![]() |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
مفيش داعى للكلام ده يا عمرو باشا هو ادرى بسعر حاجته و بلغة التجار ابنه و هوة اللى لازم يسمييه وكلامه على راسنا و ربنا يحسنله سوقه سواء جوة المنتدى او برة
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اقتباس:
و بالنسبه لموضوع فصال انا كاتب في العرض ان السعر نهائي لاني عارف انه ارخص من السوق واكيد مش حبيعه واخسر فيه واعتقد بردو ان حضرتك لو حتعرف تجيبه جديد ب 1100 كنت حتروح تجيبه وانت اولي بفرق السعر لكن والله المسدس واقف عليا ب1200 يبقي لما انا ابيعه ومعاه 20 طلقه ب 1250 يبقي سعر حلو وصدقني انت لو روحت فتح الله و لا السجلابي حتعرف يعني ايه اسلوب وحش وحتعرف ان السعر ده انا عامل واجب قد ايه وشكرا جدا لذوق حضرتك وربنا يكرم الجميع |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اقتباس:
وربنا يكرم الجميع ان شاء الله |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
متقولش كده يا هيثم احنا هنا كلنا اخوات و حبايب ودى مواضيع تافهة و صغيرة و مفيش داعى نكبرها بس يمكن اسلوب الكتابة مش بيساعد الواحد يبين هوة قصده ايه مش أكتر فممكن نفهم بعض غلط
بس حصل خيييييير |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
والله انا مش بزعل من حد في المنتدي و خصوصا الناس الجديده لانه بيبقي لسه مايعرفش الناس
الحمد لله لو سال الناس اللي تعرفني هما اللي حيردو مش انا وانا اسلوبي ماكنش وحش وانا اصلا كنت برد علي حضرتك في موضوع الاسم وبهرج معاك دخل الاستاذ عمرو وحصل اللي حصل و عموما انا باكد تاني اني مش زعلان وربنا يوفق الجميع |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
وانا كمان موش زعلان :)
ربنا يوفقك فى بيعه ان شاء الله بالسعر اللى يرضيك الاسبيشيال اللى معاك مقفول برضوا :) |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اقتباس:
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
مشاركه للتجديد
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
هااااااا قولنا ايييييه؟؟!!
طيب 950 ماشى؟؟؟ واجيلك دلوقتى نعاين و نكايش ايه رأيك ؟؟!! اكسب وقت فكررررررررررررررر انا بهزر معاك بس بجد ده عرض وحاول تفكر ومش عايز لا جراب ولا طلقات عندى كذا جراب و علبة طلقاااااات ولو كده حجيلك انهردة نخلص مش بكرة |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اقتباس:
بس والله بعيد انا قولتلك علشان خطرك 1100 اخر كلام والله اكتر من كده ماينفع |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
موفق فى البيع ان شاء الله
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
طيب بص بجد ده آخر كلام عشان مزعجكش تانى عشان انا عارف انى تعبتك معايا بس استحملنى :)
1000 جنيه عدا و نقداااا .... انا عارف انه يساوى والله و كفاية انه منك بس أخوك لسة حيشيله و يطلع بيه على القاهرة يفتحه عند مازنجر ب 300 جنيه و سفر رايح جاى ب 100 جنيه آدى 1400 ولسة لو حجيبلى علبة طلقات ب 275 جنيه آدى 1675 شفت بقى الموضوع مكلف ازاى بس عامة ده بيع و شراء مفيش احراج لو اوكى اوكى مش اوكى قولى و عادى مفش مشاكل احنا كده كده حبايب :) |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اقتباس:
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
ماخلاص بقى يا دكتور سليمان قاعد تعصر فى الراجل تعصر فى الراجل احنا فييين هنا ...محسسنى انك واقف تشترى شبشب من عالرصيف فى الغرفة التجارية ههههههههه (متزعلش منى أنا بهزر معاااك)
وبعدين هيثم خلاص اتفق معايا امبارح حيديهولى على 900 خلاص ;) p: |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
ولا يهمك ياهيثم باشا و هوة المسدس والله يستاهل و كفاية انه معاااااك ومعاك اسبوع لو راجعت نفسك انا تحت امرك
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
ماشى يا سيادة النقيب مقبولة منك بس كده مش بشترى شباشب ده انا بشترى ........ :)
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اقتباس:
متوقعناش في غلط علشان في ناس ممكن تصدق الكلام ده |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
لا يا جماااااااااااااااعة اسمعوا وعوووووووووووووووووا
المسدس ده بعون الله مش حيتباع بأقل من 1100 جنيه اى خدمة يا باشا |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اقتباس:
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اقتباس:
(بهزر) |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
بالتوفيق فى البيع
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
موفق في البيع ان شاء الله
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
شكرا للاخوة علي المرور الكريم
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
العرض مستمر
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
سبحان الله
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
كم نهايته يابرنس ؟؟؟
وعذرا أنا قرأت أول وآخر صفحة لم أطلع على كل الصفحات 11 من فضلك |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اقتباس:
المسدس بعلبته فقط 1100 |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
سبحان الله
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
موفق ان شاء الله البائع والمشتري
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
سبحان الله
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
موفق فى البيع
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
تم التخفيض لسرعه البيع العرض كامل ب 1150 فقط
مسدس +جراب+20 طلقه + زجاجه زيت |
رد: Re: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
اقتباس:
في كل حته في المنتدي مقفول ب 1200 المسدس بس انا ببيع المسدس +جراب + 20 طلقه +زجاجه زيت ب 1150 |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
سبحان الله
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
بصراحه جميل جدا وانا لو في مصر كنت اشتريته منك ولو يستنانى اشتريه
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
والله يستني او يتباع دي حاجه بتاعه ربنا شد حيلك انت بس وانزل مصر والنصيب هو اللي يحدد :)
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
من فضلك
لك رساله على الخاص أنتظر الرد شكرا لك موفق ان شاء الله |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
تم الرد علي الخاص
وبالتوفيق للجميع |
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
مشاركه للتجديد
|
رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
سبحان الله
|
| الساعة الآن 05:19 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir