الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=14755)

blow c06 11-08-31 09:16 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
انا باكلمه فعلا مبيردش و لما بيرد مش بيتكلم.. المفروض لما يرد اقول الطلب و اقفل و الطلب يوصلى لحد عندى ولا ايه؟؟؟

Masterssss 11-08-31 09:17 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gis (المشاركة 187649)
دا تبقى كارثه لو طلع لبوس

لبوس بس اتقفش بدري وعلي فكره الاستاذ هيثم كان عامل مشكله مع عضو كدا ومحضر وحركات بس كان داخل باسم هيثم وحاجه كدا اكونت تالت يعني

TITODJ 11-08-31 09:18 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
الموضوع دة اساسا اشتغالة فى اشتغالة وشكلو شغل نصب لاانو حاطط خمس رقم كل ما اتصل برقم منهم يفتح علية زى لعيال الصغيرة ومش بيرد منك للة فى الرصيد اللى خلصتهولى وربنا يسامحك واللى انا مستغربو زاى تكتب سلاح حى والادارة متقولشى الرخصة وكدة عايز افهم الموضوع دة من الادارة ولو الموضع علشان نضحك ونهزر مفيش مشكلة ادينا فى العيد واى حاجة تفرح العيال هههههههههههههه

Masterssss 11-08-31 09:22 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة titodj (المشاركة 187662)
الموضوع دة اساسا اشتغالة فى اشتغالة وشكلو شغل نصب لاانو حاطط خمس رقم كل ما اتصل برقم منهم يفتح علية زى لعيال الصغيرة ومش بيرد منك للة فى الرصيد اللى خلصتهولى وربنا يسامحك واللى انا مستغربو زاى تكتب سلاح حى والادارة متقولشى الرخصة وكدة عايز افهم الموضوع دة من الادارة ولو الموضع علشان نضحك ونهزر مفيش مشكلة ادينا فى العيد واى حاجة تفرح العيال هههههههههههههه

ربنا يعوض عليك في الرصيد بقي اما بالنسبه للاداره وقصه البيع بدون رخصه فاعتقد يعني علشان دي لعبه سخيف ومش بيع حقيقي فمعلقوش عليها يعني واذا كان ليهم راي تاني نسمعه برده

احمد رافت 11-08-31 09:22 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
انا اتصلت بيه من رقم برايفت نمبر خاص بيا

خايف يرد خالص مش عارف ليه

ممكن يكون في الورشه يعني ومش سامع من الدوشه ولا ايه

Masterssss 11-08-31 09:23 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
دا الاداره مكشوف عنها الحجاب اه والنبي مكشوف عنهم دول بيشوفو الاي بي كل واحد يخلي باله من ايبيهو ههههههههههههههههه بس حاجه حلوه والله

Seiko 11-08-31 09:24 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
جارى الاتفاق على اتوبيس سياحى فاخر لنقل الاعضاء الراغبين فى الاستلام الفورى من محافظة الشرقية

و العرض سارى حتى نفاذ الكمية المستخبية

one4me4 11-08-31 09:26 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
ممكن يا سيكو تحجزلي معاكم وياريت تخليني في الكرسي الي جمبك لاني محجتاج منك نصيحة قبل ما اشتري
:)

Masterssss 11-08-31 09:27 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seiko (المشاركة 187666)
جارى الاتفاق على اتوبيس سياحى فاخر لنقل الاعضاء الراغبين فى الاستلام الفورى من محافظة الشرقية

و العرض سارى حتى نفاذ الكمية المستخبية

ونروح ليه ما في دليفري وكل طبنجه معاها علبه لبوس هديه لزوم العيد والفرقعه

bravehro1 11-08-31 09:28 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
هجس اللهم اجعله فشر اسف ياجماعه السن له حكم

Seiko 11-08-31 09:28 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة one4me4 (المشاركة 187667)
ممكن يا سيكو تحجزلي معاكم وياريت تخليني في الكرسي الي جمبك لاني محجتاج منك نصيحة قبل ما اشتري
:)

انا حاجز الكرسى اللى جنب السواق , مليش دعوة

one4me4 11-08-31 09:31 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
:( انا زعلت كده حرام عليك

bravehro1 11-08-31 09:31 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
وبعدين اتغطى كويس ومتسبش حتع عريانه لحسن برد الصيف وحش ومتقفش في الشمس كتير همو دوول اللي تخلي الاسباب اللي تخلي الواحد--------------------------------------------------------------- يهفلط

Seiko 11-08-31 09:32 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
تباع تذاكر الاوتوبيس فى الكشك اللى جنب المنتدى , ومتنساش تاخد هديتك مع التذكرة

ramyhekal 11-08-31 09:34 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bravehro1 (المشاركة 187674)
وبعدين اتغطى كويس ومتسبش حتع عريانه لحسن برد الصيف وحش ومتقفش في الشمس كتير همو دوول اللي تخلي الاسباب اللي تخلي الواحد--------------------------------------------------------------- يهفلط

وبلاش سمك ولا بيض

Masterssss 11-08-31 09:35 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
نداء الي استاذ هيثم مفقوس من الشرقيه

Masterssss 11-08-31 09:38 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramyhekal (المشاركة 187676)
وبلاش سمك ولا بيض

لا بس يا شيخ تلاقيه مكتر في الكحك والحياه قلوظه

TITODJ 11-08-31 09:39 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
الموضوع دة اساسا اشتغالة فى اشتغالة وشكلو شغل نصب لاانو حاطط خمس رقم كل ما اتصل برقم منهم يفتح علية زى لعيال الصغيرة ومش بيرد منك للة فى الرصيد اللى خلصتهولى وربنا يسامحك واللى انا مستغربو زاى تكتب سلاح حى والادارة متقولشى الرخصة وكدة عايز افهم الموضوع دة من الادارة ولو الموضع علشان نضحك ونهزر مفيش مشكلة ادينا فى العيد واى حاجة تفرح العيال هههههههههههههه

haythammousa 11-08-31 09:39 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
متشكر لكل اعضاء المنتدى المحترمين الظاهر ان الناس عايزه اللى يضحك عليها

Seiko 11-08-31 09:39 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
نظرا للطلب الهائل على الحجز فى الاوتوبيس السياحى المكيف , سيتم الاتفاق مع ميكروباصين الترامكوا لمحدودى الدخل ..... لان فعلا العرض يا جماعة معمول لمحدودى الدخل

ahmedmh_ali 11-08-31 09:42 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seiko (المشاركة 187643)
اؤيدك تماما ... خصوصا ان الشمال فى التليفون وش كده جهرا :)


هههههههههههههههههه لالالالالالالا دة انت مشكلة فعلا ( و المشكلة أنى فاهم ) :) :)

blow c06 11-08-31 09:43 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haythammousa (المشاركة 187682)
متشكر لكل اعضاء المنتدى المحترمين الظاهر ان الناس عايزه اللى يضحك عليها

طيب رد على تليفون واحد و عرفنا اصل الموضوع ايه... رد على اى نمره و عبرنا عشان نعرف انك بجد مش تهريج

ahmedmh_ali 11-08-31 09:44 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Seiko (المشاركة 187647)
كبسول ولا حقن ؟

هههههههههههههههههههههه

ahmedmh_ali 11-08-31 09:45 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Seiko (المشاركة 187641)
Conspirateur et trou du cul

real idiot

Seiko 11-08-31 09:45 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 187685)
هههههههههههههههههه لالالالالالالا دة انت مشكلة فعلا ( و المشكلة أنى فاهم ) :) :)

انا حاجز واحد يمين و واحد شمال , مليش دعوة :)

ahmedmh_ali 11-08-31 09:46 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة blow c06 (المشاركة 187652)
ياترى مفيش بنادق... عايز واحده ديانا 54 على 2000 جنيه كده... بتشتغل فى بنادق الرش ولا الى بس؟؟؟

ههههههههههههههههه الى و شامى و فينو و بلدى و بيتى بان كمان .

ahmedmh_ali 11-08-31 09:46 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Seiko (المشاركة 187658)
اتكلم براحتك ... الدقيقة بنص جنيه :)

هههههههههههههههههههههههه

ahmedmh_ali 11-08-31 09:47 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seiko (المشاركة 187683)
نظرا للطلب الهائل على الحجز فى الاوتوبيس السياحى المكيف , سيتم الاتفاق مع ميكروباصين الترامكوا لمحدودى الدخل ..... لان فعلا العرض يا جماعة معمول لمحدودى الدخل

علشان خاطر ربنا أسكت بقى أنا العمارة كلها سمعت بيا من كتر الضحك هههههههههههههههه :d

bravehro1 11-08-31 09:47 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
بس والله عملت حاجه مفيده ضحكت الناس شويه

Seiko 11-08-31 09:49 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
Conspirateur et trou du cul = متآمر و اهبل :)

ahmedmh_ali 11-08-31 09:49 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bravehro1 (المشاركة 187694)
بس والله عملت حاجه مفيده ضحكت الناس شويه

انا مش عارف أفصل ضحك ههههههههههههههههههه :)

ahmedmh_ali 11-08-31 09:49 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seiko (المشاركة 187695)
conspirateur et trou du cul = متآمر و اهبل :)

ههههههههههههههههههه حموت يا ناااااااااااااس هههههههههههههههههههه ههههههههههههههه

bravehro1 11-08-31 09:50 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
انا عايز بعشره صاغ الي ياا حمد انا واقف في الطابور اهه

ahmedmh_ali 11-08-31 09:51 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bravehro1 (المشاركة 187698)
انا عايز بعشره صاغ الي ياا حمد انا واقف في الطابور اهه

هههههههههههههههههههههه قلبى حيقف يا جدعان يا ريت كل يوم من دة .

bravehro1 11-08-31 09:51 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
هو فين هيثم بيلهب السلعوه ولا ايه

Masterssss 11-08-31 09:51 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
الحمد لله اتصلت ومفتحش عليا هههههههههههه اديته مزد في ....موبايله

bravehro1 11-08-31 09:52 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
بسلي السلعوه

Seiko 11-08-31 09:54 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bravehro1 (المشاركة 187698)
انا عايز بعشره صاغ الي ياا حمد انا واقف في الطابور اهه

لو شلنين يبقى تاخد كميه اكتر

مع تحيات عروض محدودى الدخل :)

bravehro1 11-08-31 09:54 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
والله انا كنت نايم وحلمت بحماتي وقمت فتحت المنتدى ولقت الموضوع ده خير اللهم اجعله خير

ramyhekal 11-08-31 09:57 AM

رد: عرض المسدسات الصوت و البللى والحى من اخوك هيثم فاقوس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة masterssss (المشاركة 187703)
الحمد لله اتصلت ومفتحش عليا هههههههههههه اديته مزد في ....موبايله

يابختك والله فعلا فى ..... موبايله


الساعة الآن 09:23 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir