![]() |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
يا افوكاتوا ابو سيف هيقوم بالواجب كله وهيجيب كمان الشيش اعزنى يا ابو سيف ريحه المعسل مش راضيه تروح من الهدوم والنته المسئول عن الفطار ده كله هههههه والافوكاتوا وانا جايين ناكل بس هههههههههه
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
نسينا حاجه مهمه ياترى نيجى كل واحد بسلاحه ولا من غير لحسان يكون كمين هههههههههههههههه
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
انا معااااااااااااااااااااااكم
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
رغم انف الطامعين و الحاقدين و كل من كانت تسول له نفسو ان ياكل كباب هعهعهعهع
عرفنا ماذا فعلتم..بعض الاعضاء كانو يريدون يوم الثلاثاء و صوتو بكذا عضويه لصالح يوم التلات..لكن ربنا ظهر الحق معرفتوش تكسبو بالتزوير هههههههه |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
ههههههههههههههههههههههه وضاع الكباب يا ابو وسيف ههههههههههههههههه
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
نصيب بقااااااااااا |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
ههههههههههههههههه هههههه ههه ه |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
معلش يا ابو سلطان تيجى معانا يوم السبت إن شاء الله
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
مش كان زمنا دلوقتي واكلين كباب و مظبطين منه له الي ضيع علينا الكباب منه له ههههههههههههههههههههههههه
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
ههههههههه انا باطالب بتدخل المجلس العسكري والتحقيق في من وراء موقعه الكباب اكيد من فلول حزب الفراخ المشويه |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
يا سيدي كباب ولا فراخ ولا حتي عيش وملح اهم حاجة الصحبة الطيبة ولمتنا علي ارض الواقع
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
ان شاء الله. يا رجالة أنا وامير سعد معاكو في فطار العيش والملح واشفكم جميعا علي خير وتحياتي للجميع
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
تحياتي لك. |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
أسماء السادة الأعضاء الراغبين في حضور الإفطار الجماعي حتي الأن :
A.Seif BraveHeart Hema777h Hesham[MaFya] Sultan Sadaany Mahmoudalaa الأفوكاتو Rock Shadymageed Kiko_2015 Hogan Mzkader Essam Assem Mero1x إذا العدد حتي الأن هو 15 فرد ... فبرجاء من السادة الأعضاء الإلتزام بالحضور ، و ذلك لأن الأستاذ أحمد سيف ( A.Saeif ) سيقوم بعمل حجز بنفس العدد المذكور ، و علي من يريد أن يعتذر أن يبادر بذلك قبل يوم الأربعاء مساءا .. و شكرا لكم ، و ألقاكم علي خير إن شاء الله. |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
السلام عليكم الاخوة الكرام اعتذر لعدم حضورى الفطار وذلك لحدوث ظرف طارق خارج عن ارادتى على ان اعدكم ان اكون موجود معكم فى المرات القادمة باذن اللة واعتذر للمرة الثانية وتحياتى للجميع |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
عندي كمان خبر وحش يا جماعة .. ان كريم الكراني احتمال مايجيش لظروف طارئة .. لكن المعلومة غير مؤكدة .. وسوف اتباع معه للتأكد
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
يا جماعه انا عندى اقتراح مش عارف كويس ولا لاء فى ناس اعتزرت عن يوم السبت لظروف واحنا همنا كله ان كلنا نتجمع مع بعض فياريت ناجلها ليوم الثلاثاء او الاحد مثل اى يوم يعنى علشان محدش يعتزر وده راى مش عارف بصراحه اقول ايه انتوا ايه رايكوا ؟؟؟
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
ياريت نااخد قرار انهارده علشان أ/احمد هيحجز على اد العدد
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
14 شخص بعد اعتذار الاستاذ عصام عاصم....ان شاء الله هادخل تانى بعد العشاء واشوف العدد الموجود و هايتم الحجز له و لا يصلح الاعتذار بعد الحجز و ذلك لعدم امكانيه استرداد المبلغ المدفوع من دار الدفاع...وشكرا للجميع وكل عام وانتم بكل خير |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
طيب لو في حد عرف بعد الحجز وحب انو يجي ممكن ولا مش ممكن
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
أنا معاكوا يارجالة
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
إن شاء الله هتابع الموضوع لغاية العشاء .. وبعدها توكل علي الله يا أستاذ أحمد وأحجز وطبعا شاكرين أفضال ومجهودات معاليك شكرا جزيلا ... |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
تحديث لمن اكدوا حضور افطار الاعضاء يوم السبت و هم :
A.Seif BraveHeart Hema777h Hesham[MaFya] Sultan Sadaany Mahmoudalaa الأفوكاتو Rock Shadymageed Kiko_2015 Hogan Mzkader Essam Assem اعتذر عن الحضور Mero1x Afrotto الاجمالى 15 شخص من الان و لبعد صلاه التراويح الساعه 9:30 هايكون تاكيد للاشخاص الراغبين و مؤكد حضورهم ان شاء الله و ساذهب لعمل الحجز |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
تمام بس ياريت يا جماعة نتصل باستاذ عصام و نشوفو هيجى ولا اكيد لأ.!
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
أ\ عصام اعتذر فى مشاركه له اليوم
والله انا نفسي اشوفه و اتشرف بمقابلته و ياريت يقدر يجي هاكون فى منتهى السعاده بالصحبه الحلوه |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
أستاذ أحمد سيف ليك رسالة علي الخاص
شكرا جزيلا ... |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
وبعدين العفو يا صاحب الفكره الجميله و هدف تجميع الاحباب والله انا هاتشرف بلقاء الاخوه وهايبقى يوم من اجمل الايام ان شاء الله |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
فضى صندوق رسايلك يا افو...تم الرد
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
سلطان بيئكد ويئول كل سنه وانتم طيبين وعلى معادنا يا أ/ احمد هكلمك يوم السبت الساعه 3 او4 نحدد نتقابل ازاى وكل سنه وانتم طيبين
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
وهاكون فى انتظارك يا سلطان باشا ان شاء الله
|
| الساعة الآن 04:08 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir