الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   التعارف الكبير (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=11224)

silver_5000 11-06-27 05:39 PM

رد: التعارف الكبير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البطل (المشاركة 134513)
السلام عليكم موضع التعارف من أفضل المواضيع وهو التعارف على الاخوه الاعضاء والصيادين بالنسبة للاسم والسن والمهنة ونتشرف ببعض وجزاكم الله خير
الاسم / أحمد النقراشي
من مواليد / 9 / 5 / 1988
المهنة / طالب بكلية الدرسات الاسلامية والعربية سابقا وحاليا بكلية الحقوق + أعمال حرة
الهوايات / كمال الاجسام واللياقة البدنية - والسباحة - و ركوب الخيل _ وبطل جمهورية فى كمال الاجسام لعدة مرات
السلاح / ديانا 54 أيركنج - نوريكا 56 - رمسيس
العنوان / مدينة السادات - طريق مصر الاسكندرية الصحراوي - المنوفية .

موبيل / 011105522

ربنا يخليك يا احمد بك , و كون الموضوع عاجبك ف دى حاجة مفرحانى اوى اوى , و الشرف ليا انا بانى اعرف كل الناس اللى على المنتدى الجميل ده , سؤال بقى هيجننى , بما ان معاك ديانا ايركينج , بتستخدم الرمسيس ؟؟؟

البطل 11-06-28 12:17 AM

رد: التعارف الكبير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver_5000 (المشاركة 134547)
ربنا يخليك يا احمد بك , و كون الموضوع عاجبك ف دى حاجة مفرحانى اوى اوى , و الشرف ليا انا بانى اعرف كل الناس اللى على المنتدى الجميل ده , سؤال بقى هيجننى , بما ان معاك ديانا ايركينج , بتستخدم الرمسيس ؟؟؟

الله يخليك ويبارك فيك .... بالنسبة للبندقية رمسيس مش شغالة ورحت بيها الى فني قالى حرام عليك تصلحها .... فسيبها مركونة فى البيت ولو شغالة مكنتش هستعملها لان يوجد الافضل كنت هسبها لاصحابى اللى بيشركوني فى رحلات الصيد ... وجزاك الله خير

sadaany 11-06-28 05:03 AM

رد: التعارف الكبير
 
اخوكم اشرف السعدنى
متزوج وربنا انعم عليا بولد وبنوته هيما وليان
صاحب ومدير صيدليه
الهرم 34 سنه
الهوايات السلاح السيارات الالكترونيات الاطلاع بشكل عام

محمد احمد العنانى 11-06-28 07:13 AM

رد: التعارف الكبير
 
الاسم محمد احمدعلى العنانى
السن 41 سنة
الموهل فنى تجارى
الوظيفة اعمال حرة
السكن الهرم مواليد السيدة زينب
الهوايات الرماية والصيد والسرعة السباحة الملاكمة قديماوالالكترونيات
متزوج مؤخرا وعندى احمد سنتين وللّةالحمد
السلاح جيت وويبلى وسلافيا وكيمار9 وبرتا84 ايطالى

hema777h 11-06-28 07:24 AM

رد: التعارف الكبير
 
الاسم ابراهيم علي ابراهيم
السن 28
الموهل معهد اتصالات ولاسلكي
الوظيفة عندي شركة صغيرة للمهمات المكتبية (ماكينات تصوير مستندات -طابعات - فاكسات - احبار طابعات -ومستلزمات تشغيل وقطع غيار )
السكن ميت عقبة وانا علي فكرة مش زملكاوي
الهويات الصيد والرماية وقيادة الموتسيكلات
الحالة الاجتماعية اعزب
السلاح راووم 9مللي وبرفيكت 8000 8مللي ونوريكا يانج نمرة 2

silver_5000 11-06-28 09:53 AM

رد: التعارف الكبير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadaany (المشاركة 135199)
اخوكم اشرف السعدنى
متزوج وربنا انعم عليا بولد وبنوته هيما وليان
صاحب ومدير صيدليه
الهرم 34 سنه
الهوايات السلاح السيارات الالكترونيات الاطلاع بشكل عام

اهلا بيك يا اشرف باشا , ربنا يخليلك الكتكوتين الصغيرين و يباركلك فيهم يا كبير , انت فين ف الهرم يا باشا ؟

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد احمد العنانى (المشاركة 135220)
الاسم محمد احمدعلى العنانى
السن 41 سنة
الموهل فنى تجارى
الوظيفة اعمال حرة
السكن الهرم مواليد السيدة زينب
الهوايات الرماية والصيد والسرعة السباحة الملاكمة قديماوالالكترونيات
متزوج مؤخرا وعندى احمد سنتين وللّةالحمد
السلاح جيت وويبلى وسلافيا وكيمار9 وبرتا84 ايطالى

اتشرفت بيك يا محمد بك و منور الموضوع و الله , ربنا يخليلك احمد الصغير و يباركلك فيه و تفرح بيه يا رب , على فكرة انا من فيصل برضه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 135222)
الاسم ابراهيم علي ابراهيم
السن 28
الموهل معهد اتصالات ولاسلكي
الوظيفة عندي شركة صغيرة للمهمات المكتبية (ماكينات تصوير مستندات -طابعات - فاكسات - احبار طابعات -ومستلزمات تشغيل وقطع غيار )
السكن ميت عقبة وانا علي فكرة مش زملكاوي
الهويات الصيد والرماية وقيادة الموتسيكلات
الحالة الاجتماعية اعزب
السلاح راووم 9مللي وبرفيكت 8000 8مللي ونوريكا يانج نمرة 2

اهلا بيك يا هيما , فرحتنى و الله لما عرفت انك مش زمالكاوى , ربنا يباركلك ف شركتك يا جميل و فكرة حلوة اوى ان يبقى ليك شغلك الخاص

sadaany 11-06-28 08:23 PM

رد: التعارف الكبير
 
حسن محمد امام كايرو مول

silver_5000 11-06-29 07:28 AM

رد: التعارف الكبير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadaany (المشاركة 135809)
حسن محمد امام كايرو مول

ياااه , دانت على كدة قريب اوى منى , انا ف حسن محمد برضه بس في فيصل

sadaany 11-06-29 10:49 PM

رد: التعارف الكبير
 
لو حضرتك تحب تشرفنى صيدليه السعدنى ضياء ببقى موجود بعد العصر حتى العشاء اتشرف بحضرتك

عبــ الله ــد @ 11-06-30 02:33 AM

رد: التعارف الكبير
 
الاسم :عبد الله عاصم الزيات
السن : 11سنة وكام شهر وكام يوم وكام ساعة
العنوان : البيت اللى تحته عربية سودا واتنين بيتخانقو
الهوايات : صرف الفلوس على نفسي - الخناقة مع اخويا (عادة محببة ) - لعب الكورة - التنشين - الكمبيوتر

silver_5000 11-06-30 09:33 AM

رد: التعارف الكبير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadaany (المشاركة 136851)
لو حضرتك تحب تشرفنى صيدليه السعدنى ضياء ببقى موجود بعد العصر حتى العشاء اتشرف بحضرتك

يا باشا و الله انا يشرفنى انى اقابلك و اوعدك فعلا انى اجيلك و انول الشرف ده , بس يا ريت تقوللى هيا فين بالظبط الصيدلية , على فكرة انا متاكد انى شوفت الصيدلية بتاعتك كذا مرة بس فين بقى , الله يخرب يت الزهايمر , صحيح عندك دوا للزهايمر يا دكتور

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبــ الله ــد @ (المشاركة 137139)
الاسم :عبد الله عاصم الزيات
السن : 11سنة وكام شهر وكام يوم وكام ساعة
العنوان : البيت اللى تحته عربية سودا واتنين بيتخانقو
الهوايات : صرف الفلوس على نفسي - الخناقة مع اخويا (عادة محببة ) - لعب الكورة - التنشين - الكمبيوتر

منور الموضوع يا عبده , على فكرة انت كدة جارى لانى ف البيت اللى فيه البواب اللى بيفض الخناقة

sadaany 11-07-01 06:27 AM

رد: التعارف الكبير
 
الصيد اكيد احد الادويه للزهايمر لانه بيقوى التركيز وبيساعد على صفاء الزهن

h_hafiz 11-07-01 07:02 PM

رد: التعارف الكبير
 
الاسم :هيثم محمود حافظ
السن :28 سنه
المؤهل : ليسانس حقوق + دورات فى الكمبيوتر والجرافيك
الوظيفه : مهندس كمبيوتر بأحدى مصانع حديد التسليح - بالعبور ( مش عز )
الحاله الاجتماعيه :متزوج وعندى زياد و ان شاء الله التانى فى الطريق قريب
الهوايات : الكمبيوتر - الانتر نت - وناوى ان شاء الله على الصيد ( بعد شراء بندقية ) واكتساب الخبراء من الاعضاء الكرام
السكن : شبرا مصر - القاهرة

http://www.freeimagehosting.net/uploads/bd94960ce1.jpg

silver_5000 11-07-01 08:21 PM

رد: التعارف الكبير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadaany (المشاركة 138193)
الصيد اكيد احد الادويه للزهايمر لانه بيقوى التركيز وبيساعد على صفاء الزهن

متشكر على النصيحة الغالية يا دكتور بس انا كنت بهزر يا باشا , هو الزهايمر ف الطريق بس لسة ماجاش

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة h_hafiz (المشاركة 138566)
الاسم :هيثم محمود حافظ
السن :28 سنه
المؤهل : ليسانس حقوق + دورات فى الكمبيوتر والجرافيك
الوظيفه : مهندس كمبيوتر بأحدى مصانع حديد التسليح - بالعبور ( مش عز )
الحاله الاجتماعيه :متزوج وعندى زياد و ان شاء الله التانى فى الطريق قريب
الهوايات : الكمبيوتر - الانتر نت - وناوى ان شاء الله على الصيد ( بعد شراء بندقية ) واكتساب الخبراء من الاعضاء الكرام
السكن : شبرا مصر - القاهرة

http://www.freeimagehosting.net/uploads/bd94960ce1.jpg

منور الموضوع يا هيثم باشا ( علشان بس اخواننا بتوع الحقوق يعرفو انهم مش اقلية و لا حاجة ) و ربنا يباركلك فى زياد و اخوه او اخته إن شاء الله , انت منين ف شبرا يا باشا , اصلى كتير ببقى ف شبرا ف لو حصل نصيب و قدرنا نتقابل هكون مبسوط اوى

h_hafiz 11-07-01 08:26 PM

رد: التعارف الكبير
 
منور الموضوع يا هيثم باشا ( علشان بس اخواننا بتوع الحقوق يعرفو انهم مش اقلية و لا حاجة ) و ربنا يباركلك فى زياد و اخوه او اخته إن شاء الله , انت منين ف شبرا يا باشا , اصلى كتير ببقى ف شبرا ف لو حصل نصيب و قدرنا نتقابل هكون مبسوط اوى]

انا من ابو وافية

smsm saber 11-07-01 08:34 PM

رد: التعارف الكبير
 
الإسم :اسلام صابر
السن : 21 سنة
المؤهل : تجارة عين شمس _سنة رابعة _وخلال شهر بكالوريوس تحارة باذن الله
الوظيفة : لا اعمل الان
الحالة الإجتماعية : عازب
الهوايات: السيارات , الموتوسكيلات الريس , السلاح بكل الاشكال
السلاح المفضل : Ak_47
السكن :مدنية نصر

silver_5000 11-07-01 08:42 PM

رد: التعارف الكبير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsm saber (المشاركة 138626)
الإسم :اسلام صابر
السن : 21 سنة
المؤهل : تجارة عين شمس _سنة رابعة _وخلال شهر بكالوريوس تحارة باذن الله
الوظيفة : لا اعمل الان
الحالة الإجتماعية : عازب
الهوايات: السيارات , الموتوسكيلات الريس , السلاح بكل الاشكال
السلاح المفضل : Ak_47
السكن :مدنية نصر

اتشرفت بيك يا سمسم و ربنا يفرحك بالبكالريوس و بتقدير كمان إن شاء الله , بس مش شايف ان الـ Ak-47 سلاح ضعيف شوية يا ريس , كمل شوية و هاتلك دبابة على طول و لا اباتشى

silver_5000 11-07-01 08:47 PM

رد: التعارف الكبير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة h_hafiz (المشاركة 138617)
منور الموضوع يا هيثم باشا ( علشان بس اخواننا بتوع الحقوق يعرفو انهم مش اقلية و لا حاجة ) و ربنا يباركلك فى زياد و اخوه او اخته إن شاء الله , انت منين ف شبرا يا باشا , اصلى كتير ببقى ف شبرا ف لو حصل نصيب و قدرنا نتقابل هكون مبسوط اوى]

انا من ابو وافية

احسن ناس يا ريس , اول مانزل شبرا هكلمك و لو فى نصيب يبقى لازم اقابلك

h_hafiz 11-07-01 09:15 PM

رد: التعارف الكبير
 
يكون ليا الشرف

boody 11-07-02 12:09 AM

رد: التعارف الكبير
 
انا معجب جدا جدا جدا بالموضوع بتاع حضرتك واتمنى التثبيت من الاداره عشان مش حنقدر نحفظ كل الناس المحترمة دي
اعرفكم بنفسى
الاسم:عبدالرحمن اسامة
السن:شهر10الجاى ان شاء الله حكمل الــ 17 سنة
السكن:الاسكندريةــ زيزينيا
المهنة: رايح 2ثانوى ان شاء الله ــ بمدرسة مبارك ــ ونفسى ادخل صيدلة او طب اسنان
الاهتمامات:عندى شغف واهتمام شديد بالصيد البرى بس لسة معنديش بندقية
بقعد على المنتدى دة مش اقل من 3 ساعات باليوم ومبسوط ان انا اشتركت بية جدا
وشكرا

silver_5000 11-07-02 12:45 AM

رد: التعارف الكبير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boody (المشاركة 138779)
انا معجب جدا جدا جدا بالموضوع بتاع حضرتك واتمنى التثبيت من الاداره عشان مش حنقدر نحفظ كل الناس المحترمة دي
اعرفكم بنفسى
الاسم:عبدالرحمن اسامة
السن:شهر10الجاى ان شاء الله حكمل الــ 17 سنة
السكن:الاسكندريةــ زيزينيا
المهنة: رايح 2ثانوى ان شاء الله ــ بمدرسة مبارك ــ ونفسى ادخل صيدلة او طب اسنان
الاهتمامات:عندى شغف واهتمام شديد بالصيد البرى بس لسة معنديش بندقية
بقعد على المنتدى دة مش اقل من 3 ساعات باليوم ومبسوط ان انا اشتركت بية جدا
وشكرا

انا اللى مبسوط اكتر منك ان الموضوع عجبك يا عبده و سلملى على اهل اسكندرية كلهم , و ربنا يكرمك بالكلية اللى نفسك فيها يا ريس و تجيب كمان بندقية كويسة

boody 11-07-02 12:51 AM

رد: التعارف الكبير
 
الف شكر يا باشا على تشجيعك لية انت راجل محترم جدا ومن عينى حسلملك على اهل اسكندرية كلهم
تحياتى

يسرى 11-07-05 10:48 PM

رد: التعارف الكبير
 
واالله احسن حاجه عملتها 000انا اخوكم فى الله يسرى رزق طبيب استشارى جراحه العظام السن 53 سنه متزوج من 1983 ابنى الكبير خالد 26 سنه مهندس كومبيوتر 00هوايتى منذ الصغر البنادق والصيد

يسرى 11-07-06 12:09 AM

رد: التعارف الكبير
 
السلام عليكم ابو يوسف 000هل تعمل شركتكم فى المخارط الصغيره mini lathe

ahmadkhalaf 11-07-06 12:55 AM

رد: التعارف الكبير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver_5000 (المشاركة 134470)

منور الموضوع يا ابو حميد , لو كنت علمى يبقى ربنا يعينك على الكيمياء بكرة و لو ادبى يا ريت تطمنا عملت ايه ف التاريخ يا جميل ؟؟

بنورك ياباشا ..... وانا الحمد لله علمى .... بس الكيمياء والفيزياء طلعو والحمد لله سهلين :d:d ....... انا بكره التااااااريخ والجيوغرافيا

silver_5000 11-07-06 09:44 AM

رد: التعارف الكبير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boody (المشاركة 138816)
الف شكر يا باشا على تشجيعك لية انت راجل محترم جدا ومن عينى حسلملك على اهل اسكندرية كلهم
تحياتى

ادها و ادود يا بودى , و ربنا يخليك يا ريس و لا شكر على واجب

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة يسرى (المشاركة 142286)
واالله احسن حاجه عملتها 000انا اخوكم فى الله يسرى رزق طبيب استشارى جراحه العظام السن 53 سنه متزوج من 1983 ابنى الكبير خالد 26 سنه مهندس كومبيوتر 00هوايتى منذ الصغر البنادق والصيد

اتشرفت جدا بسعادتك يا دكتور و انا كدة ابقى من عمر خالد , ربنا يباركلك ف خالد و يباركلنا فيك يا باشا

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة يسرى (المشاركة 142352)
السلام عليكم ابو يوسف 000هل تعمل شركتكم فى المخارط الصغيره mini lathe

الله يسلمك يا دكتور , للاسف شركتنا مش بتشتغل ف المخارط بس بتشتغل فى ماكينات حفر بالليزر و ماكينات حفر بالابنطة و ماكينات طباعة إندور و أوتدور

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkhalaf (المشاركة 142403)
بنورك ياباشا ..... وانا الحمد لله علمى .... بس الكيمياء والفيزياء طلعو والحمد لله سهلين :d:d ....... انا بكره التااااااريخ والجيوغرافيا

ربنا يوفقك يا ابو حميد , و تدخل الكلية اللى عايزها , و الحمد لله انى اتطمنت عليك

الجزار 11-07-06 09:49 AM

رد: التعارف الكبير
 
الاسم : امين سعيد محرم
السن :18 سنه وكام شهر كده
الاقامه : المحله الكبري (ابو شاهين) اوسخ مكان تراه عينك البلطجه وضرب النار عيني عينك
الوظيفه : لسه مخلص ثانويه عامه
الحاله الاجتماعيه: اعزب ومش قدامي عروسه
الهوايات : الصيد وركوب الخيل والسباحه والقياده والبوكسينج وكام حاجه كده

silver_5000 11-07-06 10:07 AM

رد: التعارف الكبير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الجزار (المشاركة 142587)
الاسم : امين سعيد محرم
السن :18 سنه وكام شهر كده
الاقامه : المحله الكبري (ابو شاهين) اوسخ مكان تراه عينك البلطجه وضرب النار عيني عينك
الوظيفه : لسه مخلص ثانويه عامه
الحاله الاجتماعيه: اعزب ومش قدامي عروسه
الهوايات : الصيد وركوب الخيل والسباحه والقياده والبوكسينج وكام حاجه كده

منور الموضوع يا امين باشا , و بالنسبة لابو شاهين شد حيلك بقى و خلصنا منهم يا ريس , و ربنا يدخلك الكلية اللى نفسك فيها , و كمان يا عم ربنا يرزقك باحسن عروسة و تكون كدة بنت حلال

الجزار 11-07-06 10:26 AM

رد: التعارف الكبير
 
ان شاء الله كليه الشرطه وهيكون النظافه الكبري

silver_5000 11-07-06 10:32 AM

رد: التعارف الكبير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الجزار (المشاركة 142605)
ان شاء الله كليه الشرطه وهيكون النظافه الكبري

الله معك يا كبير

الجزار 11-07-06 10:34 AM

رد: التعارف الكبير
 
اهه انا لسه بتكلم وفي ضرب نار في الشارع

silver_5000 11-07-06 11:40 AM

رد: التعارف الكبير
 
ربنا يسترها عليك و علينا جميعا يا ريس

braveheart 11-07-07 11:31 AM

رد: التعارف الكبير
 
تم التثبيت بناءا علي طلب الأعضاء .. و بالتوفيق.

dr_mohasan 11-07-07 11:50 AM

رد: التعارف الكبير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 143401)
تم التثبيت بناءا علي طلب الأعضاء .. و بالتوفيق.

شكراَ للإدارة

braveheart 11-07-07 11:55 AM

رد: التعارف الكبير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 143413)
شكراَ للإدارة

الشكر لله يا محمد ... واحشني و الله ... تحياتي لك.

akmels 11-07-07 12:11 PM

رد: التعارف الكبير
 
السلام عليكم و رحمة الله
اسمى عمرو كمال
حاصل على بكالوريوس هندسة قسم قوى كهربية جامعة القاهرة و اعمل رئيس قسم ضبط الجودة
بشركة كبيرة فى مجال الاجهزة الكهربية
متزوج و لدى ولدين ( كمال و محمد )
من القاهرة شبرا
31 سنة

silver_5000 11-07-07 12:12 PM

رد: التعارف الكبير
 
و الله انا نفسى اتعرف بكل الناس المحترمة اللى زى دكتور محمد و زيك يا كريم باشا

dr_mohasan 11-07-07 12:13 PM

رد: التعارف الكبير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver_5000 (المشاركة 143429)
و الله انا نفسى اتعرف بكل الناس المحترمة اللى زى دكتور محمد و زيك يا كريم باشا

والله الشرف يكون ليا يا بشمهندس احمد

silver_5000 11-07-07 12:23 PM

رد: التعارف الكبير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 143431)
والله الشرف يكون ليا يا بشمهندس احمد

على فكرة يا دكتور كنت هقابلك بس من غير معاد ( مفاجأة يعنى ) يوم ماعبد الرحمن قابلك بس للاسف مكونتش ف القاهرة , بس فعلا كان نفسى اتعرف بيك ف علشان كدة تجاهلت اصول اللياقة ف انى اكلمك الاول

braveheart 11-07-07 12:26 PM

رد: التعارف الكبير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver_5000 (المشاركة 143429)
و الله انا نفسى اتعرف بكل الناس المحترمة اللى زى دكتور محمد و زيك يا كريم باشا

الله يخليك ... الشرف لي أنا .. تحياتي لك.


الساعة الآن 09:28 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir