![]() |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
أنا عايز اقول أن اللى ماحضرش معانا اللقاء دة بجد فاتة نص عمرة
كفاية أنة يتعرف على ناس محترمة جدااا وفعلا أصدقاء وكفاية الصحبة الحلوة والقاعدة الجميلة وكل الشكر والتقدير للآستاذ : أحمد سيف على مجهوداتة وتنظيم هذا اللقاء وكل الشكر لمن ساهم فى أن نلتقى مع بعض أحبة واصدقاء وأخوة فى الله ولكم منى كل الشكر والتقدير مع خالص تحياتى |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
وتلاقي سلطان يعيني غلبان مبيكلش وبتاخد منه الاكل , صح اعترف؟ الانكار مش هيفيدك بس والله بجد من الصوره انت حد شكله قلبه طيب زي ما بسمع عنك |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
بقولك اية يا بوسيف تيجو نبقي نروح هنااااك الخميس الجاي اية رايئكم
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
يا أفو تا بيعملنى وحش منساعت لاما جت المنتتداء هنا أنا مش عرف أنا عملته ايى عاشان يعملنى كتة ياليت حد يئولى . |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
تا .. المنتداء .. ياليت .. كلها كلمات مأثورة للشاعر سمسم واضح يا احمد انك متابع كويس ! يبقي عندك حق .. اديلو علي عينو ! |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
نيااااااااهاااااااااهااااااااااااااااااااااااههههه هههههاهاههههههههههاااااااااااااااااا :)
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
على فكره يا سمسم افوكاتو هو الي بيحرض احمد عليك بس متقولش لحد
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
مساء الفل يا حبيب قلبي |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
ملكم ومال سمسم وبعدين يا افو منت عرفت الراجل بيكتب كلمات مئثوره ليه منتا كمان كنت بتكتب احلى منه امبارح ولاا ناسى
حبيبى يا سمسم على طول مظلوم يا غلبان وفى اخر الموضوع احب اوضح قصيده لسمسم بس كانت على الخاص(انا عملت الزى عليا ) الترجمه(انا عملت الى عليا ) |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
كدة يبقي الديوان كله اكتمل : ياليت .. تا .. المنتداء .. عملت الذي عليا |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
هههههههههههههههه والله انتم مشكله
وبعدين اللغة العربية بتاعت سمسم فريده من نوعها ولو حصله حاجه هتنقرض اللغه دي معاه :d فا ملكمش دعوه بيه تا الذي البركة كلها سمسم تا |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
1-دا تمرين يوجااا ارفع ايدك اليمين نزل الشمال تحت ارفع الكرش للامام ولو مش موجود طبعا لانك تحت السن القانونييييييييي ممكن تشت الصدر علي الاخر ولو مش موجود لان رفيع شويتين مثلا ممن ترفع راسك لفوق لفوق افوق مش اوى كدا لتخبط في المروحة بعد ذلك تمشي علي طرطيف صوابع وتنظر في المرياة هتلاقي ------ - - - - - -نتيجة طبيعي للذي ما بيسمعش كلام عمو سمسم يا ولددددد |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
وبنسبه لاحمد دا شرير لوحده من غير حاجه |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
هما تلاتة مستحيل تنقعهم أنهم غلط :
- سمسم - القذافى - الأمهات |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
بس دلوقتي انا عايز افهم هو سمسم سرق منك الجمبري ولا البانية؟؟ علشان نثبت حاله في المحضر |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
ولا كان في جمبري ولا حاجةةةةةةةةةةةةةة
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
يا جماعه حيرتونا سمسم اكل الجمبري ولا مكلهوش
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
خسارة وألف خسارة بس الواحد كان مشغول انشاء الله في الميعاد القادم ويكون فيه وقت ويكون الظروف أفضل من كده
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
انشاء اللة تتعوض
|
| الساعة الآن 08:20 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir