![]() |
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
مطلوب بريتا اي اصدار يشترط الحاله فقط .. اللي عايز يبيع انا جاد جدا بالشراء وشكرا ليكوا
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
وانا كمان عايز بريتا 92 ايطالي ماسوره متحركه او ثابته مفتوحه بس تكون سوده وبحاله جيده
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
2 مرفق
طبعا يشرقى الانصمام لانى عندى بريتا 84
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
يشرفنى أن أكون مشترك فى رابطة مالكى البريتا وأمتلك بريتا 9 ملل قصير حي
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
يا جماعه بريتا المصري الجديده كويسه ولا التركي افضل
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
مطلوب للشراء مسدس صوت بريتا 9 مم سعر كويس وحاله جيده
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
يريت حد يقولنا ممكن نلاقي بريتا للبيع س بحاله كويسه ومن استغلال الحاجه ليها
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
بترو بيريتا 84
9 ملى قصير حى |
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
السلام عليكم ..معي يرينا 9 قصير موديل 87 مرخص .. محتاج تشتري طلق ناري ليها ولا أجده بالسوق ارجو الإفادة
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
دورت على معلومات بخصوص البريتا 84 الصوت وطبعا ما حلقى احد يفيدني قدكم
مش لاقي من البريتا 84 جديد كله مستعمل حد يعرف محل بيبيعه جديد ويكون 9ملم والي موجود ايطالي ولا مصري .. وايه الفرق بينهم ياليت تساعدوني والي يقدر يحط صور للايطالي والمصري. |
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
Beretta Px4 Storm 9mm
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
حد يساعدنى يا جماعة معايا بريتا 92 ومش عارف افكها قافشة بطريقة سودا هى 8 مل ايطالى وبتسف الطلق ياترى الحل ايه
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
ممكن اعرف ال beretta px4 storm بكام
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
انا مقبل علي شراء مسدس بريتا 92 nuova molgora مصري من عند فتح الله سعره مناسب جدا ليا علشان عندي فرح ..
ايه افضل الطلقات الي تنفع معاه ؟ نصائح الخبراء ليا ساعه الشراء لعدم الوقوع في الاخطاء ؟ ازاي احافظ علي لونه يفضل معايا فتره طويله منغير مايروح ؟ كده كده انا مش حستعملة كتير انا حضرب في الفرح بالظبط 5 طلقات ولا حاجه بس مش عاوزه يكسفني ... اسف لاطالة |
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
اقتباس:
نفسي اعرف ايه الفكره في عدم الرد من الاعضاء الي عندهم تجربه علي الاعضاء المقبلين علي الشراء نفسي اعرف في ايه ...... |
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
انا معايا brigadier mod 96 cal 9mm بس يا ريت حد يفيدنى ويقولى بتتفك ازاى
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
ممكن طريقة فك البريتا 92 الايطالى الماسورة المتحركة 8 مل ؟ لان فى حاجة بتصد الكوبرى لما يطلعه لقدام حتى لما بنزل العتلة اللى فى الجمب مع الضغط على السوسته المقابلة اللى جمب الزيناد
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
لازم علشان تتفك تنزل الخزنة
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
انا عندى بريتا 84 ايطالى 8 مللى للبيع
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
انا عندى بريتا 84 ايطالى 8 مللى للبيع 01221421525
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
لو سمحتم طريقة فك بريتا 92 ماسورة متحرجة 8 مل لاول مرة
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
انا عضو جديد معاكم
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
للبيع بريتا 9 مم بلي مسورة متحركة بالعلبة و جراب جنب 01013658314
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
للبيع بريتا px4 storm ايطالي تجميع مصري
انتاج 2015 بالعلبة والكتاوج لم يستعمل نهائيا وخازنة اضافية والاكسسوار 48000 ت 01061927977 |
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
لو حد عنده بريتا ٩٢ صوت ايطالي اصلي بحاله جيده برجاء ارسال رقمه خاص
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
لوسمحتو انا معايا مسدس مكاروف صيني عيار 7.62 في 25 عايز ابيعه واشتري باريتا 9مم جديد، ممكن اهل الخبره يفيدوني
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
انا عند مسدس مكاروف صيني عيار ٧.٦٢ في ٢٥ وعايز اغيره واشتري باريتا ٩ مم ايطالي جديده ممكن اهل الخبره يفودوني
|
رد: رابطة مالكي البريتا (beretta)
انا عند مسدس مكاروف صيني عيار 7.62 في 25 وعايز اغيره واشتري باريتا 9 مم ايطالي جديده ممكن اهل الخبره يفودوني
|
| الساعة الآن 09:37 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir