الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   لوجو رابطة الصيد والرماية (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=11748)

braveheart 11-07-04 08:23 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
أتحسدنا و الله ... و الله أتحسدنـــــــا يا جماعة.

الأفوكاتو 11-07-04 08:23 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
يا فندم اقصد الرابطة .. وبعدين السعر لا يناسب الجهد علي الاطلاق .. ممكن حضرتك يا استاذ بدر تعيده تاني .. ولو عايز قرشين زيادة قول .. بس اهم حاجة .. يطلع شغل يا ميا بيضة
سلمني نضيف اسلمك نضيف

البطل 11-07-04 08:24 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
تسلم ياستاذ بدر / لوجو جميل .......... وجزاك الله خير

الأفوكاتو 11-07-04 08:25 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البطل (المشاركة 141271)
تسلم ياستاذ بدر / لوجو جميل .......... وجزاك الله خير

شوفت يا ابو بدر .. كل الناس مؤيدة كلامي .. انا مش بفتري عليك
ده واجبي .. اني انصحك .. احسن ما اجاملك واقولك حلو وخلاص

m777md62 11-07-04 08:25 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اللوجو فى منتهى الجمال ,, واللى عمله يستاهل عليه جايزة ,, ومش هيتعمل لوجو أحسن منه ,, تقبلوا مرورى ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

بدر 11-07-04 08:30 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البطل (المشاركة 141271)
تسلم ياستاذ بدر / لوجو جميل .......... وجزاك الله خير

تسلم مرورك اخى الفاضل
تحياتى

braveheart 11-07-04 08:33 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m777md62 (المشاركة 141273)
اللوجو فى منتهى الجمال ,, واللى عمله يستاهل عليه جايزة ,, ومش هيتعمل لوجو أحسن منه ,, تقبلوا مرورى ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

يا فندم طيب بالنسبة للوجو بتاع أفوكاتو .. يعني كلمتين كويسين الراجل بردو تعب .. و لا أيه ؟

m777md62 11-07-04 08:37 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 141277)


يا فندم طيب بالنسبة للوجو بتاع أفوكاتو .. يعني كلمتين كويسين الراجل بردو تعب .. و لا أيه ؟


والله العظيم يا أستاذى الأفوكاتو باشا ع دماغى وراسى من فوق ,, بس انا مشفتش بتاع الأفوكاتوا باشا ,, انا مشفتش غير اللى فى المشاركة الرئيسية ,, ومن غير ما شوف بتاع الأفوكاتو أكيد طبعا هيبقى لوجو بردو فى منتهى الجمال عشان الأفوكاتو هوا اللى عمله ,, وتحياتى للأستاذ بدر و للأفوكاتوا و لحضرتك وللجميع ,, وأنا اسف لو كان تعليقى ضايق حد ,,,,,,,,,,,,,,

braveheart 11-07-04 08:41 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m777md62 (المشاركة 141278)
والله العظيم يا أستاذى الأفوكاتو باشا ع دماغى وراسى من فوق ,, بس انا مشفتش بتاع الأفوكاتوا باشا ,, انا مشفتش غير اللى فى المشاركة الرئيسية ,, ومن غير ما شوف بتاع الأفوكاتو أكيد طبعا هيبقى لوجو بردو فى منتهى الجمال عشان الأفوكاتو هوا اللى عمله ,, وتحياتى للأستاذ بدر و للأفوكاتوا و لحضرتك وللجميع ,, وأنا اسف لو كان تعليقى ضايق حد ,,,,,,,,,,,,,,

يا فندم لا و الله مفيش زعل إحنا بس في مناوشات للوصول لقرار نهائي فقط ... تابعنا و أنت هتعرف في النهاية.
و تحياتي لك ... حبيب قلبي.

الأفوكاتو 11-07-04 08:45 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 141279)


يا فندم لا و الله مفيش زعل إحنا بس في مناوشات للوصول لقرار نهائي فقط ... تابعنا و أنت هتعرف في النهاية.
و تحياتي لك ... حبيب قلبي.

النهاية معروفة طبعا .. كل الأعضاء هيختارو اللوجو بتاعي علشان هو احلي من التاني .. وانا بصراحة واثق من هذا
انا وثيق من الفوز .. وثيق من الفوز

الأفوكاتو 11-07-04 08:51 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
واضح طبعا ان الاستاذ بدر انسحب لأنه مقدرش يقاوم للنهاية .. وده إن دل بيدل علي انه مش اد المنافسة معايا .. وإن اللوجو بتاعه في الواقع دون المستوي
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــــــع

m777md62 11-07-04 08:55 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
معلش بس عايز اسأل سؤال رخم شوية ,, استحملونى ,, هيا رابطة الصيد والرماية دى ممكن اى حد يدخلها .. ولا ليها شروط معينة ,, يعنى ينفع ابقى فى الرابطة ولا مينفعش ,,,, تحياتى ,,,,,,,,,,,,,

koktal 11-07-04 08:58 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m777md62 (المشاركة 141288)
معلش بس عايز اسأل سؤال رخم شوية ,, استحملونى ,, هيا رابطة الصيد والرماية دى ممكن اى حد يدخلها .. ولا ليها شروط معينة ,, يعنى ينفع ابقى فى الرابطة ولا مينفعش ,,,, تحياتى ,,,,,,,,,,,,,

أى شخص يمكن تسجيله .. ولا توجد شروط طبعا ..

braveheart 11-07-04 08:59 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m777md62 (المشاركة 141288)
معلش بس عايز اسأل سؤال رخم شوية ,, استحملونى ,, هيا رابطة الصيد والرماية دى ممكن اى حد يدخلها .. ولا ليها شروط معينة ,, يعنى ينفع ابقى فى الرابطة ولا مينفعش ,,,, تحياتى ,,,,,,,,,,,,,

أي حد يحب هواية الصيد أو أقتناء السلاح ( صوت ) يمكن أشتراكة بالرابطة ... و نتشرف بمعرفتة و إنضمامة.

الأفوكاتو 11-07-04 08:59 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m777md62 (المشاركة 141288)
معلش بس عايز اسأل سؤال رخم شوية ,, استحملونى ,, هيا رابطة الصيد والرماية دى ممكن اى حد يدخلها .. ولا ليها شروط معينة ,, يعنى ينفع ابقى فى الرابطة ولا مينفعش ,,,, تحياتى ,,,,,,,,,,,,,

لو وافقت علي اللوجو بتاعي .. هاخليك تتدخلها .. أما بقي لو ............. ابقي خليه ينفعك ههههههههههه

m777md62 11-07-04 09:03 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 141292)
لو وافقت علي اللوجو بتاعي .. هاخليك تتدخلها .. أما بقي لو ............. ابقي خليه ينفعك ههههههههههه


ههههههههههههههه انتا كدا بتمسكنى من ايدى اللى بتوجعنى ,, بس طالما كدا ماشى ,, انتا اللوجو بتاعك مية مية وانا معاك ,,,,,,,,,,,,,,,,

بدر 11-07-04 09:05 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 141286)
واضح طبعا ان الاستاذ بدر انسحب لأنه مقدرش يقاوم للنهاية .. وده إن دل بيدل علي انه مش اد المنافسة معايا .. وإن اللوجو بتاعه في الواقع دون المستوي
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــــــع

هو مين دة اللي انسحب هههههههههههههههههه
انا بس سايبك شوية
تحياتى

braveheart 11-07-04 09:05 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m777md62 (المشاركة 141297)
ههههههههههههههه انتا كدا بتمسكنى من ايدى اللى بتوجعنى ,, بس طالما كدا ماشى ,, انتا اللوجو بتاعك مية مية وانا معاك ,,,,,,,,,,,,,,,,

ههههههههههههههههههه ... الديمقراطية عندك أيه نظامها يا أفوكاتو ؟؟ ههههههههههه

braveheart 11-07-04 09:06 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 141298)
هو مين دة اللي انسحب هههههههههههههههههه
انا بس سايبك شوية
تحياتى

بدر باشا .. لا يستسلم أبدا.

راندى اورتن 11-07-04 09:12 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
عشرة على عشرة يا استاذ بدر وتسلم ايدك

الأفوكاتو 11-07-04 09:13 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
انت اللي دقيت اخر مسمار في النعش يا ابو بدر
سامحني .. صورتك اتهزت في السوق .. لالا اتهزت جامد .. 6 ريختر كدة ولا حاجة

hema777h 11-07-04 09:15 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
كداااا في تجديد من الافوكاتو ولازم يكون في تحديث للوجو التاني بردو عشان المقارتة تكون عادلة

hema777h 11-07-04 09:18 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اللوجو بتاع الأفوكاتو أحلي

m777md62 11-07-04 09:18 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
ياجماعة بعد اذنكوا عشان نبقى ماشيين صح ,, طالما فى اكتر من واحد عامل لوجو ,, احنا المفرود نعمل زى مسابقة ع الموقع ونحدد ليها معاد قبلها ,, وكل اللى هيعمل لوجو ينزل اللوجو بتاعه ,, ونعمل زى استفتاء للأعضاء وكل واحد يقول ع اللوجو اللى عاجبه ,, ونشوف أكتر لوجو عليه اقبال من الأعضاء ويبقى ده اللوجو بتاع الرابطة ,, (( يعنى الموضوع هيبقى عامل زى انتخابات ونشوف اكتر لوجو هيتم اختياره ويبقى الأختيار بالأغلبية )) تحياتى للجميع ,, وأرجو ان تتقبلوا اقتراحى ,,,,,,,,,,,

ahmadkader 11-07-04 09:19 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
تصميم أكثر من رااااااائع ،،، تسلم إيدك يا أبو بدر :)

hema777h 11-07-04 09:30 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 141310)
تصميم أكثر من رااااااائع ،،، تسلم إيدك يا أبو بدر :)

استاذ احمد طال غيابك حمد اللة علي السلامة ونورت الموضوع

انهي الافضل في الوجو

braveheart 11-07-04 09:45 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
أعزائي و أخوتي أعضاء المنتدي الكرام ... أحب أن أنوة إلي أن كل ما تم بين أ / بدر و أ / أفوكاتو و أنا معهم هو مجرد مزاح بين أخوة و أصدقاء .. و هذا حتي لا يفهم البعض الأمور بشكل خاطئ.

فقد تكرم الأستاذ / بدر بتصميم اللوجو الخاص بالرابطة مجانا و بدون مقابل ، و هديه منه للرابطة ، فهو من أهم أعضائها .. و نتشرف بذلك.

أما الأفوكاتو ... فكان يمزح مع أخوة الكبير بدر ، فبدر أكبرنا سننا ... هههههههههه
و نكن له كل الحب و التقدير ، و نتمني التوفيق للجميع ... و شكرا لإبداء أراؤكم في اللوجو ، و شكرا لتشجيعكم لنا ... و تحياتي للجميع.

كفافى1 11-07-04 09:47 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
ايه الجمال ده يا عم بدر
انا مهندس جرافيك بس معرفش اعمل كده
الله ينور عليك ياريس يا فنان
تحياتى
اخوك
ياسر الكفافى

m777md62 11-07-04 09:47 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 141331)
أعزائي و أخوتي أعضاء المنتدي الكرام ... أحب أن أنوة إلي أن كل ما تم بين أ / بدر و أ / أفوكاتو و أنا معهم هو مجرد مزاح بين أخوة و أصدقاء .. و هذا حتي لا يفهم البعض الأمور بشكل خاطئ.

فقد تكرم الأستاذ / بدر بتصميم اللوجو الخاص بالرابطة مجانا و بدون مقابل ، و هديه منه للرابطة ، فهو من أهم أعضائها .. و نتشرف بذلك.

أما الأفوكاتو ... فكان يمزح مع أخوة الكبير بدر ، فبدر أكبرنا سننا ... هههههههههه
و نكن له كل الحب و التقدير ، و نتمني التوفيق للجميع ... و شكرا لإبداء أراؤكم في اللوجو ، و شكرا لتشجيعكم لنا ... و تحياتي للجميع.


هههههههه أنا كنت متأكد كنت متأكد بس كنت شاكك ,,,, بس الحق يتقال اللوجو رائع جدا جدا جدا جدا جدا ,,, ويستحق كل التقدير والأحترام ,,, تحياتى للجميع ,,,,,,,,,,

braveheart 11-07-04 09:50 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m777md62 (المشاركة 141336)

هههههههه أنا كنت متأكد كنت متأكد بس كنت شاكك ,,,, بس الحق يتقال اللوجو رائع جدا جدا جدا جدا جدا ,,, ويستحق كل التقدير والأحترام ,,, تحياتى للجميع ,,,,,,,,,,

لا ما أصل أنا و بدر باشا كل فترة كدة بنعمل الشو ده ... هههههههههه
بس المرة دي الأفوكاتو هو اللي لعبها بقي :)
بيرد من اللي عليه لبدر باشا ههههههههه

smsmn8888 11-07-04 09:51 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اللة عليك يا بدر لم تنور كدا في السماء واحلا حاجة التلسكوب ؟؟؟؟؟

الأفوكاتو 11-07-04 09:51 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
ليه كشفت الموضوع بدري بردي .. دي السهرة كانت صباحي هههههههههههه
يا جماعة انا حبيت اهزر بس مع استاذي بدر لأن بصراحة اللوجو بتاعه عاجبني جدا وطالع من عيني .. فحبيت اعمل فيه مقلب واقول ان اللوجو مش عاجبني وطبعا الموضوع تم بمباركة الاستاذ كريم بريف هارت .. هو اللي شجعني علي الفكرة وكان بيدخل يرد ويساعد باللي يقدر عليه علشان يسخن الموضوع .. ويساند بدر شوية ويساندني شوية .. بس طبعا الاستاذ بدر شكله هرش الليلة اوام اوام .. وطبعا كل الشكر له علي مجهوده الممتاز في عمل اللوجو الجميل ده وبدون اي مقابل وطبعا هو كدة يبقي غالي اوي اوي .. كنتم مع أفوكاتو شو ...
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــــــع

الأفوكاتو 11-07-04 09:52 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m777md62 (المشاركة 141336)

هههههههه أنا كنت متأكد كنت متأكد بس كنت شاكك ,,,, بس الحق يتقال اللوجو رائع جدا جدا جدا جدا جدا ,,, ويستحق كل التقدير والأحترام ,,, تحياتى للجميع ,,,,,,,,,,

احلي حاجة فيك انك متمسك برأيك ههههههههههههه

braveheart 11-07-04 09:54 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 141340)
اللة عليك يا بدر لم تنور كدا في السماء واحلا حاجة التلسكوب ؟؟؟؟؟

أنت كنت فين من الصبح يا سمسم هههه ... مساء الفل ... دة الموضوع دة كان عاوزك ، و أنا عارفك بتحب الحاجات دي .. هههه .:)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 141342)
ليه كشفت الموضوع بدري بردي .. دي السهرة كانت صباحي هههههههههههه
يا جماعة انا حبيت اهزر بس مع استاذي بدر لأن بصراحة اللوجو بتاعه عاجبني جدا وطالع من عيني .. فحبيت اعمل فيه مقلب واقول ان اللوجو مش عاجبني وطبعا الموضوع تم بمباركة الاستاذ كريم بريف هارت .. هو اللي شجعني علي الفكرة وكان بيدخل يرد ويساعد باللي يقدر عليه علشان يسخن الموضوع .. ويساند بدر شوية ويساندني شوية .. بس طبعا الاستاذ بدر شكله هرش الليلة اوام اوام .. وطبعا كل الشكر له علي مجهوده الممتاز في عمل اللوجو الجميل ده وبدون اي مقابل وطبعا هو كدة يبقي غالي اوي اوي .. كنتم مع أفوكاتو شو ...
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــــــع

أي خدمة يا أفو أنت و بدر باشا ... :)

hema777h 11-07-04 09:55 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
علي فكرة المهندس بدر هيعملكو البوم بس هو سبنا وتقريبا راح يعملو ويقلنا اختارو

m777md62 11-07-04 09:56 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 141344)
احلي حاجة فيك انك متمسك برأيك ههههههههههههه

أى خدمة يعم ,, شفت تمسك برأى اكتر من كدا ,, بس ما انتا اللى قولتلى هتدخلنى الرابطة ,, بس ايه الصورة الجامدة اللى كنت منزلها دى ,,,,,,

رجب 11-07-04 10:16 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
كم أنت فنان يا ستاذ بدر .. تسلم ايدك ... وربنا يوفقك

smsmn8888 11-07-04 10:29 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 141189)
ايه ده ؟ بصراحة مش لذيذ .. يعني انت يا استاذ بدر بقالك شهور شغال عليه وفيه الأخر يطلع كدة ؟
لالالالالالالالالالا .. كنت متوقعه أجمد من كدا بكتيــــــــــــــــــــر
طيب انا عندي فكرة لوجو ابيض واسود شيك موت .. نشوفه وعايز رأي الأعضاء فيه .
(وأمرهم شوري بينهم)
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــــــــع

اللةةةة تا لوجو تحفة بجد احسن من بتاع استاذ بدر بجد يابني هو تا الشغل تا حتة هيكون موفر في الطباعة وكدااا بس حط تلسكوب ويبقي ي الجون المهم متنساش انا منتظر المكفاءة ههه هفضحك علي المنتداء واقولهم انت قولتي اقول الكلام تا مقابل غداء في كنتاكي فهمت انا حذرت الدفع لولااااااا

smsmn8888 11-07-04 10:30 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
في كلام مكتوب بالحبر السري في التعليق السابق الذي هيقراءة هيجي معايا

hesham[MaFya]a 11-07-04 10:39 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 141382)
في كلام مكتوب بالحبر السري في التعليق السابق الذي هيقراءة هيجي معايا

ممكن اجى معــــــــــــــــــــــــــــــاك؟؟؟:المهم متنساش انا منتظر المكفاءة ههه هفضحك علي المنتداء واقولهم انت قولتي اقول الكلام تا مقابل غداء في كنتاكي فهمت انا حذرت الدفع لولااااااا


الساعة الآن 09:03 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir