![]() |
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
[quote=مؤمن 2012;191730]على فكرة يا جماعة الظاهر ابو علاء لسة زى ما هوة مش ايتغير انا اتصلت بية تلؤدى بختبرو علشان اتاكد انو اتغير ولا لسة وقلت انو تاب ولو بقى كويس اتعامل معاة سالتو عن الجكال قالى انو سعرو كدة مش اينزل وقالى ان السعر دة من غير العلبة ولا كاس الخراطيش ولاحتة طبة البلى يعنى من الاخر كدة مسدسات سكة تحت السلم ومستعملة وبايظة ودهن لونها من اول وجديد طيب منا اشترى مستعمل احسن واطمن من الحاجة اللى بيبيعها واحسن كمان المستعمل من حاجتو اللى تقفيل تحت السلم والمفروض اللى يتعمل طلاما هوة راجل كويس وقال انا بصالح الناس المفروض يبين ويكتب ان المسدس بيبتباع من غير مشتملاتو ولا اية يا جماعة بس حسبى اللة ونعماللةالوكيل فى كل نصاب نصب على كل واحد فى المنتددى وانا بس عملت كدة يا جماعة علشان انتم كلكم اخواتى فى الاسلام وعلشان اللى بيتعامل معاة يخلى بالو منو واحسن حاجة ميتعملشى معاة خالص[/quot
ارجوا احترام قواعد المنتدى |
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
انا مش ارد عليك حرصا على المنتددى المحترم دة وشكرا يا زوق على اخلاققك واتمنى من الادارة اتخاز الازم
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
وخلى بالك بالرسالة الى انت بعتهالى فى الموبايل تلؤدى اعملك محضر فى قسم الشرطة التابع ليك لان دة تليفون بنت وانت فاهم الباقى
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
????????????????????????????
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
ليه الامور توصل لكده كلكم اعضاء محترمين ليه توصلو لكده صلو على النبى وامسحو الكلاام الغلط ده
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
يا استاز سطان انا واللة العظيم اول مرة اقول الكلام دة بس هوة اللى بدا بالغلط فى امى هوة يعرف امى النصاب دة علشان يغلط فيها عيب اوى وانا والمسحف لخالية يبات فى القسم انحردة النصاب دة لانو لو تاجر محترم ونطيف مكنشى الكلام دة طلع منو
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
ياجماعة هو مش بيبيع بالعافية انت حتدفع فلوس يعني تشوف السلاح و تعاينه كويس او يكون معاك واحد بيفهم في المعاينة واذا وافقت انك تشترى من غير العلبة و اللوازم الاخرى بالسعر المتفق عليه اللي هو طبعا اقل من سعر المحلات ازاى يكون من حقك تعترض .او تروح تشترى من محل اسلحة رسمي ساعتها اذا المسدس ظهر فيه اى عيب في فترة الضمان و الله حقك معاك بالفاتورة . لكن لا يصح هذا الاسلوب ولا يصح محاربة الناس في اكل عيشهم . تحياتي
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
وفق فى البيع اسعار ممتازة مع تحياتى للجميع
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
يا جماعه انا عرفت مين عمل معايا كده وانا ولله ماحسيبه ده واحد مريض عقليا وداخل المنتدى باكتر من اكونت وانا ولله عمرى مكلمته مش اكتر انه عايز ياخد منى بلو سى 1000 جنيه وانا قولتله ماينفعش وانا اسف للاداره لو كنت طلعت من احد قواعدها او قوانينها
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
السلام عليكم اولا نا لسة مشترك فى المنتددى الجميل دة من شوية لانى بدور على مسدس وانا ببص فى المواضيع لفت نظرى رد الااخ صاحب الموضوع غبعد ازنو ومن غير زعل طريقة كلامك مش كويسة مع انى ولا اعرفك ةولا اعرف الاخ اللى حصل بينكم مشكلة بس بقول لوجة اللة وخلاص المفروض يا اخى عيب لما تقول لعضو انا مش حسيبك وتقول علية مريض عقيا عيب جدا مهما كان بينكم مشاكل حط نفسك مكانو انت ترضى حد يثول لك ادام الاعضاء والمفروض انت تاجر تتخلى بالاحترام اكتر من كدة انا اسف ان كنت طولت عليكم فى الكلام بس بصراحة طريقة الاخ صاحب الموضوع ضيقتنى جدا بالنسبة للعضو اللى حصل بينهم مشكلة بصراحة انا كان عاجبنى مسدس فى العرض بتاعو بعد كلامو دة صرفت نظر لان التاجر اخلاق واحترام واسف عللى كل كلمة وحشة قولتلها بس دى اخلاقى عمرى ما اشوف الغلط واسكت عنو
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
كفايه عيب عيب خلى بالك انا متابعك كويس فلعب بعيد عن قسم السوق مره مؤمن ومره فنان سات ومره تيتوج العب بعيد عن السوق |
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
بعدين فى الأخر هايبقه أنت الـــ شكلك وحش و قليل الأدب أمام الناس كلها سيب الـــ عايز يقول حاجة يقولها. بعدين الأستاذ عربى جابلك من الأخر أمام الناس كلها و رد على الراجل وقاله يروح يلعب فى حتى تانية غير السوق عشان هو عرف أنه بيدخل بأكثر من أكونت عشان يتخانق معاك. و أوعى تزعل من كلامى أنا بكلمك بعشم يا علاء ده أحنا بينا عيش و ملح :)) |
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
جبت عنوانه ازاي ياماو
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
بس بعد كده كبر دماغك من الكلام الـــ مابيأكلش عيش ده و ركز فى شغلك يا معلم |
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
ابحث عن مسدس ريك المانى او ايرما 8 ملى ماسوره مفتوحه لضرب البلى ومش هانختلف فى السعر باذن الله
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
بالتوفيق بالبيع
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
بالتوفيق ان شاء الله يا بوب
واسعارك جميلة اوى الله ينور عليك وتسلم ايدك |
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
بالتوفيق-----------
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
هودة الكلام الارزاق بيد الله سيبو الناس فى حالها
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
دعاء جلب الرزق
1-اللهم اكفني بحلالك عن حرامك واغنني بفضلك عمن سواك اللهم اني اعوذ بك من الهم والحزن والكسل والبخل وضلع الدين وغلبة الرجال. 2-اللهم ارزقني رزقا لاتجعل لاحد فيه منَه ولا في الاخرة عليه تبعه برحمتك ياارحم الراحمين . 3-اللهم صب علينا الخير صبا صبا ولا تجعل عيشنا كدا كدا . 4-اللهم ان كان رزقي في السماء فانزله وان كان في بطن الارض فاخرجه وان كان بعيدا فقربه وان كان عسيرا فيسره وان كان قليلا فاكثره وبارك فيه برحمتك ياارحم الراحمين . |
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
أسأل الله ان يبشرك بما يسرك ويكف عنك ما يضرك ويثبت يقينك ويرزقك حلالا يكفيك ويبعد عنك كل شيء يؤديك ويسترك فوق الأرض ويرحمك تحت الارض ويغفر لك ولوالديك يوم العرض امين |
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
ربنا يكرم كل واحد على اد تعبه
وربنا يكرمنا جميعا ان شاء الله |
| الساعة الآن 11:13 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir