![]() |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
انا هغششك وامرى لله شايف اول صورة هتلاقى فية ترابيزات قدام الصورة عليها مشاريب وزجاجات مية معدنية مش عارف كلة شرب شرب مفيش اكل المهم اول زجاجة مية ع اليمين ركز فيها شوية محمد اللى واقف اول واحد خلف الزجاجة ههههههههههه طبعا دة تخمين او تقدر تقول حاسة ضابط المباحث هههههههههههه تحياتى |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
ومش هتكلم عن نفسي تاني انا هسيب الجرايد والصحف هي اللي تتكلم عني |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
انت بتحسسني انك عرفتها لوحدك .. ماهي صورتي عندك علي الماسنجر من زمان بس مش عارف ليه الكاميرات الصيني بتطلع الواحد شعره خفيف ! |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
ههههههه ده كويس اننا قعدنا فى البيت .وبعدين يا عم بدر اتعشو فشار كان هيبقه مشوار على الفاضى هههه
طيب ماشى انا موافق .. رد بقا يا عم الافوكاتو |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
وبعدين اجتماع خمس ساعات يبقي لازم نصبر نفسنا بحاجة |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
طيب والله والله انا جب اولادى وقلتلهم مفيش حد هيروح الامتحان بكره الى لما يطلع الافوكاتو من وسط الناس دى
راح الواد الكبير بتاع الثانوية ضارب صوباعه على تانى واحد قاعد شمال سيادةالقنصل .. كدة خلاص انا عرفت مستقبل الولد كلية المباحث ههههههههه.. يس انتا وسيم يا ايفو |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
|
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
طيب تقدر انتا بقا تقولى صورة الاستاذ بدر فين فى الصور دى ههههههههههههه
|
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
يـــــــــــــــــــا للأسف حقيقى انا حزين انى مقدرتش احضر بسبب الامتحانات و الله يا جماعة انا اول مرة ادخل المنتدى من حوالى 3 ايام النهاردة .. اكرر اسفى و اعتذر
|
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
و الله يا أ/كريم و الرابطة كلها انا متشرف جداً بحضارتكم و اشكركم جميــــعاً.
__________________________________________________ ____________________________ هشام محمد..شبـــل المنتدى. |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
|
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
والهي احلي حاجة كنت في الاجتماع اننا اتقابلنا علي ارض الواقع وخرجنا من العالم الافتراضي الخاص بالمنتدي
|
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
حاجه جميله فعلا
ويارب نشوف الاقتراحات الجميله دي بتتنفذ واحنا هندعمكم |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اسف على عدم الحضور ولكنى اعدكم الحضور فى الاجتماعات القادمة
وارجو العمل على النهوض بالمنتدى لأرقى مستوى من الشفافية والصدق ارجو تأييد الحق ومحاربة الباطل وارجو الدعاء لنصرة الثوار العرب والمسلمين |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
اسف على عدم الحضور ولكنى اعدكم الحضور فى الاجتماعات القادمة وارجو العمل على النهوض بالمنتدى لأرقى مستوى من الشفافية والصدق ارجو تأييد الحق ومحاربة الباطل وارجو الدعاء لنصرة الثوار العرب والمسلمين |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
و الله يا جماعة أنا خايف تعملوا الإجتماع اللى جاى ب minimum charge و تجيبوا ال show الروسى[/SIZE] |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
nooooooooooooo Problem |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
دائماً ان شاء الله في تقدم ورقي ومصلحه المنتدي والرابطه باذن الله تعالي
|
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
والله ياجماعه انا كان نفسى احضر عشان اتعرف على حضراتكم وكنت لحد اخر لحظه هاجى بس للاسف حصلت ظروف ومقدرتش اجى بس ان شاء الله لو كان لينا عمر هحضر الاجتماع القادم اكيد لانى بصراحه سعيد جدا بهذا المنتدى وباعضائه المحترمين وبشكر الاستاذ كريم Braveheart على زوقه وادبه لما اتصلت بيه واضح من اسلوبه انه رجل محترم جدا وربنا يديم المعروف والاحترام بيننا
اخوكم : احمد حجازى |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
بسم الله ما شاء الله منورين يا صيادين مصر ده طلع كتيير ساكنين جنبي و انا معرفش
بس انت نسيتني و لا ايه يا استاذ كريم ههههههه معلش بقي تتعوض انا لسه مخلص انهاردة امتحانات |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
|
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
مع خالص شكري. احمد الشرقاوى |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
وشكرا لجميع الأعضاء اللذين حضروا واللذين لم يستطيعوا الحضور. أحمد الشرقاوى |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
بس لما اشتري بندقية جديدة ... لان الرمسيس الي عندي ... جربتها امبارح ... لقيتها اصبحت ضعيفة جدا ... ومحتاجة ... تدخل العمليات و الانعاش ... لكي تستمر في الجهاد ..... |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
ربنا يكرمك في الأمتحانات و نراك المرة القادمة علي خير. |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
الله ينور عليكم ويباركلكم كان نفسي احضر و الله بس عندي امتحانات ادعولي و ان شاء الله الشهر الجاي معاكم
|
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
تم إضافة المزيد من الصـور للإجتماع ... و شكرا لكل من شارك.
|
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
كنت اتمنى المشاركة لكن قدر الله وما شاء فعل وربنا يديم المحبة بيننا
|
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
السلام عليكم ... لقد شرفت بلقاء الاعضاء الكرام ... ويارب دايما نتجمع على خير ... تحياتى .
|
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
|
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
و تحياتي للجميع. |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
http://hh7.net/June6/hh7.net_13092644601.gif طبعا انا بعتذر انى اتاخرت فى المشاركة لانى واللة تخيلت انى شاركت ولولا انى براجع مشاركات الموضوع دلوقتى لاقيت انى ما شاركتش ودة يمكن عشان انا اتكلمت عن موضوع الاجتماع فى موضوع اللى عملة امير طلعة يوم الاجتماع معلش زاهيمر بقى ههههههههههه اولا احب اشكر اخى وصديق كريم الكرانى على المجهود الجبار اللى عملة حتى يوصل الى النجاح دة ما شاء اللة عدد لا باس بة من الاعضاء ودة طبعا غير الناس اللى اعتذرت ففعلا لك كل الشكر والتقدير با ابو كريم الواحد مش عارف يعبر عن مدى سعادتة بروية الاعضاء الكرام حاجة جميلة واللة انك تلاقى اخوة فى اللة بتجمعنا هواية واحد وهى الصيد والرماية من احلى وانزه الهوايات فى العالم كلة واتمنى من اللة ان يديم المحبة والمعروف بيننا دائما وطبعا يا جماعة انا مش عايز اخص بالذكر اسم حد لان فعلا كل الناس اللى كانت موجودة احسن من بعض وان شاء اللة دائما نجتمع على خير ونكون حققنا اغلب الاقتراحات المحترمة والمشروعة اللى تم اقتراحها فى الاجتماع وعلى راس هذة الاقتراحات تسجيل وتفعيل الرابطة بشكل قانونى حتى تصبح مؤثرة وايجابية بشكل اكثر من كدة وانا متوقع ان شاء اللة انها هتكون الاقوى والافضل على الاطلاق فيما يخص هوايتنا ومجالنا الصيد والرماية واخيرا احب ان اشكر جميع الاعضاء الحاضرين والغير حاضرين المتابعين لنا مع تمنياتى لهم جميعا بتمام الصحة والعافية والنجاح الدائم والسلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
أخويا و حبيبي عصام باشا عاصم ... شرفتني جدا بالمشاركة بالموضوع ... و أتمني أن أراك دائما بالأجتماعات و طلعات الصيد إن شاء الله .. و ربنا يديم المعروف.
أخوك كريم الكراني. تحياتي لك. |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
تم تخفيف عدد الصور لتسهيل عملية التحميل للموضوع ... و شكرا لكم.
|
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
الموضوع مش موضوع عدد يا كيمو الموضوع ان الصور اللى هى مش بتاعتى اللى ادهالك حطها زى مهى من الكاميرا مقللش حجمها مش اى حد يديك صور تاخد وتحط كيدا لازم تتعالج الاول هههههههههههههه تحياتى ليك وللراجل الصور |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
غالباً الصور دى بتعاتى , انا فعلا اديت الصور لكريم زى ماهى من غير تصغير الحجم وأضم صوتى لصوت طارق , ماتاخدش صور من أى حد تانى هههههههههههههههه |
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
|
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
|
رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
اقتباس:
|
| الساعة الآن 05:01 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir