![]() |
رد: كرنيهات المنتدى
ربنا يخليك لينا يا مستر هشام
|
رد: كرنيهات المنتدى
ربنا يسهل الامور
|
رد: كرنيهات المنتدى
ايوة كدا بقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااا
قولي ابعتلكو الحاجة ازاي؟؟؟؟ |
رد: كرنيهات المنتدى
اقتباس:
|
رد: كرنيهات المنتدى
اليوم خلص يا مستر هشام والرد ماجاش وانا مضطر اخد اخواتي اللي في المنتدي وانزل الميدان ونتقابل في الجوله اللي جايه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه |
رد: كرنيهات المنتدى
انا بجد حبيت المنتدي والموقع ده خالص وبجد كل واحد جديد كفايا انه يتعرف علي ناس زي الفل اللي في الموقع والمنتدي بتاعنا كلهم احسن من بعض بلا شك
|
Re: كرنيهات المنتدى
فكره كويسه
|
رد: كرنيهات المنتدى
الاعضاء تريد عمل الكرنيه الاعضاء تريد عمل الكرنيه
|
رد: كرنيهات المنتدى
طيب يا جماعة ادينى جبت 200 مشاركة
فاضل ايه كدة ؟ وايه الاوراق المطلوبة ؟؟ |
رد: كرنيهات المنتدى
الف الف مبروك ....... اهو ده الكلام والله ومش هاننزل الميدان بس سرعه التنفيز
|
رد: كرنيهات المنتدى
طيب يا جماعه ممكن نعرف قيمة الاشتراك
|
رد: كرنيهات المنتدى
طيب يا جماعه ممكن نعرف قيمة الاشتراك
|
رد: كرنيهات المنتدى
الله الموفق
|
رد: كرنيهات المنتدى
أول لما يوصل الرد أن شاء الله من المطبعه حيتم تحديد المبلغ ..
|
رد: كرنيهات المنتدى
اوك في انتظار الرد
|
رد: كرنيهات المنتدى
طيب معلش علشان انا مكنتش متابع
بالنسبة لصورة البطاقة لسة مطلوبة ؟؟؟ |
رد: كرنيهات المنتدى
اه لسه مطلوبه
|
رد: كرنيهات المنتدى
يا جماعه عايزين نعرف قيمة الاشتراك عشان نعرف هي مناسبه لينا ولا زي سعر التركي مرتفعه
|
رد: كرنيهات المنتدى
بعد ازنكم ممكن نعرف بكام الاشتراك فى الكارنيه وكمان ايه الوسيله الى هنستلم بيها الكارنيه وفى انتظار رد المشرف العام
|
رد: كرنيهات المنتدى
=================
يا جماعه حد يرد على الناس ================= |
رد: كرنيهات المنتدى
ما خلاص حضرتك المشرف العام رد وعدل المشاركه
|
رد: كرنيهات المنتدى
انا لسة واخد بالى من الموضوع يا ريت يثبت فى كل اقسام المنتدى لانه موضوع جميل والى الامام دائما
|
رد: كرنيهات المنتدى
السلام عليكم ممكن اعرف هو الكارنيه هيكون متعتمد زى محضرتكو قولتو فى المميزات فى البنود دى
3- اعتماد الكارنيهات من وزارة الشباب والرياضه. 4- الاتفاق مع نوادى الرمايه والصيد لعمل تخفيضات للاشتراك فيها ارجو الرد للمعرفه العامه وشكرا |
رد: كرنيهات المنتدى
كام الاشتراكات وكيفية التسليم
|
رد: كرنيهات المنتدى
اقتباس:
انا اسف أصلى دايمًا بدخل على أخر مشاركه فمرجعتش تانى للمشاركه الأولانيه |
رد: كرنيهات المنتدى
مبروك لكل اعضاء المنتدي علي الخطوه الايجابيه دي
|
رد: كرنيهات المنتدى
طيب حنستلم الكارنية ازاى
وسلام بقى عشان الحق اعمل 100 مشاركة |
رد: كرنيهات المنتدى
اوعوا تنسوا صاحب الاقتراح والا.............................................. .
|
رد: كرنيهات المنتدى
الف مبروك وربنا يوفقكم
|
رد: كرنيهات المنتدى
طيب ممكن نعرف بوضوح احنا هانبعت الشحن ازاي وعلي ايه انا شايف مكتوب علي احد الشريكات بس مش عارف ايه هي الشريكات
|
رد: كرنيهات المنتدى
اقتباس:
|
Re: كرنيهات المنتدى
اخيراً ودا يعتبر اول منتدى حصرياً يعمل حاجه زى دى ويبقى من منتدى لنادى صيد والله تمام انا فرحت انى عضو هنا
|
رد: كرنيهات المنتدى
والله تمام بس ياريت أسماء المحلات التي تم الإتفاق معاها و نسبة الخصم
|
رد: كرنيهات المنتدى
طب دلوقتى حايكون الشحن عن طريق استخدام كروت احد الشركات الثلاث طب الرقم متحددش ليه علشان نعرف حانبعت ازاى وبالنسبه للاوراق المطلوبه المفروض انه يكون فى اميل يرسل منه صور وبيانات الشخص المراد عمل الكارنيه له ...............تقبلوا مرورى
|
رد: كرنيهات المنتدى
لسة مفيش اخبار جديدة ؟؟؟
|
رد: كرنيهات المنتدى
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
|
رد: كرنيهات المنتدى
طيب يا جماعه احنا برضه عايزين نعرف الناس الغلبانه اللي في الصعيد دي هاتستفيد ايه تاني من الكرنيه غير انه ممكن يطلع ببندقيه او مسدس رش لاكن هو مصرح بيه من اي نوع لوزاره الداخليه عشان هنا في الصعيد تمشي بالنادق الالي يعرفوك من عيله محدش يكلمك تمشي بجرانوف محدش يكلمك تمشي بصوت تاخد اللي فيه النصيب ويتاخد منك ويقولك لازم تصريح من الداخليه بحمل سلاح صوت فا لو امكن انه يكتب في الكرنيه نوع السلاح المصرح بحمله ان امكن او اعتماد الكرنيه من وزاره الداخليه
وافيدونا جزاكم الله كل خير |
رد: كرنيهات المنتدى
اقتباس:
نسبة الخصم : حسب كل محل سيتم جدوله الامر وطرح نسبة الخصم فى هذا الموضوع |
رد: كرنيهات المنتدى
اقتباس:
|
رد: كرنيهات المنتدى
طيب يا جماعه احنا برضه عايزين نعرف الناس الغلبانه اللي في الصعيد دي هاتستفيد ايه تاني من الكرنيه غير انه ممكن يطلع ببندقيه او مسدس رش لاكن هو مصرح بيه من اي نوع لوزاره الداخليه عشان هنا في الصعيد تمشي بالنادق الالي يعرفوك من عيله محدش يكلمك تمشي بجرانوف محدش يكلمك تمشي بصوت تاخد اللي فيه النصيب ويتاخد منك ويقولك لازم تصريح من الداخليه بحمل سلاح صوت فا لو امكن انه يكتب في الكرنيه نوع السلاح المصرح بحمله ان امكن او اعتماد الكرنيه من وزاره الداخليه
وافيدونا جزاكم الله كل خير |
| الساعة الآن 05:16 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir