![]() |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
لانى بجد زهقتتتتتتتتتتتتتتتتت |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
شكرا يا دكتور انا قلت سعر تقريبى والبندقيه ليست عندى اساسا 0106253000
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
تحياتى لكل من شارك فى الموضوع هيا البندفيه دى انا شفت واحده منها بس مكتوب عليها حرف f على جسم البندقيه و سمعت ان الفيرجن f ده اقصي سرعه ليه140 متر في الثانيه يعنى زي الصينى يا ريت حد يفيدنا فى الموضوع ده عشان ناوي اشترى النوريكا1
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
لا مفيش اف وخليك معانا بإذن الله
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
انا شاكر ليكم جميعا علي المشاكات الجميلة دي واللة
والي فية الخير يقدمة ربنا .... لان انا بصراحة تعبت من رفع الاسعار وزهئت جامد .. |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
أنا بشكر صاحب الموضوع هو و الأخ Deco علي مجهودهم الرائع بجد ... و أتمني أن يكون مفيد للأعضاء ... شكرا لكم علي المجهود الطيب و بالتوفيق إن شاء الله.
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
تحياتي يا استاذ كريم.... |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اخبار الاسعار يحوده عندك بكفر الشيخ
ممكن تبقي تعملنا جوله واتشوف |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
بس ياباشا انا من مدينة بلطيم / محافظة كفر الشيخ .
وانا منزلتش كفر الشيخ من فترة ومش عارف الاسعار واللة يا غالي بس انا اخر مرة سالت كانت الجيت نمرة 2 3000 جنية ونمرة 1 مش موجودة اية اخر الاخبار يا صاحبي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
شكرا للاستاد كريم ولكل الاعضاء على المشاركات العطرة وان شاء الله تكلل جهودنا بالنجاح
انا بعت رسله عالخاص للاستاد lilkapo هوا جايب الجيت1 بتاعتو ب 1650 تقريبا من محل فى بور سعيد فهوا هيروح ويشوف الاوضاء والسعر بالجمله وهوا داخل معانا بواحدة ان شاء الله وقالى انو هيروح يوم الجمعه وايضا الاستاد fendeka سوف يرى الامور عند التاجر الدى اخبرنا به وتحياتى واحترامى للجميع :( |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
تحياتي لكل من شارك معنا ولكم خاااااااااااااالص تحياتي ......... |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
يا جماعة انا مستني رد كام تاجر وان شاء اللة
هتبقي السعار حنينة شوية ... تحياتي لكم... |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
معاك يا حودة
إلى الامام ثورة ثورة |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
الاخوه الافاضل سأتقدم بهذا العرض ليس لشىء الا لخدمة اخوانى والله يشهد على ذلك
عشر حتت من الجيت 1750 وعلى فكره متتعبوش نفسكم لانها مش موجوده بأقل من كده |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
يا رجالة للاهمية كل الى فعلا عايز يشتري البندقية دى يبعتلى عنوانة ورقم تليفونة فى حالة الجدية فقط يعنى تكون الفلوس حاضرة وكل شيئ تمام لانى انا شاء الله منتظر مفاجأة من واحد محترم جدا بكرة ويمكن ربنا يسهل ويكون طلبنا جاهز وان شاء الله السعر هيكون كويس فارجو الاهتمام وممن يكون فى توصيل كمان للناس خارج القاهرة انتظرو المفاجاة غدا بمشيئة الله
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
ياباشا انا جااااااااااااااااااااااااااااااااااد جدا واللة
ودا رقمي 0193052189 والف الف شكر ليك يا غالي علي المجهود الرائع دة ومنتظرين المفاجاة ياغالي ..... ربنا يوفقق يا كبير... |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
i am in ISA
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
يا رب يا مسهل
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
محمد باشا انا معاك انشاء الله ونمرتي معاك
ربنا يجعله في ميزان حسناتك |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
مش الشخصيه الاجمل نشوف ما وصل اليه الاخوه من اجتماع وان شاء الله يكون في نصيب بس والله تاجر اكدلي 1700 حته واحده ولسه حرد عليه علي كميه يعني ممكن 1600 او 1650 فأكيد لو حضرتك تنزلها لينا 1700 حتي لو اغلي شويه ففرق السعر يهون امام الثقه بحضرتك وان شاء الله ربنا حيعوضك خير |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
على فكره حضرتك تجبر اى حد ان يكونى مثالى معاك علشان يقدر ينافس زوقك وكرم اخلاقك وانا والله مستعد اعمل قصارى جهدى علشان اقدملك اى خدمه اقدر عليها وعلى فكره يا استاذ احمداقسملك بالله البندقيه على فى سعر الجمله اكتر 1700 وانا اقل عدد بجيبه بيكون 20 قطعه فأى سعر اقل من كده هيكون البنادق عن التاجر من قبل الزياده والله على ما اقول شهيد |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
ان شاء الله
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
والله العظيم انته محترم وذوقك ونا بثق في كل كلمه ليه بس مش حقول اكتر من كده وان شاء الله يكون بينا تعامل كبير |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
الف الف شكر ليك يا معالي الباشا هشام سمير انا مقدر مجهودك الكبير تجاهنا
وحضرتك راجل خدوم وانسان زوق ومحترم وان شاء اللة هيبقي في تعاملات بنا كتير وان شاء اللة خير ياباشا بس حضرتك عارف الظروف ياباشا وانا بثق في سعاتك ثقة كاملة واللة دون اي شئ لانك بجد راجل محترم جدا والي فية الخير هيقدمة ربنا وخير ان شاء اللة ياباشا وشكرا ليك مرة تانية ----------------- |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
نعرف التكلفة الاول يا برنس ههههههههههههههههه |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
ياباشا انا يكون شرف ليا واللة يا كبير اني اتعامل مع حضرتك وانا اتمني ذالك
ان شاء اللة هيكون في تعامل كبييير اوي ياباشا وانا متشكر علي زوق حضرتك يا سعادة الباشا --------- نورت الموضوع يا استاذنا ---------- |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
منتظريييييييييييييييييييينك يا واوا -------------------...........
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
انا ونيابة عن كل من معنا بشكرك يا واوا علي مجهودك الجميل لصالحنا
ربنا يوفقق يا معلم وربنا معاااااااااااااااااااااك .... |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
wawa wawa wawa wawa wawa wawa wawa wawa wawa
منتظرين |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
فى ناس بتكلم على المحل اللى فى بورسعيد هو اسمه ايه وفين انا بعد ماهخلص الامتحانات بتعتى هسافر بورسعيد يا ريت تقولى انا ان شاء الله هجيب جيت 1
يا رب |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
ان شاء الله يجماعه شوفو وردولي ونا الخميس القادم حروح للراجل
انا قلت حروح الاثنين ولكن معذره لظروف امتحاناتي وان شاء الله ده كلام نهائي ودعواتكم معايا |
| الساعة الآن 11:14 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir