الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=17495)

SMART141366 11-10-30 03:38 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
ياريت الاخوة بالمنتدى ممن لهم اتصال باخونا محمد راتب يطمنا

H_SRM 11-10-30 04:14 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
ياريت يا جماعة اللي عنده اخبار يطمنا وربنا يبارك فيكم

sherif aboudeif 11-10-31 05:06 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
ربنا يشفيه ان شاء الله وربنا فى ايده الشفا و ان شاء الله يقدرنا على زيارته او الاتصال به ولذلك نرجو معرفه نمره تليفونه لحين الزياره

tarek8003 11-10-31 05:19 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
لا حول ولا قوة إلا بالله, اللهم رحمتك به, وأجعل ما حدث له فى ميزان حسناته.

سرسور 11-10-31 06:17 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
انا لله و انا اليه راجعون
اللهم اشفه شفاءًا لا يغادر سقما
اللهم عافه و اعف عنة

safwat 11-10-31 08:09 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
اسأل الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيه .
اللهم رب الناس اذهب الباس
اشفى انت الشافى
لا شفاء الا شفاءك
شفاء لا يغادر سقما .

tareksh 11-10-31 11:45 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
--------------------------------------------------------------------------------

لا حول ولا قوه الا بالله
ربنا يشفيه يا رب و يشفى مرضانا و مرضى المسلمين اجمعين

matars 11-11-01 03:28 AM

Re: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
ربنا يشفيه يارب

tatoo 11-11-01 03:43 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
لا حول ولا قوة إلا بالله
ربنا يشفيه ويعافيه

محمود امجد محمد 11-11-14 08:06 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
اللهم اشف مرضانا ومرضى المؤمنين وداو الجرحى المؤمنين امين
ياريت فيه حد يطمنا على الاخ محمد راتب ... ارجو من الله ان يكون فى تحسن مستمر
ولو فيه اى احد من المنتدى يقوم بجمع اى تبرعات ... ارجو منكم ابلاغى حتى اساهم معكم
ارجوكم يا جماعه لو فى تبرعات اخبرونى سترنا الله واياكم واحسن ختامنا بالايمان .. امين

sherif agroody 11-11-14 09:03 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
اللهم اشفه يا أرحم الراحمين

ahmed6394 11-11-14 09:20 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
و الله العظيم زعلتنى

heshamhassan2011 11-11-14 09:24 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
ربنا يشفيه

القناص العالمي 11-11-14 09:25 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيه
و لا حول و لا قوه الا بالله

bravehro1 11-11-14 09:48 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
ممكن ياجماعه رقم الموبيل الخاص به او اي وسيلة اتصال

ramyhekal 11-11-15 02:34 AM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bravehro1 (المشاركة 234163)
ممكن ياجماعه رقم الموبيل الخاص به او اي وسيلة اتصال


ياريت ـــــــــــــــــــــــ

farouk 11-11-16 06:37 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
اسأل الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيك يا محمد
اللهم رب الناس اذهب الباس اشفى انت الشافى لا شفاء الا شفاءك شفاء لا يغادر سقما .

fesal 11-11-18 12:45 AM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
لا حول ولا قوه الا بالله يارب أشفيه كان راجل محترم فعلا وأتعاملت معاه أبل كدا
وكان ديما بيرد عليا علي الخاص ربنا يشفيه

اسامة 11-11-22 09:16 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
لاحول ولا قوة الا بالله
اللهم اشفه يارب العالمين


mo_rateb 11-11-25 10:26 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
اولا احب اشكر كل الاخوة اللى شرفونى فى المستشفى. و احب اوضح حاجة للجميع ان الطلقة دى كانت من فرد محلى مش من مسدسى .

Tito100 11-11-25 10:41 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 242781)
اولا احب اشكر كل الاخوة اللى شرفونى فى المستشفى. و احب اوضح حاجة للجميع ان الطلقة دى كانت من فرد محلى مش من مسدسى .

حمدا لله على سلامتك يا أ. محمد وقدر الله وما شاء فعل ، والحمد لله أنك بخير ... ربنا وحده أعلم كم كان كل أعضاء المنتدى بشوق للإطمئنان عليك سواء من كانوا على سابق معرفة وصداقة معك أو من لم يكونوا كذلك ... مرة تانية ... حمدا لله على سلامتك ونسأل الله تعالى أن يتم شفاك على خير بإذن الله ...

خالص تحياتى لشخصك الكريم :)

ramyhekal 11-11-25 10:41 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 242781)
اولا احب اشكر كل الاخوة اللى شرفونى فى المستشفى. و احب اوضح حاجة للجميع ان الطلقة دى كانت من فرد محلى مش من مسدسى .

المهم انت دلوقتى عامل ايه
ربنا يعافيك ويعافى المسلمين

Tito100 11-11-25 10:43 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramyhekal (المشاركة 242789)
المهم انت دلوقتى عامل ايه
ربنا يعافيك ويعافى المسلمين

+++++++++++++++++1

EL MOGY 11-11-26 01:21 AM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
الحمد لله على سلامتك وقدر الله وما شاء فعل وياريت تطمنا عليك

darkshaft 11-11-26 01:42 AM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 242781)
اولا احب اشكر كل الاخوة اللى شرفونى فى المستشفى. و احب اوضح حاجة للجميع ان الطلقة دى كانت من فرد محلى مش من مسدسى .

اى يا عم ينفع كده،هوه اى الحصل بالظبت؟؟؟و انت عامل اى دلوقتى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

sherif aboudeif 11-11-26 03:47 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
ياسيدى الف حمد الله على السلامه يعلم الله حزنى عليك ودعائى لك بالنجاه برغم عدم معرفتى الشخصيه بك والتى تشرفنى طبعا وارجو من الله ان يديم الصحه والعافيه عليك

farouk 11-11-26 04:35 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
الف حمد لله علي السلامه وربنا يتمم شفاءك ان شاء الله

mo_rateb 11-11-26 08:20 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
انا الحمد لله كويس يا جماعة لكن نظرا لحالة عينى مش بعرف ادخل كتيو مش بعرف اكتب عربى كويس

هشام سمير 11-11-26 08:23 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 243498)
انا الحمد لله كويس يا جماعة لكن نظرا لحالة عينى مش بعرف ادخل كتيو مش بعرف اكتب عربى كويس

الف مليووووووووووووون حمد لله على سلمتك يا استاذ محمد وربنا ان شاء الله يعوض عليك عوض الصابرين
والله المنتدى نور برجوعك وفرحتنا النهارده تسوى الدنيا بحالها حمد الله على سمتك اخونا الغالى

pooforever_2010 11-11-26 08:25 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
ربنا يخليك ويم شفاءك يا رب
النور رجع للمنتدى

dokdok_fox 11-11-26 08:39 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
ياااااااااااااااااااااااااااااارب يشفيه ويقومه بالسلامه

desperado2 11-11-27 10:57 AM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
الشفاء من عند الله

zicooo 11-11-27 12:13 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
لاحول ولا قوة الا بالله

devilgrand 11-11-27 12:43 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamo (المشاركة 223979)
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

كنت اتصل اليوم بالعضو من طاقم الادارة mo_rateb للترتيب للرحله يوم الجمعه القادم فردت علي والدته وبلغتنى الهذا الخبر ونزل على كالصاعقه

انه اثناء تعمير المسدس الخاص به وبعد التعمير وقع المسدس منه على الارض فانطلقت الرصاصه الغادرة الى عينه الشمال ودخلت الى المخ واستقرت الرصاصه بالرأس وتسببت فى شلل نصفى وقدر الله ما شاء فعل

فأدعوا للزميل محمد راتب

لمن يرغب فى الزيارة جزاه الله خيرا
هو الان فى مستشفى القوات المسلحه كورنيش المعادى غرفه 509 الزياره من 4 الى 8

اسأل الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيك يا محمد
اللهم رب الناس اذهب الباس اشفى انت الشافى لا شفاء الا شفاءك شفاء لا يغادر سقما .

اللهم اشفيه شفاء تام لا يغادر سقما وألهم ذويه الصبر
اللهم لا ترينا مكروها في عزيز لدينا يا ارحم الراحمين
ربنا يشفيه ويقومو بالسلامه
بصراحه اكتر خبر زعلني واحزنني هو الخبر ده
يا ريت نخلي بالنا واحنا بنتعامل مع اسلحتنا علشن ميحصل حوادث تانيه لحبايبنا على المنتدى يعني اللي بينظف سلاحه يا ريت تتم العمليه دي وهو شايل الخزنه علشان انا كانت هتحصلي بس ربنا ستر والطلقه طلعت في المرتبه بعد ما ابن اخويا قام من عليها على طول
يا ريت كلنا ندعيله بالشفاء هو في امس الحاجه لدعواتنا واللي يقدر مننا يزوره ميتأخرش هو محتاج بردو الزيارات لرفع روحه المعنوية

A.Seif 11-11-27 02:11 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
الاخوه الاعزاء و السيد مشرف القسم.
أشكر لكم شعوركم النبيل و دعواتكم القلبيه بالشفاء للاخ محمد راتب و اطمئنكمك جميعا انه بحول الله و قوته يتماثل للشفاء و ارجو متابعه هذا الرابط http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=18798
وارجو من السيد مشرف القسم غلق الموضوع
تحيه طيبه و فائق الاحترام و السلام

arrowexpress 11-11-27 02:34 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
اللهم اشفي مرضانا وارحم موتانا
لا اله الا الله محمد رسول الله

zicooo 11-11-27 02:41 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
امييييييييييييييييييييين

seso_king 11-11-30 03:57 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
اللهم اشفيه شفاء عاجلا غير اجلا

البدر المصري 11-11-30 04:11 PM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
لاحول ولاقوة الا بالله العلي العظيم اللهم خفف عنه الامه واشفه شفاء تاما وصبر اهله امين

احمد حسن ادريس 11-12-02 09:25 AM

رد: العضو mo_rateb استقرات الرصاصه فى راسه فادعوا له
 
ربنا يشيفيك يا اخى اللهم ياشافى انت الرحيم بعبادك فأشفة شفاء لا يغادر سقما يارحيم يا عفو يا رؤف بعبادك


الساعة الآن 01:55 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir