الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   كرنيهات المنتدى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=18733)

owkean 11-12-11 11:58 AM

رد: كرنيهات المنتدى
 
ربنا يخليك لينا يا مستر هشام

farouk 11-12-11 12:10 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
ربنا يسهل الامور

16109 11-12-11 03:09 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
ايوة كدا بقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااا
قولي ابعتلكو الحاجة ازاي؟؟؟؟

Hunter 11-12-11 06:06 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 255505)
سوف نقوم بأخباركم صباح هذا اليوم
بالبيانات المطلوبه لاستخراج الكارنيه والاشتراك السنوى

مستنين ردك يا باشا

owkean 11-12-11 06:41 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
اليوم خلص يا مستر هشام والرد ماجاش وانا مضطر اخد اخواتي اللي في المنتدي وانزل الميدان ونتقابل في الجوله اللي جايه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

owkean 11-12-11 06:43 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
انا بجد حبيت المنتدي والموقع ده خالص وبجد كل واحد جديد كفايا انه يتعرف علي ناس زي الفل اللي في الموقع والمنتدي بتاعنا كلهم احسن من بعض بلا شك

amir_prekaa 11-12-11 07:53 PM

Re: كرنيهات المنتدى
 
فكره كويسه

mody_hakam 11-12-11 07:59 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
الاعضاء تريد عمل الكرنيه الاعضاء تريد عمل الكرنيه

ĴΘĶЄЯ 11-12-11 08:51 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
طيب يا جماعة ادينى جبت 200 مشاركة
فاضل ايه كدة ؟
وايه الاوراق المطلوبة ؟؟

owkean 11-12-12 11:14 AM

رد: كرنيهات المنتدى
 
الف الف مبروك ....... اهو ده الكلام والله ومش هاننزل الميدان بس سرعه التنفيز

owkean 11-12-12 11:26 AM

رد: كرنيهات المنتدى
 
طيب يا جماعه ممكن نعرف قيمة الاشتراك

ahmedalim 11-12-12 11:32 AM

رد: كرنيهات المنتدى
 
طيب يا جماعه ممكن نعرف قيمة الاشتراك

owkean 11-12-12 11:41 AM

رد: كرنيهات المنتدى
 
الله الموفق

ahmedmh_ali 11-12-12 12:54 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
أول لما يوصل الرد أن شاء الله من المطبعه حيتم تحديد المبلغ ..

owkean 11-12-12 02:55 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
اوك في انتظار الرد

ĴΘĶЄЯ 11-12-12 03:51 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
طيب معلش علشان انا مكنتش متابع
بالنسبة لصورة البطاقة لسة مطلوبة ؟؟؟

ahmedalim 11-12-12 04:09 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
اه لسه مطلوبه

owkean 11-12-12 04:09 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
يا جماعه عايزين نعرف قيمة الاشتراك عشان نعرف هي مناسبه لينا ولا زي سعر التركي مرتفعه

ahmedalim 11-12-12 06:45 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
بعد ازنكم ممكن نعرف بكام الاشتراك فى الكارنيه وكمان ايه الوسيله الى هنستلم بيها الكارنيه وفى انتظار رد المشرف العام

Hunter 11-12-12 09:28 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
=================
يا جماعه حد يرد على الناس
=================

ahmedalim 11-12-12 09:41 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
ما خلاص حضرتك المشرف العام رد وعدل المشاركه

beboo 11-12-12 09:44 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
انا لسة واخد بالى من الموضوع يا ريت يثبت فى كل اقسام المنتدى لانه موضوع جميل والى الامام دائما

ahmedalim 11-12-12 09:47 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
السلام عليكم ممكن اعرف هو الكارنيه هيكون متعتمد زى محضرتكو قولتو فى المميزات فى البنود دى
3- اعتماد الكارنيهات من وزارة الشباب والرياضه.
4- الاتفاق مع نوادى الرمايه والصيد لعمل تخفيضات للاشتراك فيها


ارجو الرد للمعرفه العامه وشكرا

beboo 11-12-12 09:47 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
كام الاشتراكات وكيفية التسليم

Hunter 11-12-12 09:58 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedalim (المشاركة 257056)
ما خلاص حضرتك المشرف العام رد وعدل المشاركه

اه يا باشا
انا اسف
أصلى دايمًا بدخل على أخر مشاركه فمرجعتش تانى للمشاركه الأولانيه

farouk 11-12-13 12:07 AM

رد: كرنيهات المنتدى
 
مبروك لكل اعضاء المنتدي علي الخطوه الايجابيه دي

abdella300 11-12-13 09:47 AM

رد: كرنيهات المنتدى
 
طيب حنستلم الكارنية ازاى

وسلام بقى عشان الحق اعمل 100 مشاركة

القناص1 11-12-13 09:55 AM

رد: كرنيهات المنتدى
 
اوعوا تنسوا صاحب الاقتراح والا.............................................. .

ledos 11-12-13 01:47 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
الف مبروك وربنا يوفقكم

owkean 11-12-13 02:12 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
طيب ممكن نعرف بوضوح احنا هانبعت الشحن ازاي وعلي ايه انا شايف مكتوب علي احد الشريكات بس مش عارف ايه هي الشريكات

abdella300 11-12-13 02:40 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 257566)
طيب ممكن نعرف بوضوح احنا هانبعت الشحن ازاي وعلي ايه انا شايف مكتوب علي احد الشريكات بس مش عارف ايه هي الشريكات

أعتقد ان قصدهم شحن موبايل تحويل رصيد يعنى والشركات الثلاثة فودافون وموبينيل واتصالات

SAMO912 11-12-13 03:03 PM

Re: كرنيهات المنتدى
 
اخيراً ودا يعتبر اول منتدى حصرياً يعمل حاجه زى دى ويبقى من منتدى لنادى صيد والله تمام انا فرحت انى عضو هنا

S.S 11-12-13 04:00 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
والله تمام بس ياريت أسماء المحلات التي تم الإتفاق معاها و نسبة الخصم

القناص1 11-12-13 04:31 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
طب دلوقتى حايكون الشحن عن طريق استخدام كروت احد الشركات الثلاث طب الرقم متحددش ليه علشان نعرف حانبعت ازاى وبالنسبه للاوراق المطلوبه المفروض انه يكون فى اميل يرسل منه صور وبيانات الشخص المراد عمل الكارنيه له ...............تقبلوا مرورى

ĴΘĶЄЯ 11-12-14 01:37 AM

رد: كرنيهات المنتدى
 
لسة مفيش اخبار جديدة ؟؟؟

ĴΘĶЄЯ 11-12-14 01:37 AM

رد: كرنيهات المنتدى
 
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

owkean 11-12-14 09:54 AM

رد: كرنيهات المنتدى
 
طيب يا جماعه احنا برضه عايزين نعرف الناس الغلبانه اللي في الصعيد دي هاتستفيد ايه تاني من الكرنيه غير انه ممكن يطلع ببندقيه او مسدس رش لاكن هو مصرح بيه من اي نوع لوزاره الداخليه عشان هنا في الصعيد تمشي بالنادق الالي يعرفوك من عيله محدش يكلمك تمشي بجرانوف محدش يكلمك تمشي بصوت تاخد اللي فيه النصيب ويتاخد منك ويقولك لازم تصريح من الداخليه بحمل سلاح صوت فا لو امكن انه يكتب في الكرنيه نوع السلاح المصرح بحمله ان امكن او اعتماد الكرنيه من وزاره الداخليه
وافيدونا جزاكم الله كل خير

مشرف عام 1 11-12-14 09:15 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة s.s (المشاركة 257652)
والله تمام بس ياريت أسماء المحلات التي تم الإتفاق معاها و نسبة الخصم

الاتفاق سيكون مع جميع محلات الجمهوريه
نسبة الخصم : حسب كل محل سيتم جدوله الامر وطرح نسبة الخصم فى هذا الموضوع

Hunter 11-12-15 09:28 AM

رد: كرنيهات المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القناص1 (المشاركة 257669)
طب دلوقتى حايكون الشحن عن طريق استخدام كروت احد الشركات الثلاث طب الرقم متحددش ليه علشان نعرف حانبعت ازاى

يا باشا المشرف رد على الموضوع ده و قال ان رقم الكارت حيتبعت فى رساله على الخاص

owkean 11-12-15 10:47 AM

رد: كرنيهات المنتدى
 
طيب يا جماعه احنا برضه عايزين نعرف الناس الغلبانه اللي في الصعيد دي هاتستفيد ايه تاني من الكرنيه غير انه ممكن يطلع ببندقيه او مسدس رش لاكن هو مصرح بيه من اي نوع لوزاره الداخليه عشان هنا في الصعيد تمشي بالنادق الالي يعرفوك من عيله محدش يكلمك تمشي بجرانوف محدش يكلمك تمشي بصوت تاخد اللي فيه النصيب ويتاخد منك ويقولك لازم تصريح من الداخليه بحمل سلاح صوت فا لو امكن انه يكتب في الكرنيه نوع السلاح المصرح بحمله ان امكن او اعتماد الكرنيه من وزاره الداخليه
وافيدونا جزاكم الله كل خير


الساعة الآن 05:16 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir