![]() |
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
اقتباس:
هى الرابطة دى فالصحرا ولا ايه يا اخوانا؟ |
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
لايجوز استيراد ليزر اوكاتم صوت
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
بجد نفسي انضم لهذه الرابطة ربنا يوعدنا ان شاء الله
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
تنت سمعت تن الاسعار تزلت كتير للزيج
و في ناس كانت عارضة ال اكس 5 علي 110 الف و كلام تنغيذ بيقولو 90 صحيح الكلام جة و لا ايه لانه غي ناس اشتريته ب 170 الف اللي عنده معلومه ميبخلش علينا يا شباب |
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
ياباشا الاسعار زي ما هي ولكن في ناس بتستورد واسف علي اللفظ بتكون محتاجة الفلوس قوي ولذلك بتعرض المسدس اول ما تجيبه وبتكون عايزة تبيعه بسرعة فبتعرض بسعر قليل لسرعة البيع زي الاخ هوجن كان عارض ب90000 وعلشان السعر منخفض باع المسدس تاني يوم وبعد كده لو معاك مسدس سميث او براوننج او سي زد او كولت مستعمل وحضرتك عايز تبيعه هتعرضه علي كام بمنتهي الامانة شوف بقي واعمل مقارنة بينه وبين مسدس sig sauer x5 استانلس جديد زيرو.................وشكرا
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
اقتباس:
وياريت حد يرد عليا ان الامانة العامة بتدى اذن استيرادفعلا اليومين دول ولا موقوف ولو سارى بياخد وقت أد ايه؟ :) |
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
باشا انا مع خضرتك مع عدم التقليل من قيمة الاسلحة الاخري مثل السمث و البراوننج اما ال اكس 5 ممكن اسال الاعضاء الذين يملكون هذا الرائع لتشيلوه ازاي وانتو ماشيين صعب حدا كبير و لازم يظهر ده ساسا للرماية مش الدغاع اما البي 226 العادي ال 15 طلقة يجنن سلاح محترم و ينفع حد يشيلة غي تحركاته عادي اما الاكس 5 او 6 اشك
دون التقليل من الزيج طبعا لكن من حي الاعتمادية و كغاءة ضرب الاف الطلقات مع الاحتفاظ بالحالة اعتقد ان مسدس زي البرتا او البراوننج او حتي السي زد يكسب لكن كقيمة و اسم لا طبعا الزيج لازم يكسب |
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
ماهو الموقف اليوم من الاستيراد
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
بعد التحية الى جميع الاعضاء
انا معايا مسدس sig sauer x5 light weight وكنت عايز أعرف من الاعضاء لو حبيت ابيعه الايام دى يبقى سعره كام علشان انا شايف ان الاسعار النهارده مجنووووونة جدا وشكرا لقبول مرورى |
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
صدقوني المسدسات هتغلي تاني
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
اعتقد انه موقوف
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
صباح الفل
لا مش موقوف و انا جتلي موافقة استيراد |
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
اقتباس:
حتعمل ايه الخطوة الجاية حتتعامل مع مين؟ و ايه النوع و شكرا |
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
الله يبارك فيك
ان شاء الله ناوي علي البراوننج الهاي باور بصراحة شخصيا بفضله علي الزيج و ده راي ممكن يخالف اغلب التاس لاني ضربت بيه زمان كتير اوي كان يخص والدي رحمه الله ناس كتير قالولي هات زيج زاور و بيعه و تقدر تحتفظ بسلاحك بس مش ميال للفكرة دي لان السلاح شكله بينزل اسعاره و مش عاوز اضيع فرصتي في حاجة مش مضمونه ال اكس 5 ناس اعرفها اشترته ب 185 الف و دلوقتي مش مكمل 100 يعني انا مش علي درايه اوي و ربنا يصلح الاحوال و يحمي مصر |
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
حضرتك انا سمعت من تاجر محترم هنا في المنتدي ان الاستيراد حاليا من التشيك والزيج تحديدا بيتاخر عن غيرة غي الاستيراد لانه بيجي من دول تانية زي الكويت ابل ما يروح تشيكوسلوفاكيا
و دة كل اللي لعرقة و ان شاء الله هبدا الاجراءات انا السبت هقدم طلب الاستبدال و الاستاذ تامر الجندي هيفيد حضرتك اكتر واحد انسان محترم و بيكون كاتب تليفونه في كل مشاركاته في المنتدي بس نصيحتي شوف موضوع الامانة العامة الاول و يارب ربنا يكرمكو كلكم من البي و السلام لكل الاعضاء |
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
موقوف حضرتك و اوروبا كمان
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
امريكا موقوفه وهذا بعد الاتصال بهم وكذلك اوروبا واذا كان معك اذن الاستيراد والتنصريح سارى يوجد الخ اشرف يستطيع احضاره لك يرجى التواصل على الخاص
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
شكرا يا باشا
و لجضرتك رساله علي الخاص |
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
تحية خاصة لصاحب هذا الموضوع المميز وكافة رواد واعضاء رابطة مالكى السيج زاور وان شاء الله اتشرف بالانضمام لكم وان كان سلاحى لم يصل بعد دعواتكم واحب اعرف من حضراتكم تفاصيل اطلاق الطلقات فية وهل فية امكانية اطلاق دفعات من الطلقات او الخزنة كاملة ام لا مسدسى المنتظر sig sauer p226 x5 L1-9 ستانلس وشكرا لكم مقدما والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة |
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
دلوقتى اقدر اتشرف بطلب العضوية رسميا
العروسة وصلت |
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
اقتباس:
وعقبالنا لما يخلص الترخيص الجملى :omlt: |
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
موفق ان شاء الله
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
الاخ ميقابوليس انا يوسف عامر من السودان بعد إذن حضرتك يسعدنى و بكل فخر الانضمام لهذه الرابطه و انا فرحان جداً جداً بها و انا من مالكى هذا السلاح الالمانى الروعه من خمس سنين و لى تجربه و خبره كبيره بهذا السلاح و خصوصاً فى الرمـــــــــــايه و ضربت به قرابة ال3000 طلقه و حقيقه بقلهالك هذا الســـــــلاح لا مثيل له حتى الآن فى العالم بحق و حقيقه و ان شاء الله افيدكم بتجربتى الممتده خمسه سنوات و الاجابه على اى استفسارات بخصوص هذا الســـــــــــــــــــــلاح SiG Sauer P226 9x19mm و انا ســـــــــــــــــــلاحى SiG Sauer P226x5 - Double Action - Single Action - Stainless 9x19mm النســـــــخه الالمـــــــــــــانيه الاصليه (وارد المانيا)
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
زيجزاور اكس شورت المانى - 2 خزنة 19 طلقات 9 مم - استيراد 2015 - يشترط وجود رخصة للمشترى - لم يستعمل نهائى - بالشنطة - 2كاتالوج -ادوات النظافة - كما في الصور-- مطلوب 90000 القاهرة 01152331967
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
كل عام و انتم بخير
عيد سعيد عليكم و علي من تحبون تقبل الله منا و منكم هدية العيد زيج زاور اكس فايف شورت اند سمارت بلاك اند وايت اصدار خاص لماستر شوب طبعا علي الرخصة لحاملي التصاريح زيرو لم تستخدم، استيراد شهر سبتمبر قسم مصر الجديده 85 الف جم ، 01113939099 الصورة في اللينك باسفل https://www.google.com.eg/search?hl=...bAXisxlZJwM%3A |
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
من اروع المسدسات الموجوده فى العالم
|
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
زيج زاور x5 خزنتين 17 طلقة بالشنطة زيرو تم اطلاق 5 طلفات تجربة. لاعلى سعر والرخصة
واتس 01119796957 |
رد: رابطة مالكي سيج زاور (sig sauer )
كيفيه الانضمام للرابطه، أملك sig p229
|
| الساعة الآن 11:42 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir