوع حسنى مبارك الحكم والدولار يساوى 60 قرش وتم خلعه والدولار يقترب من 600 قرش |
رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
اقتباس:
|
| الساعة الآن 12:16 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir