![]() |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
انت بتدور علي عريس لحد ولا ايه انا 19-11-1985
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
السلام عليكم
الموضوع جميل جدا والفكرة فكرة تعارف وفكرة حلوة جدا اننا نتعرف ببعض وفي ناس ماكنتش حابة فكرة الموضوع بس والله الفكرة ممتازة حتي علي الاقل لما واحد يجي يرد علي واحد يبقي عارف هو من سنة ولا لأ والرد هيليق بسنة ولا لأ ويبقي عارف هو بيكلم مين مش يرد كدا وخلاص انا اخوكم احمد 19 سنة تشرفت جدا جدا بمعرفتكم وشكرا جزيلا لصاحب الموضوع علي الفكرة الجامدة تسلم ايدك يا كبير خالص تحياتي ...... |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
احنا بنشترى راجل هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هه والله احلى تعليق وفرصة سعيدة جدا ان حضرتك شرفت الموضوع اخوك احمد كفافى |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
انا الى اتشرفت بزيارة حضرتك ومشاركتك انت واخوانى فى الموضوع وربنا يديم المعروف |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
انا 20 سنه
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
احمد عبدالعزيز 20/9/1990
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
تامر صلاح 27 سنة اسكندراني ويشارك في الاساس :))
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
شوف الحتة اللي جاية دي
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
أنا شاب لكن عمري ألف عام وحيد لكن بين ضلوعي زحام خايف و لكن خوفي مني أنا أخرس و لكن قلبي مليان كلام عجبي !!!! |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
اخوك من النحية التانية من البحر الاحمر احمد الكفافى :) |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
بس ده اكيد قبل الثورة ومتهيئلى بردو توقيعك ده من قبل الثورة ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه منور يفندم الموضوع وشرفت بمشاركتك |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
ربنا يخليك يا باشا ده بنورك
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
19/2/1997
يعني تقريبا من اصغر الناس في المنتدى وعلى فكرة الموضوع ده جميل و مفيد جدا للتعارف بين الاعضاء |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
23 -11-1988
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
22/ 10 / 1983
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
ashraf 21 \ 5 \ 1967
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
الاخوة الاعضاء
بما اني عرفت متوسط الاعمار و لقيت اعضاء كتير اكبر مني لأني كنت خايف اطلع الاكبر اقدر اقول لكم الاتي مهندس / سراج محمود 10/8/1980 و يا خسارة الموضوع كان بعد عيد ميلادي كنت دبستكم في هدية |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اولا انا باحييك يا باشا على الموضوع الجميل ده
و بعتذر عن تاخيري في الرد ... بس انا ماكنتش بدخل الفتره اللي فاتت دي لاني كنت في استدعاء للجيش على العموم انا اخوكم سامح الرفاعي تاريخ ميلادي 5/6/1980 |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اخوكم / محمد زهران
1 / 3 / 1978 |
| الساعة الآن 01:20 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir