الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   عاجل جدا الى الاداره (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=12543)

sayedlabib 11-07-20 09:24 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 154031)
يا جماعه انا بصفتى عضو من اعضاء المنتدى واخ ليكم استأذنكم فى الاتى

اولا : تقديم كل الشكر للساده الاعضاء الذين نادوا بحذف الفيديو لاحتوائه على بنات ترتدين مايوه بحر ولكونه به شئ من عدم اللياقه لمجتمعنا الشرقى والاسلامى مع العلم انه من برنامج الكاميرا الخفية اى ليس ممنوعا عرضه

ثانيا: تقديم الشكر للاستاذ اكسلنس لانه لم يعاند ولم يكابر وانما استمع الى نصيحة اخوانه فى المنتدى وقام بحذف الفيديو دون جدال بل واعتذر وهذه شجاعه وحسن ادب من شخصه

ثالثا : ارجو ان يكون هذا الموقف تجربة جيده لنا جميعا ليقربنا من بعضنا ولا يفرقنا واتمنى اننا كلنا نظل اخوة متحابين فى الله وتحت مظلة هذا المنتدى الطيب وارجو عدم التعليق الا بكلمة خير بعد اذنكم ونكتفى بالجدال الى هذا الحد
وهذه دعوه منى لكم بان نتحاب فى الله اكثر وكلنا قد اقتربنا اكثر من عقليات بعض فارجو نبذ الخلاف وان نتوحد وكفانا فرقه وشكرا لكم ورمضان كريم يا سادة شهر الرحمة


انا بكرر دعوتى تانى لحضراتكم

wknm 11-07-20 09:25 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 154037)
ياه كل ده وانا مش بحترم اللى انا بقوله وبعدين يعنى ايه اتحمئ هو انا مش من حقى انى ارد واعبر عن رأيه ولا ده فى نظر حضرتك تعدى وعدم احترام

وعلى فكره بدلة الكوماندوز دى هى اللى بتخليك قاعد فى بيتك مرتاح وفى امان
وانا اسف جدا انى ضايقتك بمشاركاتى واوعدك انى مش هارد تانى على حضرتك عشان مازعلكش

اخي الفاضل
مع احترامي الحامي هو الله مش البدله
اعتزارك مقبول
انتهى الحوار مع الشكر لغلق الموضوع
تحياتي

محمد ياقوت 11-07-20 09:26 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
خلاص القيامه قامت خلاص بقينا نمسك لبعض على الواحده والله عيب كده ما الراجل مسح الموضوع واعتذر خلاص ليه كده خلاص فى ناس ما شفتش الموضوع من اصلو وتدخل تهاجم وتتكلم بدون ما تشوف او تعرف مضمون الفيديو ياريت نقفل على الموضوع وخلاص

sayedlabib 11-07-20 09:27 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wknm (المشاركة 154038)
الكلمه الطبيه حسنه
أنا اعتزر لو أحاديت عليك
بس الراء احترام وجهات نظر الاخرين
تحياتي

عفو يا سيدى الفاضل لا اعتذار ولا شئ احنا اخوة قبل اى شئ ومشكور على ذوقك

وانا والله لم اقصدك بالاساءة ابدا ولا اسئ الى اى انسان وكل ردى بينم عن احرامى لاراء حضراتكم

gamopt80 11-07-20 09:27 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
الادارة نايمين كلهم ^ ^
اقفلوا الموضوع بقى يا جماعه

elexlns1 11-07-20 09:29 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
الحاج يسرى عمل موضوع من لا شىء وقاعد يتفرج

وانا بقوله انه يحلف بالله فى رده

هل المضمون كان فكاهة ولا مشاهد جنس ؟

sayedlabib 11-07-20 09:30 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 154031)
يا جماعه انا بصفتى عضو من اعضاء المنتدى واخ ليكم استأذنكم فى الاتى

اولا : تقديم كل الشكر للساده الاعضاء الذين نادوا بحذف الفيديو لاحتوائه على بنات ترتدين مايوه بحر ولكونه به شئ من عدم اللياقه لمجتمعنا الشرقى والاسلامى مع العلم انه من برنامج الكاميرا الخفية اى ليس ممنوعا عرضه

ثانيا: تقديم الشكر للاستاذ اكسلنس لانه لم يعاند ولم يكابر وانما استمع الى نصيحة اخوانه فى المنتدى وقام بحذف الفيديو دون جدال بل واعتذر وهذه شجاعه وحسن ادب من شخصه

ثالثا : ارجو ان يكون هذا الموقف تجربة جيده لنا جميعا ليقربنا من بعضنا ولا يفرقنا واتمنى اننا كلنا نظل اخوة متحابين فى الله وتحت مظلة هذا المنتدى الطيب وارجو عدم التعليق الا بكلمة خير بعد اذنكم ونكتفى بالجدال الى هذا الحد
وهذه دعوه منى لكم بان نتحاب فى الله اكثر وكلنا قد اقتربنا اكثر من عقليات بعض فارجو نبذ الخلاف وان نتوحد وكفانا فرقه وشكرا لكم ورمضان كريم يا سادة شهر الرحمة


هاكرر الدعوه لحضراتكم للمره الثالثه ارجو الاكتفاء الى هذا الحد من الجدال والمشاجرات وتوجيه طاقتنا لما يفيد يا ساده

wknm 11-07-20 09:31 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elexlns1 (المشاركة 154039)
قبل ما ارد على كلامك كله
ممكن تعرفنى يعنى اية انت من اهل السنة ؟
عشان افهم الاول وما اردش غلط

اخي الفاضل
مع أسفي عدم الرد و ذلك لاختلاف مضمون الفارق الفكري
أنا انتهيت من متابعة الموضوع
و لم اعد مهتم لمتابعة هذا الموضوع التافه
تحياتي

elexlns1 11-07-20 09:32 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 154048)
هاكرر الدعوه لحضراتكم للمره الثالثه ارجو الاكتفاء الى هذا الحد من الجدال والمشاجرات وتوجيه طاقتنا لما يفيد يا ساده

شكرا يا اخ سيد

انا فهمت نيتك وربنا يجازيك خير على تفاعلك اللى كله خير

smsmn8888 11-07-20 09:34 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 (المشاركة 154002)
انا هحاول ارد عليك من باب التوضيح لاني بعزك وبحترمك
اولا في الاسلام عندنا مفيش حاجه اسمها الانسان لو مثلا قلع في الشارع ولا واحد (اسف في الكلمه) بيبوس واحده نقول احنا مالنا وكل واحد حر, دي مش حرية دي اباحية, والدين الاسلامي بيحكم تصرفاتنا وافعالنا:) لانه دين مرتبط بالحياة في كل شيء
والي بيجي في التلفزيون دا مش حجة للناس علشان تعمل زيهم
احنا قدوتنا الرسول صلى الله علية وسلم, والي عادي عند غير المسلم (تقليد للغرب كا قدوة ليه)
دا مش عادي عندنا احنا كا مسلمين, ولازم اي حد بيقع في غلط ننصحه بكل احترام, ولو كان في عصبيه فا من غيرة الناس على الدين وعلى الاخ اكسلنس

اخي العزيز هذا منتداء صيد مفتوح للجميع مسلمين مسحيين يهود لا نفرق بين احد اذا ارد ان تفرض رايك تا شئ مرفوض لان في حرية بين الاعضاء
بخصوص قصة (في الاسلام عندنا مفيش حاجه اسمها الانسان لو مثلا قلع في الشارع ولا واح)
تا غير مقبول في دين في العالم مش الاسلام فقط ولكن نحن نتكلم عن الحرية الشخصية دون الاذاء لاحد باي صورة من الصورة واعتقد انك فاهمني كويس
انا اعتراضي الاول ان الاستاذ صاحب الموضوع اذاء للعضو ووصف ما وضعه من فديو كوميدييي ب فيلم اباحية في فارق كبيررررررر اوى لو انت لا تعلم الفرق يبقي لا يوجد مجال للنقاش شكرا لردك المهذب

sayedlabib 11-07-20 09:38 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
خلاص يا استاذ اكسلنس

واعلم دائما ان الشديد من يملك نفسه عند الغضب

والكيس من دان نفسه وانت فعلت الاثنين فهنيئا لك حقا فانت والله نعم الصديق ويعلم الله انى لم اتعرف عليك من قبل ولم يجمع بيننا اى موقف او حتى مكالمه ولكن واضح من ردك انك انسان محترم

وماتزعلش من اخواتك اللى نقضوك لانهم قصدهم يقوموك

elexlns1 11-07-20 09:40 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wknm (المشاركة 154049)
اخي الفاضل
مع أسفي عدم الرد و ذلك لاختلاف مضمون الفارق الفكري
أنا انتهيت من متابعة الموضوع
و لم اعد مهتم لمتابعة هذا الموضوع التافه
تحياتي

تصدق بالله

الحمد لله ان فى فارق فكرى زى ما بتقول

وانا عايز اقولك حاجة وربنا يعلم وشاهد عليها

بفضل الله اللى بتعتبره متخلف عن فكرك واللى هو انا

بفضل الله دخلت اتنين للاسلام

واحدة من بيلا روسيا وكانت كافرة
والتانية لبنانية وكانت من الدروز

وبفضل الله بعد نقاش طويل وبالاقناع ان الله هو الخالق وان محمد هو رسول الله
وان الاسلام هو دين الله

بالاقناع والاسلوب مش بالشدة ولا باحتقار الأخرين

وأتحدى اى حد يقدر يعمل كدة بدون اقناع حتى لو كان اية

ودة كان من سنين لما كنت بشتغل فى السياحة

ودلوقتى عايشين فى مصر وكتجوزين مسلمين وربنا هداهم والحمد لله

DeCo 11-07-20 09:40 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 154031)
يا جماعه انا بصفتى عضو من اعضاء المنتدى واخ ليكم استأذنكم فى الاتى

اولا : تقديم كل الشكر للساده الاعضاء الذين نادوا بحذف الفيديو لاحتوائه على بنات ترتدين مايوه بحر ولكونه به شئ من عدم اللياقه لمجتمعنا الشرقى والاسلامى مع العلم انه من برنامج الكاميرا الخفية اى ليس ممنوعا عرضه

ثانيا: تقديم الشكر للاستاذ اكسلنس لانه لم يعاند ولم يكابر وانما استمع الى نصيحة اخوانه فى المنتدى وقام بحذف الفيديو دون جدال بل واعتذر وهذه شجاعه وحسن ادب من شخصه

ثالثا : ارجو ان يكون هذا الموقف تجربة جيده لنا جميعا ليقربنا من بعضنا ولا يفرقنا واتمنى اننا كلنا نظل اخوة متحابين فى الله وتحت مظلة هذا المنتدى الطيب وارجو عدم التعليق الا بكلمة خير بعد اذنكم ونكتفى بالجدال الى هذا الحد
وهذه دعوه منى لكم بان نتحاب فى الله اكثر وكلنا قد اقتربنا اكثر من عقليات بعض فارجو نبذ الخلاف وان نتوحد وكفانا فرقه وشكرا لكم ورمضان كريم يا سادة شهر الرحمة

+1000000000000000000000000000000000000000000000000 00000000000000000000000+++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++

+

hossam _alking 11-07-20 09:40 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
بصفتىلاامثل الأدارة الموضوع أغلق عند هذا الحد من التعليقات واشكر الجميع

sayedlabib 11-07-20 09:43 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossam _alking (المشاركة 154061)
بصفتىلاامثل الأدارة الموضوع أغلق عند هذا الحد من التعليقات واشكر الجميع

ليه كده بس يعنى مش هاعرف ارد تانى خالص

ابو علي 11-07-20 09:45 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 154053)
اخي العزيز هذا منتداء صيد مفتوح للجميع مسلمين مسحيين يهود لا نفرق بين احد اذا ارد ان تفرض رايك تا شئ مرفوض لان في حرية بين الاعضاء
بخصوص قصة (في الاسلام عندنا مفيش حاجه اسمها الانسان لو مثلا قلع في الشارع ولا واح)
تا غير مقبول في دين في العالم مش الاسلام فقط ولكن نحن نتكلم عن الحرية الشخصية دون الاذاء لاحد باي صورة من الصورة واعتقد انك فاهمني كويس
انا اعتراضي الاول ان الاستاذ صاحب الموضوع اذاء للعضو ووصف ما وضعه من فديو كوميدييي ب فيلم اباحية في فارق كبيررررررر اوى لو انت لا تعلم الفرق يبقي لا يوجد مجال للنقاش شكرا لردك المهذب

مع إحترامي لحضرتك لو أن هذا الموقع أصبحت فيه الحرية كما تقول وتكما تعنيه ...

فأنا أول المفارقين له .. لأني لا اسمح لنفسي أن أشترك في موقع وأضع فيه مشاركاتي وتكون فيه الحرية الإباحية واللا أخلاقية كما تقول .. هذا فقط المقصود من رد هذا الفيديو ..

وهذا الفيديو إباحي ولا يستطيع أحد عنده ذرة من نخوة ورجولة أن يقول غير ذلك ..

أننا في مكان محترم وعلى ذلك سجلت أنا والأعضاء المحترمين .. أما لو إنقلب الحال وأصبح الموقع غير محترم بحجة الحريات ............... فلا داعي له أصلا ..

gamopt80 11-07-20 09:46 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 154053)
اخي العزيز هذا منتداء صيد مفتوح للجميع مسلمين مسحيين يهود لا نفرق بين احد اذا ارد ان تفرض رايك تا شئ مرفوض لان في حرية بين الاعضاء
بخصوص قصة (في الاسلام عندنا مفيش حاجه اسمها الانسان لو مثلا قلع في الشارع ولا واح)
تا غير مقبول في دين في العالم مش الاسلام فقط ولكن نحن نتكلم عن الحرية الشخصية دون الاذاء لاحد باي صورة من الصورة واعتقد انك فاهمني كويس
انا اعتراضي الاول ان الاستاذ صاحب الموضوع اذاء للعضو ووصف ما وضعه من فديو كوميدييي ب فيلم اباحية في فارق كبيررررررر اوى لو انت لا تعلم الفرق يبقي لا يوجد مجال للنقاش شكرا لردك المهذب

يا سمسم باشا انا عارف ان المنتدى مفتوح للجميع وهل انا قولت عكس كده؟:)
انا بتكلم في موقف يخص اخ مسلم ورد عليه ناس من باب النصح في الدين, بحكم انه مسلم وواجب النصيحه(وزي ما قلتلك مفيش حاجه عندنا اسمها نفصل الدين عن اي حاجه سواء الصيد او غيره) , وحضرتك قولت دي حرية شخصيه ومش من حق حد كذا وكذا... دا في اي مفهوم وفي اي دين؟:)
وانا معاك ان كلمة فيلم اباحي دي كبيره والكلمه يمكن خانته
بس انا برضه متاكد ان الناس بتعمل كده للخير وان كان الاسلوب فيه حده وبطريقة غلط , وانا واحد منهم المفروض كنت اتناقش معاه باسلوب احسن
وعلى فكره انت انسان محترم يا استاذ سمسم, وعقلك كبير وفاهم

hossam _alking 11-07-20 09:47 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
سيد بية وبعدين معاك ان قولت خلاص يعنى خلاص

elexlns1 11-07-20 09:48 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو علي (المشاركة 154063)
مع إحترامي لحضرتك لو أن هذا الموقع أصبحت فيه الحرية كما تقول وتكما تعنيه ...

فأنا أول المفارقين له .. لأني لا اسمح لنفسي أن أشترك في موقع وأضع فيه مشاركاتي وتكون فيه الحرية الإباحية واللا أخلاقية كما تقول .. هذا فقط المقصود من رد هذا الفيديو ..

وهذا الفيديو إباحي ولا يستطيع أحد عنده ذرة من نخوة ورجولة أن يقول غير ذلك ..

أننا في مكان محترم وعلى ذلك سجلت أنا والأعضاء المحترمين .. أما لو إنقلب الحال وأصبح الموقع غير محترم بحجة الحريات ............... فلا داعي له أصلا ..

طيب يا ابو على من فضلك

دة فيديو فكاهى انما فيه بنات لابسه قصير ومايوه وضايق الجماعة وعشان كدة حذفته

ولا فيلم جنسى ؟

ممكن ترد بصراحة

sayedlabib 11-07-20 09:49 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 (المشاركة 154065)
يا سمسم باشا انا عارف ان المنتدى مفتوح للجميع وهل انا قولت عكس كده؟:)
انا بتكلم في موقف يخص اخ مسلم ورد عليه ناس من باب النصح في الدين, بحكم انه مسلم وواجب النصيحه(وزي ما قلتلك مفيش حاجه عندنا اسمها نفصل الدين عن اي حاجه سواء الصيد او غيره) , وحضرتك قولت دي حرية شخصيه ومش من حق حد كذا وكذا... دا في اي مفهوم وفي اي دين؟:)
وانا معاك ان كلمة فيلم اباحي دي كبيره والكلمه يمكن خانته
بس انا برضه متاكد ان الناس بتعمل كده للخير وان كان الاسلوب فيه حده وبطريقة غلط , وانا واحد منهم المفروض كنت اتناقش معاه باسلوب احسن
وعلى فكره انت انسان محترم يا استاذ سمسم, وعقلك كبير وفاهم

ابو حميد يا جميل عارف اللى عمل الموضوع ده كله ايه

عدم الالتزام بالنصح سرا
ايه اللى كان هايحصل لو حد كان قال للراجل فى السر على الخاص
ولاحاجه كانت هاتحصل كان هايشيل الفيدو برضه وينتهى الموضوع فى منتهى السهوله واليسر لكن قدر الله وما شاء فعل

gamopt80 11-07-20 09:49 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elexlns1 (المشاركة 154059)
تصدق بالله

الحمد لله ان فى فارق فكرى زى ما بتقول

وانا عايز اقولك حاجة وربنا يعلم وشاهد عليها

بفضل الله اللى بتعتبره متخلف عن فكرك واللى هو انا

بفضل الله ......................................

امسح المشاركه دي يا اكسلنس علشان دي حاجه بينك وبين ربنا
متضيعش اجرك

elexlns1 11-07-20 09:49 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossam _alking (المشاركة 154066)
سيد بية وبعدين معاك ان قولت خلاص يعنى خلاص

أستاذ حسام انت شوفت الفيديو ؟؟؟

elexlns1 11-07-20 09:51 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 (المشاركة 154070)
امسح المشاركه دي يا اكسلنس علشان دي حاجه بينك وبين ربنا
متضيعش اجرك

لا بالعكس دى حاجة تعرف المسلمين ان اللى على غير الاسلام ممكن يقتنع بالاسلام

sayedlabib 11-07-20 09:51 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elexlns1 (المشاركة 154067)
طيب يا ابو على من فضلك

دة فيديو فكاهى انما فيه بنات لابسه قصير ومايوه وضايق الجماعة وعشان كدة حذفته

ولا فيلم جنسى ؟

ممكن ترد بصراحة

انا اسف لتدخلى هنا بس والله العظيم والله العظيم والله العظيم

الفديدوهات التلاته ليس لهم علاقة بالجنس لا من قريب ولا من بعيد وكانو عباره عن مواقف وكاميرا خفية وهذه شهادة حق امام الله ثم امام الناس اجمعين

gamopt80 11-07-20 09:53 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 154068)
ابو حميد يا جميل عارف اللى عمل الموضوع ده كله ايه

عدم الالتزام بالنصح سرا
ايه اللى كان هايحصل لو حد كان قال للراجل فى السر على الخاص
ولاحاجه كانت هاتحصل كان هايشيل الفيدو برضه وينتهى الموضوع فى منتهى السهوله واليسر لكن قدر الله وما شاء فعل

هو الموضوع فعلا اتلعبك كده^ ^
والادارة نايمين وسايبنا نخبط في بعض ههههههههههه

elexlns1 11-07-20 09:53 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 154075)
انا اسف لتدخلى هنا بس والله العظيم والله العظيم والله العظيم

الفديدوهات التلاته ليس لهم علاقة بالجنس لا من قريب ولا من بعيد وكانو عباره عن مواقف وكاميرا خفية وهذه شهادة حق امام الله ثم امام الناس اجمعين

الحمد لله ان فى ناس شافتها غيرهم

ابو علي 11-07-20 10:09 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elexlns1 (المشاركة 154067)
طيب يا ابو على من فضلك
دة فيديو فكاهى انما فيه بنات لابسه قصير ومايوه وضايق الجماعة وعشان كدة حذفته
ولا فيلم جنسى ؟
ممكن ترد بصراحة

طبعا ده فيديو فكاهي تم عمله في بلاد العهر والفجور ممن لا يغار فيهم الرجل على زوجه او اخته او بنته او امه ...

elexlns1 11-07-20 10:12 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو علي (المشاركة 154085)
طبعا ده فيديو فكاهي تم عمله في بلاد العهر والفجور ممن لا يغار فيهم الرجل على زوجه او اخته او بنته او امه ...

الحمد لله

يعنى انا وضعت فيديو فكاهى ودى نيتى

انما مش فيلم اباحى زى ما قال الاخ

والتعبير دة يعنى فيلم جنسى وفى فرق كبير

ولما لقيت ناس قالت مش عاجبنا ان فيه مايوه ولا جيب قصير مسحته واعتذرت صح ؟

اعمل اية تانى

خالد أبو الفتوح 11-07-20 10:21 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elexlns1 (المشاركة 154087)
الحمد لله

يعنى انا وضعت فيديو فكاهى ودى نيتى

انما مش فيلم اباحى زى ما قال الاخ

والتعبير دة يعنى فيلم جنسى وفى فرق كبير

ولما لقيت ناس قالت مش عاجبنا ان فيه مايوه ولا جيب قصير مسحته واعتذرت صح ؟

اعمل اية تانى

حصل خير يا جماعة إوحنا مبنشككش فى نيتك يا إكسلنس وكويس إن إنتى إلا أزلت الفيديوهات بنفسك والأخوة إلا ردو بيحبوك وبيحبو المنتدى قوى علشان مش عوزينك إنت ولا المنتدى تشاركم فى حاجة زى دى وجل من لا يسهو وعوزين نقفل الموضوع دة بقا ونشوف منكم موضيع ترفع من روحنا المعدنية هههه وبلاش نطول أكتر من كدة أحسن المنتدى كلة ياخد طابور 6 إستعد من تحت راسكم كله وشة للحيطة ويرفع إيدية فوق ههههههه وحدو الله وصلو على النبى
وتحياتى للجميع

koktal 11-07-20 10:25 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
أنا شايف إن الناس بتزيد عدد مشاركاتهم فى الموضوع بدون تحقيق أى هدف لأن التوضيح والإعتذار إتكتبوا فى أول المشاركات لكن *أطالب المشرفين على هذا القسم حذف الموضوع لرجوع كامل الأعضاء المشاركين فيه إلى عدد مشاركاتهم الأصلية* .. وأحب أوضحلك يا مستر x إن الراجل ده لو مش محترم زى ما بتوصفه كان رد عليك .. لأنه هيهزء نفسه لو رد .. وعيب طبعا تقول على راجل من دور والدك كلام زى ده .. ترضى حد يوصف والدك انتا بالشكل ده؟؟ (أكيد لأ) .. وهو من وجهة تظره إن الفديو إباحى .. يبقى كان الأفضل توضح بطريقة أطيب مما أوضحت أنت بها فى الأول .. ليكون مستوى الحوار متقبل وراقى .. أما بخصوص ذكرك أن المنتدى أصبح للسنية ...(فأقول لك أنك سنـــــى رغما عن أنفك وأنا سنــــى رغما عن أنفى والجميع على السنه رغما عن أنوفهم)... وإلا لا وجود لرسول الله لأننا لسنا على سنته .. والخطأ خطأك فى بادئ الأمر لأن المنتدى لا يحتاج للفديوهات الفكاهية وده بينطبق على أعضاء كتيـــر بدون ذكر أسمائهم .. وإذا أردت الفكاهه (فياريت تنقى أفضل من كده لتجنب الشبهات) .. أنا حبيت أوضح .. لن أشارك فى الموضوع مره أخرى *وأطلب الحذف*...

بلاش استغلال 11-07-20 10:29 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
الساده الإعصار
من فضلكم التزام ضبط النفس زي مالحكومه بتقول
الموضوع ابسط من كده
بس في حاجه احب أوضحها
لا فرق بين عربي او اعجمي الا بالتقوى
و أنا رأيي ان مفيش فرق بين مسلم ولا مسيحي و لو الكلمه الي زعلتكم من wknm يبقى انتم غلطانين لان لو اخ غير مسلم اتقلو كده كان غار برضو على دينه و استاذ لبيب مفيش داعي للهجوم الراجل كلامه صح لانه في الاخر الناس زعلت من بعض وهو ده يمكن الي كان قصده
ثانيا الخ اكسلنس لو انت مش عارف يعني إيه اهل السنه مع الرغم انك سبب في اسلام حد تبقي مشكله ولازم ألمساعده بدل التريقه على المستوي الفكري لأنك فعلا مش فاهم حاجه
اما بالنسبه للأخ gamo فهو مش غلطان انو بيدي رئيه مدام سبنه حد يتريق على اهل السنه يبقى حقه يقول رئيه و الخ بدر كان بيقول وجه نظر تحترم
و معلش مفيش حاجه اسمها كل واحد بيشوف العيب يمقياسه يعني البوس ولا المني جب عند ناس عادي و ناس تانيه لا
أكيد في شباب صغير هنا والي في نظرك مش عيب ممكن يسبب لشخص اخر انو يفتح عينه على حاجه غلط و تشيل انت يا باشا وزره
النهايه يا ريت نجنب الأديان في اي حديث مدام كلنا مش اهل للفتوه و كفايه كده
و أنسوا الموضوع رمضان على الأبواب

elexlns1 11-07-20 10:35 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
يا جماعة المشكلة ان مش دة الموضوع الاصلى

والموضوع الاصلى اتحذف والدكتور بيقولى فيه

احنا ميشرفناش انك تكون بينا

وكأننا فى مدرسة وهو الناظر بتاعها

وأنا قصدى على السنية اللى ملتحيين ومتشددين لدرجة انهم ممكن يكفروا اى حد

قصدى على مجموعات وأشخاص

مش قصدى نهج سنة رسول الله

ووضحت قصدى فى الصفحات اللى فاتت

ولو المنتدى مش لمواضيح الفكاهة فهو كمان مش لمواضيع دينية ولا للتدخل فى الدين

وأنا قولت انى جايز بحكم عملى السابق فى السياحة وسفرى ممكن يكون بالنسبالى عادى

لانى بشوفه فى كل مكان حتى فى مصر وفى الاعلام وفى اى حته

وقصدى انى مش وضعت حاجة الناس مش بتشوفها

smsmn8888 11-07-20 10:38 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
كفايةةةةةةةة يا جماعة بعد اذنكو كفاية كلام ارجو اعتبار الموضوع مغلق حتي ما يستطيع المشرف المسئول حذف الموضوع شكرا
الادارة

بلاش استغلال 11-07-20 10:44 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
كويس انك وضحت انك مكنتش تعرف الفرق و ده مش عيب انك مش عارف و ربنا يكرمك انشاء الله و في المستقبل تعرف و تتجنب الكلام في حاجه انت مش عارفها
و على فكره اللحيه ملهاش دعوه بالتشدد لان التشدد ملوش شكل معين فبلاش برضو تفتح مواضيع تانيه علشان محدش يغلطق تاني لان غير المسلمين برضو فيهم ملتحين
يا جماعه استغفروا الله و كفى هذا الحد

AHMED IS MAHMOUD 11-07-20 10:45 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elexlns1 (المشاركة 154096)
يا جماعة المشكلة ان مش دة الموضوع الاصلى

والموضوع الاصلى اتحذف والدكتور بيقولى فيه

احنا ميشرفناش انك تكون بينا

وكأننا فى مدرسة وهو الناظر بتاعها

وأنا قصدى على السنية اللى ملتحيين ومتشددين لدرجة انهم ممكن يكفروا اى حد

قصدى على مجموعات وأشخاص

مش قصدى نهج سنة رسول الله

ووضحت قصدى فى الصفحات اللى فاتت



ولو المنتدى مش لمواضيح الفكاهة فهو كمان مش لمواضيع دينية ولا للتدخل فى الدين

وأنا قولت انى جايز بحكم عملى السابق فى السياحة وسفرى ممكن يكون بالنسبالى عادى

لانى بشوفه فى كل مكان حتى فى مصر وفى الاعلام وفى اى حته

وقصدى انى مش وضعت حاجة الناس مش بتشوفها

باشا خلاص متزعلش نفسك انت وضحت موقفك أكثر من الازم و اعتذرت اكثر من الازم مع انى مش شايف انك عملت جريمة تستاهل كل دة و كان واضح جدا ان نيتك خير و محتوى الفيديوهات مش اباحى ولا الكلام الكبير دة اللى مش عارف الناس بتجيبة منين!!!
و اللى عايز يفهم اهلا و سهلا واللى مش عايز هو حر

elexlns1 11-07-20 10:49 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
عندك حق والله الواحد تعب

AHMED IS MAHMOUD 11-07-20 10:52 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elexlns1 (المشاركة 154104)
عندك حق والله الواحد تعب

باشا اقفل الموضوع و ياريت متردش على اى مشاركات تانى

AHMED IS MAHMOUD 11-07-20 10:53 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
خلاص يا جماعة نقفل الموضوع من فضلكم

elexlns1 11-07-20 10:54 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
فعلا أحسن حاجة الواحد يقوم يصلى ركعتين لحد ما الموضوع يتقفل

sultan 11-07-20 10:59 PM

رد: عاجل جدا الى الاداره
 
لااا استنى ياعم انتا وهوه موضوع ايه الى هيتقفل لسه ابو السلاطين مقلش كلمته انا سيبكو عملين تتخنقو من الصبح وانا مش عايز اتكلم علشان الجو حر واول ما اجيلكو فى الطراوه تمشو على جثتى ارجع واقول ان لبس الميوه ليه اكبر الاثر على الشعب المصرى بس فى نقطه مادام النيه سليمه فاليجوز لبس المايوه
كفايا خناقات بقى مكنش ميوه اومال لو قطعه واحده كنتو عملتو ايه
وحدو الله كده وبوسو دماغ بعض
ههههههههههههههههههههههه


الساعة الآن 04:43 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir