الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   انت عندك كام سنة ؟؟ (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=16605)

avokato 11-10-16 03:58 PM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
انت بتدور علي عريس لحد ولا ايه انا 19-11-1985

mahmoud11144 11-10-18 10:24 AM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
السلام عليكم

الموضوع جميل جدا والفكرة فكرة تعارف وفكرة حلوة جدا
اننا نتعرف ببعض وفي ناس ماكنتش حابة فكرة الموضوع
بس والله الفكرة ممتازة حتي علي الاقل لما واحد يجي يرد علي واحد يبقي عارف
هو من سنة ولا لأ والرد هيليق بسنة ولا لأ
ويبقي عارف هو بيكلم مين مش يرد كدا وخلاص

انا اخوكم احمد 19 سنة تشرفت جدا جدا بمعرفتكم

وشكرا جزيلا لصاحب الموضوع علي الفكرة الجامدة تسلم ايدك يا كبير
خالص تحياتي ......

kefafy 11-10-20 10:43 PM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato (المشاركة 218232)
انت بتدور علي عريس لحد ولا ايه انا 19-11-1985

هههههههههههههههههههههههههههههه
احنا بنشترى راجل
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هه
والله احلى تعليق وفرصة سعيدة جدا ان حضرتك شرفت الموضوع
اخوك احمد كفافى

kefafy 11-10-20 10:46 PM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud11144 (المشاركة 219276)
السلام عليكم

الموضوع جميل جدا والفكرة فكرة تعارف وفكرة حلوة جدا
اننا نتعرف ببعض وفي ناس ماكنتش حابة فكرة الموضوع
بس والله الفكرة ممتازة حتي علي الاقل لما واحد يجي يرد علي واحد يبقي عارف
هو من سنة ولا لأ والرد هيليق بسنة ولا لأ
ويبقي عارف هو بيكلم مين مش يرد كدا وخلاص

انا اخوكم احمد 19 سنة تشرفت جدا جدا بمعرفتكم

وشكرا جزيلا لصاحب الموضوع علي الفكرة الجامدة تسلم ايدك يا كبير
خالص تحياتي ......

ربنا يعزك من ذوقك
انا الى اتشرفت بزيارة حضرتك ومشاركتك انت واخوانى فى الموضوع وربنا يديم المعروف

احمد صابر حسن 11-10-21 04:12 AM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
انا 20 سنه

senawy 11-10-22 07:10 PM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
احمد عبدالعزيز 20/9/1990

tamer_tatow 11-10-22 08:17 PM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
تامر صلاح 27 سنة اسكندراني ويشارك في الاساس :))

fishtic 11-10-22 08:50 PM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
شوف الحتة اللي جاية دي

fishtic 11-10-22 08:51 PM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
أنا شاب لكن عمري ألف عام

وحيد لكن بين ضلوعي زحام

خايف و لكن خوفي مني أنا

أخرس و لكن قلبي مليان كلام

عجبي !!!!

هشام سمير 11-10-22 10:19 PM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fishtic (المشاركة 221887)
أنا شاب لكن عمري ألف عام

وحيد لكن بين ضلوعي زحام

خايف و لكن خوفي مني أنا

أخرس و لكن قلبي مليان كلام

عجبي !!!!

عرفتك............ الاستاذ عبد المنعم مدبولى

kefafy 11-10-23 12:42 PM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد صابر حسن (المشاركة 220992)
انا 20 سنه

احمد بيك صابر منور الموضوع

kefafy 11-10-23 12:44 PM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة senawy (المشاركة 221853)
احمد عبدالعزيز 20/9/1990

احمد باشا منور انت ورجالة سينا كلهم
اخوك من النحية التانية من البحر الاحمر احمد الكفافى :)

kefafy 11-10-23 12:45 PM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer_tatow (المشاركة 221874)
تامر صلاح 27 سنة اسكندراني ويشارك في الاساس :))

تامر بيك منور :)

kefafy 11-10-23 12:48 PM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fishtic (المشاركة 221887)
أنا شاب لكن عمري ألف عام

وحيد لكن بين ضلوعي زحام

خايف و لكن خوفي مني أنا

أخرس و لكن قلبي مليان كلام

عجبي !!!!

الله ينور
بس ده اكيد قبل الثورة
ومتهيئلى بردو توقيعك ده من قبل الثورة
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
منور يفندم الموضوع وشرفت بمشاركتك

احمد صابر حسن 11-10-23 01:16 PM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
ربنا يخليك يا باشا ده بنورك

talha 11-10-23 02:35 PM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
19/2/1997
يعني تقريبا من اصغر الناس في المنتدى
وعلى فكرة الموضوع ده جميل و مفيد جدا للتعارف بين الاعضاء

كابتن محمود دياب 11-10-25 11:08 PM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
23 -11-1988

صيادالطيور 11-10-26 09:09 AM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
22/ 10 / 1983

ashraf_f 11-10-26 11:48 PM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
ashraf 21 \ 5 \ 1967

sergo 11-10-28 08:48 PM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
الاخوة الاعضاء
بما اني عرفت متوسط الاعمار و لقيت اعضاء كتير اكبر مني لأني كنت خايف اطلع الاكبر
اقدر اقول لكم الاتي
مهندس / سراج محمود
10/8/1980 و يا خسارة الموضوع كان بعد عيد ميلادي كنت دبستكم في هدية

s.elrefaey 11-11-01 02:05 AM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
اولا انا باحييك يا باشا على الموضوع الجميل ده
و بعتذر عن تاخيري في الرد ... بس انا ماكنتش بدخل الفتره اللي فاتت دي لاني كنت في استدعاء للجيش
على العموم
انا اخوكم سامح الرفاعي
تاريخ ميلادي 5/6/1980

سرسور 11-11-02 01:52 AM

رد: انت عندك كام سنة ؟؟
 
اخوكم / محمد زهران
1 / 3 / 1978


الساعة الآن 01:20 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir