![]() |
رد: رابطة مالكي blow c06
مساء الخير على اجمل رابطة انا عملة الحل النهائى للكتابة وهى تقريبا مش بعيدة من موضوع الزميل الفاضل اللى عملها بقلم فلومستر انا جبت قلم من محل سمير وعلى اسمه قلم فلومستر يبانى ليه ريحة زى التنر شوية وغطيط الكتابة اكتر من مرة وبعدين سبته ينشف تماما وهو سريع جدا وبعد كده حولة امسحهو بايدى انسى ولا حتى اتائثر بالزيت بتاع السلاح بس خلى بالكم فيه امريكى وفيه اليبانى وبصراحة لى صديق يعمل بالمكتبة نصحنى باليابنى وسعرة كلام فاضى 4.5 جنية ونحل المشكلة تماما ارجو ان اكون قد افدكم
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
هو فعلا ليه ريحه زي التنر وبينشف بسرعه |
رد: رابطة مالكي blow c06
يعنى انا الوحيد فى العالم اللى حاسس ان الكتابه اللى على البلو مدياله شكل شيك ولا ايه والله حلوه مش وحشه
|
رد: رابطة مالكي blow c06
انا مش عارف مقاس البلية الي بضرب بيها كام 3 ولا 3.5 ولا 4
هو الي اشتريت منه المسدس خدت معاه علبة بلي والعلبة لسه معايا منها طلقات وقربت تخلص فعايز اعرف مقاس البلي زي الي معايا كام عشان هو مظبوط على المسدس والمسدس بلو سي حاولت كتير اقيس البلية بالمسطرة معرفتش عشان هي كروية الشكل لحد ماعنيا باظت |
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
وسؤال هو انت قربت تخلص العلبه كلها ال50 طلقه بلي بالمسدس الي معاك؟؟ لو دا صحيح دا يثبت ان البلو فعلا قوي, بس اشك ان المسوره هتستحمل علبه كمان |
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
الطلق الماني يوماريكس هو انا ضربت حوالي20 طلقة بس واعتقد ان مدام في طبة يبقى الماسورة في امان نوعا ما صح؟ اقتباس:
في طلقة من الطلقات الي لسه سليمة البلية وقعت منها فالبلية ف ايدي دلوقتي وهتجنن بقى نفسي اعرف مقاسها كام عشان لما اجيب طلقات بلي اجيب زيها |
رد: رابطة مالكي blow c06
رحت عند خراط وقاسهالي وطلعت 4.7 ملي
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
ههههههههههههههههههه أخيرأ لقيت حد فى صفى أنا سايبها زى ما هى و الله من غيرها المسدس شكلة غلس اوى :):):):) |
رد: رابطة مالكي blow c06
دي بلية نمرة 3
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي blow c06
3 مرفق
يشرفني الانضمام للرابطة انا لسة مشتريه من الاستاذ هشام سمير يوم الجمعه
|
رد: رابطة مالكي blow c06
ماشاء الله جميل ياباشا
|
رد: رابطة مالكي blow c06
شكله جميل مسدسك يا هشام
الف مبروك |
رد: رابطة مالكي blow c06
مبروك يا باشا
عمل كام |
رد: رابطة مالكي blow c06
الف مبروك و بالتوفيق
|
رد: رابطة مالكي blow c06
شكرا لكم جميعا و بالنسبة للسعر ١١٠٠
|
رد: رابطة مالكي blow c06
ممكن حضرتك تقوللي هو اللي اشتريته الفضي الموجود بالصورة و ياتري منين و بكام لان شكلة تحفة احسن من الاسود 100 مرة
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اية دة ؟؟ اية شد الأجزاء اللوز الناعم دة ؟ اية الفينش الجبروت دة ؟ اية النار اللى طالعه مع الطلقة عز النهار دة ؟؟ ايــــــــــــــــــــــــــــــــــــة دة ؟؟؟؟؟ |
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
موجود عن استاذ هشام سمير بـ ١١٠٠ |
رد: رابطة مالكي blow c06
ممكن حضرتك دلني ازاي اوصل للاستاذ هشام سمير و شكرا
|
رد: رابطة مالكي blow c06
انا جربت مرة حطيت 16 طلقة في الخزنة وواحده في الماسورة مضربش
هو ليه البلو مبيضربش الي في الماسورة والخزنة مليانة |
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
وهل بيتعمل عليه تعديلات اخرى غير انه بيضرب بلى زى مثلا تغير الماسوره وشكرا,,,,,,,, ارجو الاجابه من اهل الخبره( الرابطه) |
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
وبلاش تعمل اي حاجه في المسوره فك الطبه واضرب وريح نفسك وعلشان متقعش في غلطتي لاني خربت طلق كتير, اولا جيب الطلق الالماني بلاش التركي ثانيا البليه لازم تدخلها لجوه الطلقه متخليش حاجه ظاهره منها خالص علشان هتتفك مع الاحتكاك ببيت النار لما بتسحب الاجزاء وطبعا هتزق البلاستيك الي في الطلقه لتحت باي حاجه وبعدين تحط نقطة امير في النص وتحط البليه وتوسطنها وبس كده |
رد: رابطة مالكي blow c06
انا اشتريت النهاردة بلو سى وبكده بقيت عضو فى الرابطة
باركولى بقى وعرفونى صيانتة و مميزاتة وعيوبه |
رد: رابطة مالكي blow c06
راجع البوست من اوله انت جاي متاخر علي الدرس
|
رد: رابطة مالكي blow c06
ههههههههههههه
معلش يا استاز افوكاتو معنتش هتاخر تحياتى |
رد: رابطة مالكي blow c06
تشرف في اي وقت
|
رد: رابطة مالكي blow c06
ekol co6 or ekol dual jackle???انا محتار مبينهم و عايز حاجه نضيفه و بيضرب بلى بقوه
|
رد: رابطة مالكي blow c06
ر اجع البوست من اوله هتلاقي اجابات كل اسئلتك الموضوع بناقش فيه بقالنابتاع 6 شهور ومشكور علي الانضمام
|
رد: رابطة مالكي blow c06
انا كمان عندنا ثلاتة من البلو سى 2 اسود وواحد نيكل مسدس جميل جدا
|
رد: رابطة مالكي blow c06
هل ممكن تغييير الماسورة وتحويل المسدس الى حى
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
و هل حد ركب طبه طويله بطول مسوره المسدس؟؟؟و هل حد عرف يجبلوا قاثف صواريخ؟؟؟؟ |
رد: رابطة مالكي blow c06
فوجئت بحاجه و انا عند فتح الله نهرده،قال لى ان بلو سى لا توجد له قطع غيار و لو قيت حيبقى نادر جدا!!!!!!اى رأيكم؟؟؟!!!!
|
رد: رابطة مالكي blow c06
على فكرة فيه عيب فى البلو وهو المشط تقيل جدا عندما تملاه بالطلقات السوستة شديدة جدة خلاف البرونى 4 سهل جدا فى التعمير
|
رد: رابطة مالكي blow c06
يجماعه انا كلمت تاجر محترم و معروف و قالى بلاش بلو سى و خليك فالفيرات ماجنم او جاكل او احسن منهم برونى عشان بلو سى الموجود فى السوق دلوقتى خامته وحشه،اى رأيكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
رد: رابطة مالكي blow c06
إخواني فكرة مهمة ونريد تجربتها إذا نجحت نكون قد اصبنا خيراً كثيراً بشرط كلنا نعاهد الله بأن لا نستخدم تلك الفكرة إلا مع الكلب العقور أو من يتقلد به كبلطجي يخرج على الناس لقتلهم في الشارع كما نرى هذه الأيام أو مع عدو يغزو البلد فقط لاغير وذلك لأن القتل هو الجريمة الوحيدة في القرآن التي لها 4 عقوبات لم ترد في الكفر بالله عز وجل يقول تعالى { ومن يقتل مؤمناً متعمداً فجزاءه جهنم خالداً فيها وغضب الله عليه ولعنهو أعد له عذاباً عظيماً } فكلنا نقول اللهم إن نسالك خيره ونعوذ بك من شره الخلاصة بعد أن رأيت صديقاً لي يصنع طلقة البلي بيده بلف مفك صليبة على الطبة البلاستيكية الخضراء للطلقة فتفتح ثم يحشر فيها الطلقة أو 3 بليات وراء بعضهم ويمكن إضافة بارود طلقتيت في طلقة والتجربة هنا يمكن أن تخرم صاج سيارة وهذا سمعته ولم أراه بعيني ولكن مقترحي لمن له خبرة ماذا لو تم وضع مسمار قلووظ بعد نزع رأسة بالقصافة ثم حشره في الطلقة بحيث لايظهر من الطلقة سوة 2-3 ملي وهو سن المسمار نريد الإجابة لأنها لو نجحت فستكون قوية جداً وهل بسهولة نجعل هذا المسمار مجنح من الخلف حتى يسير نحو الشيطان كالصاروخ الموجه فتكون قوته أفضل من المسدس الحقيقي
|
رد: رابطة مالكي blow c06
عاىز اشترى واحد ممكن حد ىفدنى من فىن
|
رد: رابطة مالكي blow c06
عاىز اشترى واحد ممكن حد ىفدنى من فىن اىملى
mohamed_bokhari26@hotmail.com |
| الساعة الآن 04:30 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir