الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   نتيجة الافطار الجماعي 2011 (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=14307)

AFROTTO 11-08-22 11:42 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
أنا عايز اقول أن اللى ماحضرش معانا اللقاء دة بجد فاتة نص عمرة
كفاية أنة يتعرف على ناس محترمة جدااا وفعلا أصدقاء وكفاية الصحبة الحلوة والقاعدة الجميلة
وكل الشكر والتقدير للآستاذ : أحمد سيف
على مجهوداتة وتنظيم هذا اللقاء
وكل الشكر لمن ساهم فى أن نلتقى مع بعض أحبة واصدقاء وأخوة فى الله
ولكم منى كل الشكر والتقدير
مع خالص تحياتى

smsmn8888 11-08-23 01:52 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 (المشاركة 181347)
مش شايفه متحمس انه يروح تاني:d
وارحموه شويه هتحسدوه الراجل مكلش غير كيلوا جمبري بس!

يا عم صدقني ولا كان في جمبرى ولا حاجة دي حتية سمكة فيلية وبس وشوية بطاطس والمشكلة ان سلطان كان جنبي وشايفففففففففف

gamopt80 11-08-23 02:00 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 181495)
يا عم صدقني ولا كان في جمبرى ولا حاجة دي حتية سمكة فيلية وبس وشوية بطاطس والمشكلة ان سلطان كان جنبي وشايفففففففففف

امال انت عامل كده ليه في الصوره يا سمسم :d حاسس انك هتنفجر في افوكاتو
وتلاقي سلطان يعيني غلبان مبيكلش وبتاخد منه الاكل , صح اعترف؟ الانكار مش هيفيدك


بس والله بجد من الصوره انت حد شكله قلبه طيب زي ما بسمع عنك

sultan 11-08-23 12:20 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 (المشاركة 181498)
امال انت عامل كده ليه في الصوره يا سمسم :d حاسس انك هتنفجر في افوكاتو
وتلاقي سلطان يعيني غلبان مبيكلش وبتاخد منه الاكل , صح اعترف؟ الانكار مش هيفيدك


بس والله بجد من الصوره انت حد شكله قلبه طيب زي ما بسمع عنك

ده سمك وجمبرى وسى فود ورز بالجمبرى وحجات تانيه برضه فسفور بس مشعارف اسمها حجات كده من الى بنشوفها فى التلفزيون وتخيلو ساب ده كله واخد منى طبق البابا غنوج تنكر ياسممم

kiko_2015 11-08-23 01:37 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 181743)
ده سمك وجمبرى وسى فود ورز بالجمبرى وحجات تانيه برضه فسفور بس مشعارف اسمها حجات كده من الى بنشوفها فى التلفزيون وتخيلو ساب ده كله واخد منى طبق البابا غنوج تنكر ياسممم

يا جدعان حد يقولنا لو سمحتم الراجل ابو جلابيه راح فين !!!

hema777h 11-08-23 01:38 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 181768)
يا جدعان حد يقولنا لو سمحتم الراجل ابو جلابيه راح فين !!!

?????????????????????????????

kiko_2015 11-08-23 01:44 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 181769)
?????????????????????????????

الراجل بتاع الشيشه

hema777h 11-08-23 03:58 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
بقولك اية يا بوسيف تيجو نبقي نروح هنااااك الخميس الجاي اية رايئكم

sultan 11-08-23 10:56 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 181768)
يا جدعان حد يقولنا لو سمحتم الراجل ابو جلابيه راح فين !!!

محدش خد باله من موضوع الجلاابيه ده غيرى انا وانتا خليها فى سيرك

smsmn8888 11-08-23 11:40 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 181743)
ده سمك وجمبرى وسى فود ورز بالجمبرى وحجات تانيه برضه فسفور بس مشعارف اسمها حجات كده من الى بنشوفها فى التلفزيون وتخيلو ساب ده كله واخد منى طبق البابا غنوج تنكر ياسممم

ماشي وطبق الزبادي مش خدة انت ولا اةة غير الكرسي الذي جنبنا مش قالبنا منة شوية حجات كمان نسيت ولا اكلم ومش كونت هتروح تاخد الاذن الاول قبل التصوير ولااةةةةة

gamopt80 11-08-24 12:25 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 182200)
ماشي وطبق الزبادي مش خدة انت ولا اةة غير الكرسي الذي جنبنا مش قالبنا منة شوية حجات كمان نسيت ولا اكلم ومش كونت هتروح تاخد الاذن الاول قبل التصوير ولااةةةةة

اوباااا على الفضايح :d انت عديت الناس كلها يا سمسم

ahmedmh_ali 11-08-24 03:05 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 181097)
اللةةةة دا احمد الذي بيكلم طيب علشان خاطر صورة الكلب الديب دا انا مش هكلم معاك علي المنتداء بس لم اقابلك انا غير مسئول علي عودة تاني للبيتك سالماا لان العواقب وخيمة واسال الافو علي الكلام دا يا احمد وهذا اخر تحذير من ابو الغضب هههههههههههههه

أنا هنا فى المنتدى علشان أقعد أرازى فيك وبس :) .. و دة بجد .

sultan 11-08-24 03:08 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 182200)
ماشي وطبق الزبادي مش خدة انت ولا اةة غير الكرسي الذي جنبنا مش قالبنا منة شوية حجات كمان نسيت ولا اكلم ومش كونت هتروح تاخد الاذن الاول قبل التصوير ولااةةةةة

اه كنت عايز اخد اذن بالتصوير علشان انا مؤدب ههههههه:)

smsmn8888 11-08-25 02:34 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 182360)
أنا هنا فى المنتدى علشان أقعد أرازى فيك وبس :) .. و دة بجد .

وانا بقي فضية ليك انت وهتشوف ايام كحلي

ahmedmh_ali 11-08-25 07:48 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 183587)
وانا بقي فضية ليك انت وهتشوف ايام كحلي

ورينى حاجة تحت التجربة كدة .

الأفوكاتو 11-08-25 08:00 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 183786)
ورينى حاجة تحت التجربة كدة .

شكل للبيــــــــــــــــــــــــــــع !

ahmedmh_ali 11-08-25 08:05 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 183801)
شكل للبيــــــــــــــــــــــــــــع !


يا أفو تا بيعملنى وحش منساعت لاما جت المنتتداء هنا أنا مش عرف أنا عملته ايى عاشان يعملنى كتة ياليت حد يئولى .

الأفوكاتو 11-08-25 08:08 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 183807)
يا أفو تا بيعملنى وحش منساعت لاما جت المنتتداء هنا أنا مش عرف أنا عملته ايى عاشان يعملنى كتة ياليت حد يئولى .

يا عيني يا حبيبي !

تا .. المنتداء .. ياليت ..

كلها كلمات مأثورة للشاعر سمسم

واضح يا احمد انك متابع كويس !

يبقي عندك حق .. اديلو علي عينو !

ahmedmh_ali 11-08-25 08:10 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
نيااااااااهاااااااااهااااااااااااااااااااااااههههه هههههاهاههههههههههاااااااااااااااااا :)

gamopt80 11-08-25 08:13 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
على فكره يا سمسم افوكاتو هو الي بيحرض احمد عليك بس متقولش لحد

الأفوكاتو 11-08-25 08:37 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 (المشاركة 183817)
على فكره يا سمسم افوكاتو هو الي بيحرض احمد عليك بس متقولش لحد

استنتاج هايل ههههههههههههههههههه

مساء الفل يا حبيب قلبي

sultan 11-08-25 08:41 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
ملكم ومال سمسم وبعدين يا افو منت عرفت الراجل بيكتب كلمات مئثوره ليه منتا كمان كنت بتكتب احلى منه امبارح ولاا ناسى
حبيبى يا سمسم على طول مظلوم يا غلبان وفى اخر الموضوع احب اوضح قصيده لسمسم بس كانت على الخاص(انا عملت الزى عليا ) الترجمه(انا عملت الى عليا )

الأفوكاتو 11-08-25 08:44 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 183834)
ملكم ومال سمسم وبعدين يا افو منت عرفت الراجل بيكتب كلمات مئثوره ليه منتا كمان كنت بتكتب احلى منه امبارح ولاا ناسى
حبيبى يا سمسم على طول مظلوم يا غلبان وفى اخر الموضوع احب اوضح قصيده لسمسم بس كانت على الخاص(انا عملت الزى عليا ) الترجمه(انا عملت الى عليا )

انا عارف السر في اللغة الغريبة بتاعت سمسم يا جماعة .. الســــــــــــــــــر في الكيبورد الحقيرة اللي عنده بتكتب كلام غريب .. وانا امبارح فعلا كنت بكتب كلام زيه بالظبط وانا قاعد عليها

كدة يبقي الديوان كله اكتمل : ياليت .. تا .. المنتداء .. عملت الذي عليا

gamopt80 11-08-25 08:47 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
هههههههههههههههه والله انتم مشكله
وبعدين اللغة العربية بتاعت سمسم فريده من نوعها ولو حصله حاجه هتنقرض اللغه دي معاه :d
فا ملكمش دعوه بيه تا الذي البركة كلها سمسم تا

smsmn8888 11-08-25 08:48 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 183810)
يا عيني يا حبيبي !

تا .. المنتداء .. ياليت ..

كلها كلمات مأثورة للشاعر سمسم

واضح يا احمد انك متابع كويس !

يبقي عندك حق .. اديلو علي عينو !

كدااا يا افو لم تيجي متقوليش الا يا عمو فاهم

smsmn8888 11-08-25 08:48 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 (المشاركة 183837)
هههههههههههههههه والله انتم مشكله
وبعدين اللغة العربية بتاعت سمسم فريده من نوعها ولو حصل حاجه لسمسم هتنقرض اللغه دي معاه :d
فا ملكمش دعوه بيه تا الذي البركة كلها سمسم تا

اللة يخليك يا برنس دول شوية عيال تحت السن لذا عمو مربهمش بس فهمتني

smsmn8888 11-08-25 08:49 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 183836)
انا عارف السر في اللغة الغريبة بتاعت سمسم يا جماعة .. الســــــــــــــــــر في الكيبورد الحقيرة اللي عنده بتكتب كلام غريب .. وانا امبارح فعلا كنت بكتب كلام زيه بالظبط وانا قاعد عليها

كدة يبقي الديوان كله اكتمل : ياليت .. تا .. المنتداء .. عملت الذي عليا

قول الحق سمسم عمك ولا لاااا

smsmn8888 11-08-25 08:53 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 183786)
ورينى حاجة تحت التجربة كدة .


1-دا تمرين يوجااا
ارفع ايدك اليمين
نزل الشمال تحت ارفع الكرش للامام ولو مش موجود طبعا لانك تحت السن القانونييييييييي ممكن تشت الصدر علي الاخر ولو مش موجود لان رفيع شويتين مثلا ممن ترفع راسك لفوق لفوق افوق
مش اوى كدا لتخبط في المروحة
بعد ذلك تمشي علي طرطيف صوابع وتنظر في المرياة هتلاقي
------
-
-
-
-
-

-نتيجة طبيعي للذي ما بيسمعش كلام عمو سمسم يا ولددددد

gamopt80 11-08-25 08:54 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 183839)
اللة يخليك يا برنس دول شوية عيال تحت السن لذا عمو مربهمش بس فهمتني

ولا تشغل بالك بيهم هو اوفكاتو بيعمل كده بسبب الجمبري الي انت اخدته منه يوم الفطار:d
وبنسبه لاحمد دا شرير لوحده من غير حاجه

smsmn8888 11-08-25 08:54 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 183834)
ملكم ومال سمسم وبعدين يا افو منت عرفت الراجل بيكتب كلمات مئثوره ليه منتا كمان كنت بتكتب احلى منه امبارح ولاا ناسى
حبيبى يا سمسم على طول مظلوم يا غلبان وفى اخر الموضوع احب اوضح قصيده لسمسم بس كانت على الخاص(انا عملت الزى عليا ) الترجمه(انا عملت الى عليا )

اللة يخليك يا سلطان دا انا لذا مظبطك امبارح

ahmedmh_ali 11-08-25 09:06 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
هما تلاتة مستحيل تنقعهم أنهم غلط :

- سمسم

- القذافى

- الأمهات

smsmn8888 11-08-25 09:08 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 183854)
هما تلاتة مستحيل تنقعهم أنهم غلط :

- سمسم

- القذافى

- الأمهات

لااا دا انت سنك صغير خالص في قدهم كتير هنا في المنتداءءءءءءءءءءءءءء

الأفوكاتو 11-08-25 10:06 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 183855)
المنتداءءءءءءءءءءءءءء

بردو ! مصمم ؟

gamopt80 11-08-25 11:44 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 183873)
بردو ! مصمم ؟

هههههههههههههههه والله الواحد هيفطس من الضحك بسببكم:d
بس دلوقتي انا عايز افهم هو سمسم سرق منك الجمبري ولا البانية؟؟ علشان نثبت حاله في المحضر

smsmn8888 11-08-26 03:09 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
ولا كان في جمبري ولا حاجةةةةةةةةةةةةةة

gamopt80 11-08-26 03:53 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
يا جماعه حيرتونا سمسم اكل الجمبري ولا مكلهوش

البطل 11-08-26 06:10 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
خسارة وألف خسارة بس الواحد كان مشغول انشاء الله في الميعاد القادم ويكون فيه وقت ويكون الظروف أفضل من كده

smsmn8888 11-08-29 09:24 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
انشاء اللة تتعوض


الساعة الآن 08:20 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir