![]() |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
يلا أعترف بسرعه :) |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
المسدس مقفول لعدم الحاجة لمسدس بلى (فى الوقت الحالى) طلق yas التركى و عندى شوية gop تشيكى شد الاجزاء تمام الحمدلله جبته بـ 850 من ابو سيف (وعمل معانا الواجب هو و خالد) و الفرز مش بطال و الله مش زى ما الناس فاكره يعنى المسدس مش وحش ولا حاجة و التقفيل نضيف تحياتى |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
تحياتى استاذ احمد |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
مبروك عليك وشرفتنا و نورتنا
الحقنا بقي بالصور |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اى موضوع الشخشخه ؟؟؟!!!!!!و اى سببه؟؟؟؟؟و هل موجود فى كل الريتاى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
يا عم مفيش شخشخه ولا اي حاجه
انا معايا المسدس ملوش اي صوت ولا اي حاجه بتتحرك |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
استاذ سكوربيون
انا اسف الاول على اخد الصوره بي الصور بتاعتي غامقه ومش موضحه حاجه علشان كده استعنت بصورتك مش اكتر وانا اسف على استخدام صرتك بدون اذن بس بجد لو دخلت على البروفايل بتاعي هتلاقي الصور بتاعتي كلها غامقه في الريتاي علشان كله اسود في اسود بكرر اسفي لسيادتك انا كان كل قصدي اني اوضح للزميل الزرار موجود فين مش اكتر وياريت تدخل على البروفايل بتاعي وتشوف صوري هتلاقيها ضلمه علشان متصوره بالموبايل اكرر اسفي مره تانيه:) |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
على فكره انا معايا سلاح من سنة 1996 وكان اول واحد اجيبه البريتا 84 شكرا واسف على عدم التوضيح بالظبط |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
على فكره تشد الاجزاء بسرعه زي رد فعل المسدس وياريت تجرب بطلقات مضروبه قبل كده لو مش عارف انا قصدي ايه ابقى كلمني 01516789987 انا عارف مشكلتك ايه بس جرب الاول وكلمني |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
هل من حل ؟؟؟ ... |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
انا رقمي 01516789987 و 01516789967 |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
مفيش شخشخه ولا حاجه
الموضوع ده مش موجود في الريتاي الله اعلم اللي في السوق وبيشخشخ ده ايه |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
توكل علي الله في الريتاي بس بردو وانت بتشتري شوفه بيشخشخ ولا لا
هههههههههههههههه |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اولا لا شكر علي واجب كلنا اخوات في المنتدي واللي يقدر يفيد اخوه و موجد بيرد سواء انا او غيري من الاخوة الافاضل
وانا علشان بعتبر نفسي من اكتر الناس اللي بتحب الريتاي تلاقيني موجود هنا علي طول او في اي موضوع يخصه نيجي بقي لقصه المحفور هو المفروض و الشغل التمام انه بيجي محفور عليه ريتاي علي الدبشك لكن من بعد الثوره والقلق والبلطجيه بقي نادر جدا انك تلاقي الدبشك المحفور لكن الله اعلم هل الشركه غيرت التصميم ولا ده شغل مش من الشركه الام او شغل تقفيل هنا والله معرفش بالظبط بس اللي اقدر اقوله ان في فرق في الفنش و الخامات |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
علي فكره انا قلت بقول زيك كده بس لما شفت الريتاي اللي معايا دخلت وحطيت 1600 جنيه و كان قدامي حاجات تانيه ايطالي والماني
بس تقول ايه شدني وقولت والله مانا سيبه واللي خلاني مسكت فيه انه الاسبيشيال ادشن مش العادي وبصراحه بحب الحاجات الغريبه مش التقليدي |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
[زيت السلاح ونضفه كويس وجرب وان شاء الله حتنتهي المشكله
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
مع العلم انه كل الانواع كانت عنده . وراجل امين و ابن بلدي كمان هههههههههههههههه ونصيحه من اخ خليك في الريتاي لو تقفيله حلو بلاش الفيرات |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا منتشر ( رشدي و العجمي )
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
وانت
؟؟ منين ؟؟ |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
ههههههههه يا عينى ال جى شوك الله يساهلة كان معايا ياكت فى ألف ساعه منها :) . |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
تاني انت يابو حميد
ماشي بس والله جيالي من السعوديه |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
بس كده خلاص يا عم ولا يغلي عليك
ابعتهولك في رساله علي الخاص |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
اعذرونى بقى الكاميرا مش معايا فصورت بالموبايل http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=1749 http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=1748 http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=1750 |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
هي فين الصور ؟؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
في انتظارك يا كبير
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
تم رفع الصور يا باشا
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
حاجه حلوة اوي بس انا عجبني الجراب اللي في مكان الخزنه ده
واللي نفسي القيه الجراب الفيبر مبروك عليك يا كبير وكده انت عضو رسمي في الرابطه ههههههههههههههههههه |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
| الساعة الآن 06:22 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir