![]() |
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
العضو اسلام بعد التحيه اولا موضوع الامان فمن الواضح انك متشفش تلفزيون ولاتقرا جرايد اما عن البيع والمكسب فاعتقد عند شراء اي سلعه من المنتدى سعرها يقل ب الثلث تقريبا عن المحلات سواء بنادق او مسدسات وهذا اعطى عدم المغلات في الاسعار بالنسبه للمحلات ووضع طبيعي المندى لاسلحة الصيد مسدسات الصوت مثل المحلات وبالنسبه للاعضاء الصيادين فتصفح النتدى جيدا وسوف تراهم وترى الافاده من تجاربهم
|
رد: التعديل الذى سيقلب الموازين
اقتباس:
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
اقتباس:
|
رد: التعديل الذى سيقلب الموازين
اقتباس:
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
ايه الحجات الحلوة دييه يا ابو حمميد
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
اقتباس:
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
طلب هو ممكن حد من اعضائنا المحترمين يتبنى جلب المسدس للاعضاء منعا للاستغلال نكون طبعا شاكرين
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
طب انا عندي سؤال بعد لما تكبر الماسورة وفتحات الساقية بتبقى مناسب للطلقات العادية بتاعتها
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
علشان انا ناوي اجيب اتنين واعمل فيهم كده
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
بس عايز اعرف ازاي بكبرهم بالظبط وهل فيه مشاكل واجهت حضرتك وايه حلها
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
اقتباس:
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
هو المسدس خامته صلبة وتستحمل
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
عفوا نظرا لأوضاع البلد الغير مستقرة فقد قررت عدم المشاركة فى أى مواضيع خاصة بالأسلحة النارية و عدم تقديم النصح فيها ، و كذلك كافة أشكال الأسلحة البيضاء ، و الإكتفاء فقط ببنادق الرش و النصائح الخاصة بها لحين ما تستقر البلد ،، و ده عشان مشيلش ذنب حد لأن فيه بعض الناس ممن يتصلون بى الصراحة لهجتهم مش مريحة خالص و أكيد هؤلاء الناس بيقرأوا مانتكتبه هنا فى المنتدى
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
خلاص انا اتكل على الله واشتري بس ممكن تقولي سعرة بعد الأزمة بقى كام واروح للراجل اقوله عايز إيه باظبط لحسن اجيب حاجة غلط
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
والمصري خامتة اقوى ولا الإيطالي وسعر كل واحد كام
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
الف شكر على الموضوع و ربنا يستر
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
اللهم صلى على النبى تعرف يا استاذ احمد انا لماشوفت العلامة اللى فى الحيطة كأنها طلقة مسدس 6 ملى
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
اييه الأخبار
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
اختراع جميل بس البلية ازاى بتثبت فى مقدمة الساقية هل مش هتوقع لما المسدس يميل
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
مينفعش تجرب الموضوع ده على خشبه 2 سم او لوح صاج 3 او 4 مم و تقولنا هيعمل فيه ايه لان موضوع علبة الدواء دى مش حاجه بس العلامه الى فى الحيطه جامده بس مش مقياس لانها ممكن تكون واخده معجون كتير.. ياريت لو حاجه نعررف منها الموضوع قوى و يشتاهل ولا لا
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
[b][size="3"]
عفوا نظرا لأوضاع البلد الغير مستقرة فقد قررت عدم المشاركة فى أى مواضيع خاصة بالأسلحة النارية و عدم تقديم النصح فيها ، و كذلك كافة أشكال الأسلحة البيضاء ، و الإكتفاء فقط ببنادق الرش و النصائح الخاصة بها لحين ما تستقر البلد ،، و ده عشان مشيلش ذنب حد لأن فيه بعض الناس ممن يتصلون بى الصراحة لهجتهم مش مريحة خالص و أكيد هؤلاء الناس بيقرأوا مانتكتبه هنا فى المنتدى |
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
قرار حكيم و انت راجل محترم جداً بحكم التعامل الشخصي معك و لكن الافضل من وجهة نظري ان تحافظ علي المشاركة و لكن تبقي التفاصيل لدائرة محدودة ممن تعرفهم و متأكد من صدق نواياهم.
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
اقتباس:
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
اقتباس:
|
رد: العرض الذى سيقلب الموازين
معلش يا ا. احمد انا مخالف معاك فى الراى.. يعنى لو انا عايش بره و ممكن اعمل مصنع سلاح..معملوش عشان ممكن واحد يتازى؟؟ لا طبعا.. تصنيع السلاح و بيعه حاجه و استخدامه حاجه تانيه و كل واحد مسئول عن تصرفاته... سمعت ان ايام الرسول عليه الصلاة و السلام نهى عن تصنيع السيوف عشان ممكن تستعمل فى حاجه وحشه؟؟؟
|
| الساعة الآن 12:12 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir