![]() |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
أتحسدنا و الله ... و الله أتحسدنـــــــا يا جماعة.
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
يا فندم اقصد الرابطة .. وبعدين السعر لا يناسب الجهد علي الاطلاق .. ممكن حضرتك يا استاذ بدر تعيده تاني .. ولو عايز قرشين زيادة قول .. بس اهم حاجة .. يطلع شغل يا ميا بيضة
سلمني نضيف اسلمك نضيف |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
تسلم ياستاذ بدر / لوجو جميل .......... وجزاك الله خير
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
ده واجبي .. اني انصحك .. احسن ما اجاملك واقولك حلو وخلاص |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اللوجو فى منتهى الجمال ,, واللى عمله يستاهل عليه جايزة ,, ومش هيتعمل لوجو أحسن منه ,, تقبلوا مرورى ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
تحياتى |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
والله العظيم يا أستاذى الأفوكاتو باشا ع دماغى وراسى من فوق ,, بس انا مشفتش بتاع الأفوكاتوا باشا ,, انا مشفتش غير اللى فى المشاركة الرئيسية ,, ومن غير ما شوف بتاع الأفوكاتو أكيد طبعا هيبقى لوجو بردو فى منتهى الجمال عشان الأفوكاتو هوا اللى عمله ,, وتحياتى للأستاذ بدر و للأفوكاتوا و لحضرتك وللجميع ,, وأنا اسف لو كان تعليقى ضايق حد ,,,,,,,,,,,,,, |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
و تحياتي لك ... حبيب قلبي. |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
انا وثيق من الفوز .. وثيق من الفوز |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
واضح طبعا ان الاستاذ بدر انسحب لأنه مقدرش يقاوم للنهاية .. وده إن دل بيدل علي انه مش اد المنافسة معايا .. وإن اللوجو بتاعه في الواقع دون المستوي
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــــــع |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
معلش بس عايز اسأل سؤال رخم شوية ,, استحملونى ,, هيا رابطة الصيد والرماية دى ممكن اى حد يدخلها .. ولا ليها شروط معينة ,, يعنى ينفع ابقى فى الرابطة ولا مينفعش ,,,, تحياتى ,,,,,,,,,,,,,
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
ههههههههههههههه انتا كدا بتمسكنى من ايدى اللى بتوجعنى ,, بس طالما كدا ماشى ,, انتا اللوجو بتاعك مية مية وانا معاك ,,,,,,,,,,,,,,,, |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
انا بس سايبك شوية تحياتى |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
عشرة على عشرة يا استاذ بدر وتسلم ايدك
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
انت اللي دقيت اخر مسمار في النعش يا ابو بدر
سامحني .. صورتك اتهزت في السوق .. لالا اتهزت جامد .. 6 ريختر كدة ولا حاجة |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
كداااا في تجديد من الافوكاتو ولازم يكون في تحديث للوجو التاني بردو عشان المقارتة تكون عادلة
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اللوجو بتاع الأفوكاتو أحلي
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
ياجماعة بعد اذنكوا عشان نبقى ماشيين صح ,, طالما فى اكتر من واحد عامل لوجو ,, احنا المفرود نعمل زى مسابقة ع الموقع ونحدد ليها معاد قبلها ,, وكل اللى هيعمل لوجو ينزل اللوجو بتاعه ,, ونعمل زى استفتاء للأعضاء وكل واحد يقول ع اللوجو اللى عاجبه ,, ونشوف أكتر لوجو عليه اقبال من الأعضاء ويبقى ده اللوجو بتاع الرابطة ,, (( يعنى الموضوع هيبقى عامل زى انتخابات ونشوف اكتر لوجو هيتم اختياره ويبقى الأختيار بالأغلبية )) تحياتى للجميع ,, وأرجو ان تتقبلوا اقتراحى ,,,,,,,,,,,
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
تصميم أكثر من رااااااائع ،،، تسلم إيدك يا أبو بدر :)
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
انهي الافضل في الوجو |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
أعزائي و أخوتي أعضاء المنتدي الكرام ... أحب أن أنوة إلي أن كل ما تم بين أ / بدر و أ / أفوكاتو و أنا معهم هو مجرد مزاح بين أخوة و أصدقاء .. و هذا حتي لا يفهم البعض الأمور بشكل خاطئ.
فقد تكرم الأستاذ / بدر بتصميم اللوجو الخاص بالرابطة مجانا و بدون مقابل ، و هديه منه للرابطة ، فهو من أهم أعضائها .. و نتشرف بذلك. أما الأفوكاتو ... فكان يمزح مع أخوة الكبير بدر ، فبدر أكبرنا سننا ... هههههههههه و نكن له كل الحب و التقدير ، و نتمني التوفيق للجميع ... و شكرا لإبداء أراؤكم في اللوجو ، و شكرا لتشجيعكم لنا ... و تحياتي للجميع. |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
ايه الجمال ده يا عم بدر
انا مهندس جرافيك بس معرفش اعمل كده الله ينور عليك ياريس يا فنان تحياتى اخوك ياسر الكفافى |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
هههههههه أنا كنت متأكد كنت متأكد بس كنت شاكك ,,,, بس الحق يتقال اللوجو رائع جدا جدا جدا جدا جدا ,,, ويستحق كل التقدير والأحترام ,,, تحياتى للجميع ,,,,,,,,,, |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
بس المرة دي الأفوكاتو هو اللي لعبها بقي :) بيرد من اللي عليه لبدر باشا ههههههههه |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اللة عليك يا بدر لم تنور كدا في السماء واحلا حاجة التلسكوب ؟؟؟؟؟
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
ليه كشفت الموضوع بدري بردي .. دي السهرة كانت صباحي هههههههههههه
يا جماعة انا حبيت اهزر بس مع استاذي بدر لأن بصراحة اللوجو بتاعه عاجبني جدا وطالع من عيني .. فحبيت اعمل فيه مقلب واقول ان اللوجو مش عاجبني وطبعا الموضوع تم بمباركة الاستاذ كريم بريف هارت .. هو اللي شجعني علي الفكرة وكان بيدخل يرد ويساعد باللي يقدر عليه علشان يسخن الموضوع .. ويساند بدر شوية ويساندني شوية .. بس طبعا الاستاذ بدر شكله هرش الليلة اوام اوام .. وطبعا كل الشكر له علي مجهوده الممتاز في عمل اللوجو الجميل ده وبدون اي مقابل وطبعا هو كدة يبقي غالي اوي اوي .. كنتم مع أفوكاتو شو ... خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــــــع |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
علي فكرة المهندس بدر هيعملكو البوم بس هو سبنا وتقريبا راح يعملو ويقلنا اختارو
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
كم أنت فنان يا ستاذ بدر .. تسلم ايدك ... وربنا يوفقك
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
في كلام مكتوب بالحبر السري في التعليق السابق الذي هيقراءة هيجي معايا
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
| الساعة الآن 09:03 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir