الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=51)
-   -   عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10087)

sameer 11-06-11 03:50 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fendeka (المشاركة 118286)
لا انا هندسه ان شاء الله يحضرت المتر :)

يا رب يكرمك يا باشمهندش

DeCo 11-06-11 04:56 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fendeka (المشاركة 118244)
والله يجماعه في واحد تاجر عندنا بيقول 1700 انا حشوفه اخر ايه ونظامه وحقوله احنا عدد
وحشوفه حينزل كام وبضاعته حلوه ولا لا ولو كده تنزلولي الشرقيه ونشتريها مع بعض وربنا يوفقنا

اوك يا غالى عشان السعر عند البشمهندس كما قال اخى سمير وربنا يستر
لانى بجد زهقتتتتتتتتتتتتتتتتت

sherif aboudeif 11-06-11 05:43 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
شكرا يا دكتور انا قلت سعر تقريبى والبندقيه ليست عندى اساسا 0106253000

mohamed2010habib 11-06-11 06:15 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
تحياتى لكل من شارك فى الموضوع هيا البندفيه دى انا شفت واحده منها بس مكتوب عليها حرف f على جسم البندقيه و سمعت ان الفيرجن f ده اقصي سرعه ليه140 متر في الثانيه يعنى زي الصينى يا ريت حد يفيدنا فى الموضوع ده عشان ناوي اشترى النوريكا1

fendeka 11-06-11 06:41 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
لا مفيش اف وخليك معانا بإذن الله

mahmoud11144 11-06-11 08:18 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
انا شاكر ليكم جميعا علي المشاكات الجميلة دي واللة
والي فية الخير يقدمة ربنا ....
لان انا بصراحة تعبت من رفع الاسعار وزهئت جامد ..

braveheart 11-06-11 08:20 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
أنا بشكر صاحب الموضوع هو و الأخ Deco علي مجهودهم الرائع بجد ... و أتمني أن يكون مفيد للأعضاء ... شكرا لكم علي المجهود الطيب و بالتوفيق إن شاء الله.

mahmoud11144 11-06-11 08:24 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 118603)
أنا بشكر صاحب الموضوع هو و الأخ deco علي مجهودهم الرائع بجد ... و أتمني أن يكون مفيد للأعضاء ... شكرا لكم علي المجهود الطيب و بالتوفيق إن شاء الله.

منور الموضوع واللة ياباشا وشرفني مرورك ياكبير ....
تحياتي يا استاذ كريم....

fendeka 11-06-11 09:42 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اخبار الاسعار يحوده عندك بكفر الشيخ
ممكن تبقي تعملنا جوله واتشوف

mahmoud11144 11-06-11 09:56 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
بس ياباشا انا من مدينة بلطيم / محافظة كفر الشيخ .
وانا منزلتش كفر الشيخ من فترة ومش عارف الاسعار واللة يا غالي

بس انا اخر مرة سالت كانت الجيت نمرة 2 3000 جنية ونمرة 1 مش موجودة
اية اخر الاخبار يا صاحبي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

DeCo 11-06-11 10:41 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
شكرا للاستاد كريم ولكل الاعضاء على المشاركات العطرة وان شاء الله تكلل جهودنا بالنجاح
انا بعت رسله عالخاص للاستاد lilkapo هوا جايب الجيت1 بتاعتو ب 1650 تقريبا من محل فى بور سعيد فهوا هيروح ويشوف الاوضاء والسعر بالجمله وهوا داخل معانا بواحدة ان شاء الله وقالى انو هيروح يوم الجمعه وايضا الاستاد fendeka سوف يرى الامور عند التاجر الدى اخبرنا به وتحياتى واحترامى للجميع :(

mahmoud11144 11-06-11 10:45 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة deco (المشاركة 118739)
شكرا للاستاد كريم ولكل الاعضاء على المشاركات العطرة وان شاء الله تكلل جهودنا بالنجاح
انا بعت رسله عالخاص للاستاد lilkapo هوا جايب الجيت1 بتاعتو ب 1650 تقريبا من محل فى بور سعيد فهوا هيروح ويشوف الاوضاء والسعر بالجمله وهوا داخل معانا بواحدة ان شاء الله وقالى انو هيروح يوم الجمعه وايضا الاستاد fendeka سوف يرى الامور عند التاجر الدى اخبرنا به وتحياتى واحترامى للجميع :(

يااااااااااااااااااااااارب خير يا غالي ان شاء اللة
تحياتي لكل من شارك معنا ولكم خاااااااااااااالص تحياتي .........

mahmoud11144 11-06-12 01:53 AM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
يا جماعة انا مستني رد كام تاجر وان شاء اللة
هتبقي السعار حنينة شوية ...
تحياتي لكم...

sameer 11-06-12 01:54 AM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
معاك يا حودة

إلى الامام ثورة ثورة

هشام سمير 11-06-12 02:16 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
الاخوه الافاضل سأتقدم بهذا العرض ليس لشىء الا لخدمة اخوانى والله يشهد على ذلك
عشر حتت من الجيت 1750 وعلى فكره متتعبوش نفسكم لانها مش موجوده بأقل من كده

wawa1979 11-06-12 03:12 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 119241)
الاخوه الافاضل سأتقدم بهذا العرض ليس لشىء الا لخدمة اخوانى والله يشهد على ذلك
عشر حتت من الجيت 1750 وعلى فكره متتعبوش نفسكم لانها مش موجوده بأقل من كده

ان شاء الله يا باشا موجودة ومشكور عل العرض لو فعلا مش موجودة يبق انت اولاى وكترخيرك عل العرض الجميل

wawa1979 11-06-12 03:20 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
يا رجالة للاهمية كل الى فعلا عايز يشتري البندقية دى يبعتلى عنوانة ورقم تليفونة فى حالة الجدية فقط يعنى تكون الفلوس حاضرة وكل شيئ تمام لانى انا شاء الله منتظر مفاجأة من واحد محترم جدا بكرة ويمكن ربنا يسهل ويكون طلبنا جاهز وان شاء الله السعر هيكون كويس فارجو الاهتمام وممن يكون فى توصيل كمان للناس خارج القاهرة انتظرو المفاجاة غدا بمشيئة الله

mahmoud11144 11-06-12 03:26 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
ياباشا انا جااااااااااااااااااااااااااااااااااد جدا واللة
ودا رقمي 0193052189
والف الف شكر ليك يا غالي علي المجهود الرائع دة
ومنتظرين المفاجاة ياغالي .....
ربنا يوفقق يا كبير...

wawa1979 11-06-12 03:38 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud11144 (المشاركة 119312)
ياباشا انا جااااااااااااااااااااااااااااااااااد جدا واللة
ودا رقمي 0193052189
والف الف شكر ليك يا غالي علي المجهود الرائع دة
ومنتظرين المفاجاة ياغالي .....
ربنا يوفقق يا كبير...

يا باشا انا قررت انشاء الله لو السكة دى اتقضيت ان شاء الله انا ممكن اشترى ال8 حتت على حسابى الشخصى وووزعهم بنفسى على الناس الى طالبة بس رجعت خفت وقلت ممكن الناس تكون بتهزر او مش جادين او مش جاهزين ماديا او بيفكروا او اى حاجة تخليهم يتراجعو عنا الشراء بس والله العظيم انا فعلا ناوى اجيبهم للناس ولو هترسا نوصلهم لحد البيوت كمان مفيش مشكلة س يكون السعر فعلا رخيص زى ماحنا عيزيين ربنا يسهل وتكمل على خير

Ahmedlr 11-06-12 03:41 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
i am in ISA

mohamed2010habib 11-06-12 03:50 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
يا رب يا مسهل

sameer 11-06-12 03:57 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
محمد باشا انا معاك انشاء الله ونمرتي معاك

ربنا يجعله في ميزان حسناتك

fendeka 11-06-12 04:07 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

الاخوه الافاضل سأتقدم بهذا العرض ليس لشىء الا لخدمة اخوانى والله يشهد على ذلك
عشر حتت من الجيت 1750 وعلى فكره متتعبوش نفسكم لانها مش موجوده بأقل من كده
شكرا استاذ هشام علي العرض الجميل
مش الشخصيه الاجمل
نشوف ما وصل اليه الاخوه من اجتماع
وان شاء الله يكون في نصيب
بس والله تاجر اكدلي 1700 حته واحده
ولسه حرد عليه علي كميه
يعني ممكن 1600 او 1650
فأكيد لو حضرتك تنزلها لينا 1700
حتي لو اغلي شويه ففرق السعر يهون امام الثقه بحضرتك
وان شاء الله ربنا حيعوضك خير

sameer 11-06-12 04:31 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fendeka (المشاركة 119357)
شكرا استاذ هشام علي العرض الجميل
مش الشخصيه الاجمل
نشوف ما وصل اليه الاخوه من اجتماع
وان شاء الله يكون في نصيب
بس والله تاجر اكدلي 1700 حته واحده
ولسه حرد عليه علي كميه
يعني ممكن 1600 او 1650
فأكيد لو حضرتك تنزلها لينا 1700
حتي لو اغلي شويه ففرق السعر يهون امام الثقه بحضرتك
وان شاء الله ربنا حيعوضك خير

بالظبط كدة يا احمد بس انتا تابعلنا برضه الراجل اللي عندك

هشام سمير 11-06-12 04:45 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fendeka (المشاركة 119357)
شكرا استاذ هشام علي العرض الجميل
مش الشخصيه الاجمل
نشوف ما وصل اليه الاخوه من اجتماع
وان شاء الله يكون في نصيب
بس والله تاجر اكدلي 1700 حته واحده
ولسه حرد عليه علي كميه
يعني ممكن 1600 او 1650
فأكيد لو حضرتك تنزلها لينا 1700
حتي لو اغلي شويه ففرق السعر يهون امام الثقه بحضرتك
وان شاء الله ربنا حيعوضك خير

ربنا يعزك يا ااحمد بك
على فكره حضرتك تجبر اى حد ان يكونى مثالى معاك علشان يقدر ينافس زوقك وكرم اخلاقك وانا والله مستعد اعمل قصارى جهدى علشان اقدملك اى خدمه اقدر عليها
وعلى فكره يا استاذ احمداقسملك بالله البندقيه على فى سعر الجمله اكتر 1700 وانا اقل عدد بجيبه بيكون 20 قطعه
فأى سعر اقل من كده هيكون البنادق عن التاجر من قبل الزياده والله على ما اقول شهيد

fendeka 11-06-12 04:51 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
ان شاء الله

fendeka 11-06-12 04:53 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

ربنا يعزك يا ااحمد بك
على فكره حضرتك تجبر اى حد ان يكونى مثالى معاك علشان يقدر ينافس زوقك وكرم اخلاقك وانا والله مستعد اعمل قصارى جهدى علشان اقدملك اى خدمه اقدر عليها
وعلى فكره يا استاذ احمداقسملك بالله البندقيه على فى سعر الجمله اكتر 1700 وانا اقل عدد بجيبه بيكون 20 قطعه
فأى سعر اقل من كده هيكون البنادق عن التاجر من قبل الزياده والله على ما اقول شهيد


والله العظيم انته محترم وذوقك ونا بثق في كل كلمه ليه
بس مش حقول اكتر من كده
وان شاء الله يكون بينا تعامل كبير

mahmoud11144 11-06-12 05:22 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
الف الف شكر ليك يا معالي الباشا هشام سمير انا مقدر مجهودك الكبير تجاهنا
وحضرتك راجل خدوم وانسان زوق ومحترم وان شاء اللة هيبقي في تعاملات بنا كتير
وان شاء اللة خير ياباشا بس حضرتك عارف الظروف ياباشا
وانا بثق في سعاتك ثقة كاملة واللة دون اي شئ لانك بجد راجل محترم جدا
والي فية الخير هيقدمة ربنا وخير ان شاء اللة ياباشا
وشكرا ليك مرة تانية -----------------

DeCo 11-06-12 06:10 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wawa1979 (المشاركة 119303)
يا رجالة للاهمية كل الى فعلا عايز يشتري البندقية دى يبعتلى عنوانة ورقم تليفونة فى حالة الجدية فقط يعنى تكون الفلوس حاضرة وكل شيئ تمام لانى انا شاء الله منتظر مفاجأة من واحد محترم جدا بكرة ويمكن ربنا يسهل ويكون طلبنا جاهز وان شاء الله السعر هيكون كويس فارجو الاهتمام وممن يكون فى توصيل كمان للناس خارج القاهرة انتظرو المفاجاة غدا بمشيئة الله


نعرف التكلفة الاول يا برنس ههههههههههههههههه

هشام سمير 11-06-12 06:41 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud11144 (المشاركة 119403)
الف الف شكر ليك يا معالي الباشا هشام سمير انا مقدر مجهودك الكبير تجاهنا
وحضرتك راجل خدوم وانسان زوق ومحترم وان شاء اللة هيبقي في تعاملات بنا كتير
وان شاء اللة خير ياباشا بس حضرتك عارف الظروف ياباشا
وانا بثق في سعاتك ثقة كاملة واللة دون اي شئ لانك بجد راجل محترم جدا
والي فية الخير هيقدمة ربنا وخير ان شاء اللة ياباشا
وشكرا ليك مرة تانية -----------------

محمود بيه ربنا يخليك ويجعلنى عند حسن ظنك وكل الشكر على كلامك الجميل وعلى زوقك العالى ويشرفنى انه يكون فيه تعامل بينا

mahmoud11144 11-06-12 06:49 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
ياباشا انا يكون شرف ليا واللة يا كبير اني اتعامل مع حضرتك وانا اتمني ذالك
ان شاء اللة هيكون في تعامل كبييير اوي ياباشا
وانا متشكر علي زوق حضرتك يا سعادة الباشا ---------
نورت الموضوع يا استاذنا ----------

mahmoud11144 11-06-12 09:51 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
منتظريييييييييييييييييييينك يا واوا -------------------...........

wawa1979 11-06-12 09:52 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة deco (المشاركة 119440)
نعرف التكلفة الاول يا برنس ههههههههههههههههه

يا باشا احنا كلنا بنجتهد للحصول على اققل سعر ولو فى سعر اققل من الى موجود هنعلنة ليتم الاتفاق السريع وننزل نخلص ان شاء الله والله الموفق لما فية الصالح للجميع

wawa1979 11-06-12 09:54 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud11144 (المشاركة 119669)
منتظريييييييييييييييييييينك يا واوا -------------------...........

والله يا باشا انا بكرة ان شاء الله منتظر الرد من شخصين واتمنى من الله ان يكون لديهم خبر يسعد الجميع وانا اولكم والله العظيم انا بحاول بقدر الامكان الوصول لسعر كويس وربنا يوفقنا

mahmoud11144 11-06-12 10:23 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
انا ونيابة عن كل من معنا بشكرك يا واوا علي مجهودك الجميل لصالحنا
ربنا يوفقق يا معلم وربنا معاااااااااااااااااااااك ....

DeCo 11-06-13 12:40 AM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
wawa wawa wawa wawa wawa wawa wawa wawa wawa
منتظرين

DeCo 11-06-13 12:46 AM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wawa1979 (المشاركة 119672)
يا باشا احنا كلنا بنجتهد للحصول على اققل سعر ولو فى سعر اققل من الى موجود هنعلنة ليتم الاتفاق السريع وننزل نخلص ان شاء الله والله الموفق لما فية الصالح للجميع

ان شاء الله ربنا يسهل

smsm saber 11-06-13 12:57 AM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
فى ناس بتكلم على المحل اللى فى بورسعيد هو اسمه ايه وفين انا بعد ماهخلص الامتحانات بتعتى هسافر بورسعيد يا ريت تقولى انا ان شاء الله هجيب جيت 1
يا رب

mohamed2010habib 11-06-13 01:31 AM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsm saber (المشاركة 119868)
فى ناس بتكلم على المحل اللى فى بورسعيد هو اسمه ايه وفين انا بعد ماهخلص الامتحانات بتعتى هسافر بورسعيد يا ريت تقولى انا ان شاء الله هجيب جيت 1
يا رب

السلام عليكم انسوا موضوع بورسعيد ده المحل اسمه السحيلي وهو الوحيد فى بورسعيد وانا رحته الاسبوع اللي فات .المحل مغلق من ايام الثوره لتعرضه للسرقه و النهب. ولا عنده جيت ولا تيت واللى يقول كلام غير كده بيضحك علينا و ربنا يسهل ونشوف هنشترى منين قبل ما الفلوس تطير .................................. زى اليمام ...............زوعجبي

fendeka 11-06-13 03:35 AM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
ان شاء الله يجماعه شوفو وردولي ونا الخميس القادم حروح للراجل
انا قلت حروح الاثنين ولكن معذره لظروف امتحاناتي
وان شاء الله ده كلام نهائي
ودعواتكم معايا


الساعة الآن 11:25 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir