![]() |
رد: بشرة خيـــــــــــــــــر
اقتباس:
الرجاء المتابعه هنا http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=11255 |
رد: بشرة خيـــــــــــــــــر
اقتباس:
استاذى المحترم موضوعك اكثر من رائع و هو ده الحقيقه الى الناس مش عايزه تفهمها |
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
الاخوه الافاضل
ارجو ان تتقبلو كلامى وان تثقو فيه لانى لست بخادع لكم ولن انتوى تجارة المسدسات الصوت بعد فراغ الكميه البسيطه المتوفره عندى من المسدسات الايكول( التركى) بدأ الموضوع بزياده غريبه فى اسعار الايكول بأنواعه بعد النزول فى الاسعار الناتج عن ركود فى التجاره بسبب الامان نسأل الله عز جل ان يديمه فتعجبت جداً من هذه الزياده واسبابها وقلت فى نفسى انها اصول تجاره وخبره من المستوردين ثم تلاحقت الاحداث وعرض عليا احدالمستوردين بأن اطلب منه اى نوع من الايكول وسيعطينى اقل سعر ممكن ان اسمعه فى مصر ( مع العلم انه ليس مستورد سلاح ) والاسعار فعلاً كانت زهيده وبعد ان اللححت عليه لمعرفة السبب قال لى ان المنتج سيكون كوبى من المنتج التركى فى الخامات والشكل وافضل من التركى فى الفنش وانا ضعفت امام هذا العرض ووافقت عليه وقمت بعمل الاعلان فى المنتدى عن الاسعار الجديده ولكن بعد ان وصلت لى هذا الانواع وجربتها تبين لى انها لا تساوى شىء ابداً ولا ترتقى ان تكون بديلاً للايكول مع العلم انها صوره بالكربون من الايكول مع خفة الوزن الواضحه خامات انتمونيا ضعيفه جداً لدرجة ان بعض الخزن كان الصدأ بلغ مبلغه منها وهذا ما حث مع تفصيلاً |
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
اقتباس:
|
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
ياهشام باشا ازيك ومنور الدنيا انا عايز اسمع منك حاجه دلؤتى اودام الناس كلها انتا شوفتنى قبل كده او انا اشتريت منك حاجه قبل كده علشان فى ناس بتتهمنى انى تبعك مع انى مكسوف من الكلام ده علشان الواحد مش صغير انه يبقى تبع حد او صبى لحد بس ده الى حصل
|
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
begad ragel saree7 gedan , rabena wewafa2ak
|
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
يا جماعة بعد فترة الاقبال على مسدسات الصوت بالشكل الجنونى الصين درست الموضوع وعملت نسخ كتير تقليد وعارفين الصين اى منتج بيبقى عليه اقبال بتعمله فورا باسعار اقل والموضوع بتاع الصين غنى عن التعريف وربنا يسترها
|
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
اقتباس:
واياك وشهادة الزور |
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
اقتباس:
يعنى تعلقو الناس وبعد كدا تقولوا الفنش والتقليد والكلام دا هحرجك وانت حبيبى انا موافق على الكوبى ابعتلى واحد فولجه منه لما تزل مصر واى خدمه ياهشام بلاش تضاربوا فى بعض وكلو عيش باسعار معقوله وخلو الناس تاكل عيش صباح الفل وتمنياتى ليك بالتوفيق فى الامتحانات |
رد: بشرة خيـــــــــــــــــر
اقتباس:
شكرا اخى الفاضل |
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
يا جماعة يا ريت ما حدش يشترى البضاعة دى خالص
وادعو لمقاطعة عامة لمسدسات الصوت لمدة شهرين على الأقل |
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
شكرا ليك جدا يا أ / هشام على صراحتك
باقى عليك واجب التحذير مع انى عارف ان فى كلام لسه لم يقال يا ريت تكمل كلامك |
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
اقتباس:
انا اعرفه جيد وهو انسان محترم جدا وعشان كده انا زعلان منه عشان انا اعرفه أكثر من ناس تانيه وكنت متوقع منه انه ما يعملش عرض بل انه ينزل تحذير واللى خلانى اتكلم هو هشام سمير نفسه أرجو منك ان تضبط مشاعرك شويه مع انى لا انكر عليك حسن ظنك بأخوك المسلم فهذا هو الاصل وأن نصرت اخى وحبيبى هشام عملا بقول النبى (أنصر اخاك ظالما او مظلوما) |
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
اقتباس:
وانا صبرت لما يقولها هو لأنه اهل لذلك والرجل لما تكلم معى فهو أخى وانا اعلم ان فى الامر شئ وانتظرت حتى يحكى هو والحمد لله حكى ولكن انتظر منه النصيحة وكما طلبت من الاعضاء فى المنتدى مقاطعة سوق الصوت نهائى لمدة شهرين على الاقل والتعامل يكون فى المستعمل بس ودى نصيحة مع انى نفسى ان كل من نزل العرض نقاطعه يعرف او مايعرفش بأن البضاعة صينى ومن خامات رديئه وده أقل شئ نعمله معاهم وارجو ان احنا نخلى بالنا من ان فى ناس هاتعلن وتقول مسدس ............ الاصلى فبلاش ضحك علينا اتقوا الله ويا ريت اللى محتاج ضرورى يشترى من محل وبفاتورة زيادة على ذلك ضمان لعيوب الصناعة عشان اللى يستعجل ويشترى يكون معاه سند لما يحصل شئ فى السلاح يعمل بيه محضر وساعتها كل واحد يأخذ حقه |
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
بعد النقاشات التى تم فى هذا الموضوع رأى الشخصى هو
مع احترامى لجميع اخواتى الموضوع ده فى حاجة تانى ويمكن بعض الناس قلتها بس انا حاسس والله اعلم ان الموضوع ده فى خلاف وتناقض .... والاخوه اللى دارسوا المنطق عارف لما يكون فى تناقض وتضاد يبقى القضية كاذبة من الاساس . وتحياتى لجميع الاخوه وربنا يستر ياسر الكفافى |
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
الله ينور عليك يا ياسر باشا ما انت شبراوي زي حلاتي
|
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
بسام بيك انت منين من شبرا ياباشا
|
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
انت نسيت المكالمة الي كانت بيني وبينك اثناء الاحداث
انا من طوسون |
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
حبيب قلبى الغالى صباح الجمال صباح الفل على اجدع ناس
|
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
كده ياباشا لازم نتقابل فى اسرع وقت حدد المعاد والمكان اوك
|
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
صباح العسل
ليك رسالة على الخاص |
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
بسامباشا علم وليك رسالة رد عليها
|
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
تم الرد وتحياتي ليك
|
رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
بسم الله مداخلة صغيرة لو اذنتم لى لكل منا تحليلاتة ووجة نظرة وكم محدود من تجاربة انا اتكلم معكم باخلاص والله اعلم بذلك اتكلم عن اثنان اولهما الشخص صاحب الموضوع الاخ العزيز الاستاذ هشام اولا هوانسان بة ميزة او فضيلة سمها كيفما شأت اذا ما وجد نفسة اقتر ب من الوقوع فى خطئ فيحجم ويبتعد ويبتعد وهذا شئ يحمد علية وبعدين حنقول الفرضين الموجودين فى المداخلات قائمان وهذا فرضا اوجدلا اولهما تحديات من من يبيعو للاستاذ هشام فمن المفروض ان نقف بجانبة لانعادية وان نتذكر انة يوما ما باع اوقدم خدمة لزميل اوعضو من المنتدى وكان افضل من غيرة وهذا يحسب لة اما الفرض الثانى ان كان الاستاذ هشام شاف بام عينة ان البضاعة التى عمل عليها العرض معيوبة وتراجع عن العرض حتى لايضر احد فهذا(شئ جميل ومحمود دنيا واخرة) وبالمناسبة دى وبدون حلف والله خير شاهد انى اتصلت بالاخ هشام يوم ان رأيت العرض على المنتدى ودخلت مع اخى هشام فى حوار وكان كالاتى بقول للاسناذ هشام انا عايز اعرف اية الفرق الكبير دة فى سعر الفولجا رد الراجل بمنتهى الصراحة دي بضاعة جديدة ونازلة سعرها مرتاح قلت طيب باستاذ هشام الفولجا اليعندك ماصورتة صلب الراجل رد بمنتهى الصدق وقلى لا الماصورة انتيمونيا قلتلو المفروض الفوجا ماصورتة صلب من برة وجوة ودة بيعطى الفولجا ضخامة صوت مش موجودة فى مسدسات حجمها كبير على الفاضى وفى الاول والاخر خير الناس انفعهم للناس اللهم نحى الشيطان عنا جميعا وكل سنة وانتم طيبن ايام قليلة وياتى شهر الخير وياريت نطول بالنا على بعض لامسدسات دايمة ولابنادق دايمة مادايم الا وجة الله والكلمة الطيبة صدقة فسارعو الى الصدقات وليلتكم كلها تسامح
|
| الساعة الآن 06:16 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir