الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=11163)

za2r2lel 11-06-26 10:35 AM

رد: بشرة خيـــــــــــــــــر
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 133152)
و الله انا رأيى فى هذا الموضوع ، و أنا عارف إنه إحتمال مايعجبش ناس كتير ، إنه حتى لو كانت الحاجة اللى نازلة دى مش تركى و تقفيل ردئ ، ف لو نظرنا للموضوع نظرة إيجابية ، هى فاتحة خير إن الأسعار بوجه عام تنزل ، و ثانى حاجة هى برضه فاتحة خير إن فيه شركات منافسة هتفتح جديد ، و حتى لو كانت منتجاتها حاليا رديئة ببساطة الناس متشتريهاش و هما هيحسنوا من جودة المنتج مع الوقت ،، فيه قاعدة كدا فى أى سلعة ،، لو السلعة رائجة دايما بعد فنرة بينزل منها المضروب ، يقوم صاحب السلعة الأصلية يا إما يرخص سعره هو كمان يا إما يستورد منتج بمواصفات أعلى ،، يبقى فى الحالتين بشرة خير



الرجاء المتابعه هنا

http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=11255

the hacker 11-06-26 02:31 PM

رد: بشرة خيـــــــــــــــــر
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة za2r2lel (المشاركة 133186)

الرجاء المتابعه هنا

http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=11255


استاذى المحترم موضوعك اكثر من رائع و هو ده الحقيقه الى الناس مش عايزه تفهمها

هشام سمير 11-06-26 03:14 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
الاخوه الافاضل
ارجو ان تتقبلو كلامى وان تثقو فيه لانى لست بخادع لكم ولن انتوى تجارة المسدسات الصوت بعد فراغ الكميه البسيطه المتوفره عندى من المسدسات الايكول( التركى)
بدأ الموضوع بزياده غريبه فى اسعار الايكول بأنواعه بعد النزول فى الاسعار الناتج عن ركود فى التجاره بسبب الامان نسأل الله عز جل ان يديمه
فتعجبت جداً من هذه الزياده واسبابها وقلت فى نفسى انها اصول تجاره وخبره من المستوردين
ثم تلاحقت الاحداث وعرض عليا احدالمستوردين بأن اطلب منه اى نوع من الايكول وسيعطينى اقل سعر ممكن ان اسمعه فى مصر ( مع العلم انه ليس مستورد سلاح ) والاسعار فعلاً كانت زهيده وبعد ان اللححت عليه لمعرفة السبب قال لى ان المنتج سيكون كوبى من المنتج التركى فى الخامات والشكل وافضل من التركى فى الفنش وانا ضعفت امام هذا العرض ووافقت عليه وقمت بعمل الاعلان فى المنتدى عن الاسعار الجديده
ولكن بعد ان وصلت لى هذا الانواع وجربتها تبين لى انها لا تساوى شىء ابداً ولا ترتقى ان تكون بديلاً للايكول
مع العلم انها صوره بالكربون من الايكول مع خفة الوزن الواضحه خامات انتمونيا ضعيفه جداً لدرجة ان بعض الخزن كان الصدأ بلغ مبلغه منها
وهذا ما حث مع تفصيلاً

Peace Missile 11-06-26 03:17 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 133390)
الاخوه الافاضل
ارجو ان تتقبلو كلامى وان تثقو فيه لانى لست بخادع لكم ولن انتوى تجارة المسدسات الصوت بعد فراغ الكميه البسيطه المتوفره عندى من المسدسات الايكول( التركى)
بدأ الموضوع بزياده غريبه فى اسعار الايكول بأنواعه بعد النزول فى الاسعار الناتج عن ركود فى التجاره بسبب الامان نسأل الله عز جل ان يديمه
فتعجبت جداً من هذه الزياده واسبابها وقلت فى نفسى انها اصول تجاره وخبره من المستوردين
ثم تلاحقت الاحداث وعرض عليا احدالمستوردين بأن اطلب منه اى نوع من الايكول وسيعطينى اقل سعر ممكن ان اسمعه فى مصر ( مع العلم انه ليس مستورد سلاح ) والاسعار فعلاً كانت زهيده وبعد ان اللححت عليه لمعرفة السبب قال لى ان المنتج سيكون كوبى من المنتج التركى فى الخامات والشكل وافضل من التركى فى الفنش وانا ضعفت امام هذا العرض ووافقت عليه وقمت بعمل الاعلان فى المنتدى عن الاسعار الجديده
ولكن بعد ان وصلت لى هذا الانواع وجربتها تبين لى انها لا تساوى شىء ابداً ولا ترتقى ان تكون بديلاً للايكول
مع العلم انها صوره بالكربون من الايكول مع خفة الوزن الواضحه خامات انتمونيا ضعيفه جداً لدرجة ان بعض الخزن كان الصدأ بلغ مبلغه منها
وهذا ما حث مع تفصيلاً

كلام محترم ...

sultan 11-06-26 03:17 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
ياهشام باشا ازيك ومنور الدنيا انا عايز اسمع منك حاجه دلؤتى اودام الناس كلها انتا شوفتنى قبل كده او انا اشتريت منك حاجه قبل كده علشان فى ناس بتتهمنى انى تبعك مع انى مكسوف من الكلام ده علشان الواحد مش صغير انه يبقى تبع حد او صبى لحد بس ده الى حصل

Andria 11-06-26 03:22 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
begad ragel saree7 gedan , rabena wewafa2ak

الشبح المصرى 11-06-26 03:52 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
يا جماعة بعد فترة الاقبال على مسدسات الصوت بالشكل الجنونى الصين درست الموضوع وعملت نسخ كتير تقليد وعارفين الصين اى منتج بيبقى عليه اقبال بتعمله فورا باسعار اقل والموضوع بتاع الصين غنى عن التعريف وربنا يسترها

هشام سمير 11-06-26 04:10 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة za2r2lel (المشاركة 132758)
ياترى ما هو مدى صدق كلامك يا استاذ سمير


هل لغيت العرض خوفا من الله ام خوفا من الاكبر منك فى السوق؟؟؟؟؟


خساااااااااااااااااره

اخى الكريم انا لم اتلقى اى تهديد من احد واتقى الله
واياك وشهادة الزور

العربى 11-06-26 04:23 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 133390)
الاخوه الافاضل
ارجو ان تتقبلو كلامى وان تثقو فيه لانى لست بخادع لكم ولن انتوى تجارة المسدسات الصوت بعد فراغ الكميه البسيطه المتوفره عندى من المسدسات الايكول( التركى)
بدأ الموضوع بزياده غريبه فى اسعار الايكول بأنواعه بعد النزول فى الاسعار الناتج عن ركود فى التجاره بسبب الامان نسأل الله عز جل ان يديمه
فتعجبت جداً من هذه الزياده واسبابها وقلت فى نفسى انها اصول تجاره وخبره من المستوردين
ثم تلاحقت الاحداث وعرض عليا احدالمستوردين بأن اطلب منه اى نوع من الايكول وسيعطينى اقل سعر ممكن ان اسمعه فى مصر ( مع العلم انه ليس مستورد سلاح ) والاسعار فعلاً كانت زهيده وبعد ان اللححت عليه لمعرفة السبب قال لى ان المنتج سيكون كوبى من المنتج التركى فى الخامات والشكل وافضل من التركى فى الفنش وانا ضعفت امام هذا العرض ووافقت عليه وقمت بعمل الاعلان فى المنتدى عن الاسعار الجديده
ولكن بعد ان وصلت لى هذا الانواع وجربتها تبين لى انها لا تساوى شىء ابداً ولا ترتقى ان تكون بديلاً للايكول
مع العلم انها صوره بالكربون من الايكول مع خفة الوزن الواضحه خامات انتمونيا ضعيفه جداً لدرجة ان بعض الخزن كان الصدأ بلغ مبلغه منها
وهذا ما حث مع تفصيلاً

يا اتش مش عارف مشعايز ارد ولكن ايدى وكلانى على الكتابه بس والله دا حرام
يعنى تعلقو الناس وبعد كدا تقولوا الفنش والتقليد والكلام دا هحرجك وانت حبيبى انا موافق على الكوبى ابعتلى واحد فولجه منه لما تزل مصر واى خدمه ياهشام بلاش تضاربوا فى بعض وكلو عيش باسعار معقوله وخلو الناس تاكل عيش صباح الفل
وتمنياتى ليك بالتوفيق فى الامتحانات

za2r2lel 11-06-26 04:27 PM

رد: بشرة خيـــــــــــــــــر
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the hacker (المشاركة 133328)
استاذى المحترم موضوعك اكثر من رائع و هو ده الحقيقه الى الناس مش عايزه تفهمها

شكرا اخى الفاضل

أبو سلطان 11-06-26 05:04 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
يا جماعة يا ريت ما حدش يشترى البضاعة دى خالص
وادعو لمقاطعة عامة لمسدسات الصوت لمدة شهرين على الأقل

أبو سلطان 11-06-26 05:05 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
شكرا ليك جدا يا أ / هشام على صراحتك
باقى عليك واجب التحذير مع انى عارف ان فى كلام لسه لم يقال
يا ريت تكمل كلامك

أبو سلطان 11-06-26 05:09 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramyhekal (المشاركة 133042)
الاخ هشام سمير اخ محترم جدا وملتزم وتاريخه فى المنتدى بيقول كده
واعتقد انه لا يصح اتهام شخص بغلطه هو معملهاش اصلا من وجهة نظرى
ايه يعنى الاسعار نزلت او ارتفعت او وقفت او نزل منتج جديد ده كله اسمه سووووووووووووووق
يعنى بيع وشراء واخر مشاركه للأخ بيقول انه بيلغى العرض لأى سبب كان المفروض نقوله مشكور جدا
وجزاك الله خيرا لحد كده
مش نفضل نتهم فيه ونضغط عليه ونقوله نيتك ايه والكلام ده اللى بيحرق الدم
والاخوه مستغربين جدا انه مش بيرد طبعا ميردش وانا لو مكانه مش هارد
لان دى حاجه ترجع لضميرى ونيتى يعنى لو حتى رد وحاول يقنع الناس ان فكرته
مظبوطه ونيته كذا او كذا بردو دمه هايتحرق من مشاركة اى حد يتهمه تانى ويستجوبه
وكأنه اذنب فى حق كل الناس اللى بتتكلم
رجاء من الاخوه عدم القاء التهم من غير دليل
واسف للأطاله

يا أستاذى الفاضل انا لست ممن يسئ الظن بهشام سمير
انا اعرفه جيد وهو انسان محترم جدا
وعشان كده انا زعلان منه عشان انا اعرفه أكثر من ناس تانيه
وكنت متوقع منه انه ما يعملش عرض بل انه ينزل تحذير
واللى خلانى اتكلم هو هشام سمير نفسه
أرجو منك ان تضبط مشاعرك شويه مع انى لا انكر عليك حسن ظنك بأخوك المسلم
فهذا هو الاصل وأن نصرت اخى وحبيبى هشام عملا بقول النبى
(أنصر اخاك ظالما او مظلوما)

أبو سلطان 11-06-26 05:15 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 132730)
يا ريت الحقيقه لو سمحت
دى فيها حياة ناس
واظن حضرتك من كلامك بتخاف على اخوتك
وان كان ا/ هشام مشغول فالامتحانات
فاظن مش حيزعل لو حضرتك قلت (لو هو تمام من جواه )
واطن انه كده
ولا ايه فانتظار ردك

أخى محمد الحقيقة قالها أ / هشام
وانا صبرت لما يقولها هو لأنه اهل لذلك
والرجل لما تكلم معى فهو أخى وانا اعلم ان فى الامر شئ
وانتظرت حتى يحكى هو والحمد لله حكى
ولكن انتظر منه النصيحة
وكما طلبت من الاعضاء فى المنتدى مقاطعة سوق الصوت نهائى لمدة شهرين على الاقل
والتعامل يكون فى المستعمل بس ودى نصيحة
مع انى نفسى ان كل من نزل العرض نقاطعه
يعرف او مايعرفش بأن البضاعة صينى ومن خامات رديئه
وده أقل شئ نعمله معاهم
وارجو ان احنا نخلى بالنا من ان فى ناس هاتعلن وتقول مسدس ............ الاصلى
فبلاش ضحك علينا اتقوا الله ويا ريت اللى محتاج ضرورى يشترى من محل وبفاتورة
زيادة على ذلك ضمان لعيوب الصناعة عشان اللى يستعجل ويشترى يكون معاه سند
لما يحصل شئ فى السلاح يعمل بيه محضر وساعتها كل واحد يأخذ حقه

كفافى1 11-06-26 06:38 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
بعد النقاشات التى تم فى هذا الموضوع رأى الشخصى هو
مع احترامى لجميع اخواتى الموضوع ده فى حاجة تانى ويمكن بعض الناس قلتها بس انا حاسس والله اعلم ان الموضوع ده فى خلاف وتناقض ....
والاخوه اللى دارسوا المنطق عارف لما يكون فى تناقض وتضاد يبقى القضية كاذبة من الاساس .
وتحياتى لجميع الاخوه
وربنا يستر
ياسر الكفافى

بسام سعيد 11-06-26 06:39 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
الله ينور عليك يا ياسر باشا ما انت شبراوي زي حلاتي

كفافى1 11-06-26 06:51 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
بسام بيك انت منين من شبرا ياباشا

بسام سعيد 11-06-26 06:53 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
انت نسيت المكالمة الي كانت بيني وبينك اثناء الاحداث
انا من طوسون

كفافى1 11-06-26 06:54 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
حبيب قلبى الغالى صباح الجمال صباح الفل على اجدع ناس

كفافى1 11-06-26 06:55 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
كده ياباشا لازم نتقابل فى اسرع وقت حدد المعاد والمكان اوك

بسام سعيد 11-06-26 06:55 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
صباح العسل
ليك رسالة على الخاص

كفافى1 11-06-26 06:59 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
بسامباشا علم وليك رسالة رد عليها

بسام سعيد 11-06-26 07:01 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
تم الرد وتحياتي ليك

يهاء 11-06-26 07:04 PM

رد: هبوط الاسعار الثانى لمسدسات الصوت
 
بسم الله مداخلة صغيرة لو اذنتم لى لكل منا تحليلاتة ووجة نظرة وكم محدود من تجاربة انا اتكلم معكم باخلاص والله اعلم بذلك اتكلم عن اثنان اولهما الشخص صاحب الموضوع الاخ العزيز الاستاذ هشام اولا هوانسان بة ميزة او فضيلة سمها كيفما شأت اذا ما وجد نفسة اقتر ب من الوقوع فى خطئ فيحجم ويبتعد ويبتعد وهذا شئ يحمد علية وبعدين حنقول الفرضين الموجودين فى المداخلات قائمان وهذا فرضا اوجدلا اولهما تحديات من من يبيعو للاستاذ هشام فمن المفروض ان نقف بجانبة لانعادية وان نتذكر انة يوما ما باع اوقدم خدمة لزميل اوعضو من المنتدى وكان افضل من غيرة وهذا يحسب لة اما الفرض الثانى ان كان الاستاذ هشام شاف بام عينة ان البضاعة التى عمل عليها العرض معيوبة وتراجع عن العرض حتى لايضر احد فهذا(شئ جميل ومحمود دنيا واخرة) وبالمناسبة دى وبدون حلف والله خير شاهد انى اتصلت بالاخ هشام يوم ان رأيت العرض على المنتدى ودخلت مع اخى هشام فى حوار وكان كالاتى بقول للاسناذ هشام انا عايز اعرف اية الفرق الكبير دة فى سعر الفولجا رد الراجل بمنتهى الصراحة دي بضاعة جديدة ونازلة سعرها مرتاح قلت طيب باستاذ هشام الفولجا اليعندك ماصورتة صلب الراجل رد بمنتهى الصدق وقلى لا الماصورة انتيمونيا قلتلو المفروض الفوجا ماصورتة صلب من برة وجوة ودة بيعطى الفولجا ضخامة صوت مش موجودة فى مسدسات حجمها كبير على الفاضى وفى الاول والاخر خير الناس انفعهم للناس اللهم نحى الشيطان عنا جميعا وكل سنة وانتم طيبن ايام قليلة وياتى شهر الخير وياريت نطول بالنا على بعض لامسدسات دايمة ولابنادق دايمة مادايم الا وجة الله والكلمة الطيبة صدقة فسارعو الى الصدقات وليلتكم كلها تسامح


الساعة الآن 06:16 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir