الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=11518)

mzkader 11-06-30 11:24 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
معلش هاتقل على حضرتك واسألك كام سؤال
1 - السعر
2 - هل حضرتك بتبيع الأسلحة ولا لا؟ ولو لا فين افضل مكان وهل فى امكانية تدخيل التونا ولا لا؟
3- هل الانواع الذكورة بتكون مفتوحة من المصدر ولا بتتعدل ؟
انا اسف على الاطالة بس انا ابيض فى المواضيع ده ولك جزيل الشكر

Roshdy 11-06-30 11:27 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
لو سمحت انا عاوز ماسوره للبولو سي - على قد بلية مقاس 5.5 مللي
ماسورة داخليه فقط بدون الجزء لخارجي
ولك الشكر مقدما .

Hany Ekram 11-06-30 12:16 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
الله ينور يا أحمد , أستاذ يا و ديع :)

moneey1975 11-06-30 12:41 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
فكره اكتر من رائعه والله الموفق

mo_rateb 11-06-30 12:51 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 137272)
ينفع كويس جدا

انا عايز نمرة حضرتك ضرورى عشان الموضوع ده. ياريت على الخاص او كلمنى على 0147083361

za2r2lel 11-06-30 01:15 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
استاذى الفاضل

احب اولا ابدى اعجابى الشديد بالابتكار

اللى هيحللنا كلنا قصة ظبط قوة البليه ودقة التصويب

ولى رجاء خاص انا احب طبعا اشترى الابتكار ده لكن طلبلى البسيط لزيادة المحافظه على الماسوره هو:

زيادة طول الادابتر من الخلف من الناحيه الرفيعه يعنى عشان يوصل لكامل الماسوره من الداخل
عشان البليه لا تلمس الماسوره مطلقا بمعنى اننا نحط شبه ماسوره اللى هى الادابتور داخل الماسوره
ويا سلام لو حضرتك تخلي طولها ده مفصلات الاووز عشان تناسب جميع مقاسات المسدسات
يعنى مثلا تقيسوا اقل طول ماسوره اللى هو التونا وتعاينوا بالتقريب باقى المواسير بحيث يكون الادابتر على ثلاث مفصلات تتركب حسب طول الماسوره...يارب تكون فهمتنى

واسف للاطاله...واخر حاجه فى زيه يشتغل على الايكول فايبر 2,5 لان عندى واحد وعاوز احافظ على ماسورته ايضا

osama Rohm 11-06-30 01:23 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
بالتوفيق يا باشا فكرة جامدة جداااا

القناص2010 11-06-30 02:30 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
ابتكار ممتاز تسلم ايدك بس لو عرفت تششخنة يبقى افضل هيدى دقة اعلى وتوازن للمقذوف وشكرا

cezar 11-06-30 02:34 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
انا محتاج وحد
نمرتى0124330970

avokato 11-06-30 02:46 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
وبالنسبه للبلو سي

avokato 11-06-30 02:51 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 136942)
لو عايزها تبقى سوداء ببساطة هتعمل الآتى:
1- هتسخن الجزء دا على البوتاجاز لغاية ما يبتدى يحمر
2- تحط عليه شوية زيت
3- تسقطه فى محلول بطاص مركز

و بعد لما يبرد صنفرة ناعمة ، و إدعيلى

اسيبه في الفرن قد ايه وانقعه في الدقيق ولا لا
هههههههههههه

avokato 11-06-30 02:53 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ebrahim al ansari (المشاركة 136950)

يا جماعه معلش انا اسف فى كلمه مزنوقه فى زورى هقولها وهجري :)
ومحدش يزعل منى ولا يتخانق معايا أنا بقولكم أهو

من أنتم... من أنتم... :)

ستندمون يوم لا ينفع الندم :)

يعنى قعدنا نقول غلط وكده ممكن تتعامل معامله السلاح الحي
رديتو وقولتو لا القانون صريح ومفيش حاجه طالما ملعبتش فى الماسوره

طيب اللى حاصل ده مش لعب فى الماسوره؟؟؟؟

خلو بالكم احنا داخلين على انتخابات والأمن هيشد جامد.. ربنا يسترها عليكم وعلينا

أنا ههرب بقى ومحدش فيكم هيعرف يجيبنى تانى خلاص قلت اللى عاوز أقوله وههرب :)

وهدفي ليس التقليل من أفكاركم.. ولا بقولكم متعملوش كده.. كل واحد حر يعمل اللى هوا عاوزه

بس أنا بخلص ضميري.. عشان أقابل ربنا وأنا مرتاح.. أنا هروح أموت بقى :)

خلو بالكم من نفسكم وربنا يحفظكم

يباشا لو التعديل هيخليه يضرب حي يبقي ممنوع انما انت بالنسبالهم بتلعب في حاجه بلاستيك بس هي شبهه وممكن نشتريها نخزنها في البيت لو حصل موقف زي احداث يناير كنا بندور علي عصايه مقشه ننزل بيها الشارع وكلنا اخدناه وبتوع الداخليه نزلوا يشتغلوا امن في الشركات والمخازن ب 500 جنيه في اليوم

avokato 11-06-30 03:05 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
[QUOTE=ahmadkader;137283]هاهاها ،، إنتا بتقول فيها ،، يه مستثمر سعودى إتصل بيا من السعودية من حوالى شهر و عايز يفتح مصنع فى مصر بس واضح إن الراجل مش هيعرف ياخد تصاريح[/QUOالتصاريح شوف محامي يجبهالك عافيه عادي سهله

avokato 11-06-30 03:06 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 137261)
ينفع قطعا مع البلو سى مع التعديل فى بعض المقاسات

طيب انا عايز واحده تشتغل مع البلو سي بليز رقمي 0121108490

Rawsha 11-06-30 03:32 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=6408&page=4

فكرة جميله جدا وكان فى موضوع عنها بس بجد التنفيذ كان خطوه صعبه والحمد لله استاذ احمد عبدالقادر ربنا وفقه وعملها

ahmadkader 11-06-30 03:54 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة za2r2lel (المشاركة 137462)
استاذى الفاضل احب اولا ابدى اعجابى الشديد بالابتكاراللى هيحللنا كلنا قصة ظبط قوة البليه ودقة التصويب ولى رجاء خاص انا احب طبعا اشترى الابتكار ده لكن طلبلى البسيط لزيادة المحافظه على الماسوره

تم مراعاة إقتراح حضرتك فى الكام نسخة اللى إتعملوا النهاردة مع إقتراح تعديل اللون و قطر الماسورة الداخلى ، و سوف يتم تنزيل الصور الجديدة النهاردة بالليل إن شاء الله

ahmadkader 11-06-30 04:01 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cezar (المشاركة 137525)
انا محتاج وحد نمرتى0124330970

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato (المشاركة 137563)
طيب انا عايز واحده تشتغل مع البلو سي بليز رقمي 0121108490

تمام يا جماعة إن شاء الله هتصل بيكم و نظبط المواعيد مع بعض

ahmadkader 11-06-30 04:10 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
يا ريت بس يا جماعة كل واحد من الناس اللى حجزوا الأدابتور يكتبلى داخل الموضوع هنا هو بسيتخدم طلقات نوعها إيه ، الفضى و اللا الدهبى ، و قطر البلية قد إيه عشان تفرق كتير فى التنفيذ

Biso007 11-06-30 04:12 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
صباح الفل يا أحمد باشا ...
مطلوب واحد اسود بكامل طول الماسورة لمسدس ايكول p29 يضرب بلى 2 مع طلق تركى فضى
تليفون 0123147866

ahmadkader 11-06-30 04:16 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة biso007 (المشاركة 137615)
صباح الفل يا أحمد باشا ...
مطلوب واحد اسود بكامل طول الماسورة لمسدس ايكول p29 يضرب بلى 2 مع طلق تركى فضى
تليفون 0123147866

تمام ، إن شاء الله هكلم حضرتك بكرة إن شاء الله للتسليم

avokato 11-06-30 04:54 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
معايا بلو سي ومش عارف استخدم بليه كام انا عامل طبه 4 ولازم اراعي الطبه الاربعه واراعي الادابتور تنصحني استخدم بلي كام

Ahmed El Sarky 11-06-30 05:04 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
basha if i need one how can i contact you ........ my cell 0117711731

Yasser Arafa 11-06-30 05:27 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ebrahim al ansari (المشاركة 136950)

يا جماعه معلش انا اسف فى كلمه مزنوقه فى زورى هقولها وهجري :)
ومحدش يزعل منى ولا يتخانق معايا أنا بقولكم أهو

من أنتم... من أنتم... :)

ستندمون يوم لا ينفع الندم :)

يعنى قعدنا نقول غلط وكده ممكن تتعامل معامله السلاح الحي
رديتو وقولتو لا القانون صريح ومفيش حاجه طالما ملعبتش فى الماسوره

طيب اللى حاصل ده مش لعب فى الماسوره؟؟؟؟

خلو بالكم احنا داخلين على انتخابات والأمن هيشد جامد.. ربنا يسترها عليكم وعلينا

أنا ههرب بقى ومحدش فيكم هيعرف يجيبنى تانى خلاص قلت اللى عاوز أقوله وههرب :)

وهدفي ليس التقليل من أفكاركم.. ولا بقولكم متعملوش كده.. كل واحد حر يعمل اللى هوا عاوزه

بس أنا بخلص ضميري.. عشان أقابل ربنا وأنا مرتاح.. أنا هروح أموت بقى :)

خلو بالكم من نفسكم وربنا يحفظكم

كلامك كلة صح يا باشا لكن للأسف مضطر أعمل أى حاجة للحصول على شىء للدفاع عند اللزوم

blow c06 11-06-30 05:47 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato (المشاركة 137655)
معايا بلو سي ومش عارف استخدم بليه كام انا عامل طبه 4 ولازم اراعي الطبه الاربعه واراعي الادابتور تنصحني استخدم بلي كام

ياباشا البلو مش محتاج طبه اصلا بس انت فك الطبه و هات طلق تشيكى او المانى و حط بليه نمره 3 م العجلاتى الى هى على قد مانا فاكر كانت اقل من 5 مم بحاجه بسيطه و اضرب و هتلاقى كله تمام ان شاء الله

za2r2lel 11-06-30 05:58 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 137600)
تم مراعاة إقتراح حضرتك فى الكام نسخة اللى إتعملوا النهاردة مع إقتراح تعديل اللون و قطر الماسورة الداخلى ، و سوف يتم تنزيل الصور الجديدة النهاردة بالليل إن شاء الله


منتظرين ياباشا وان شاء الله نتعامل مع حضرتك...

أبو سلطان 11-06-30 08:34 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
الله عليك يا دكتور
ما شاء الله لا قوة الا بالله عشان ما نحسدكش
نفسى أجيلك والله بس مزنوق فى الشغل اليومين دول
هاعمل معاك بزنيس عالى ان شاء الله

new sniper 11-06-30 08:50 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
على فكره لو رحت عند واحد خراط وعملهولك بحديد صلب مش هيتكلف 40 جنية او 50 بالكتيرولو انت جبتله حته الصلب وهو عملهالك مش هتتكلف 15 او 20 جنيه بس يكون معاك قياستها الدقيقه.

mzkader 11-06-30 09:04 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new sniper (المشاركة 137872)
على فكره لو رحت عند واحد خراط وعملهولك بحديد صلب مش هيتكلف 40 جنية او 50 بالكتيرولو انت جبتله حته الصلب وهو عملهالك مش هتتكلف 15 او 20 جنيه بس يكون معاك قياستها الدقيقه.

طيب ماتعملها وتبعها انت بـــ 60 طالما الموضوع سهل كده بس للعلم التجربة و التنفيذ ليهم سعر :-)

ashraf_f 11-06-30 09:46 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اى خدمة يا عم احمد بس ماتنسانيش فى الدعاء

ahmadkader 11-06-30 11:52 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو سلطان (المشاركة 137850)
الله عليك يا دكتورىنفسى أجيلك والله بس مزنوق فى الشغل اليومين دول

الله يخليك يا راجل يا أمير ،، منتظرك أى وقت و ربنا يكون فى العون فى كمية الشغل اللى عندك ، أرجو نشوفك قريب

ahmadkader 11-06-30 11:59 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ashraf_f (المشاركة 137894)
اى خدمة يا عم احمد بس ماتنسانيش فى الدعاء

أشرف باشا ، إنتا فعلا تعتبر صاحب 80 فى المية من الفكرة دى و الحمد لله النتائج مبهرة ، و الصراحة نصيحتك جت فى الجوووون

غريب عن الدنيا 11-07-01 12:00 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
فكرة اكتر من رائعه

تسلم ايدك

ashraf_f 11-07-01 12:17 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
ربنا يكرمك يا احمد انت تستاهل كل خير

new sniper 11-07-01 12:45 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
بس والله انا مش خراط ولسه طالب ومعنديش الوقت ورأس المال عشان اعمل كتير منها وابيعها .

smsmn8888 11-07-01 12:55 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new sniper (المشاركة 137872)
على فكره لو رحت عند واحد خراط وعملهولك بحديد صلب مش هيتكلف 40 جنية او 50 بالكتيرولو انت جبتله حته الصلب وهو عملهالك مش هتتكلف 15 او 20 جنيه بس يكون معاك قياستها الدقيقه.

كلام صحيح 100% لو احتاجت مساعدة في المقاسات انا تحت امرك

عبدالله99 11-07-01 01:02 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 137257)
أشكرك جدا يا شريف باشا على التعليق اللى أعتز بيه ده ،، و أنا بعد إذنك صورت المسدس قبل و بعد التنكيل ، و على فكرة إنتا ليك عندى أدابتور هدية و ده و الله العظيم طالع من ذمتى خلاص كنوع من الإعتذار على التأخير و كدا

ها ها ها ايه ده دالمسدس كان متشرح... ويا باشاء انت طول عمرك كريم ومفيش اى كلام اعتزار مابنا انت كتر الف خيرك بجد وانا اتشرفت بمعرفت راجل محترم زى حضرتك واعمل حسابك فى واحد تانى هنكله ههههههههههههه

new sniper 11-07-01 02:05 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
والله انا مقولتش حاجه غلط عشان اخد انذار ممكن حضرتك تقولى الانذار ده بتاع ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ادينى سلاح 11-07-01 03:31 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
جيىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىد

sadaany 11-07-01 03:32 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
د احمد ياريت تعمل حسابى فى واحد مع البليه 2 اللى متوفره مع الطلقه التركى الفضى ولك جزيل الشكر رقمى 0100800523 وياريت اسود مش فضى يبقى جزاك الله خير واهو فرصه نتقابل واستشيرك فى البرتا انا اسف ومعرفش ان حضرتك عبقرى وان انا تلميز صغير بالنسبه لحضرتك ومنك نستفيد

new sniper 11-07-01 06:07 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
يا جماعه احنا عندنا مخرطه وعارف حاجه زى دى بتتعمل بكان والله العظيم انا لو عندى الخبره وورايا وقت ولكن زى مذكرت فوق معنديش وقت والله اى واحد له واحد صاحبة خراط او يروح يسأل عند اى حد خراط هيلاقيها بنصف الثمن ده بعد اذنك يا استاذ احمد انا مش بقلب عليك ولا حاجه بس انا بقول الحاجه اللى شايفها امامى واذا كان على حته الحديد الصلب دى مش هتكلفك حاجه وسعر الخرط كمان مش كبير


الساعة الآن 08:20 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir