الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10073)

ahmedmh_ali 11-07-11 01:53 AM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 146653)
جااااااااااااااااااااااااامدة موووووووت

باشا دة ولا حاجة جنب تعليقات و مواضيع حضرتك الجميلة :):)

ahmedmh_ali 11-07-11 01:56 AM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
من تعليقات مشتركين الفيس بوك و تويتير أيام الثورة :




الاسم: الراجل اللى واقف ورا عمر سليمان
الوظيفة: الوقوف ورا عمر سليمان
محل الاقامة: ورا عمر سليمان!!!

أشهر ثلاث حاجات فى مصر دلوقتى: 1- الثورة 2- وائل غنيم 3- .........الراجل اللى واقف ورا عمر سليمان

هناك دعوة للإعتصام لتبديل النسر اللى على العلم بالراجل اللى واقف ورا عمر سليمان

عااااااجل: تجميد أرصدة الرجل اللى ورا عمر سليمان

في مفاجأة من العيار الثقيل:الراجل اللى ورا عمر سليمان يعترف بإنه.........هو فعلا الراجل اللى ورا عمر سليمان

الجزيرة: مبارك سافر الى دبى العربية: مبارك سافر الى لندن التليفزيون المصرى: مبارك فى شرم الشيخ
والحقيقة هى....................مبارك فى بيت الراجل اللى ورا عمر سليمان

لما عمر سليمان لقى ان الراجل اللى واقف وراه بقى اشهر منه..... قرر يغير اسمه من عمر سليمان الى الراجل اللى واقف قدام الراجل اللى ورا عمر سليماااااااااان

قال الحكماء وراء كل عظيم امرأة ........... وأنا أقول وراء كل عمر سليمان الراجل اللى واقف ورا عمر سليمان!

لو لم أكن مصريا لوددت أن أكون الراجل اللى واقف ورا عمر سليمان

عاجل و خطير------>* أوباما يعرب عن قلقه و يصرح ان الأوضاع في مصر لن تتحسن إلا بعد معرفة مين الراجل اللي ورا عمر سليمان

الجمعة الجاية اعتصام حتى يتم شراء كرسي للراجل اللي ورا عمر سليمان

وأخيرا:
الله.................. الوطن.................... الراجل اللى ورا عمر سليمان

ahmadkader 11-07-11 07:35 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
عصام شرف للثوار :
طالما الأعتصام In Public
والمجلس معندوش Feeling
يبقى So What !

DR SNIPER 11-07-11 08:03 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 147136)
عصام شرف للثوار :
طالما الأعتصام in public
والمجلس معندوش feeling
يبقى so what !

هههههههههههههههه لا حلوه بجد

DR SNIPER 11-07-11 08:03 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
ومفيش emotions

ahmadkader 11-07-12 06:25 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
الواد إبنى سألنى يعنى إيه ثورة ، وريته تجربة عملية و حطينا مية تغلى فى البراد الإزاز و لما الفقاقيع بدأت تطلع قولتله: هى دى الثورة
راح قايللى : طيب و الفوران ده نهايته إيه؟
ملقيتش إجابة مقنعة غير إنى أصبلنا كبايتين شاى ... يا ريت نشربلنا كباية شاى و نسيب البراد يبرد قبل مانغسله لحسن يتشرخ

Ahmed El Sarky 11-07-12 06:48 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 147939)
الواد إبنى سألنى يعنى إيه ثورة ، وريته تجربة عملية و حطينا مية تغلى فى البراد الإزاز و لما الفقاقيع بدأت تطلع قولتله: هى دى الثورة
راح قايللى : طيب و الفوران ده نهايته إيه؟
ملقيتش إجابة مقنعة غير إنى أصبلنا كبايتين شاى ... يا ريت نشربلنا كباية شاى و نسيب البراد يبرد قبل مانغسله لحسن يتشرخ

والله معاك حق ياحمد بيك :):):):):):)

ahmadkader 11-07-13 08:08 AM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
نحن أمة نامت حتى شخرت ..ولما إستيقظت ...مازال الشخر مستمراً

tarekvb 11-07-13 09:48 AM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
ههههههههههههههههههههههههه

ahmadkader 11-07-13 12:09 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
أعلنت وزارة الداخليه عن الحركة العامة وهي سوبر مان مدير أمن القاهرة..بات مان للجيزة.سبيدرمان للأسكندرية. المحقق كونان للامن الوطني. كرومبو مساعد للمباحث. مازنجر لقطاع الحراسات وجلنديزر لمكافحة الارهاب. سلاحف النينجا للامن المركزي. و كابتن ماجد لاتحاد الشرطة. ونرجو أن تنال الحركة رضا الشعب المصري العظيم
عاجل : الفنجرى يتقدم ببلاغ للمجلس العسكري ضد التليفزيون المصري معترضا على حذف الشخرة من البيان

ahmadkader 11-07-13 03:19 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
عندى إقتراح أرجو ينال إستحسانكم ،، إيه رأيكم نطلع الناس الحرامية دي كلها براءة بس ناخد منهم كل فلوسهم ونصرف لهم معاش زي اللي الغلابة بياخدوه 150 جنيه شهريا ونقول لهم انطلقوا يا رجالة

ahmadkader 11-07-14 02:25 PM

الراجل الكداب
 
1 مرفق
مرة واحد وزير داخلية سألوه عندك قناصة؟؟؟
قالهم لأ ما عنديش وهو عنده جوه!!

ahmadkhalaf 11-07-14 02:56 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
ههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههه
بس بس كفاية والله مش قادر ابطل ضحك

ahmadkader 11-07-14 06:10 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkhalaf (المشاركة 149410)

بس بس كفاية والله مش قادر ابطل ضحك

و الله العظيم فعلا بيقولوا إن " شر البَلِية ما يٌضحِك " ، تحياتى يا أحمد باشا

ahmadkader 11-07-15 03:29 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
لا نريد من يبكي لجروحنا ولكن نحتاج من يداويها .... لا نحتاج من يحقق لنا ما نتمناه ولكن نفتقد من يشاركنا تحقيقها ، يسير معنا نحوها ، يعيش معنا لحظات النشوة حينما تبدو قريبة ، ولحظات الانكسار واليأس عندما نضل الطريق إليها ، ولحظات التحدي والإصرار عندما نحاول من جديد

ahmadkader 11-07-15 06:37 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
عد ايام قليلة,ستشهد بلادنا حادثه فلكيه عجيبه !
وهي ظهور أصوات وصيحآت لرجآل ونسآء فوق الـ 40 من العمر ,
وبكآء أطفال أقل من الـ 18 سنه , ويدعي شآهد عيآن من المدينة ...أن سبب تكرار هذه الظاهره في هذا الوقت من السنه.
.
.
.......
.
.
.
.
هو ظهور نتيجة الثانوية العامة

ahmadkhalaf 11-07-15 08:00 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 150193)
عد ايام قليلة,ستشهد بلادنا حادثه فلكيه عجيبه !
وهي ظهور أصوات وصيحآت لرجآل ونسآء فوق الـ 40 من العمر ,
وبكآء أطفال أقل من الـ 18 سنه , ويدعي شآهد عيآن من المدينة ...أن سبب تكرار هذه الظاهره في هذا الوقت من السنه.
.
.
.......
.
.
.
.
هو ظهور نتيجة الثانوية العامة


هههههههههههههه
جميلة تسلم ايدك

kiko_2015 11-07-16 12:11 PM

رد: الف مبروك يا رجالـــــة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 118070)
هو ده الكلام المفيد ، لأن نظرية البدائل اللامحدودة تحتم علينا الهروب من مزنأ الحوار الضيق إلى براح العمل البناء من أجل وطن أشمل و ديمقراطية تتسم بإحترام الدولة للفرد و وحدة قوى العمل الوطنى التى تزيد من تشابك مواسير الربع لينية و النص لينية

ايييييييييييييييييييييييييييييييه...انت بتقوووووول اييييييييييييه ... يا جاه النبي

hema777h 11-07-16 12:18 PM

رد: الف مبروك يا رجالـــــة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 150569)
ايييييييييييييييييييييييييييييييه...انت بتقوووووول اييييييييييييه ... يا جاه النبي


ahmadkhalaf 11-07-16 03:07 PM

رد: الف مبروك يا رجالـــــة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 150572)


هههههههههههههههههههه
جميلة منك يا ابو سامية
ههههههههههههههههههه

talha 11-07-17 08:46 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 147136)
عصام شرف للثوار :
طالما الأعتصام In Public
والمجلس معندوش Feeling
يبقى So What !

حسني مبارك.......................طير انت

ahmedmh_ali 11-07-18 12:07 AM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
اخبار عام 2051
.
.
.
.
..........
.
:
استمرار حبس الشريف وسرور ١٥ يوم علي ذمه التحقيق
.........:
مبارك يعاني من التهابات في صوابع رجله
:
تاجيل الانتخابات والاعلان الدستوري لسبتمبر ٢٠٥٢
:
قبل وفاته عن عمر يناهز ٧٠ عام قائد شباب ثوره ٢٥يناير ٢٠١١ يطالب احفاده بالاستمرار لتحقيق المطالب والقضاء علي فلول النظام السابق

ahmadkader 11-07-18 12:12 AM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 151799)
اخبار عام 2051


رهييييييييبة

ahmedmh_ali 11-07-18 12:13 AM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
1 مرفق
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 151804)
رهييييييييبة


يا حبيبتى يا مصر ...... :):)


ملف مرفق 18011

ahmadkader 11-07-21 07:13 AM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
إعرف عدوك و علِّم عليــــــه

مبدئياً اعترف اني كنت غلطان لما دخلت في مباراة السلفيين ضد الليبرالين ، الاخوان ولا البرادعي ، صبحي صالح كخة ولا ساويريس مش حقبل اسفه
قد إيه قدرتنا هائلة على الشيطنة والتفرقة . الإعلام بيزيط وإحنا وراه ،، مع إن الإعلام ده مملوك لأصحاب المصالح ، اللى طول عمرهم متمرمغين تحت رجلين السلطة و ناسها ،، هى الثورة دي قامت ليه؟ هو إيه اللي كان مزعل ملايين الناس دي كلها؟
مصر ولا كانت إسلامية ولا مدنية ولا أي حاجة أصلاً. مصر كانت خرابة ، غابة ، منهوبة سنين طويلة و أهالينا مكانوش عارفين يربونا على إيه؟ امشي عدل يحتار عدوك فيك ؟ ... غلط : في مصر امشي عدل تلبس ف الحيط ، والناس إلي فهمت التيته عرفت إن العدل و المبادئ ميأكلش عيش. زبطت بوصلتها الأخلاقية على المكسب و بس ،، الناس دي وصلت و مسكت البلد ، و كلت بدل العيش جاتوه و عرفوأ إن ليهم مكان طول ما هما مع العصابة الحاكمة ،،، مش بس كدة، ربوا عيالهم على كدة، و دخلوهم مناطق السلطة و اللقمة الحلوة. أكتر من 4٠ سنة شبكة المصالح بتتربى ، و كلنا بقينا بندور على خيط من الشبكة يسندنا في الزنقة : وظيفة مرتاحة ، لجنة سخيفة ، حتة أرض حلوة ، سفرية ، مكافأة ، ترقية ... إنشالله حتى فشخرة فاضية انك قريب فلان ولا تعرف علان ،،، أخلاقنا بقت استك ، نشتم فى اللي سرقوا البلد نتباهى بصورنا معاهم و نعلقها فوق روسنا ، معلش المال السايب يعمل أكتر من كدة.
شبكة المصالح دي و النظام إلي مش عجبنا ده مش ناس تانية من المريخ دول أنا و إنت بس على كبير شوية ، الناس دي حتحارب علشان محدش يقرب منها أو يحاسبها . أغبى حاجة عملوها كانت يوم الجمال، و إتعلموا من ساعتها إن الشغل اللي بجد مش بالدراع ، الشغل اللي بجد بالدماغ : كنيسة ضد السلفين ، الاخوان ضد الليبرالين، الدستور الأول واللا الإنتخابات ، نعم ولا لأ، الستات حتقلع الحجاب ولا تتنقب غصب عنها ،،،،،، و لسة اللي جاي كتير ،،، اللي إتربو على الفساد لسة معهم السلطة و المال و اللي خرج يطلب بالعدل و إتقتل لسة دمه ضايع ،، و على رأي المثل إعرف صاحبك و علم عليه ،، ياريت قبل ماتهاجم حد بكلمة ولا فيديو ...فكر ،، و إعرف عدوك و علم عليه ،، إتحدوا يرحمكم الله

doos99 11-07-21 12:18 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 154343)
إعرف عدوك و علِّم عليــــــه

مبدئياً اعترف اني كنت غلطان لما دخلت في مباراة السلفيين ضد الليبرالين ، الاخوان ولا البرادعي ، صبحي صالح كخة ولا ساويريس مش حقبل اسفه
قد إيه قدرتنا هائلة على الشيطنة والتفرقة . الإعلام بيزيط وإحنا وراه ،، مع إن الإعلام ده مملوك لأصحاب المصالح ، اللى طول عمرهم متمرمغين تحت رجلين السلطة و ناسها ،، هى الثورة دي قامت ليه؟ هو إيه اللي كان مزعل ملايين الناس دي كلها؟
مصر ولا كانت إسلامية ولا مدنية ولا أي حاجة أصلاً. مصر كانت خرابة ، غابة ، منهوبة سنين طويلة و أهالينا مكانوش عارفين يربونا على إيه؟ امشي عدل يحتار عدوك فيك ؟ ... غلط : في مصر امشي عدل تلبس ف الحيط ، والناس إلي فهمت التيته عرفت إن العدل و المبادئ ميأكلش عيش. زبطت بوصلتها الأخلاقية على المكسب و بس ،، الناس دي وصلت و مسكت البلد ، و كلت بدل العيش جاتوه و عرفوأ إن ليهم مكان طول ما هما مع العصابة الحاكمة ،،، مش بس كدة، ربوا عيالهم على كدة، و دخلوهم مناطق السلطة و اللقمة الحلوة. أكتر من 4٠ سنة شبكة المصالح بتتربى ، و كلنا بقينا بندور على خيط من الشبكة يسندنا في الزنقة : وظيفة مرتاحة ، لجنة سخيفة ، حتة أرض حلوة ، سفرية ، مكافأة ، ترقية ... إنشالله حتى فشخرة فاضية انك قريب فلان ولا تعرف علان ،،، أخلاقنا بقت استك ، نشتم فى اللي سرقوا البلد نتباهى بصورنا معاهم و نعلقها فوق روسنا ، معلش المال السايب يعمل أكتر من كدة.
شبكة المصالح دي و النظام إلي مش عجبنا ده مش ناس تانية من المريخ دول أنا و إنت بس على كبير شوية ، الناس دي حتحارب علشان محدش يقرب منها أو يحاسبها . أغبى حاجة عملوها كانت يوم الجمال، و إتعلموا من ساعتها إن الشغل اللي بجد مش بالدراع ، الشغل اللي بجد بالدماغ : كنيسة ضد السلفين ، الاخوان ضد الليبرالين، الدستور الأول واللا الإنتخابات ، نعم ولا لأ، الستات حتقلع الحجاب ولا تتنقب غصب عنها ،،،،،، و لسة اللي جاي كتير ،،، اللي إتربو على الفساد لسة معهم السلطة و المال و اللي خرج يطلب بالعدل و إتقتل لسة دمه ضايع ،، و على رأي المثل إعرف صاحبك و علم عليه ،، ياريت قبل ماتهاجم حد بكلمة ولا فيديو ...فكر ،، و إعرف عدوك و علم عليه ،، إتحدوا يرحمكم الله

الله ايه الكلام الجامد ده يا استاذ احمد فعلا اعرف عدوك و علم عليه دى فكره ممتازه بدل التشتت و الفرقه و الانقسام اللي موجوده دلوقتى و سبيلنا الوحيد هو الاتحاد لكى نخرج من هذه الفتره العصيبه

ahmadkader 11-07-21 12:34 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة doos99 (المشاركة 154459)
الله ايه الكلام الجامد ده يا استاذ احمد فعلا اعرف عدوك و علم عليه دى فكره ممتازه بدل التشتت و الفرقه و الانقسام اللي موجوده دلوقتى و سبيلنا الوحيد هو الاتحاد لكى نخرج من هذه الفتره العصيبه

يا ريت كل الناس تفهم إننا فى مركب واحدة ، و برغم إختلاف تناولنا للأحداث إلا إن كلنا هدفنا واحد

abdalla nabel 11-07-21 01:47 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
بمناسبة ان المحاكمات بقت علنيه



هنلاقي القاضى يطلع يقول الحكم بعد الفاصل،
وبعدين نلاقى هذه المحاكمه برعايه بيبسى،
وتتذاع حصرى علشان السجين المصري !!
و لأن المحاكمات كتير هتتفتح قنوات : مودرن محكمة ، و بانوراما قضايا، والنيل للمحاكمات
...مع روتانا محاكمات مش هتقدر تغمض عينيك
اتصل من اي تليفون ارضي علشان تعرف اغرب الأحكام
لو عايز تعرف الحكم اتصل علي ٠٩٠٠٩٠

ahmadkader 11-07-21 03:33 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdalla nabel (المشاركة 154522)
بمناسبة ان المحاكمات بقت علنيه

رهيييييييبة

ahmedmh_ali 11-07-21 04:24 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
محامي مبارك طالب القضاء المصري بضروره بقاء مبارك في شرم الشيخ
حفاظا علي حالته النفسيه...استنادا الي الماده القانونيه:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الريس قلبه بيوجعه....وعاوز حد يدلعه

abdalla nabel 11-07-21 06:53 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 154578)
رهيييييييبة

شكرا جدا يا استاذ احمد

ahmadkader 11-07-23 01:05 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
إنتا الجيش على عيني وراسي.. بس انا برضه اسمي الشعب
دورك كان في الثورة اساســــي.. مش بنكرلك رفض الضـــــــرب
كتر خيرك لمــــــــــــــــا حميتني.. بوسه كبيره وحضن كبيــــــــر
ولمـــــا هاحس ان انتا نسيتني .. هنزل من تاني التحريـــــــــر

A.Seif 11-07-23 01:09 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
الله عليك يا استاذنا...الجيش ليس المجلس العسكرى و العكس صحيح ايضا
تحياتى و تقديرى

A.Seif 11-07-23 01:10 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
اسمحلى احطها على الفيس؟

ahmadkader 11-07-23 01:13 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.seif (المشاركة 155734)
الله عليك يا استاذنا...الجيش ليس المجلس العسكرى و العكس صحيح ايضا تحياتى و تقديرى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.seif (المشاركة 155735)
اسمحلى احطها على الفيس؟

أشكرك على تعليقك الكريم ، و طبعا يسعدنى و يشرفنى أن تعجبك هذه السطور

A.Seif 11-07-23 01:29 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 155737)
أشكرك على تعليقك الكريم ، و طبعا يسعدنى و يشرفنى أن تعجبك هذه السطور

شكرا سيدى الفاضل..الشرف لى..ذهبت لصفحتى بالفيس و تحتها اسم حضرتك منور
تحياتى و تقديرى

A.Seif 11-07-23 01:31 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
http://www.facebook.com/ahmed.seifeldeen#!/

ahmadkader 11-07-23 10:12 PM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
يحكى ان الظلم استشرى... والدم مطرطش في النشرة.

ahmadkader 11-07-27 06:34 AM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
الجنيه المصرى والدولار الأمريكى:

حتى العام 1939 .. الدولار كان يساوى 20 قرش
من عام 1940 حتى 1949 .. الدولار يساوى25 قرش
من عام 1950 حتى 1967 .. الدولار يساوى 38 قرش
من عام 1968 حتى 1978 .. الدولار يساوى 40 قرش
من عام 1979 حتى 1988 .. الدولار يساوى 60 قرش
من عام 1989 حتى 1990 .. الدولار يساوى 83 قرش
من عام 1990حتى 1991 .. الدولار يساوى 150 قرش
من عام 1991 حتى 1992 .. الدولار يساوى 300 قرش
من عام 1992 حتى 1993 .. الدولار يساوى 333 قرش
من عام 1993 حتى 2000 .. الدولار يساوى 340 قرش
من عام 2000 حتى 2001 .. الدولار يساوى 375 قرش
من عام 2001 حتى 2002 .. الدولار يساوى 400 قرش
من عام 2002 حتى 2003 .. الدولار يساوى 460 قرش
من عام 2003 حتى 2004 .. الدولار يساوى 600 قرش
من عام 2004 حتى 2005 .. الدولار يساوى 630 قرش
من 2005 حتى 2010 .. الدولار يساوى 540 إلى 575 قرش

ماذا فعل رؤساء مصر بالجنيه المصرى ؟؟

تولى القائد جمال عبد الناصر الحكم والدولار يساوى 38 قرش ورحل والدولار يساوى 40 قرش
قتل مسموما بفنجان قهوه

وتولى أنورالسادات الزعيم المؤمن والدولار يساوى 40 قرش رحل والدولار يساوى 60 قرش
مات مخرما بالرصاص من المؤمنين الاخرين

وتولى المخلوع حسنى مبارك الحكم والدولار يساوى 60 قرش وتم خلعه والدولار يقترب من 600 قرش

sameer elbana 11-07-27 06:39 AM

رد: ҈ண ண҈ خواطــــــــــــــر يوميــــــــــــــــــــــة ணॐ
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 158787)
الجنيه المصرى والدولار الأمريكى:

وتولى أنورالسادات الزعيم المؤمن والدولار يساوى 40 قرش رحل والدولار يساوى 60 قرش
مات مخرما بالرصاص من المؤمنين الاخرين

معلومة حلوة جدا بس الفقرة دى محتاجه توضيح هما كانوا مؤمنين بايه بالظبط


الساعة الآن 12:16 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir