![]() |
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
هو فين بالظبط في امبابة ؟ |
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
ازاي دخلت الحاجة دي يا باشا ؟؟؟؟؟؟
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
يا ريت اسماء المواقع و قولي كلفتكم كام بالشحن بكل المصايف و هل فيها مشكلة لدخولها برده و التلاكيك المعتادة و لا عادي بالنسبة للبندقية انا سمعت ان اقل سعر 6-7 الالاف جنيه فيما فوق اللي هي البامب اكشن زي اللي معاك و حاجة بقي اخيرة انت ناقصلك كام حاجة كده و تبقي تمام التمام - اميركان ستيك - الكتريك شوك - ثرونج نايف - سيلف ديفينس سي اس جاز الفرنساوي طبعا - للتسلية و اللعب بقي نبلة خراطيم او من داخلي كاوتش :d اي خناقة ههههههههه |
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
:eek: نعم :eek: ؟؟؟ اكيد بتهرج يا حلاوة يا بقلاوة سنايبر عيار 50 و احنا بنقلق نجيب مسدس صوت حتي :rolleyes: |
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
http://www.armyuniverse.com تمن الشحن بيبقى على حسب الطلبات و ووزنها. و معتقدش هيبقى فيها مشاكل. بالنسبة للسعر بتاع ال shotgun فدا سعر اى كلام. البندقية دى اقل سعر اتعرض علينا فيها و كان قبل الثورة كان 60000 جنيه. و على فكرة لو بصيت فى الصور هتلاقى electric و self امريكى ال throwing knife هتيجى ان شاء الله اما ال american stick ملهاش اى لزمة :D |
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
محموعة جميلة ما شاء الله .. طيب سؤال ..
انا صديقى والده ضابط جيش .. هل اقدر اخد منه واسطة واقدر اطلع رخصة حى بسهولة ؟ |
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
هو صاحبي عايز حامي الكوع و الركب بس و مش فارق معاه تيكتيكال و لا غيره هو عايز اي شكل و لما قولتله ع موضوع الشحن مقلق منه انها تتسحب او تضيع قولتله شوف حد نازل من برة يجيبهالك برده مقلق بالنسبة الشوت جان 60,000 جنيه انت متأكد ؟؟ و لا 6000 جنيه لأنها اساسا برة بتساوي حوالي 300-500 دولار يعني في حدود 1800-3000 جنيه و هنا اللي سمعته اللي زيها بامب اكشن من 6000-7000 الاف و انت طالع زي ما انت عايز و مشوفتش و لا الكتريك و لا سيلف ديفينس جاز هههههه شكلك نسيت ترفع صورهم الثرونج نايف بقي اللي هي سكين الرمي تبقي كملت المجموعة والاميركان ستيك ديه تبقي بالمرة كمالة للمجموعة ههههههه انا بقي يا ريس لا سحر ولا شعوذة و لا تقولي شوت جان و لا تقولي خنجر سلاحي سلاح مرعب و مميت نانشكو ههههههههه لاعب كونغ فوو قديم بقي |
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
ana babaya 3akiid momken yegebli shot gun men bara
???? |
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
1 مرفق
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
تمام يا ريس كده نبقي نبلغ المشرفيين يحطوا الصورة في اول الموضوع:) بس اعتقد السبري ده اللي هو المواد الحراقة الفلفل و التوابل و الكلام ده اللي هو الامريكي تقريبا فيه بقي الافضل منه الفرنساوي و ده عبارة عن سي اس جاز بيعمل صدمة لكن مش بيموت |
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
مضبوط كلامك بالنسبة للmp عموما ,بس فى موديل اسمه usc وهو احسن و احدث من ال mp و كله بوليمر عيار 45 خزنته الاساسية 10 طلقات بس ,سعره الرسمى 18300 جنيه بالشحن و الضرائب قبل الخصم الممنوح للوالد ,ممكن تحاول تجيبه بس تتنازل عن اللى قولتلك عليه . |
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
ماشاء الله علي مقتنياتك بس أنتا حقيقة محتاج تلعب شوية رياضة
رمضان كريم |
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
heya el bondo2iia el morris momiita we ana babaya zabet howa momken yegebhali men bara ???????
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
هو حضرتك من فرقة السيل ولا اية
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
ربنا يوفقك و يخليك و رمضان كريم.
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
how much is the Morris rifle or any another 22 lr youth rifle here in Cairo???????????
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
بجد انت خليتنى اكتئب جدا لانى بحب الاسلحة اكتر من اى حاجة فى الدنيا ....
بس ربنا يكرمك و يزيدك طبعا و كل سنة و انت مسلح هههههههههه |
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اية الجمال دة ماشاء الله عليك يا استاذ محمد
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اية الحلاوة دية
حاجات جامدة جداااااااااااااااااااااااا |
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
اقتباس:
|
| الساعة الآن 03:19 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir