الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء. (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=13785)

shadymageed 11-08-16 03:07 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
يا افوكاتوا ابو سيف هيقوم بالواجب كله وهيجيب كمان الشيش اعزنى يا ابو سيف ريحه المعسل مش راضيه تروح من الهدوم والنته المسئول عن الفطار ده كله هههههه والافوكاتوا وانا جايين ناكل بس هههههههههه

shadymageed 11-08-16 03:08 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
نسينا حاجه مهمه ياترى نيجى كل واحد بسلاحه ولا من غير لحسان يكون كمين هههههههههههههههه

kiko_2015 11-08-16 03:23 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
انا معااااااااااااااااااااااكم

kiko_2015 11-08-16 03:26 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
رغم انف الطامعين و الحاقدين و كل من كانت تسول له نفسو ان ياكل كباب هعهعهعهع
عرفنا ماذا فعلتم..بعض الاعضاء كانو يريدون يوم الثلاثاء و صوتو بكذا عضويه لصالح يوم التلات..لكن ربنا ظهر الحق
معرفتوش تكسبو بالتزوير هههههههه

shadymageed 11-08-16 03:29 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
ههههههههههههههههههههههه وضاع الكباب يا ابو وسيف ههههههههههههههههه

hema777h 11-08-16 04:11 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 175512)
رغم انف الطامعين و الحاقدين و كل من كانت تسول له نفسو ان ياكل كباب هعهعهعهع
عرفنا ماذا فعلتم..بعض الاعضاء كانو يريدون يوم الثلاثاء و صوتو بكذا عضويه لصالح يوم التلات..لكن ربنا ظهر الحق
معرفتوش تكسبو بالتزوير هههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههه



نصيب بقااااااااااا

mahmoudalaa 11-08-16 04:17 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shadymageed (المشاركة 175515)
ههههههههههههههههههههههه وضاع الكباب يا ابو وسيف ههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههه

sultan 11-08-16 08:22 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 175512)
رغم انف الطامعين و الحاقدين و كل من كانت تسول له نفسو ان ياكل كباب هعهعهعهع
عرفنا ماذا فعلتم..بعض الاعضاء كانو يريدون يوم الثلاثاء و صوتو بكذا عضويه لصالح يوم التلات..لكن ربنا ظهر الحق
معرفتوش تكسبو بالتزوير هههههههه

انا هروح معاك السبت بس وانا هناك هحجز الثلاثاء واكل الكباب لوحدى
ههههههههههههههههه
هههههه
ههه
ه

hogan 11-08-16 09:27 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 175178)
بسم الله الرحمن الرحيم.

نظرا لتعادل النسب بين يومي السبت و الثلاثاء ... فقد قررنا أن يكون الأفطار يوم السبت القادم .. فبرجاء ... علي كل من يرغب بالحضور أن يقوم بعمل مشاركة للتأكيد علي حضورة ، لأن الإفطار سيكون بالحجز .. و شكرا لكم ، و بالتوفيق.

انا معاكككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككوو وووووووووووووووووووووووووووووو

mzkader 11-08-16 04:37 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
معلش يا ابو سلطان تيجى معانا يوم السبت إن شاء الله

mahmoudalaa 11-08-16 07:40 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
مش كان زمنا دلوقتي واكلين كباب و مظبطين منه له الي ضيع علينا الكباب منه له ههههههههههههههههههههههههه

sultan 11-08-16 07:47 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudalaa (المشاركة 175957)
مش كان زمنا دلوقتي واكلين كباب و مظبطين منه له الي ضيع علينا الكباب منه له ههههههههههههههههههههههههه

قله مندثه غيرت من سير العداله وكان على رئسهم ابو سيف تحت شعار ولااد ابو سيف احسن من ولااد ابو اسماعيل

mahmoudalaa 11-08-16 07:53 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 175962)
قله مندثه غيرت من سير العداله وكان على رئسهم ابو سيف تحت شعار ولااد ابو سيف احسن من ولااد ابو اسماعيل


ههههههههه انا باطالب بتدخل المجلس العسكري والتحقيق في من وراء موقعه الكباب اكيد من فلول حزب الفراخ المشويه

hema777h 11-08-16 08:13 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
يا سيدي كباب ولا فراخ ولا حتي عيش وملح اهم حاجة الصحبة الطيبة ولمتنا علي ارض الواقع

mahmoudalaa 11-08-16 08:16 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 175975)
يا سيدي كباب ولا فراخ ولا حتي عيش وملح اهم حاجة الصحبة الطيبة ولمتنا علي ارض الواقع

طبعا مفيش كلام بس انا بهزر لزوم الضحك يعني

essam assem 11-08-16 10:33 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
ان شاء الله. يا رجالة أنا وامير سعد معاكو في فطار العيش والملح واشفكم جميعا علي خير وتحياتي للجميع

braveheart 11-08-16 10:45 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem (المشاركة 176059)
ان شاء الله. يا رجالة أنا وامير سعد معاكو في فطار العيش والملح واشفكم جميعا علي خير وتحياتي للجميع

طبعا تشرفنا يا عصام باشا أنت و أمير و الأعضاء المحترمين .. في فطار العيش و الملح :)
تحياتي لك.

braveheart 11-08-16 11:15 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
أسماء السادة الأعضاء الراغبين في حضور الإفطار الجماعي حتي الأن :


A.Seif
BraveHeart
Hema777h
Hesham[MaFya]
Sultan
Sadaany
Mahmoudalaa
الأفوكاتو
Rock
Shadymageed
Kiko_2015
Hogan
Mzkader
Essam Assem
Mero1x

إذا العدد حتي الأن هو 15 فرد ... فبرجاء من السادة الأعضاء الإلتزام بالحضور ، و ذلك لأن الأستاذ أحمد سيف ( A.Saeif ) سيقوم بعمل حجز بنفس العدد المذكور ، و علي من يريد أن يعتذر أن يبادر بذلك قبل يوم الأربعاء مساءا .. و شكرا لكم ، و ألقاكم علي خير إن شاء الله.

essam assem 11-08-17 01:27 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
السلام عليكم الاخوة الكرام اعتذر لعدم حضورى الفطار وذلك لحدوث ظرف طارق خارج عن ارادتى على ان اعدكم ان اكون موجود معكم فى المرات القادمة باذن اللة واعتذر للمرة الثانية
وتحياتى للجميع

hesham[MaFya]a 11-08-17 01:50 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem (المشاركة 176212)
السلام عليكم الاخوة الكرام اعتذر لعدم حضورى الفطار وذلك لحدوث ظرف طارق خارج عن ارادتى على ان اعدكم ان اكون موجود معكم فى المرات القادمة باذن اللة واعتذر للمرة الثانية
وتحياتى للجميع

ليه بس كدة ا أ/عصام ده انا جاى و متشوق انى اشوفك!.

الأفوكاتو 11-08-17 01:52 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
عندي كمان خبر وحش يا جماعة .. ان كريم الكراني احتمال مايجيش لظروف طارئة .. لكن المعلومة غير مؤكدة .. وسوف اتباع معه للتأكد

hesham[MaFya]a 11-08-17 02:01 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 176243)
عندي كمان خبر وحش يا جماعة .. ان كريم الكراني احتمال مايجيش لظروف طارئة .. لكن المعلومة غير مؤكدة .. وسوف اتباع معه للتأكد

لا يا افو باشا ا\كريم كلمنى و قالى انو هيجى بأذن الله.,

sadaany 11-08-17 04:05 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hesham[mafya]a (المشاركة 176240)
ليه بس كدة ا أ/عصام ده انا جاى و متشوق انى اشوفك!.

كنت اتمنى نفس الامنيه

shadymageed 11-08-17 07:48 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
يا جماعه انا عندى اقتراح مش عارف كويس ولا لاء فى ناس اعتزرت عن يوم السبت لظروف واحنا همنا كله ان كلنا نتجمع مع بعض فياريت ناجلها ليوم الثلاثاء او الاحد مثل اى يوم يعنى علشان محدش يعتزر وده راى مش عارف بصراحه اقول ايه انتوا ايه رايكوا ؟؟؟

mzkader 11-08-17 09:07 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shadymageed (المشاركة 176390)
يا جماعه انا عندى اقتراح مش عارف كويس ولا لاء فى ناس اعتزرت عن يوم السبت لظروف واحنا همنا كله ان كلنا نتجمع مع بعض فياريت ناجلها ليوم الثلاثاء او الاحد مثل اى يوم يعنى علشان محدش يعتزر وده راى مش عارف بصراحه اقول ايه انتوا ايه رايكوا ؟؟؟

ممكن بردة الناس الـــ الثلاثاء مش مناسب ليها تعتذر أنا عن نفسى الثلاثاء صعب جدا عندى فا مش هاجى وتقريبا كان أبو سيف عنده نفس المشكلة مع الثلاثاء.

sultan 11-08-17 06:10 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
ياريت نااخد قرار انهارده علشان أ/احمد هيحجز على اد العدد

A.Seif 11-08-17 06:23 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 176634)
ياريت نااخد قرار انهارده علشان أ/احمد هيحجز على اد العدد

بالظبط يا استاذ سلطان ..انا احتمال كبير اروح احجز بعد الفطار اليوم بعدد الاخوه اللى اكدوا الحضور

14 شخص بعد اعتذار الاستاذ عصام عاصم....ان شاء الله هادخل تانى بعد العشاء واشوف العدد الموجود و هايتم الحجز له و لا يصلح الاعتذار بعد الحجز و ذلك لعدم امكانيه استرداد المبلغ المدفوع من دار الدفاع...وشكرا للجميع وكل عام وانتم بكل خير

hema777h 11-08-17 06:43 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
طيب لو في حد عرف بعد الحجز وحب انو يجي ممكن ولا مش ممكن

AFROTTO 11-08-17 07:05 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
أنا معاكوا يارجالة

الأفوكاتو 11-08-17 07:13 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة afrotto (المشاركة 176652)
أنا معاكوا يارجالة

لو ماجبتش الشاحن يا واد .. مش هخليهم ينزلولك غير السلطة وبس

الأفوكاتو 11-08-17 07:14 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.seif (المشاركة 176640)
بالظبط يا استاذ سلطان ..انا احتمال كبير اروح احجز بعد الفطار اليوم بعدد الاخوه اللى اكدوا الحضور

14 شخص بعد اعتذار الاستاذ عصام عاصم....ان شاء الله هادخل تانى بعد العشاء واشوف العدد الموجود و هايتم الحجز له و لا يصلح الاعتذار بعد الحجز و ذلك لعدم امكانيه استرداد المبلغ المدفوع من دار الدفاع...وشكرا للجميع وكل عام وانتم بكل خير

إلي الآن .. 14 شخص + عفروتو = 15

إن شاء الله هتابع الموضوع لغاية العشاء .. وبعدها توكل علي الله يا أستاذ أحمد وأحجز

وطبعا شاكرين أفضال ومجهودات معاليك

شكرا جزيلا ...

A.Seif 11-08-17 07:20 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
تحديث لمن اكدوا حضور افطار الاعضاء يوم السبت و هم :

A.Seif
BraveHeart
Hema777h
Hesham[MaFya]
Sultan
Sadaany
Mahmoudalaa
الأفوكاتو
Rock
Shadymageed
Kiko_2015
Hogan
Mzkader
Essam Assem اعتذر عن الحضور
Mero1x
Afrotto
الاجمالى 15 شخص
من الان و لبعد صلاه التراويح الساعه 9:30 هايكون تاكيد للاشخاص الراغبين و مؤكد حضورهم ان شاء الله و ساذهب لعمل الحجز

hesham[MaFya]a 11-08-17 07:23 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
تمام بس ياريت يا جماعة نتصل باستاذ عصام و نشوفو هيجى ولا اكيد لأ.!

A.Seif 11-08-17 07:27 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
أ\ عصام اعتذر فى مشاركه له اليوم
والله انا نفسي اشوفه و اتشرف بمقابلته و ياريت يقدر يجي هاكون فى منتهى السعاده بالصحبه الحلوه

الأفوكاتو 11-08-17 07:27 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
أستاذ أحمد سيف ليك رسالة علي الخاص

شكرا جزيلا ...

A.Seif 11-08-17 07:31 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 176660)
إلي الآن .. 14 شخص + عفروتو = 15

إن شاء الله هتابع الموضوع لغاية العشاء .. وبعدها توكل علي الله يا أستاذ أحمد وأحجز

وطبعا شاكرين أفضال ومجهودات معاليك

شكرا جزيلا ...

و كمان سمسم هايكون موجود = 16
وبعدين العفو يا صاحب الفكره الجميله و هدف تجميع الاحباب
والله انا هاتشرف بلقاء الاخوه وهايبقى يوم من اجمل الايام ان شاء الله

الأفوكاتو 11-08-17 07:38 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.seif (المشاركة 176681)
و كمان سمسم هايكون موجود = 16
وبعدين العفو يا صاحب الفكره الجميله و هدف تجميع الاحباب
والله انا هاتشرف بلقاء الاخوه وهايبقى يوم من اجمل الايام ان شاء الله

مكتوبالك يا سمسم ههههههههههههههه

A.Seif 11-08-17 07:41 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
فضى صندوق رسايلك يا افو...تم الرد

sultan 11-08-17 07:55 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
سلطان بيئكد ويئول كل سنه وانتم طيبين وعلى معادنا يا أ/ احمد هكلمك يوم السبت الساعه 3 او4 نحدد نتقابل ازاى وكل سنه وانتم طيبين

A.Seif 11-08-17 08:01 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
وهاكون فى انتظارك يا سلطان باشا ان شاء الله


الساعة الآن 04:08 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir