الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=12968)

Axel 11-08-05 05:31 PM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 165246)
سبيد سونيك دااا اسم المعرض

وسعر الاتنين الطقم كامل 150 جنية والمعرض في امبابة
ولو انت عايزهم ممكن نتفق علي مكان واتقابل معااك

0100131401دا رقمي
ابراهيم

ان شاء الله بس ابلغ صاحبي
هو فين بالظبط في امبابة ؟

hema777h 11-08-05 05:37 PM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة axel (المشاركة 165258)
ان شاء الله بس ابلغ صاحبي
هو فين بالظبط في امبابة ؟

هو في الوراق ابقي شوف عايز ترووح ليه امتي وابقي اتصل بيا اوصلك لحد المعرض

Axel 11-08-05 05:38 PM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 165265)
هو في الوراق ابقي شوف عايز ترووح ليه امتي وابقي اتصل بيا اوصلك لحد المعرض

ان شاء الله يا ريس

mo_rateb 11-08-05 10:08 PM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seiko (المشاركة 164896)
خللى بالك لا يقلبوا منها المرايات و الكاسيت :)

انت كدا قلقتنى :d

mo_rateb 11-08-05 10:09 PM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 164929)
طيب سوال علي السريع لو انا اشتريت خنجر من برة او سكينة صيد هستلمها ولا الجمارك هتقولي لا وعرض علي الامن العام والكلام الي يزعل دااا

اعتقد حتى ن غير عرض هتتصادر

mo_rateb 11-08-05 10:16 PM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Axel (المشاركة 164936)
بسم الله ما شاء الله ربنا يكفيك شرهم
و فعلا حاجات ناس كتيير بتسأل عليها
انا لو منك انزل اعمل لجنة شعبية لوحدي
بس لازم بقي تكون مدرب ع القتال و التلاحم

و انا عندي استفسارين

اول استفسار هو في الحقيقة استفسار بالنيابة عن صديقي و هيكون الاستفسار الأول من نوعه في الموضوع
حامي الكوع و الركب هو عايز يجيب زي ده او حتي الشبيه بيه عشان سعادته مجنون سواقة موتسيكلات و انا وهو قلبنا مصر كلها يمكن صرفنا بنزين ع اللف اكتر من تمنها ههههه ع حد بيبعها مش لاقيين
مين بيبعها هنا و سعرها كام ؟؟

تاني استفسار و هو الخاص بيا عن الخرطوش ( الشوت جان )
يا ريت لو تفاصيل عامة عن الشوت جان من النوعية ديه اللي هي بتعبي الخرطوش و تضرب و تشد و تضرب و تقريبا بيسموها بامب اكشن
انا عارف انه ينفع يترخص ع رخصة طبنجة لأنه طبعا مش اوتو
بس معنديش ادني معلومات عنه و ملقتش الاجابة ع المنتدي اي شخص عارف الروح و روحين و الحاجات العادية
انما النوعية اللي معاك ديه مش عارف
يعني عايز اعرف ايه الانواع الموجودة منه غير المافريك اللي معاك و المسافة و ادني سعر كام هنا في مصر و و معايا الرخصة ينفع اطلع تصريح لاستيرادها من بره...الخ...الخ عيش انت بقي في المعلومات عن الشوت جان ديه صاحبك ابيض يا ورد حليب يا انجوي هههههه



بص يا باشا بالنسبة لل SWAT Tactical Gear او اى حاجة من المقتنيات دى جاية من برا مصر و مش عارف موجودة فى السوق المصرى ولا لا. لو ملقيتش ال elbow او knee pad هنا قلى هديك كذا موقع تشترى منو. بالنسبة لل shotgun اعتقد نفس رخصة الخرطوش ابو روحين لكن مش عارف موجود فى مصر ولا لا و ان وجد هتلاقى سعر وهمى. و بردو الاستيراد مش سهل للمدنيين.

Mohamed mada 11-08-05 10:29 PM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
ازاي دخلت الحاجة دي يا باشا ؟؟؟؟؟؟

mo_rateb 11-08-05 10:54 PM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed mada (المشاركة 165487)
ازاي دخلت الحاجة دي يا باشا ؟؟؟؟؟؟

بالنسبة للاسلحة الحى الوالد ضابط جيش و جابهم من امريكا و دخلهم هنا بتصريح من الامانة العامة لوزارة الدفاع. الباقى حاجات اى حد ممكن يجيبها. و بعدين حاجات مش جامدة اوى يعنى دا كان فيه زميله كان جايب sniper rifle عيار .50!!!! و ممكن يتحطلها رصاص خارق للدروع.

Axel 11-08-05 11:05 PM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 165481)
بص يا باشا بالنسبة لل swat tactical gear او اى حاجة من المقتنيات دى جاية من برا مصر و مش عارف موجودة فى السوق المصرى ولا لا. لو ملقيتش ال elbow او knee pad هنا قلى هديك كذا موقع تشترى منو. بالنسبة لل shotgun اعتقد نفس رخصة الخرطوش ابو روحين لكن مش عارف موجود فى مصر ولا لا و ان وجد هتلاقى سعر وهمى. و بردو الاستيراد مش سهل للمدنيين.

اولا شكرا لردك يا جاري العزيز ههههه بس مش جيران في السكن احنا جيران في الدراسة

يا ريت اسماء المواقع
و قولي كلفتكم كام بالشحن بكل المصايف و هل فيها مشكلة لدخولها برده و التلاكيك المعتادة و لا عادي

بالنسبة للبندقية انا سمعت ان اقل سعر 6-7 الالاف جنيه فيما فوق اللي هي البامب اكشن زي اللي معاك

و حاجة بقي اخيرة انت ناقصلك كام حاجة كده و تبقي تمام التمام
- اميركان ستيك
- الكتريك شوك
- ثرونج نايف
- سيلف ديفينس سي اس جاز الفرنساوي طبعا
- للتسلية و اللعب بقي نبلة خراطيم او من داخلي كاوتش :d

اي خناقة ههههههههه

Axel 11-08-05 11:12 PM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 165502)
كان فيه زميله كان جايب sniper rifle عيار .50!!!! و ممكن يتحطلها رصاص خارق للدروع.


:eek:
نعم :eek: ؟؟؟ اكيد بتهرج
يا حلاوة يا بقلاوة سنايبر عيار 50
و احنا بنقلق نجيب مسدس صوت حتي :rolleyes:

mo_rateb 11-08-06 01:00 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Axel (المشاركة 165514)
اولا شكرا لردك يا جاري العزيز ههههه بس مش جيران في السكن احنا جيران في الدراسة

يا ريت اسماء المواقع
و قولي كلفتكم كام بالشحن بكل المصايف و هل فيها مشكلة لدخولها برده و التلاكيك المعتادة و لا عادي

بالنسبة للبندقية انا سمعت ان اقل سعر 6-7 الالاف جنيه فيما فوق اللي هي البامب اكشن زي اللي معاك

و حاجة بقي اخيرة انت ناقصلك كام حاجة كده و تبقي تمام التمام
- اميركان ستيك
- الكتريك شوك
- ثرونج نايف
- سيلف ديفينس سي اس جاز الفرنساوي طبعا
- للتسلية و اللعب بقي نبلة خراطيم او من داخلي كاوتش :d

اي خناقة ههههههههه

الجيرة و الزمالة دى شئ يشرفنى. الموقع اهو
http://www.armyuniverse.com
تمن الشحن بيبقى على حسب الطلبات و ووزنها.
و معتقدش هيبقى فيها مشاكل. بالنسبة للسعر بتاع ال shotgun فدا سعر اى كلام. البندقية دى اقل سعر اتعرض علينا فيها و كان قبل الثورة كان 60000 جنيه. و على فكرة لو بصيت فى الصور هتلاقى electric و self امريكى ال throwing knife هتيجى ان شاء الله اما ال american stick ملهاش اى لزمة :D

mo_rateb 11-08-06 01:04 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة axel (المشاركة 165519)

:eek:
نعم :eek: ؟؟؟ اكيد بتهرج
يا حلاوة يا بقلاوة سنايبر عيار 50
و احنا بنقلق نجيب مسدس صوت حتي :rolleyes:

اه ولاهى بس دا ضابط جيش

أحمد عطاالله إبراهيم 11-08-06 01:40 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
محموعة جميلة ما شاء الله .. طيب سؤال ..

انا صديقى والده ضابط جيش ..

هل اقدر اخد منه واسطة واقدر اطلع رخصة حى بسهولة ؟

Axel 11-08-06 01:50 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 165606)
الجيرة و الزمالة دى شئ يشرفنى. الموقع اهو
http://www.armyuniverse.com
تمن الشحن بيبقى على حسب الطلبات و ووزنها.
و معتقدش هيبقى فيها مشاكل. بالنسبة للسعر بتاع ال shotgun فدا سعر اى كلام. البندقية دى اقل سعر اتعرض علينا فيها و كان قبل الثورة كان 60000 جنيه. و على فكرة لو بصيت فى الصور هتلاقى electric و self امريكى ال throwing knife هتيجى ان شاء الله اما ال american stick ملهاش اى لزمة :d

الله يكرمك يا ريس

هو صاحبي عايز حامي الكوع و الركب بس و مش فارق معاه تيكتيكال و لا غيره هو عايز اي شكل و لما قولتله ع موضوع الشحن مقلق منه انها تتسحب او تضيع قولتله شوف حد نازل من برة يجيبهالك برده مقلق

بالنسبة الشوت جان 60,000 جنيه انت متأكد ؟؟ و لا 6000 جنيه
لأنها اساسا برة بتساوي حوالي 300-500 دولار يعني في حدود 1800-3000 جنيه
و هنا اللي سمعته اللي زيها بامب اكشن من 6000-7000 الاف و انت طالع زي ما انت عايز

و مشوفتش و لا الكتريك و لا سيلف ديفينس جاز هههههه شكلك نسيت ترفع صورهم

الثرونج نايف بقي اللي هي سكين الرمي تبقي كملت المجموعة
والاميركان ستيك ديه تبقي بالمرة كمالة للمجموعة ههههههه


انا بقي يا ريس لا سحر ولا شعوذة و لا تقولي شوت جان و لا تقولي خنجر سلاحي سلاح مرعب و مميت

نانشكو ههههههههه لاعب كونغ فوو قديم بقي

Seiko 11-08-06 02:52 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 165502)
بالنسبة للاسلحة الحى الوالد ضابط جيش و جابهم من امريكا و دخلهم هنا بتصريح من الامانة العامة لوزارة الدفاع. الباقى حاجات اى حد ممكن يجيبها. و بعدين حاجات مش جامدة اوى يعنى دا كان فيه زميله كان جايب sniper rifle عيار .50!!!! و ممكن يتحطلها رصاص خارق للدروع.

عشان كده قولتلك ممكن تجيب ال mp5

mo_rateb 11-08-06 03:00 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله إبراهيم (المشاركة 165642)
محموعة جميلة ما شاء الله .. طيب سؤال ..

انا صديقى والده ضابط جيش ..

هل اقدر اخد منه واسطة واقدر اطلع رخصة حى بسهولة ؟

للاسف ده حتى ميقدرش يبقى وسطة لابنو :d

Mohamed mada 11-08-06 03:04 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
ana babaya 3akiid momken yegebli shot gun men bara
????

mo_rateb 11-08-06 03:18 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
1 مرفق
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Axel (المشاركة 165653)
الله يكرمك يا ريس

هو صاحبي عايز حامي الكوع و الركب بس و مش فارق معاه تيكتيكال و لا غيره هو عايز اي شكل و لما قولتله ع موضوع الشحن مقلق منه انها تتسحب او تضيع قولتله شوف حد نازل من برة يجيبهالك برده مقلق

بالنسبة الشوت جان 60,000 جنيه انت متأكد ؟؟ و لا 6000 جنيه
لأنها اساسا برة بتساوي حوالي 300-500 دولار يعني في حدود 1800-3000 جنيه
و هنا اللي سمعته اللي زيها بامب اكشن من 6000-7000 الاف و انت طالع زي ما انت عايز

و مشوفتش و لا الكتريك و لا سيلف ديفينس جاز هههههه شكلك نسيت ترفع صورهم

الثرونج نايف بقي اللي هي سكين الرمي تبقي كملت المجموعة
والاميركان ستيك ديه تبقي بالمرة كمالة للمجموعة ههههههه


انا بقي يا ريس لا سحر ولا شعوذة و لا تقولي شوت جان و لا تقولي خنجر سلاحي سلاح مرعب و مميت

نانشكو ههههههههه لاعب كونغ فوو قديم بقي

طبعا لو حد جابو من معاه يبقى اضمن. لكن معتقدش لو شحن هتتصادر يعنى و اتاكد من الجمارك. بالنسبة لسعر ال shotgun انسى اسعار برا خالص يعنى مثلا اسال كدا على سعر طبنجة glock 17 هتلاقيها معدية 50000 و سعرها برا مش معدى $500 اللى بيبقى 7000 دا بتبقى قديمة جدا جدا مش من الحاجات الجديدة. و الالكتريك و ال self فعلا نسيت ارفعهم مع بقية الحاجة و رفعت واحدة غلط. هتلاقيها هنا تحت.

mo_rateb 11-08-06 03:21 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Seiko (المشاركة 165724)
عشان كده قولتلك ممكن تجيب ال mp5

للاسف ال mp5 هناك سلاح قوات خاصة مش بيتباع لاى حد. غير هنا تراخيص الاسلحة الالية صعبة جدا

mo_rateb 11-08-06 03:23 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed mada (المشاركة 165734)
ana babaya 3akiid momken yegebli shot gun men bara
????

yegeblak la2, momken yegeeb le nafso bas 3ashan yeshtry ay slaa7 men henak aslan lazem ykoon mokeem henak le fatra aktar men sana.

Axel 11-08-06 04:10 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
تمام يا ريس كده
نبقي نبلغ المشرفيين يحطوا الصورة في اول الموضوع:)
بس اعتقد السبري ده اللي هو المواد الحراقة الفلفل و التوابل و الكلام ده اللي هو الامريكي تقريبا
فيه بقي الافضل منه الفرنساوي و ده عبارة عن سي اس جاز بيعمل صدمة لكن مش بيموت


Seiko 11-08-06 04:26 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 165745)
للاسف ال mp5 هناك سلاح قوات خاصة مش بيتباع لاى حد. غير هنا تراخيص الاسلحة الالية صعبة جدا

امال بندقية القنص اللى جابها صاخب الوالد تبقى ايه :)
مضبوط كلامك بالنسبة للmp عموما ,بس فى موديل اسمه usc وهو احسن و احدث من ال mp و كله بوليمر عيار 45 خزنته الاساسية 10 طلقات بس ,سعره الرسمى 18300 جنيه بالشحن و الضرائب قبل الخصم الممنوح للوالد ,ممكن تحاول تجيبه بس تتنازل عن اللى قولتلك عليه .

JAM 11-08-06 12:47 PM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
ماشاء الله علي مقتنياتك بس أنتا حقيقة محتاج تلعب شوية رياضة
رمضان كريم

mo_rateb 11-08-07 02:25 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Seiko (المشاركة 165788)
امال بندقية القنص اللى جابها صاخب الوالد تبقى ايه :)
مضبوط كلامك بالنسبة للmp عموما ,بس فى موديل اسمه usc وهو احسن و احدث من ال mp و كله بوليمر عيار 45 خزنته الاساسية 10 طلقات بس ,سعره الرسمى 18300 جنيه بالشحن و الضرائب قبل الخصم الممنوح للوالد ,ممكن تحاول تجيبه بس تتنازل عن اللى قولتلك عليه .

بندقية القنص بتتباع هناك عادى. بالنسبة لل usc انا عارفه لكن دا semi automatic و خزنته صغيرة غير ان عيار 45 مش متوفر ذى ٩ مم. ال mp5 الى و خزنته ٣٠ طلقة تقريبا و ٩ مم ودى اكتر حاجة عجبانى فيه.

mo_rateb 11-08-07 02:26 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jam (المشاركة 165868)
ماشاء الله علي مقتنياتك بس أنتا حقيقة محتاج تلعب شوية رياضة
رمضان كريم

ربنا يخليك و انا بالفعل بلعب رياضة و رياضة مميتة. انت قصدك محتاج اتخن :d

Mohamed mada 11-08-07 02:29 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
heya el bondo2iia el morris momiita we ana babaya zabet howa momken yegebhali men bara ???????

mo_rateb 11-08-07 02:55 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed mada (المشاركة 166427)
heya el bondo2iia el morris momiita we ana babaya zabet howa momken yegebhali men bara ???????

betetba3 hena aslan, we heya mometa ah fe manate2 mo3ina fil gesm we esabat-ha gamda

Seiko 11-08-07 03:05 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 166420)
بندقية القنص بتتباع هناك عادى. بالنسبة لل usc انا عارفه لكن دا semi automatic و خزنته صغيرة غير ان عيار 45 مش متوفر ذى ٩ مم. ال mp5 الى و خزنته ٣٠ طلقة تقريبا و ٩ مم ودى اكتر حاجة عجبانى فيه.

بلاش طمع :)

mo_rateb 11-08-07 03:09 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seiko (المشاركة 166459)
بلاش طمع :)

مهو للاسف هواية و مرض :d:d

weza 11-08-07 05:07 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
هو حضرتك من فرقة السيل ولا اية

mo_rateb 11-08-07 05:41 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة weza (المشاركة 166540)
هو حضرتك من فرقة السيل ولا اية

بحاول على قد مقدر :d

mo_rateb 11-08-08 01:42 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
ربنا يوفقك و يخليك و رمضان كريم.

Mohamed mada 11-08-08 02:21 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
how much is the Morris rifle or any another 22 lr youth rifle here in Cairo???????????

memocco 11-08-08 02:51 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
بجد انت خليتنى اكتئب جدا لانى بحب الاسلحة اكتر من اى حاجة فى الدنيا ....
بس ربنا يكرمك و يزيدك طبعا و كل سنة و انت مسلح هههههههههه

mo_rateb 11-08-08 06:49 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed mada (المشاركة 167471)
how much is the Morris rifle or any another 22 lr youth rifle here in Cairo???????????

wlahy mesh 3aref el as3aar fe masr etsel aw roo7 ay ma7el sla7 mo7tram we es2al

mo_rateb 11-08-08 06:52 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memocco (المشاركة 167504)
بجد انت خليتنى اكتئب جدا لانى بحب الاسلحة اكتر من اى حاجة فى الدنيا ....
بس ربنا يكرمك و يزيدك طبعا و كل سنة و انت مسلح هههههههههه

يا باشا انا اسف جدا بس مش لوحدك اللى بيعشق الاسلحة دا مرض بالنسبة ليا.

اسلام_وى 11-08-14 05:57 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اية الجمال دة ماشاء الله عليك يا استاذ محمد

Mohamed Mahmoud 11-08-14 12:53 PM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اية الحلاوة دية
حاجات جامدة جداااااااااااااااااااااااا

mo_rateb 11-08-15 02:02 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسلام_وى (المشاركة 173770)
اية الجمال دة ماشاء الله عليك يا استاذ محمد

ربنا يخليك يا باشا.

mo_rateb 11-08-15 02:03 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmahmoud1800 (المشاركة 173960)
اية الحلاوة دية
حاجات جامدة جداااااااااااااااااااااااا

ولاهى نفسى اقول اتفضل بس صعب :d


الساعة الآن 11:09 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir