الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   البنادق الهوائيه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=79)
-   -   إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10832)

aybek 11-08-12 04:03 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
يوجد مسدس والتر cp88 بحالته بالشنطة و الكاتالوج و فرشة التنظيف + 2 علبة غاز ولتر ( 20 انبوبة ) + علبة رش 500
جديدة + 5 ساقية جديدة تحفة رائعة . مطلوب 2100 للجميع - 0119909444 تحياتي

mo_rateb 11-08-13 01:48 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aybek (المشاركة 172364)
يوجد مسدس والتر cp88 بحالته بالشنطة و الكاتالوج و فرشة التنظيف + 2 علبة غاز ولتر ( 20 انبوبة ) + علبة رش 500
جديدة + 5 ساقية جديدة تحفة رائعة . مطلوب 2100 للجميع - 0119909444 تحياتي

على فكرة دا مش مكان تعمل فيه اعلان مش صعب خالص تعمل موضوع جديد و هيتشاف بطريقة افضل.

ِAhmedAlaa2007 11-08-13 01:59 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
باشا لو ممكن اعرف كم تكاليف استيراد مسدس Anics skif A3000 الروسي الشهير ؟ وكم المدة اللازمة لاحضاره ؟

mo_rateb 11-08-13 11:04 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ِahmedalaa2007 (المشاركة 172684)
باشا لو ممكن اعرف كم تكاليف استيراد مسدس anics skif a3000 الروسي الشهير ؟ وكم المدة اللازمة لاحضاره ؟

للاسف رغم انو مسدس رائع و انا نفسى كنت عايزو لكن مش موجود فى المحل اللى بتعامل معاه.

hossam _alking 11-08-14 01:08 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
مشكور على سعة صدرك
لك رسالة على الخاص

mo_rateb 11-08-14 02:08 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossam _alking (المشاركة 173467)
مشكور على سعة صدرك
لك رسالة على الخاص

موصلش اى حاجة يا باشا

Ahlaaawy 11-08-19 03:08 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
السلام عليكم
باشا لو سمحت
أنا ساكن في مكان فيه مشكلة مع كلاب الشوارع وكمان أكيد محتاج الحمايه زي حال أي حد في مصر
المهم يا كبير مطلوب مسدس يموت كلب و برضه شكله يكون محترم , وياريت توضحلي سعره و متوفر عندك ولا لأ
جزاك الله خيراً
شكراً

mo_rateb 11-08-19 08:40 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahlaaawy (المشاركة 178297)
السلام عليكم
باشا لو سمحت
أنا ساكن في مكان فيه مشكلة مع كلاب الشوارع وكمان أكيد محتاج الحمايه زي حال أي حد في مصر
المهم يا كبير مطلوب مسدس يموت كلب و برضه شكله يكون محترم , وياريت توضحلي سعره و متوفر عندك ولا لأ
جزاك الله خيراً
شكراً

مسدس يموت كلب دا تقريبا مستحيل انت عشان تموت كلب حتى باقوى المسدسات لازم تكون قريب منو و تديلو فى دماغو و دا طبعا خطر. انت محتاج بندقية رش نمرة ٢ و تكون بندقية قوية.

Ahlaaawy 11-08-20 11:12 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 178508)
مسدس يموت كلب دا تقريبا مستحيل انت عشان تموت كلب حتى باقوى المسدسات لازم تكون قريب منو و تديلو فى دماغو و دا طبعا خطر. انت محتاج بندقية رش نمرة 2 و تكون بندقية قوية.

شكراً يا كبير علي الرد بس المسدس هيعمل الوظيفتين إنشاء الله ردع الكلاب و البلطجيه كمان , طيب أقوي مسدس ممكن يجرح الكلب جرح قوي ؟

darkshaft 11-08-20 12:43 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahlaaawy (المشاركة 179178)
شكراً يا كبير علي الرد بس المسدس هيعمل الوظيفتين إنشاء الله ردع الكلاب و البلطجيه كمان , طيب أقوي مسدس ممكن يجرح الكلب جرح قوي ؟

طبعا بعد اذنك يا محمد،احسن مسدس رش بس مش حيقتل الكلب حيكون gamo pt-85،تحياتى

mohamedatia 11-08-20 01:07 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
كل هذه المسدسات بلاستيك واسعارها غاليه جدا مقارنها باسعار بيعها على الموقع الرسمى لتلك الشركات
ارجو من الاخ الفاضل اعادة النظر فى الاسعار و شكرا

mo_rateb 11-08-20 07:14 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkshaft (المشاركة 179208)
طبعا بعد اذنك يا محمد،احسن مسدس رش بس مش حيقتل الكلب حيكون gamo pt-85،تحياتى

بالضبط كدا و اشكر حضرتك على الرد جدا :d

mo_rateb 11-08-20 07:17 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedatia (المشاركة 179228)
كل هذه المسدسات بلاستيك واسعارها غاليه جدا مقارنها باسعار بيعها على الموقع الرسمى لتلك الشركات
ارجو من الاخ الفاضل اعادة النظر فى الاسعار و شكرا

اولا مش كلها بلاستيك ثانيا ياريت تقرا الموضوع كامل هتلاقى الرد على موضوع الاسعار و بص على الفواتير و حضرتك احنا مش فى امريكا عشان تقارن باسعار الموقع لو هتقارن قارن بالسوق المصرى.

ِAhmedAlaa2007 11-08-21 06:00 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
باشا طب ممكن اعرف سعر المسدس
bretta Ellite ll
Heckler & Koch usp
عشان انا عايز الاتنين وشكرا

mo_rateb 11-08-21 07:27 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ِahmedalaa2007 (المشاركة 180300)
باشا طب ممكن اعرف سعر المسدس
bretta ellite ll
heckler & koch usp
عشان انا عايز الاتنين وشكرا

يا باشا الاسعار موجودة فى الموضوع :d و كل التفاصيل كمان

ِAhmedAlaa2007 11-08-21 07:29 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
يعني الاسعار متغيرتش ؟؟

mo_rateb 11-08-21 09:52 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ِahmedalaa2007 (المشاركة 180358)
يعني الاسعار متغيرتش ؟؟

لا الاسعار دى مبنية على تكلفة شحن و جمارك و ضريبة و دى حاجات ثابتة

aybek 11-08-22 02:33 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
تحياتي , ممكن العنوان علشان نقدر نزورك , شكرا جزيلا

thefox91 11-08-26 07:25 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
باشا هو الshot gun اللي إنت مسكةفي الصورة ده نوعه إيه و ينفع تجيبو و بكام ؟
وعندى سؤال مين اللي بيعور أكتر الرش ولا البلي يعني لو عايز حاجة للدفاع عن النفس يبقى رش ولا بلي ؟

one4me4 11-08-27 05:16 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
برجاء الرد علي رسالتي الخاصه اخوك في الله

one4me4 11-08-27 05:46 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
السلام عليكم
اخي محمد برجاء تاكيد عمل اوردار لي Walther CP99 Compact Nickel
وشكرا جزيل

mo_rateb 11-08-27 10:08 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة one4me4 (المشاركة 185168)
السلام عليكم
اخي محمد برجاء تاكيد عمل اوردار لي Walther CP99 Compact Nickel
وشكرا جزيل

تمام حضرتك.

thefox91 11-08-27 11:40 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
هو أنا متردش عليا ليه ؟؟

mo_rateb 11-08-28 03:20 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thefox91 (المشاركة 184213)
باشا هو الshot gun اللي إنت مسكةفي الصورة ده نوعه إيه و ينفع تجيبو و بكام ؟
وعندى سؤال مين اللي بيعور أكتر الرش ولا البلي يعني لو عايز حاجة للدفاع عن النفس يبقى رش ولا بلي ؟

معلش يا باشا مخدش بالى خالص. بالنسبة لل shotgun فدى قصة كبيرة قوى و عايزة ترخيص. بالنسبة للغاز فلو للدفاع البلى افضل لانو اتقل. و اسف على تاخر الرد

mo_rateb 11-08-28 03:21 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aybek (المشاركة 181080)
تحياتي , ممكن العنوان علشان نقدر نزورك , شكرا جزيلا

مش فاهم الحقيقة اول مرة اشوف حد بيسال على العنوان!

ِAhmedAlaa2007 11-09-03 06:57 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
باشا طب بالنسية للمسدسات دي اسعارها ايه
Ekol ES-55
Bretta GSG 92
Skif A-3000

marwan 11-09-03 11:00 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
لوسمحت ممكن انا اجيب مسدس لان الموقع ده غالي من موقع اخر

mdiaa 11-09-05 04:32 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
انا كنت عايز اجيب مسدس Tanfoglio Witness 1911 CO2 BB Gun Cybergun - KWC

ودا لينك لفيديو المسدس
هايكون سعرة كام

mo_rateb 11-09-05 11:24 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ِAhmedAlaa2007 (المشاركة 190217)
باشا طب بالنسية للمسدسات دي اسعارها ايه
Ekol ES-55
Bretta GSG 92
Skif A-3000

الاول و الاخير مش متوفرين انا عن نفسى بدور على skif مش لاقيه. ال csg حوالى 2300 ميزته كله معدن تقريبا لكن مش قوى بالنسبة لاى حاجة انا عارضها

mo_rateb 11-09-05 11:24 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة marwan (المشاركة 190374)
لوسمحت ممكن انا اجيب مسدس لان الموقع ده غالي من موقع اخر

مش فاهم تقصد ايه

ِAhmedAlaa2007 11-09-05 11:27 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
يعني مش رأيك Px4 storm ولا GSG 92 ?

marwan 11-09-05 11:32 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 191953)
مش فاهم تقصد ايه

يعند ادي لحضرتك موقع اخر الاسعار اقل فيه

mo_rateb 11-09-05 11:50 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة marwan (المشاركة 191960)
يعند ادي لحضرتك موقع اخر الاسعار اقل فيه

الاسعار واحدة اللى بيغلى السعر الشحن و الجمارك و الضريبة و عموما لو سعر الشحن هيبقى اقل ياريت ايه هو الموقع؟

mo_rateb 11-09-05 11:51 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ِAhmedAlaa2007 (المشاركة 191955)
يعني مش رأيك Px4 storm ولا GSG 92 ?

px4 طبعا خصوصا انه بيدرب رش و بلى و خزنة و blowback

marwan 11-09-05 11:54 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 






mo_rateb 11-09-06 12:11 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اللينكات مش شغالة

marwan 11-09-06 12:15 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 191992)
اللينكات مش شغالة

http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_ss...n&sprefix=PELL

ِAhmedAlaa2007 11-09-06 12:21 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
علي فكرة GSG 92 مسدس رائع جدا بلو باك وشد اجزاء وفيه سليد كاتش لما الخرنة تخلص (( 24 طلقة الخزنة )) وفيه وضعين سيمي وفل اتوماتيك ده غير انه فل ميتال والبور رنج حوالي 60 متر مكتوب علي العلبة ووزنه 1 كيلو والسرعة 95 م /ث



ِAhmedAlaa2007 11-09-06 12:27 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
باشا شوفت اللينك بتاع الاخ مروان
انا شوفت فيه مسدسات اير سوقت ب 6 و10 دولار ما ينفعش تجيبلي واحد ؟؟
وهكيون سعره كام

marwan 11-09-06 12:40 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
[QUOTE=ِAhmedAlaa2007;192001]باشا شوفت اللينك بتاع الاخ مروان
انا شوفت فيه مسدسات اير سوقت ب 6 و10 دولار ما ينفعش تجيبلي واحد ؟؟
وهكيون سعره كام[/QUOTE


الارسوفت لوحديد يضرب رش


الساعة الآن 01:29 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir