![]() |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
معلش هاتقل على حضرتك واسألك كام سؤال
1 - السعر 2 - هل حضرتك بتبيع الأسلحة ولا لا؟ ولو لا فين افضل مكان وهل فى امكانية تدخيل التونا ولا لا؟ 3- هل الانواع الذكورة بتكون مفتوحة من المصدر ولا بتتعدل ؟ انا اسف على الاطالة بس انا ابيض فى المواضيع ده ولك جزيل الشكر |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
لو سمحت انا عاوز ماسوره للبولو سي - على قد بلية مقاس 5.5 مللي
ماسورة داخليه فقط بدون الجزء لخارجي ولك الشكر مقدما . |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
الله ينور يا أحمد , أستاذ يا و ديع :)
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
فكره اكتر من رائعه والله الموفق
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
استاذى الفاضل
احب اولا ابدى اعجابى الشديد بالابتكار اللى هيحللنا كلنا قصة ظبط قوة البليه ودقة التصويب ولى رجاء خاص انا احب طبعا اشترى الابتكار ده لكن طلبلى البسيط لزيادة المحافظه على الماسوره هو: زيادة طول الادابتر من الخلف من الناحيه الرفيعه يعنى عشان يوصل لكامل الماسوره من الداخل عشان البليه لا تلمس الماسوره مطلقا بمعنى اننا نحط شبه ماسوره اللى هى الادابتور داخل الماسوره ويا سلام لو حضرتك تخلي طولها ده مفصلات الاووز عشان تناسب جميع مقاسات المسدسات يعنى مثلا تقيسوا اقل طول ماسوره اللى هو التونا وتعاينوا بالتقريب باقى المواسير بحيث يكون الادابتر على ثلاث مفصلات تتركب حسب طول الماسوره...يارب تكون فهمتنى واسف للاطاله...واخر حاجه فى زيه يشتغل على الايكول فايبر 2,5 لان عندى واحد وعاوز احافظ على ماسورته ايضا |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
بالتوفيق يا باشا فكرة جامدة جداااا
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
ابتكار ممتاز تسلم ايدك بس لو عرفت تششخنة يبقى افضل هيدى دقة اعلى وتوازن للمقذوف وشكرا
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
انا محتاج وحد
نمرتى0124330970 |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
وبالنسبه للبلو سي
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
هههههههههههه |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
[QUOTE=ahmadkader;137283]هاهاها ،، إنتا بتقول فيها ،، يه مستثمر سعودى إتصل بيا من السعودية من حوالى شهر و عايز يفتح مصنع فى مصر بس واضح إن الراجل مش هيعرف ياخد تصاريح[/QUOالتصاريح شوف محامي يجبهالك عافيه عادي سهله
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=6408&page=4
فكرة جميله جدا وكان فى موضوع عنها بس بجد التنفيذ كان خطوه صعبه والحمد لله استاذ احمد عبدالقادر ربنا وفقه وعملها |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
يا ريت بس يا جماعة كل واحد من الناس اللى حجزوا الأدابتور يكتبلى داخل الموضوع هنا هو بسيتخدم طلقات نوعها إيه ، الفضى و اللا الدهبى ، و قطر البلية قد إيه عشان تفرق كتير فى التنفيذ
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
صباح الفل يا أحمد باشا ...
مطلوب واحد اسود بكامل طول الماسورة لمسدس ايكول p29 يضرب بلى 2 مع طلق تركى فضى تليفون 0123147866 |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
معايا بلو سي ومش عارف استخدم بليه كام انا عامل طبه 4 ولازم اراعي الطبه الاربعه واراعي الادابتور تنصحني استخدم بلي كام
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
basha if i need one how can i contact you ........ my cell 0117711731
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
منتظرين ياباشا وان شاء الله نتعامل مع حضرتك... |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
الله عليك يا دكتور
ما شاء الله لا قوة الا بالله عشان ما نحسدكش نفسى أجيلك والله بس مزنوق فى الشغل اليومين دول هاعمل معاك بزنيس عالى ان شاء الله |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
على فكره لو رحت عند واحد خراط وعملهولك بحديد صلب مش هيتكلف 40 جنية او 50 بالكتيرولو انت جبتله حته الصلب وهو عملهالك مش هتتكلف 15 او 20 جنيه بس يكون معاك قياستها الدقيقه.
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اى خدمة يا عم احمد بس ماتنسانيش فى الدعاء
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
فكرة اكتر من رائعه
تسلم ايدك |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
ربنا يكرمك يا احمد انت تستاهل كل خير
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
بس والله انا مش خراط ولسه طالب ومعنديش الوقت ورأس المال عشان اعمل كتير منها وابيعها .
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
والله انا مقولتش حاجه غلط عشان اخد انذار ممكن حضرتك تقولى الانذار ده بتاع ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
جيىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىد
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
د احمد ياريت تعمل حسابى فى واحد مع البليه 2 اللى متوفره مع الطلقه التركى الفضى ولك جزيل الشكر رقمى 0100800523 وياريت اسود مش فضى يبقى جزاك الله خير واهو فرصه نتقابل واستشيرك فى البرتا انا اسف ومعرفش ان حضرتك عبقرى وان انا تلميز صغير بالنسبه لحضرتك ومنك نستفيد
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
يا جماعه احنا عندنا مخرطه وعارف حاجه زى دى بتتعمل بكان والله العظيم انا لو عندى الخبره وورايا وقت ولكن زى مذكرت فوق معنديش وقت والله اى واحد له واحد صاحبة خراط او يروح يسأل عند اى حد خراط هيلاقيها بنصف الثمن ده بعد اذنك يا استاذ احمد انا مش بقلب عليك ولا حاجه بس انا بقول الحاجه اللى شايفها امامى واذا كان على حته الحديد الصلب دى مش هتكلفك حاجه وسعر الخرط كمان مش كبير
|
| الساعة الآن 08:20 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir