الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10150)

braveheart 11-06-13 12:58 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة android man (المشاركة 120238)
متشكر ليك يا استاذ braveheart
وارجو من الاخوه الاعضاء وضع امام نصب اعينهم الناس الي هتيجي من محافظات خارج القاهرة الكبري علشان الموصلات ما تبقاش صعبة
فرجاء اختيار المكان علي هذا الاساس

الشكر لله .. و شكرا لمشاركتك.

braveheart 11-06-13 01:21 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_hegazi (المشاركة 120239)
السلام عليكم
انا يااستاذ كريم المكانين بالنسبه لى كويسين شوفو هتستقروا على ايه وانا معاكو ان شاء الله اذا مكانش يضايقكو

معنا بإذن الله و تشرفنا ... شكرا لمشاركتك.

braveheart 11-06-14 12:03 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
سيتم الإعلان عن مكان الأجتماع يوم الخميس القادم الموافق 16/6/2011 بناءا علي أستفتاءات الأعضاء ... تحياتي للجميع.

braveheart 11-06-16 08:16 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 116825)
إن شاء الله مش هاتفرق معايا الربوة أو نادى النصر , وإن شاء الله هاعدى عليك ونروح مع بعض يا كريم , وطبعا ًهايكون معانا طارق , بأمر الله

إن شاء الله يا محمد ... و تحياتي لك.

braveheart 11-06-16 08:37 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
بناءا علي طلب الأعضاء ... فقد تم تحديد مكان أجتماع الرابطة و هو فندق و نادي النصر للقوات المسلحة ... و سأكون سعيد جدا بتشريف الأعضاء الكرام للأجتماع و التناقش في المقترحات المقدمة من قبل الأعضاء .. و تحياتي للجميع.

ashraf_f 11-06-16 11:09 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
و صندوق البيبسي عليا يا جماعة

الأفوكاتو 11-06-16 11:36 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
علي بركة الله .. ونلقاكم علي خير
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــع

venom 11-06-16 11:45 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
كان نفسي احضر معاكو اول اجتماع لية بس للاساف عندي امتحان 25/6 :(

Android man 11-06-17 08:58 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 123778)
بناءا علي طلب الأعضاء ... فقد تم تحديد مكان أجتماع الرابطة و هو فندق و نادي النصر للقوات المسلحة ... و سأكون سعيد جدا بتشريف الأعضاء الكرام للأجتماع و التناقش في المقترحات المقدمة من قبل الأعضاء .. و تحياتي للجميع.

ياريت تقولي اجي من بورسعيد ازاي بس يكون طريق مختصر وهل يوجد محل لبيع ادوات الصيد قريب من الاجتماع علشان عايز اشتري علب رش

moneey1975 11-06-17 10:05 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
ان شاء اله يكون اجتماع موفق للجميع وباذن الله هحاول ابقي معاكم

braveheart 11-06-18 11:18 AM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ashraf_f (المشاركة 123942)
و صندوق البيبسي عليا يا جماعة

هههههه ... شكرا لك يا أشرف باشا.


اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 123964)
علي بركة الله .. ونلقاكم علي خير
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــع

نلقاك علي خير يا أفوكاتو .. و شكرا لمشاركتك الطيبة.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة venom (المشاركة 123967)
كان نفسي احضر معاكو اول اجتماع لية بس للاساف عندي امتحان 25/6 :(

ربنا يوفقك و تتعوض المرة القادمة إن شاء الله.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة android man (المشاركة 124666)
ياريت تقولي اجي من بورسعيد ازاي بس يكون طريق مختصر وهل يوجد محل لبيع ادوات الصيد قريب من الاجتماع علشان عايز اشتري علب رش

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moneey1975 (المشاركة 124723)
ان شاء اله يكون اجتماع موفق للجميع وباذن الله هحاول ابقي معاكم

بالنسبة للمكان فأنا وضعت لك خصيصا وصفا للمكان عن طريق خرائط جوجل ... ستجدة بتصفحك للموضوع ,, و لكن بالوصف النظري حضرتك هتاخد طريق السويس لغاية ألماظة و تلف و ترجع من أول شمال و بعدين تدخل يمين لشارع فريق النصر ... و تكمل فية لغاية مسجد رابعة العدوية ( هيكون علي شمالك ) و بكدة تكون وصلت إن شاء الله.

braveheart 11-06-19 10:06 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
تجديد للتذكـــــــــرة فقط.

hema777h 11-06-19 10:17 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
معاد الاجتماع هيبقي من الساعة 6 الي 10 ولا من الساعة كااام

h_hafiz 11-06-20 08:33 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
بسم الله الرحمن الرحيم
احب اقترح عليكوا فكرة وهى عمل حجتين مهمين جدااااا فى الاجتماع

اولا : تحديد نقاط للمناقشة
ودة هيكون عن طريق طرح افكار من قبل الاعضاء للمناقشة خلال الاجتماع ويتم عرضها على المنتدى قبل الاجتماع بميعا كافى ( اسبوع او اقل مثلا )

ثانيا :- تحرير محضر الاجتماع

ودة هيكون بتطوع واحد من الحاضرين يدون الموضوعات الى اتناقش فيها الاعضاء والنتائج و وحلول المشاكل و والمناقشات ............. الــــــــــــــخ

-- يتم نشر محضر الاجتماع على المنتدى بعد انتهاء الاجتماع لتعم الفائدة على جميع الاعضاء الحاضر منهم والغائب
ت
ثالثا :- تقسيم وقت الجلسة او الاجتماع
اول نص ساعة للتعارف على الاعضاء الجدد
ثم يتم طرح نقاط النقاش على الحضور
ثم مناقشة النقاط
تخصيص اخر نص ساعة لطرح الافكار الجديدة وترشيح موضوعات للمناقشة فى الاجتماع التالى
اقترح مناقشة موضوع (( تنظيم رحلات الصيد ( للمبتدئن برعاية الخبراء ))
قبلوا تحيات وتمنياتى بالتوفيق وانشاء الله اقدر احضر الاجتماع الجاى


rock 11-06-20 09:22 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة h_hafiz (المشاركة 127793)
بسم الله الرحمن الرحيم
احب اقترح عليكوا فكرة وهى عمل حجتين مهمين جدااااا فى الاجتماع

اولا : تحديد نقاط للمناقشة
ودة هيكون عن طريق طرح افكار من قبل الاعضاء للمناقشة خلال الاجتماع ويتم عرضها على المنتدى قبل الاجتماع بميعا كافى ( اسبوع او اقل مثلا )

ثانيا :- تحرير محضر الاجتماع

ودة هيكون بتطوع واحد من الحاضرين يدون الموضوعات الى اتناقش فيها الاعضاء والنتائج و وحلول المشاكل و والمناقشات ............. الــــــــــــــخ

-- يتم نشر محضر الاجتماع على المنتدى بعد انتهاء الاجتماع لتعم الفائدة على جميع الاعضاء الحاضر منهم والغائب
ت
ثالثا :- تقسيم وقت الجلسة او الاجتماع
اول نص ساعة للتعارف على الاعضاء الجدد
ثم يتم طرح نقاط النقاش على الحضور
ثم مناقشة النقاط
تخصيص اخر نص ساعة لطرح الافكار الجديدة وترشيح موضوعات للمناقشة فى الاجتماع التالى
اقترح مناقشة موضوع (( تنظيم رحلات الصيد ( للمبتدئن برعاية الخبراء ))
قبلوا تحيات وتمنياتى بالتوفيق وانشاء الله اقدر احضر الاجتماع الجاى



السلام عليكم ... شكرا على مجهودك ... والاقتراحات موجوده فعلا وبتتنفذ ... المهم حضورك للتعرف على شخصكم الكريم ... وبالصيادين الاعزاء ... تحياتى .

braveheart 11-06-21 11:39 AM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 126853)
معاد الاجتماع هيبقي من الساعة 6 الي 10 ولا من الساعة كااام

بالفعل في هذا التوقيت ... و في ناس هتيجي من الساعة الرابعة عصرا كمان إن شاء الله.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة h_hafiz (المشاركة 127793)
بسم الله الرحمن الرحيم
احب اقترح عليكوا فكرة وهى عمل حجتين مهمين جدااااا فى الاجتماع

اولا : تحديد نقاط للمناقشة
ودة هيكون عن طريق طرح افكار من قبل الاعضاء للمناقشة خلال الاجتماع ويتم عرضها على المنتدى قبل الاجتماع بميعا كافى ( اسبوع او اقل مثلا )

ثانيا :- تحرير محضر الاجتماع

ودة هيكون بتطوع واحد من الحاضرين يدون الموضوعات الى اتناقش فيها الاعضاء والنتائج و وحلول المشاكل و والمناقشات ............. الــــــــــــــخ

-- يتم نشر محضر الاجتماع على المنتدى بعد انتهاء الاجتماع لتعم الفائدة على جميع الاعضاء الحاضر منهم والغائب
ت
ثالثا :- تقسيم وقت الجلسة او الاجتماع
اول نص ساعة للتعارف على الاعضاء الجدد
ثم يتم طرح نقاط النقاش على الحضور
ثم مناقشة النقاط
تخصيص اخر نص ساعة لطرح الافكار الجديدة وترشيح موضوعات للمناقشة فى الاجتماع التالى
اقترح مناقشة موضوع (( تنظيم رحلات الصيد ( للمبتدئن برعاية الخبراء ))
قبلوا تحيات وتمنياتى بالتوفيق وانشاء الله اقدر احضر الاجتماع الجاى


شكرا لإقتراحاتك المثمرة ... و نحن بالفعل نقوم بما أشرت إليه سيادتك ... فقد سبق هذا الأجتماع إجتماعين أخرين ... و يتم في البداية تعارف الأعضاء علي بعضهم البعض و أخذ صورا تذكارية ... ثم التناقش في أهداف الرابطة و سبل تنفيذها ... و الخدمات التي ستعود علي المشتركين بالرابطة .. و في نهاية الجلسة يتم مناقشة بعض المقترحات المطروحة من قبل الأعضاء.
و بالفعل .. و في كل مرة نجتمع بها مع الأعضاء الكرام يتم عمل تقرير ملخص للإجتماع و يتم عرضة بالمنتدي.
و في النهاية منتظرين حضور سيادتك و يشرفنا مجيئك للإجتماع الثالث للرابطة و بالله التوفيق.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rock (المشاركة 127849)
السلام عليكم ... شكرا على مجهودك ... والاقتراحات موجوده فعلا وبتتنفذ ... المهم حضورك للتعرف على شخصكم الكريم ... وبالصيادين الاعزاء ... تحياتى .

شكرا للرد و المتابعة يا أحمد بيك .. و في إنتظارك بالإجتماع ... تحياتي .

ashraf_f 11-06-22 10:17 AM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
انساء الله عاوزين نتعرف باكبر عدد من الاعضاء المحترمين

braveheart 11-06-22 07:03 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ashraf_f (المشاركة 129377)
ان شاء الله عاوزين نتعرف باكبر عدد من الاعضاء المحترمين

بأمر الله ... و منتظرينكم و نتشرف بحضوركم ... تحياتي للجميع.


Tarabeishy 11-06-22 11:36 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
ممكن أحضر و أتشرف بمعرفتكم؟

rock 11-06-23 11:54 AM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarabeishy (المشاركة 130026)
ممكن أحضر و أتشرف بمعرفتكم؟

السلام عليكم ... احنا نتشرف بمعرفة حضرتك ... موعدنا غدا ان شاء الله ... تحياتى .

braveheart 11-06-23 11:56 AM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarabeishy (المشاركة 130026)
ممكن أحضر و أتشرف بمعرفتكم؟

تشرفني يا فندم ... تحياتي لك.

safwat 11-06-23 10:41 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 118612)


لا يا فندم ... نادي و فندق النصر موجود بمدينة نصر ... و فعلا يوجد نادي النصر بمصر الجديدة ( تقريبا بهيليوبوليس أو ميدان المحكمة ) مش متذكر ... عموما ما نقصدة هنا هو نادي و فندق النصر للقوات المسلحة بمدينة نصر.
و شكرا للمشاركة و تحياتي لك.

نادي النصر الرياضي المدني " بالمحكمة "" مصر الجديدة ...

kholio2011 11-06-23 10:43 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
أعتقد أن المقصود هنا نادي و فندق النصر اللي بمدينة نصر ... بس ممكن التليفون علشان لو تهنا.
و شكرا و بالتوفيق.

safwat 11-06-23 10:47 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kholio2011 (المشاركة 130900)
أعتقد أن المقصود هنا نادي و فندق النصر اللي بمدينة نصر ... بس ممكن التليفون علشان لو تهنا.
و شكرا و بالتوفيق.

الاجتماع كما اوضحت إدارة المنتدى انه بنادي و فندق النصر للقوات المسلحة ... رابعه العدوية مدينة نصر ... تعليقي السابق كان لايضاح مكان النادي المدني فقط ...

braveheart 11-06-23 10:55 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة safwat (المشاركة 130899)
نادي النصر الرياضي المدني " بالمحكمة "" مصر الجديدة ...

الأجتماع سيكون بفندق و نادي النصر للقوات المسلحة ..
العنوان : 18 عمارات التوفيق - مدينه نصر
أمام مسجد رابعة العدوية .. أول يمين من ش يوسف عباس.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kholio2011 (المشاركة 130900)
أعتقد أن المقصود هنا نادي و فندق النصر اللي بمدينة نصر ... بس ممكن التليفون علشان لو تهنا.
و شكرا و بالتوفيق.

بالظبط يا فندم .. و للأستعلام أو الأستفسار برجاء الأتصال : 0101045545 كريم الكراني.

ألقاكم علي خير غدا في السادسة مساءا إن شاء الله.
تحياتي للجميع.


braveheart 11-06-23 10:57 PM

رد: إجتماع الرابطة القادم يوم 24/6/20011 بمشيئة الله
 
بيانات المكان من علي موقع 140 أون لاين و بالخريطة .. علي الرابط الأتي :

http://www.140online.com/Company.asp...C11986&c=2&a=0



الساعة الآن 08:47 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir