![]() |
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
انا بكرر دعوتى تانى لحضراتكم |
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
مع احترامي الحامي هو الله مش البدله اعتزارك مقبول انتهى الحوار مع الشكر لغلق الموضوع تحياتي |
رد: عاجل جدا الى الاداره
خلاص القيامه قامت خلاص بقينا نمسك لبعض على الواحده والله عيب كده ما الراجل مسح الموضوع واعتذر خلاص ليه كده خلاص فى ناس ما شفتش الموضوع من اصلو وتدخل تهاجم وتتكلم بدون ما تشوف او تعرف مضمون الفيديو ياريت نقفل على الموضوع وخلاص
|
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
وانا والله لم اقصدك بالاساءة ابدا ولا اسئ الى اى انسان وكل ردى بينم عن احرامى لاراء حضراتكم |
رد: عاجل جدا الى الاداره
الادارة نايمين كلهم ^ ^
اقفلوا الموضوع بقى يا جماعه |
رد: عاجل جدا الى الاداره
الحاج يسرى عمل موضوع من لا شىء وقاعد يتفرج
وانا بقوله انه يحلف بالله فى رده هل المضمون كان فكاهة ولا مشاهد جنس ؟ |
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
هاكرر الدعوه لحضراتكم للمره الثالثه ارجو الاكتفاء الى هذا الحد من الجدال والمشاجرات وتوجيه طاقتنا لما يفيد يا ساده |
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
مع أسفي عدم الرد و ذلك لاختلاف مضمون الفارق الفكري أنا انتهيت من متابعة الموضوع و لم اعد مهتم لمتابعة هذا الموضوع التافه تحياتي |
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
انا فهمت نيتك وربنا يجازيك خير على تفاعلك اللى كله خير |
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
بخصوص قصة (في الاسلام عندنا مفيش حاجه اسمها الانسان لو مثلا قلع في الشارع ولا واح) تا غير مقبول في دين في العالم مش الاسلام فقط ولكن نحن نتكلم عن الحرية الشخصية دون الاذاء لاحد باي صورة من الصورة واعتقد انك فاهمني كويس انا اعتراضي الاول ان الاستاذ صاحب الموضوع اذاء للعضو ووصف ما وضعه من فديو كوميدييي ب فيلم اباحية في فارق كبيررررررر اوى لو انت لا تعلم الفرق يبقي لا يوجد مجال للنقاش شكرا لردك المهذب |
رد: عاجل جدا الى الاداره
خلاص يا استاذ اكسلنس
واعلم دائما ان الشديد من يملك نفسه عند الغضب والكيس من دان نفسه وانت فعلت الاثنين فهنيئا لك حقا فانت والله نعم الصديق ويعلم الله انى لم اتعرف عليك من قبل ولم يجمع بيننا اى موقف او حتى مكالمه ولكن واضح من ردك انك انسان محترم وماتزعلش من اخواتك اللى نقضوك لانهم قصدهم يقوموك |
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
الحمد لله ان فى فارق فكرى زى ما بتقول وانا عايز اقولك حاجة وربنا يعلم وشاهد عليها بفضل الله اللى بتعتبره متخلف عن فكرك واللى هو انا بفضل الله دخلت اتنين للاسلام واحدة من بيلا روسيا وكانت كافرة والتانية لبنانية وكانت من الدروز وبفضل الله بعد نقاش طويل وبالاقناع ان الله هو الخالق وان محمد هو رسول الله وان الاسلام هو دين الله بالاقناع والاسلوب مش بالشدة ولا باحتقار الأخرين وأتحدى اى حد يقدر يعمل كدة بدون اقناع حتى لو كان اية ودة كان من سنين لما كنت بشتغل فى السياحة ودلوقتى عايشين فى مصر وكتجوزين مسلمين وربنا هداهم والحمد لله |
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
+ |
رد: عاجل جدا الى الاداره
بصفتىلاامثل الأدارة الموضوع أغلق عند هذا الحد من التعليقات واشكر الجميع
|
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
|
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
فأنا أول المفارقين له .. لأني لا اسمح لنفسي أن أشترك في موقع وأضع فيه مشاركاتي وتكون فيه الحرية الإباحية واللا أخلاقية كما تقول .. هذا فقط المقصود من رد هذا الفيديو .. وهذا الفيديو إباحي ولا يستطيع أحد عنده ذرة من نخوة ورجولة أن يقول غير ذلك .. أننا في مكان محترم وعلى ذلك سجلت أنا والأعضاء المحترمين .. أما لو إنقلب الحال وأصبح الموقع غير محترم بحجة الحريات ............... فلا داعي له أصلا .. |
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
انا بتكلم في موقف يخص اخ مسلم ورد عليه ناس من باب النصح في الدين, بحكم انه مسلم وواجب النصيحه(وزي ما قلتلك مفيش حاجه عندنا اسمها نفصل الدين عن اي حاجه سواء الصيد او غيره) , وحضرتك قولت دي حرية شخصيه ومش من حق حد كذا وكذا... دا في اي مفهوم وفي اي دين؟:) وانا معاك ان كلمة فيلم اباحي دي كبيره والكلمه يمكن خانته بس انا برضه متاكد ان الناس بتعمل كده للخير وان كان الاسلوب فيه حده وبطريقة غلط , وانا واحد منهم المفروض كنت اتناقش معاه باسلوب احسن وعلى فكره انت انسان محترم يا استاذ سمسم, وعقلك كبير وفاهم |
رد: عاجل جدا الى الاداره
سيد بية وبعدين معاك ان قولت خلاص يعنى خلاص
|
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
دة فيديو فكاهى انما فيه بنات لابسه قصير ومايوه وضايق الجماعة وعشان كدة حذفته ولا فيلم جنسى ؟ ممكن ترد بصراحة |
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
عدم الالتزام بالنصح سرا ايه اللى كان هايحصل لو حد كان قال للراجل فى السر على الخاص ولاحاجه كانت هاتحصل كان هايشيل الفيدو برضه وينتهى الموضوع فى منتهى السهوله واليسر لكن قدر الله وما شاء فعل |
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
متضيعش اجرك |
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
|
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
|
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
الفديدوهات التلاته ليس لهم علاقة بالجنس لا من قريب ولا من بعيد وكانو عباره عن مواقف وكاميرا خفية وهذه شهادة حق امام الله ثم امام الناس اجمعين |
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
والادارة نايمين وسايبنا نخبط في بعض ههههههههههه |
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
|
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
|
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
يعنى انا وضعت فيديو فكاهى ودى نيتى انما مش فيلم اباحى زى ما قال الاخ والتعبير دة يعنى فيلم جنسى وفى فرق كبير ولما لقيت ناس قالت مش عاجبنا ان فيه مايوه ولا جيب قصير مسحته واعتذرت صح ؟ اعمل اية تانى |
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
وتحياتى للجميع |
رد: عاجل جدا الى الاداره
أنا شايف إن الناس بتزيد عدد مشاركاتهم فى الموضوع بدون تحقيق أى هدف لأن التوضيح والإعتذار إتكتبوا فى أول المشاركات لكن *أطالب المشرفين على هذا القسم حذف الموضوع لرجوع كامل الأعضاء المشاركين فيه إلى عدد مشاركاتهم الأصلية* .. وأحب أوضحلك يا مستر x إن الراجل ده لو مش محترم زى ما بتوصفه كان رد عليك .. لأنه هيهزء نفسه لو رد .. وعيب طبعا تقول على راجل من دور والدك كلام زى ده .. ترضى حد يوصف والدك انتا بالشكل ده؟؟ (أكيد لأ) .. وهو من وجهة تظره إن الفديو إباحى .. يبقى كان الأفضل توضح بطريقة أطيب مما أوضحت أنت بها فى الأول .. ليكون مستوى الحوار متقبل وراقى .. أما بخصوص ذكرك أن المنتدى أصبح للسنية ...(فأقول لك أنك سنـــــى رغما عن أنفك وأنا سنــــى رغما عن أنفى والجميع على السنه رغما عن أنوفهم)... وإلا لا وجود لرسول الله لأننا لسنا على سنته .. والخطأ خطأك فى بادئ الأمر لأن المنتدى لا يحتاج للفديوهات الفكاهية وده بينطبق على أعضاء كتيـــر بدون ذكر أسمائهم .. وإذا أردت الفكاهه (فياريت تنقى أفضل من كده لتجنب الشبهات) .. أنا حبيت أوضح .. لن أشارك فى الموضوع مره أخرى *وأطلب الحذف*... |
رد: عاجل جدا الى الاداره
الساده الإعصار
من فضلكم التزام ضبط النفس زي مالحكومه بتقول الموضوع ابسط من كده بس في حاجه احب أوضحها لا فرق بين عربي او اعجمي الا بالتقوى و أنا رأيي ان مفيش فرق بين مسلم ولا مسيحي و لو الكلمه الي زعلتكم من wknm يبقى انتم غلطانين لان لو اخ غير مسلم اتقلو كده كان غار برضو على دينه و استاذ لبيب مفيش داعي للهجوم الراجل كلامه صح لانه في الاخر الناس زعلت من بعض وهو ده يمكن الي كان قصده ثانيا الخ اكسلنس لو انت مش عارف يعني إيه اهل السنه مع الرغم انك سبب في اسلام حد تبقي مشكله ولازم ألمساعده بدل التريقه على المستوي الفكري لأنك فعلا مش فاهم حاجه اما بالنسبه للأخ gamo فهو مش غلطان انو بيدي رئيه مدام سبنه حد يتريق على اهل السنه يبقى حقه يقول رئيه و الخ بدر كان بيقول وجه نظر تحترم و معلش مفيش حاجه اسمها كل واحد بيشوف العيب يمقياسه يعني البوس ولا المني جب عند ناس عادي و ناس تانيه لا أكيد في شباب صغير هنا والي في نظرك مش عيب ممكن يسبب لشخص اخر انو يفتح عينه على حاجه غلط و تشيل انت يا باشا وزره النهايه يا ريت نجنب الأديان في اي حديث مدام كلنا مش اهل للفتوه و كفايه كده و أنسوا الموضوع رمضان على الأبواب |
رد: عاجل جدا الى الاداره
يا جماعة المشكلة ان مش دة الموضوع الاصلى
والموضوع الاصلى اتحذف والدكتور بيقولى فيه احنا ميشرفناش انك تكون بينا وكأننا فى مدرسة وهو الناظر بتاعها وأنا قصدى على السنية اللى ملتحيين ومتشددين لدرجة انهم ممكن يكفروا اى حد قصدى على مجموعات وأشخاص مش قصدى نهج سنة رسول الله ووضحت قصدى فى الصفحات اللى فاتت ولو المنتدى مش لمواضيح الفكاهة فهو كمان مش لمواضيع دينية ولا للتدخل فى الدين وأنا قولت انى جايز بحكم عملى السابق فى السياحة وسفرى ممكن يكون بالنسبالى عادى لانى بشوفه فى كل مكان حتى فى مصر وفى الاعلام وفى اى حته وقصدى انى مش وضعت حاجة الناس مش بتشوفها |
رد: عاجل جدا الى الاداره
كفايةةةةةةةة يا جماعة بعد اذنكو كفاية كلام ارجو اعتبار الموضوع مغلق حتي ما يستطيع المشرف المسئول حذف الموضوع شكرا
الادارة |
رد: عاجل جدا الى الاداره
كويس انك وضحت انك مكنتش تعرف الفرق و ده مش عيب انك مش عارف و ربنا يكرمك انشاء الله و في المستقبل تعرف و تتجنب الكلام في حاجه انت مش عارفها
و على فكره اللحيه ملهاش دعوه بالتشدد لان التشدد ملوش شكل معين فبلاش برضو تفتح مواضيع تانيه علشان محدش يغلطق تاني لان غير المسلمين برضو فيهم ملتحين يا جماعه استغفروا الله و كفى هذا الحد |
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
و اللى عايز يفهم اهلا و سهلا واللى مش عايز هو حر |
رد: عاجل جدا الى الاداره
عندك حق والله الواحد تعب
|
رد: عاجل جدا الى الاداره
اقتباس:
|
رد: عاجل جدا الى الاداره
خلاص يا جماعة نقفل الموضوع من فضلكم
|
رد: عاجل جدا الى الاداره
فعلا أحسن حاجة الواحد يقوم يصلى ركعتين لحد ما الموضوع يتقفل
|
رد: عاجل جدا الى الاداره
لااا استنى ياعم انتا وهوه موضوع ايه الى هيتقفل لسه ابو السلاطين مقلش كلمته انا سيبكو عملين تتخنقو من الصبح وانا مش عايز اتكلم علشان الجو حر واول ما اجيلكو فى الطراوه تمشو على جثتى ارجع واقول ان لبس الميوه ليه اكبر الاثر على الشعب المصرى بس فى نقطه مادام النيه سليمه فاليجوز لبس المايوه
كفايا خناقات بقى مكنش ميوه اومال لو قطعه واحده كنتو عملتو ايه وحدو الله كده وبوسو دماغ بعض ههههههههههههههههههههههه |
| الساعة الآن 04:43 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir