![]() |
رد: فريق الكرال
والى عندة اكتر من بندقية كرال وغيرة مسموح له يدخل ولا لا
|
رد: فريق الكرال
تم تثبيت الموضوع تشجيعاً على امتلاك هذه البندقية التى توفر الحل المثالى لرغبة الأعضاء فى امتلاك بندقية قوية بسعر معقول خاصة فى ظل الإرتفاع الكبير فى أسعار البنادق و عدم توفرها خالص تحيّاتى لدكتور محمد كمال و جميع الأعضاء المشاركين ( أستأذنكم فى الإبقاء على المشاركات التى تحتوى على صور الطلعات والبنادق و الإستفسارات الهامة فقط , وحذف ما دون ذلك من مشاركات وذلك للحفاظ على الهدف الأساسى من الموضوع) ده طبعاً حسب رغبتكم و منتظر رأيكم قبل الحذف |
رد: فريق الكرال
الى الامام وبالتوفيق
|
رد: فريق الكرال
انا معايا الكرال من ثلاث اسابيع تقريبا وياريت لو حد هيطلع طلعة صيد يقل لى علشان انا لم اطلع بها ولا مرة حتى الان
|
رد: فريق الكرال
1 مرفق
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا معايا واحده كرال فيبر اسود لسه جايبها ملهاش يومين ولسه طبعا مبتدئ وبأتعلم النشان والى جبتها دى الى كان عارضها الاستاذ كريم للبيع وعلى فكره هو شخص محترم جدا وربنا يباركله والبندقيه زى ما قالى كسر الزيرو ويشرفنى انى اكون معاكم ففريق الكرال ودى صور ليها اخوكم وليد |
رد: فريق الكرال
ألف مبروك على البندقية وربنا يباركلك فيها وبالصيد الوفير إن شاء الله وتقبل تحياتي
|
رد: فريق الكرال
السلام عليكم , أولا أشكر إدارة منتدى الصيد فى مصر على تثبيت الموضوع , ثانيا شكر خاص للدكتور محمد حسن لمجهوده الرائع والمتواصل للوصول بالمنتدى للغاية الاساسية التى أنشىء من أجلها وهى الصيد وكل ما يخص هذه الهواية العظيمة, شكرا للجميع
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
احنا بنتعلم منّك يا دكتور محمد |
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
السلام عليكم اتشرف بان انضم بكل تواضع لفريق الكرال ودى صور طلعتين ولكم منى كل التحيه ..... و احب اطلع مع اى اعضاء الفريق طلعه حلوه كده ياريت تتنظم تبقى جميله حتى لو كل اربعه يروحو مكان واحد منهم بالتبديل و بعدين الاربعه يتغيرو يعنى الصياد يخروج مع 3 صيادين مختلفين كل شهر (طلعه كل اسبوع) يسلام انا شايف نفسى طالع
[IMG]http://img32.imageshack.us/img32/4787/photo0013h.jpg[/IMG] [IMG]http://img32.imageshack.us/img32/4787/photo0013h.jpg[/IMG] [IMG][IMG]http://img21.imageshack.us/img21/706/photo0020cq.jpg[/IMG][/IMG] [IMG]http://img718.imageshack.us/img718/8221/photo0035p.jpg[/IMG] |
Re: رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
اسمحولى انى انضم الى فريق الكرال
اقتباس:
انا ساكن جمبك فى الهرم ت / 0186060917 |
رد: Re: رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
كرال رماية يا معلم
حطنى فى الفريق |
رد: فريق الكرال
ايه يا فريق الكرال المحترم مفيش طلعه حلوه حد يخدنى فيها معاه :D....انا خلاص زهقت وشكلى هنحرف :eek: !!؟؟؟ من البيت للشغل و من الشغل للبيت زهقت:eek: !!!! طلعه حلوه لله ...يتلحقونى يا متلحقونيش......
|
رد: فريق الكرال
1 مرفق
زى ما قولت من شهر تقريبا انا ناوى اشترى الكرال و هانضم للفريق
الحمد لله اشتريت الكرال وعمل لها التعديلات المطلوبة ودى اول طريدة بعد التعديل |
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
Re: فريق الكرال
كنت عايز اعرف ايه الفرق بين الكسر والعتله ويه الميزه بتاعت كل وحده
|
رد: فريق الكرال
بجد تسلم الايادى
|
رد: Re: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
ماشاء اللة جميلة جدااااااااااااااااااااااا تسلم الايادى يا قناص
|
رد: فريق الكرال
السلام عليكم
تأخرت فى انضمامى للفريق ، لم أرى الموضوع إلا الآن واشارك بطلعتين منهم واحدة عصافيري وياريت يكون فى تنظيم بين الصياديين لتنظيم الرحلات http://www.egypthunt.net/attachment....9&d=1330460993 http://www.egypthunt.net/attachment....1&d=1330461665 http://www.egypthunt.net/attachment....1&d=1330460993 |
رد: فريق الكرال
الحمد لله , إنضمّيت اليوم الى فريق الكرال بعد أن اشتريت كرال دبشك فايبر اسود , وأول رحلة قادمة هاتكون بيها إن شاء الله . |
Re: رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: Re: رد: فريق الكرال
اقتباس:
هههههههه , الله يبارك فيك |
رد: فريق الكرال
اقتباس:
الف مبروك يادكتور علي البندقية |
رد: فريق الكرال
وانا كمان يشرفني انضم معاكم في فريق الكرال
معايا كرال دبشك خشب |
رد: فريق الكرال
مفيش فريق الجامو هههههههه
|
رد: فريق الكرال
انا جيت
محمود ماهر من الهرم و مستعد لاي طلعه انا عضو في المنتدي جديد صياد علي قدي بنظاره فعر كوبايه بس الميدان يكشف الاداء بندقيه كرال من غير سكوب و الله المستعان و ده رقمي لزوم الطلعات 01140707603 |
رد: فريق الكرال
ارجو ترك تليفون اي عضو من فريق الكرال
|
رد: فريق الكرال
انا لسه عامل طلعه بالكرال امبارح وعملت بيها موضوع قبل مااشوف الموضوع ده
وده رابط الطلعه http://www.egypthunt.net/showthread....354#post366354 |
رد: فريق الكرال
السلام عليكم . انا عضو جديد فى المنتدى وكمان لسه شارى كرال جديده والشرف ليا انى اكون معاكم واتمنى النصيحة منكم لانى عمرى ماطلعت رحلات صيد برى بس باحب الرماية وانا من اسكندرية
|
رد: فريق الكرال
بسم الله ماشاء الله ادعيلنا نعمل طلعة زى دى لانى لسه شارى كرال فايبر اسود ولسه ماشغلتهاش
|
رد: فريق الكرال
واضح ان معلوماتك كويسة جدا وصراحتك مفيدة بجد شكرا على معلوماتك
|
رد: فريق الكرال
السلام عليكم
انا عضو جديد فى المنتدى ولسه شارى كرال جديدة ومحتاج خبرتكم ممكن تسمحولى انضم معاكم ؟ |
Re: رد: فريق الكرال
اقتباس:
تشرف يا فندم وسط اخواتك |
رد: فريق الكرال
عايز اعرف ما الفرق مبين العتله والكسر؟؟ و مين فيهم افضل؟؟
و انهى افضل و اقوى هل الخشب ولا الفيبر؟؟ عشان كنت قرأت قبل كده ان الفيبر بيتكسر بسرعه مع قوه السوسته؟؟ ارجوا الافاده،و الف شكر. |
رد: فريق الكرال
ان شاء الله ساكون عضو جديد في الفريق . لاني رايح اجيب واحدة كرال بس حد ينصحني اجيب دبشك خشب ولا فايبر ... واجيبها عتلة ولا كسر
|
Re: رد: فريق الكرال
اقتباس:
هل اجيب ايه احسن خشب ولا فايبر ولا رماية ولا كومفلاج؟ و هل اجيب ايه احسن نمرة 1 ولا 2؟ |
| الساعة الآن 01:27 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir