الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة. (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=11216)

بدر 11-06-26 12:36 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجب (المشاركة 132823)
طيب ممكن تسهله شويه وتقلى الصوره رقم كام بالترتيب من اعلى

عم رجب حبيبى
انا هغششك وامرى لله
شايف اول صورة هتلاقى فية ترابيزات قدام الصورة عليها مشاريب وزجاجات مية معدنية مش عارف كلة شرب شرب مفيش اكل
المهم اول زجاجة مية ع اليمين ركز فيها شوية
محمد اللى واقف اول واحد خلف الزجاجة ههههههههههه
طبعا دة تخمين او تقدر تقول حاسة ضابط المباحث هههههههههههه
تحياتى

الأفوكاتو 11-06-26 12:45 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجب (المشاركة 132823)
طيب ممكن تسهله شويه وتقلى الصوره رقم كام بالترتيب من اعلى

شوف أنا طالع في أول ثلاثة صور
ومش هتكلم عن نفسي تاني
انا هسيب الجرايد والصحف هي اللي تتكلم عني

الأفوكاتو 11-06-26 12:47 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 132836)
عم رجب حبيبى
انا هغششك وامرى لله
شايف اول صورة هتلاقى فية ترابيزات قدام الصورة عليها مشاريب وزجاجات مية معدنية مش عارف كلة شرب شرب مفيش اكل
المهم اول زجاجة مية ع اليمين ركز فيها شوية
محمد اللى واقف اول واحد خلف الزجاجة ههههههههههه
طبعا دة تخمين او تقدر تقول حاسة ضابط المباحث هههههههههههه
تحياتى

الله ينور يا ابو بدر
انت بتحسسني انك عرفتها لوحدك .. ماهي صورتي عندك علي الماسنجر من زمان
بس مش عارف ليه الكاميرات الصيني بتطلع الواحد شعره خفيف !

رجب 11-06-26 12:49 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
ههههههه ده كويس اننا قعدنا فى البيت .وبعدين يا عم بدر اتعشو فشار كان هيبقه مشوار على الفاضى هههه
طيب ماشى انا موافق ..
رد بقا يا عم الافوكاتو

الأفوكاتو 11-06-26 12:56 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجب (المشاركة 132854)
ههههههه ده كويس اننا قعدنا فى البيت .وبعدين يا عم بدر اتعشو فشار كان هيبقه مشوار على الفاضى هههه
طيب ماشى انا موافق ..
رد بقا يا عم الافوكاتو

انت عرفت بقا الصورة ولا لسة ؟
وبعدين اجتماع خمس ساعات يبقي لازم نصبر نفسنا بحاجة

رجب 11-06-26 01:01 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
طيب والله والله انا جب اولادى وقلتلهم مفيش حد هيروح الامتحان بكره الى لما يطلع الافوكاتو من وسط الناس دى
راح الواد الكبير بتاع الثانوية ضارب صوباعه على تانى واحد قاعد شمال سيادةالقنصل ..
كدة خلاص انا عرفت مستقبل الولد كلية المباحث ههههههههه..
يس انتا وسيم يا ايفو

الأفوكاتو 11-06-26 01:15 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجب (المشاركة 132877)
طيب والله والله انا جب اولادى وقلتلهم مفيش حد هيروح الامتحان بكره الى لما يطلع الافوكاتو من وسط الناس دى
راح الواد الكبير بتاع الثانوية ضارب صوباعه على تانى واحد قاعد شمال سيادةالقنصل ..
كدة خلاص انا عرفت مستقبل الولد كلية المباحث ههههههههه..
بس انتا وسيم يا ايفو

أقل حاجة عندي هههههههههههههههههههههههههه .. يا راجل يا مجامل .. ده انا حالق زيرو علشان الحر

رجب 11-06-26 01:39 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
طيب تقدر انتا بقا تقولى صورة الاستاذ بدر فين فى الصور دى ههههههههههههه

jamayka 11-06-26 01:43 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
يـــــــــــــــــــا للأسف حقيقى انا حزين انى مقدرتش احضر بسبب الامتحانات و الله يا جماعة انا اول مرة ادخل المنتدى من حوالى 3 ايام النهاردة .. اكرر اسفى و اعتذر

hesham[MaFya]a 11-06-26 01:58 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
و الله يا أ/كريم و الرابطة كلها انا متشرف جداً بحضارتكم و اشكركم جميــــعاً.
__________________________________________________ ____________________________

هشام محمد..شبـــل المنتدى.

hema777h 11-06-26 02:07 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كفافى1 (المشاركة 132711)
يا عم سمسم انت هتزلنا على كيس فيشار انتو كنتوا رمينه على الطربيزة - انت ناسي لما رحت تجيب الفيشار رحت من ورانا وفجاة حصلت المعجزة وظهرت بالفيشار وانا مش هنسى ليك الموقف ده ابدا - امال لو كنت رايح تجيب كفتة ولا فراخ مشوية كنت هتعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟

تحياتى

هههههههههههههههههههه

hema777h 11-06-26 02:17 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
والهي احلي حاجة كنت في الاجتماع اننا اتقابلنا علي ارض الواقع وخرجنا من العالم الافتراضي الخاص بالمنتدي

gamopt80 11-06-26 02:31 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
حاجه جميله فعلا
ويارب نشوف الاقتراحات الجميله دي بتتنفذ
واحنا هندعمكم

خالدحامد 11-06-26 03:17 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اسف على عدم الحضور ولكنى اعدكم الحضور فى الاجتماعات القادمة

وارجو العمل على النهوض بالمنتدى لأرقى مستوى من الشفافية والصدق

ارجو تأييد الحق ومحاربة الباطل

وارجو الدعاء لنصرة الثوار العرب والمسلمين

خالدحامد 11-06-26 03:18 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 132446)
تم بحمد الله الأجتماع الثالث للرابطة بنجاح باهر .. و أشكر كل من قام بالحضور من السادة الأعضاء الكرام و أشكر كل من ساهم في إنجاح الأجتماع الذي خرج بصورة حضارية ممتازة تنم عن مدي الوعي و التحضر الذي يتمتع به أعضاؤنا بالمنتدي .. بشكل عام و أعضاء الرابطة بشكل خاص.
و حضر الأجتماع الكثير من الأعضاء المميزين من القدامي ، و بعض من الأعضاء الجدد ، و أشاد الجميع بالإجتماع الذي كان ممتعا و مفيدا لهوايتنا بشكل كبير.

أسماء السادة الحضـــــــــــــور :

من الأعضاء القدامي :

أ / جمال نصر - القنصل و الأب الروحي للمنتدي – من مدينة نصر.
أ / أحمد عبد الغني – rock – من أمبابة.
أ / محمود شلبي – محمود شلبي – من أرض اللواء.
أ / محمد سيد – msa_79 - من مدينة 6 أكتوبـــر.
أ / عبد الله سمير - sam - من أمبابة.
د / محمد حسن - dr_mohasan - من النزهة الجديدة.
أ / أمير سعد - mero1x - التجمع الأول.
أ / عصام عاصم – essam assem - التجمع الأول.
أ / سمير رجائي - smsmn8888 - من فيصل – الجيزة.
أ / محمد العربي - elarabi2009 - من فيصل – الجيزة.
أ / محمد فتحي - الأفوكاتو - من ميدان الجيزة.
أ / ياسر الكفافي - كفافي1 - من شبــــــــرا.
أ / طارق شاكر - tarekvp - من الشيراتون – مصر الجديدة.
أ / إبراهيم علي - hema777h - من ميت عـقبــة.
أ / أحمد قادر - ahmadkader - من جسر السويس.
أ / أشرف فوزي - ashraf_f - من مصر الجديدة.
أصغر أعضاء الرابطة : هشام محمد – {hesham{mafia - من السيدة زينب.
كريم الكراني - braveheart - من جسر السويس.


من الأعضـــاء الجدد :

أ / أندريا جمـــال - andria - من التجمع الأول.
أ / شريف الطرابيشي - tarabeishy - من التجمع الخامس.
العميد / صفوت عثمان - safwat - زهراء مدينة نصـــر.
أ / أحمد الشرقاوي - sharky - مدينة 6 أكتوبر.
أ / عبد الله الشرقاوي ( الأخ الأصغر للأستاذ أحمد الشرقاوي ).

كما تشرفنا بحضور والد هشام محمد {hesham{mafia .

كما أعتذر عن الأجتماع من الأعضاء كل من :

أ / هشام سمير - د / محمود صلاح ( حوكا ) – بسبب الأمتحانات.
أ / طلعت بخيت - أ / بدر - أ / عبد الله فاروق ( unknown ) – بسبب ظروف قهرية.

و وعدوا بالحضور في الإجتماعات القادمة إن شاء الله.



و بدأ الأجتماع بالتعارف بين الأعضاء ، ثم بمناقشة بعض المقترحات من قبل الأعضاء المشاركين بالأجتماع ، و سماع أراء الجميع تجاه الرابطة و أهدافها .

و من أهم الأقتراحات التي نالت أعجاب السادة الحضور أقتراح الأستاذ / أندريا جمال .. الذي أقترح تنظيم مسابقة رسمية للرماية خاصة بأعضاء الرابطة ، كما وعد بأنه سيقوم بمخاطبة الجهات المختصة و الخوض في الأجراءات اللازمة لذلك ، و صرح بأنه سبق له التجربة بتنظيم بطولة كأس العالم في السيارات بمصر ( فورميلا ) ، و أكد أن التجربة ستلقي إهتماما إعلاميـــا من قنوات التليفزون و الصحافة ... و لم يستبعد فكرة التعاقد مع راع رسمي.

و أقترح العميد / صفوت عثمان أن يتم عمل محل لأدوات الصيد خاص بالرابطة و مقرها حين تجهيزة ، و أكد أنه سيقوم بالتمويل في حين أستخراج التراخيص اللازمة لذلك ... و أشاد الأعضاء بالفكرة و شجعوها.

و أشار العضو الجديد بالرابطة الأستاذ / أشرف فوزي (ashraf_f ) أنه يجب أخذ خطوات سريعة و فعالة في إجراءات تكوين الرابطة و أشهارها قانونيا .. للوصول لأهداف الرابطة ، و لتحقيق أمنيات و مقترحات أعضاؤها.

كما أشاد الأعضاء الجدد بالرابطة ، و طالبوا بضرورة تنظيم طلعات للصيد مع القدامي لأكتساب الخبرات و زيادة التعلق بالهواية ، و تم تبادل أرقام التليفونات بينهم و بين الأعضاء القدامي لتسهيل الإتصال.

كما طالبوا بسرعة تنفيذ فكرة عمل كارنية لأعضاء الرابطة ، و أكدنا لهم أنه تم أعداد لوجو أو شعار الرابطة عن طريق الأستاذ / بدر ، و سنقوم بعرضة علي الأعضاء ... و ذلك علما بأننا سنجتهد لتوسيع نطاق الرابطة ليشمل جميع محافظات القاهرة إن شاء الله.

كما أقترح الأعضاء فكرة عمل أستمارة طلب أنضمام للرابطة و يتم ملأ الأستمار أون لاين ( علي الأنترنت ) و يرفق معها صورة للبطاقة.

أستغرق الأجتماع خمس ساعات ... و ساد جو من المحبة بين الأعضاء ، كما تم أخذ الصور التذكارية في نهايته.

و في النهاية ... لا يسعني سوي شكر الأعضاء الذين قاموا بالحضور ، و تشرفنا بهم و نتمني أن نراهم في الأجتماع القادم بمشيئة الله.

هذا و بالله التوفيق.

و أترككم مع الصور .. علما بأنه سيتم رفع المزيد منها لاحقــــــــا.

http://im4.gulfup.com/2011-06-25/130902105381.jpg

http://im4.gulfup.com/2011-06-25/1309021053732.jpg

http://im4.gulfup.com/2011-06-25/1309021054443.jpg

http://im4.gulfup.com/2011-06-25/1309021054484.jpg

http://im4.gulfup.com/2011-06-25/1309021054305.jpg

جروب الرابطة علي الفيس بوك أسمة ( أعضاء رابطة الصيد في مصر )
.


اسف على عدم الحضور ولكنى اعدكم الحضور فى الاجتماعات القادمة

وارجو العمل على النهوض بالمنتدى لأرقى مستوى من الشفافية والصدق

ارجو تأييد الحق ومحاربة الباطل

وارجو الدعاء لنصرة الثوار العرب والمسلمين

ahmadkader 11-06-26 08:03 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elarbi2009 (المشاركة 132549)
بمناسبه المشاريب حبيب قلبى انا بقترح عليك ان تبقى فيه قيمه ولو رمزيه للاشتراك فى الاجتماع عشان جناب القنصل يشكر على اللى عمله وهو فعلا الاب الروحى للمنتدى والاجتماع كمان والرابطه بس احنى كل يوم فى ذياده والحمد لله حبيبى انا معاك فى الاجتماع القادم بس بشرط يكون فى اشتراك مادى منى فى الاجتماع ويكون محدد على كل عضو ماشى يا باشا[/size]

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 132556)

مقترح يحترم و سيتم التنويه إليه في المرة القادمة إن شاء الله ، و شكرا لك يا محمد بك.
[/size]

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 132558)
بعد اذنك يا استاذ عربي .. المفروض قيمة الاشتراك تتحدد لكل عضو علي أساس نقاط التقييم بتاعته هههههههههههههه .. يعني العضو اللي تقييمه عالي اشتراكه يكون عالي .. ولا ايه ؟


و الله يا جماعة أنا خايف تعملوا الإجتماع اللى جاى ب minimum charge و تجيبوا ال show الروسى
[/SIZE]

hema777h 11-06-26 08:12 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 133116)

و الله يا جماعة أنا خايف تعملوا الإجتماع اللى جاى ب minimum charge و تجيبوا ال show الروسى
[/SIZE]

انا موافق علي موضوع الشو الروسي ويكون في كماان استعراض علي الجليد وبالنسبة للمشاريب دي مش مشكلة اسهل حاجة كل واحد طلب حاجة هو يحاسب عليها بس
nooooooooooooo Problem

moneey1975 11-06-26 09:07 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
دائماً ان شاء الله في تقدم ورقي ومصلحه المنتدي والرابطه باذن الله تعالي

Ahmed_Hegazi 11-06-26 12:58 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
والله ياجماعه انا كان نفسى احضر عشان اتعرف على حضراتكم وكنت لحد اخر لحظه هاجى بس للاسف حصلت ظروف ومقدرتش اجى بس ان شاء الله لو كان لينا عمر هحضر الاجتماع القادم اكيد لانى بصراحه سعيد جدا بهذا المنتدى وباعضائه المحترمين وبشكر الاستاذ كريم Braveheart على زوقه وادبه لما اتصلت بيه واضح من اسلوبه انه رجل محترم جدا وربنا يديم المعروف والاحترام بيننا
اخوكم : احمد حجازى

Axel 11-06-26 02:24 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
بسم الله ما شاء الله منورين يا صيادين مصر ده طلع كتيير ساكنين جنبي و انا معرفش

بس انت نسيتني و لا ايه يا استاذ كريم ههههههه

معلش بقي تتعوض انا لسه مخلص انهاردة امتحانات

smsmn8888 11-06-26 02:52 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elarbi2009 (المشاركة 132724)
ماااااااااااااااااااااااااااااشى انت كل دا ولسه مش عايز تسيح يابنى دا كله كيس فشار
وما كلتوش انت والكفافى ضحكتوا عليا انا سايق وسامع فى الكنبه اصوات غريبه لو معاى 10 فأران
مكانوش عملو كدا دا انا خايف على الفرش بتاع العربيه لا يروح مع الفشار وانت مش وخدييييين بالكوا ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ينهاررر هو تا الصوت الذي كونت بسمعة في العربية هههههههههه

SHARKY 11-06-26 02:52 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elarbi2009 (المشاركة 132549)
بمناسبه المشاريب حبيب قلبى انا بقترح عليك ان تبقى فيه قيمه ولو رمزيه للاشتراك فى الاجتماع عشان جناب القنصل يشكر على اللى عمله وهو فعلا الاب الروحى للمنتدى والاجتماع كمان والرابطه بس احنى كل يوم فى ذياده والحمد لله حبيبى انا معاك فى الاجتماع القادم بس بشرط يكون فى اشتراك مادى منى فى الاجتماع ويكون محدد على كل عضو ماشى يا باشا

أولا : أنا موافق على إقتراح الأستاذ/ العربى و أنا كنت سأقترح ذلك الإقتراح ولكن الأستاذ/ العربي سبقنى اليه و أرجوا تفعيله.

مع خالص شكري.

احمد الشرقاوى

SHARKY 11-06-26 03:00 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 132446)
تم بحمد الله الأجتماع الثالث للرابطة بنجاح باهر .. و أشكر كل من قام بالحضور من السادة الأعضاء الكرام و أشكر كل من ساهم في إنجاح الأجتماع الذي خرج بصورة حضارية ممتازة تنم عن مدي الوعي و التحضر الذي يتمتع به أعضاؤنا بالمنتدي .. بشكل عام و أعضاء الرابطة بشكل خاص.
و حضر الأجتماع الكثير من الأعضاء المميزين من القدامي ، و بعض من الأعضاء الجدد ، و أشاد الجميع بالإجتماع الذي كان ممتعا و مفيدا لهوايتنا بشكل كبير.

أسماء السادة الحضـــــــــــــور :

من الأعضاء القدامي :

أ / جمال نصر - القنصل و الأب الروحي للمنتدي – من مدينة نصر.
أ / أحمد عبد الغني – rock – من أمبابة.
أ / محمود شلبي – محمود شلبي – من أرض اللواء.
أ / محمد سيد – msa_79 - من مدينة 6 أكتوبـــر.
أ / عبد الله سمير - sam - من أمبابة.
د / محمد حسن - dr_mohasan - من النزهة الجديدة.
أ / أمير سعد - mero1x - التجمع الأول.
أ / عصام عاصم – essam assem - التجمع الأول.
أ / سمير رجائي - smsmn8888 - من فيصل – الجيزة.
أ / محمد العربي - elarabi2009 - من فيصل – الجيزة.
أ / محمد فتحي - الأفوكاتو - من ميدان الجيزة.
أ / ياسر الكفافي - كفافي1 - من شبــــــــرا.
أ / طارق شاكر - tarekvp - من الشيراتون – مصر الجديدة.
أ / إبراهيم علي - hema777h - من ميت عـقبــة.
أ / أحمد قادر - ahmadkader - من جسر السويس.
أ / أشرف فوزي - ashraf_f - من مصر الجديدة.
أصغر أعضاء الرابطة : هشام محمد – {hesham{mafia - من السيدة زينب.
كريم الكراني - braveheart - من جسر السويس.


من الأعضـــاء الجدد :

أ / أندريا جمـــال - andria - من التجمع الأول.
أ / شريف الطرابيشي - tarabeishy - من التجمع الخامس.
العميد / صفوت عثمان - safwat - زهراء مدينة نصـــر.
أ / أحمد الشرقاوي - sharky - مدينة 6 أكتوبر.
أ / عبد الله الشرقاوي ( الأخ الأصغر للأستاذ أحمد الشرقاوي ).

كما تشرفنا بحضور والد هشام محمد {hesham{mafia .

كما أعتذر عن الأجتماع من الأعضاء كل من :

أ / هشام سمير - د / محمود صلاح ( حوكا ) – بسبب الأمتحانات.
أ / طلعت بخيت - أ / بدر - أ / عبد الله فاروق ( unknown ) – بسبب ظروف قهرية.

و وعدوا بالحضور في الإجتماعات القادمة إن شاء الله.



و بدأ الأجتماع بالتعارف بين الأعضاء ، ثم بمناقشة بعض المقترحات من قبل الأعضاء المشاركين بالأجتماع ، و سماع أراء الجميع تجاه الرابطة و أهدافها .

و من أهم الأقتراحات التي نالت أعجاب السادة الحضور أقتراح الأستاذ / أندريا جمال .. الذي أقترح تنظيم مسابقة رسمية للرماية خاصة بأعضاء الرابطة ، كما وعد بأنه سيقوم بمخاطبة الجهات المختصة و الخوض في الأجراءات اللازمة لذلك ، و صرح بأنه سبق له التجربة بتنظيم بطولة كأس العالم في السيارات بمصر ( فورميلا ) ، و أكد أن التجربة ستلقي إهتماما إعلاميـــا من قنوات التليفزون و الصحافة ... و لم يستبعد فكرة التعاقد مع راع رسمي.

و أقترح العميد / صفوت عثمان أن يتم عمل محل لأدوات الصيد خاص بالرابطة و مقرها حين تجهيزة ، و أكد أنه سيقوم بالتمويل في حين أستخراج التراخيص اللازمة لذلك ... و أشاد الأعضاء بالفكرة و شجعوها.

و أشار العضو الجديد بالرابطة الأستاذ / أشرف فوزي (ashraf_f ) أنه يجب أخذ خطوات سريعة و فعالة في إجراءات تكوين الرابطة و أشهارها قانونيا .. للوصول لأهداف الرابطة ، و لتحقيق أمنيات و مقترحات أعضاؤها.

كما أشاد الأعضاء الجدد بالرابطة ، و طالبوا بضرورة تنظيم طلعات للصيد مع القدامي لأكتساب الخبرات و زيادة التعلق بالهواية ، و تم تبادل أرقام التليفونات بينهم و بين الأعضاء القدامي لتسهيل الإتصال.

كما طالبوا بسرعة تنفيذ فكرة عمل كارنية لأعضاء الرابطة ، و أكدنا لهم أنه تم أعداد لوجو أو شعار الرابطة عن طريق الأستاذ / بدر ، و سنقوم بعرضة علي الأعضاء ... و ذلك علما بأننا سنجتهد لتوسيع نطاق الرابطة ليشمل جميع محافظات القاهرة إن شاء الله.

كما أقترح الأعضاء فكرة عمل أستمارة طلب أنضمام للرابطة و يتم ملأ الأستمار أون لاين ( علي الأنترنت ) و يرفق معها صورة للبطاقة.

أستغرق الأجتماع خمس ساعات ... و ساد جو من المحبة بين الأعضاء ، كما تم أخذ الصور التذكارية في نهايته.

و في النهاية ... لا يسعني سوي شكر الأعضاء الذين قاموا بالحضور ، و تشرفنا بهم و نتمني أن نراهم في الأجتماع القادم بمشيئة الله.

هذا و بالله التوفيق.

و أترككم مع الصور .. علما بأنه سيتم رفع المزيد منها لاحقــــــــا.

http://im4.gulfup.com/2011-06-25/130902105381.jpg

http://im4.gulfup.com/2011-06-25/1309021053732.jpg

http://im4.gulfup.com/2011-06-25/1309021054443.jpg

http://im4.gulfup.com/2011-06-25/1309021054484.jpg

http://im4.gulfup.com/2011-06-25/1309021054305.jpg

جروب الرابطة علي الفيس بوك أسمة ( أعضاء رابطة الصيد في مصر )
.

والله ياإخوانى الإجتماع كان جميل جدا ومثمر وإن شاء الله يتم تفعيل المقترحات .وشكرا لللأستاذ/كريم الذى تشرفت بمعرفته للمرة الأولى على هذا الإجتماع.

وشكرا لجميع الأعضاء اللذين حضروا واللذين لم يستطيعوا الحضور.

أحمد الشرقاوى

safwat 11-06-26 03:10 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 132674)


سيادة العميد ... تحياتي لك و شكرا لحضورك الأجتماع ، و نحن سعداء بأنضمامك لنا ، و بأقتراحاتك القيمة التي أعجبت الكثير من الحضور ... و أتمني أن نراك دائما و نلقاك علي خير ... كما أتمني أن أري طلعات صيد مصورة لك و للأخوة القدامي بالمنتدي إن شاء الله.

بإذن الله ::
بس لما اشتري بندقية جديدة ... لان الرمسيس الي عندي ... جربتها امبارح ... لقيتها اصبحت ضعيفة جدا ... ومحتاجة ... تدخل العمليات و الانعاش ... لكي تستمر في الجهاد .....

braveheart 11-06-26 09:10 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 (المشاركة 132746)
استاذ محمد وكريم باشا
ان شاء الله حأجيلكوا مخصوص من اسكندرية الاجتماع القادم علشان اعرف حكاية السيكو سيكو دى.
يارب دايما مجتميعن على خير.
خالص تحياتى

يا فندم دة أنت تنورنا و الله ، من الشخصيات المحترمة فعلا اللي أنا نفسي أقابلها من زمان ... شكرا لمشاركتك ، و تحياتي لك.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jamayka (المشاركة 132955)
يـــــــــــــــــــا للأسف حقيقى انا حزين انى مقدرتش احضر بسبب الامتحانات و الله يا جماعة انا اول مرة ادخل المنتدى من حوالى 3 ايام النهاردة .. اكرر اسفى و اعتذر

بالتوفيق في الأمتحانات و منتظرينك في المرات القادمة إن شاء الله.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hesham[mafya]a (المشاركة 132970)
و الله يا أ/كريم و الرابطة كلها انا متشرف جداً بحضارتكم و اشكركم جميــــعاً.
__________________________________________________ ____________________________

هشام محمد..شبـــل المنتدى.

و الله أنت اللي شرفتنا يا هشام ... أنت و سيادة الوالد المحترم ، شكرا للحضور و المشاركة.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 132987)
والله احلي حاجة كانت في الاجتماع اننا اتقابلنا علي ارض الواقع وخرجنا من العالم الافتراضي الخاص بالمنتدي

فعلا و دة من أول أهدافنا بالرابطة يا إبراهيم ، و شرفتنا بالأجتماع ، تحياتي لك.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 (المشاركة 132997)
حاجه جميله فعلا
ويارب نشوف الاقتراحات الجميله دي بتتنفذ
واحنا هندعمكم

بإذن الله تعالي ... و شكرا لمشاركتك.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدحامد (المشاركة 133033)
اسف على عدم الحضور ولكنى اعدكم الحضور فى الاجتماعات القادمة

وارجو العمل على النهوض بالمنتدى لأرقى مستوى من الشفافية والصدق

ارجو تأييد الحق ومحاربة الباطل

وارجو الدعاء لنصرة الثوار العرب والمسلمين

شكرا للمشاركة ، و منتظرينك في المرات القادمة إن شاء الله ، و أحنا و الله بندعو لهم و ربنا يتقبل إن شاء الله ... تحياتي لك.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moneey1975 (المشاركة 133138)
دائماً ان شاء الله في تقدم ورقي ومصلحه المنتدي والرابطه باذن الله تعالي

شكرا و تحياتي لك .. و ربنا يتقبل دعاك إن شاء الله.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_hegazi (المشاركة 133264)
والله ياجماعه انا كان نفسى احضر عشان اتعرف على حضراتكم وكنت لحد اخر لحظه هاجى بس للاسف حصلت ظروف ومقدرتش اجى بس ان شاء الله لو كان لينا عمر هحضر الاجتماع القادم اكيد لانى بصراحه سعيد جدا بهذا المنتدى وباعضائه المحترمين وبشكر الاستاذ كريم braveheart على زوقه وادبه لما اتصلت بيه واضح من اسلوبه انه رجل محترم جدا وربنا يديم المعروف والاحترام بيننا
اخوكم : احمد حجازى

فعلا يا أ / أحمد أنا متذكر مكالمتك لي قبل الأجتماع ، و إن شاء الله تكون موجود وسطنا المرة القادمة ... تحياتي لك.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة axel (المشاركة 133322)
بسم الله ما شاء الله منورين يا صيادين مصر ده طلع كتيير ساكنين جنبي و انا معرفش

بس انت نسيتني و لا ايه يا استاذ كريم ههههههه

معلش بقي تتعوض انا لسه مخلص انهاردة امتحانات

حبيب قلبي و أنا أقدر أنساك ... دة أنت مستشااااري الفني ... هههههههههههه
ربنا يكرمك في الأمتحانات و نراك المرة القادمة علي خير.

sameer 11-06-26 09:20 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
الله ينور عليكم ويباركلكم كان نفسي احضر و الله بس عندي امتحانات ادعولي و ان شاء الله الشهر الجاي معاكم

braveheart 11-06-26 09:23 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sharky (المشاركة 133371)
والله ياإخوانى الإجتماع كان جميل جدا ومثمر وإن شاء الله يتم تفعيل المقترحات .وشكرا لللأستاذ/كريم الذى تشرفت بمعرفته للمرة الأولى على هذا الإجتماع.

وشكرا لجميع الأعضاء اللذين حضروا واللذين لم يستطيعوا الحضور.

أحمد الشرقاوى

يا فندم حضرتك و أخ حضرتك شرفتونا و الله ، و نتمني أن نراكم دائما بإذن الله ... و نحن نعدكم ببذل كل الجهد لتنفيذ المقترحات التي أخذت طابعا من الجدية بعدما رأينا الأقبال الشديد من الأعضاء علي الإنضمام للرابطة .. تحياتي لك.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة safwat (المشاركة 133383)
بإذن الله ::
بس لما اشتري بندقية جديدة ... لان الرمسيس الي عندي ... جربتها امبارح ... لقيتها اصبحت ضعيفة جدا ... ومحتاجة ... تدخل العمليات و الانعاش ... لكي تستمر في الجهاد .....

هههههههه ... يا فندم شرفني حضورك و الله يا سيادة العميد ، و ندخلها لك الأنعاش يا فندم و لو عاوز جديد و بسعر ممتاز في موجود برضو ناس و تجار محترمين و أحنا تحت أمرك و تحياتي لك.

braveheart 11-06-27 01:31 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
تم إضافة المزيد من الصـور للإجتماع ... و شكرا لكل من شارك.

unknown 11-06-27 02:40 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
كنت اتمنى المشاركة لكن قدر الله وما شاء فعل وربنا يديم المحبة بيننا

rock 11-06-27 03:33 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
السلام عليكم ... لقد شرفت بلقاء الاعضاء الكرام ... ويارب دايما نتجمع على خير ... تحياتى .

braveheart 11-06-27 04:08 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة unknown (المشاركة 134409)
كنت اتمنى المشاركة لكن قدر الله وما شاء فعل وربنا يديم المحبة بيننا

أخي عبد الله ... مساء الخيرات ، و أنا بلغت سلامك لكل الحاضرين ، و كلهم بيسلموا عليك ، و إن شاء الله نراك الأجتماع المقبل .. و تحياتي لك.

braveheart 11-06-27 04:26 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rock (المشاركة 134444)
السلام عليكم ... لقد شرفت بلقاء الاعضاء الكرام ... ويارب دايما نتجمع على خير ... تحياتى .

و الله يا أحمد أنت اللي شرفتنا ... و بعدين أنت صاحب مكان و من الأعضاء الملتزمين بالأجتماعات .. و منتظر حوكا كمان المرة القادمة ... و سلم له سلاحة ... خلاص الراجل هيخلص علي يوم 18 من الشهر إن شاء الله.

و تحياتي للجميع.

essam assem 11-06-28 02:47 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
http://hh7.net/June6/hh7.net_13092644601.gif

طبعا انا بعتذر انى اتاخرت فى المشاركة لانى واللة تخيلت انى شاركت ولولا انى براجع مشاركات الموضوع دلوقتى لاقيت انى ما شاركتش ودة يمكن عشان انا اتكلمت عن موضوع الاجتماع فى موضوع اللى عملة امير طلعة يوم الاجتماع معلش زاهيمر بقى ههههههههههه

اولا احب اشكر اخى وصديق كريم الكرانى على المجهود الجبار اللى عملة حتى يوصل الى النجاح دة ما شاء اللة عدد لا باس بة من الاعضاء ودة طبعا غير الناس اللى اعتذرت ففعلا لك كل الشكر والتقدير با ابو كريم

الواحد مش عارف يعبر عن مدى سعادتة بروية الاعضاء الكرام حاجة جميلة واللة انك تلاقى اخوة فى اللة بتجمعنا هواية واحد وهى الصيد والرماية من احلى وانزه الهوايات فى العالم كلة واتمنى من اللة ان يديم المحبة والمعروف بيننا دائما
وطبعا يا جماعة انا مش عايز اخص بالذكر اسم حد لان فعلا كل الناس اللى كانت موجودة احسن من بعض وان شاء اللة دائما نجتمع على خير ونكون حققنا اغلب الاقتراحات المحترمة والمشروعة اللى تم اقتراحها فى الاجتماع وعلى راس هذة الاقتراحات تسجيل وتفعيل الرابطة بشكل قانونى حتى تصبح مؤثرة وايجابية بشكل اكثر من كدة وانا متوقع ان شاء اللة انها هتكون الاقوى والافضل على الاطلاق فيما يخص هوايتنا ومجالنا الصيد والرماية

واخيرا احب ان اشكر جميع الاعضاء الحاضرين والغير حاضرين المتابعين لنا مع تمنياتى لهم جميعا بتمام الصحة والعافية والنجاح الدائم
والسلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة

braveheart 11-06-28 03:14 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
أخويا و حبيبي عصام باشا عاصم ... شرفتني جدا بالمشاركة بالموضوع ... و أتمني أن أراك دائما بالأجتماعات و طلعات الصيد إن شاء الله .. و ربنا يديم المعروف.
أخوك كريم الكراني.
تحياتي لك.

braveheart 11-06-30 12:52 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
تم تخفيف عدد الصور لتسهيل عملية التحميل للموضوع ... و شكرا لكم.

tarekvb 11-06-30 02:12 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 137444)
تم تخفيف عدد الصور لتسهيل عملية التحميل للموضوع ... و شكرا لكم.


الموضوع مش موضوع عدد يا كيمو الموضوع ان الصور اللى هى مش بتاعتى اللى ادهالك حطها زى مهى من الكاميرا مقللش حجمها مش اى حد يديك صور تاخد وتحط كيدا لازم تتعالج الاول هههههههههههههه تحياتى ليك وللراجل الصور


dr_mohasan 11-06-30 02:15 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb (المشاركة 137503)

الموضوع مش موضوع عدد يا كيمو الموضوع ان الصور اللى هى مش بتاعتى اللى ادهالك حطها زى مهى من الكاميرا مقللش حجمها مش اى حد يديك صور تاخد وتحط كيدا لازم تتعالج الاول هههههههههههههه تحياتى ليك وللراجل الصور


غالباً الصور دى بتعاتى , انا فعلا اديت الصور لكريم زى ماهى من غير تصغير الحجم

وأضم صوتى لصوت طارق , ماتاخدش صور من أى حد تانى

هههههههههههههههه

braveheart 11-06-30 02:19 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb (المشاركة 137503)

الموضوع مش موضوع عدد يا كيمو الموضوع ان الصور اللى هى مش بتاعتى اللى ادهالك حطها زى مهى من الكاميرا مقللش حجمها مش اى حد يديك صور تاخد وتحط كيدا لازم تتعالج الاول هههههههههههههه تحياتى ليك وللراجل الصور


دي صور العربي يا رجالة ... ههههههههههههه

braveheart 11-06-30 02:20 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 137505)
غالباً الصور دى بتعاتى , انا فعلا اديت الصور لكريم زى ماهى من غير تصغير الحجم

بس أنا ماكنتش أعرف موضوع التصغير ده

وأضم صوتى لصوت طارق , ماتاخدش صور من أى حد تانى

هههههههههههههههه

مممممممم ... ماشي ماشي .. ههههههههههههه

tarekvb 11-06-30 02:26 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 137505)
غالباً الصور دى بتعاتى , انا فعلا اديت الصور لكريم زى ماهى من غير تصغير الحجم

وأضم صوتى لصوت طارق , ماتاخدش صور من أى حد تانى

هههههههههههههههه

صباح الجمال صحينا وفوقنا وبقينا تمام ويجلعه عامر


الساعة الآن 05:01 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir