الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   للبيع في السكندريه ريتاي بارون (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=21250)

دكتور سليمان 12-01-17 08:15 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
مفيش داعى للكلام ده يا عمرو باشا هو ادرى بسعر حاجته و بلغة التجار ابنه و هوة اللى لازم يسمييه وكلامه على راسنا و ربنا يحسنله سوقه سواء جوة المنتدى او برة

scorpion 12-01-17 08:38 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النقيب عمرو (المشاركة 285404)
ماشى يا عم هيثم و لا يهمك و الكلام أخد و عطا و ده بيع و شرا مفيش داعى للقفش يعنى .... حاسس انك متنرفذ اوى اننا بنتناقش معاك فى السعر ... أومال انت عايز اللى يشترى يحط فلوسه و ياخد المسدس و يمشى من سكات؟؟!!! اللى حيدفع فلوس لازم يعاين و يجرب و يسألك و يفاصلك هو ده البيع و الشرا ... و خصوصا انك فى بعض المواضيع الأخرى متكلم عن المسدس الريتاى اللى معاك و قايل انه بيحشر طلقات و حاجات زى كده ... فمفيش داعى بقى للقفش و نظام اللى مش عاجبه مش عارف و الكلام ده احنا فى الاول و فى الاخر اصدقاء فى المنتدى مش بياع و زبون فى الشارع
متزعلش منى بس طريقتك و أسلوبك مش حلو

اولا حضرتك لو زي ما بتقول قريت مواضيع او تعليقات خاصه بيا حتعرف اني عمر اسلوبي ماكان وحش مع حد وبردو حتعرف اني كنت بتكلم عن الريتاي الاسبيشيال ادشن اللي معايا واللي مش حبيعه وده غير المعروض خالص و المعروض مسدس جديد جالي و زياده عندي فبابيعه لاني محتاج فلوسه
و بالنسبه لموضوع فصال انا كاتب في العرض ان السعر نهائي لاني عارف انه ارخص من السوق واكيد مش حبيعه واخسر فيه واعتقد بردو ان حضرتك لو حتعرف تجيبه جديد ب 1100 كنت حتروح تجيبه وانت اولي بفرق السعر لكن والله المسدس واقف عليا ب1200 يبقي لما انا ابيعه ومعاه 20 طلقه ب 1250 يبقي سعر حلو
وصدقني انت لو روحت فتح الله و لا السجلابي حتعرف يعني ايه اسلوب وحش وحتعرف ان السعر ده انا عامل واجب قد ايه
وشكرا جدا لذوق حضرتك وربنا يكرم الجميع

scorpion 12-01-17 08:40 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور سليمان (المشاركة 285485)
مفيش داعى للكلام ده يا عمرو باشا هو ادرى بسعر حاجته و بلغة التجار ابنه و هوة اللى لازم يسمييه وكلامه على راسنا و ربنا يحسنله سوقه سواء جوة المنتدى او برة

اشكرك يا استاذ سليمان علي ذوقك و رد غيبتي
وربنا يكرم الجميع ان شاء الله

دكتور سليمان 12-01-17 08:51 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
متقولش كده يا هيثم احنا هنا كلنا اخوات و حبايب ودى مواضيع تافهة و صغيرة و مفيش داعى نكبرها بس يمكن اسلوب الكتابة مش بيساعد الواحد يبين هوة قصده ايه مش أكتر فممكن نفهم بعض غلط
بس حصل خيييييير

scorpion 12-01-17 08:57 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
والله انا مش بزعل من حد في المنتدي و خصوصا الناس الجديده لانه بيبقي لسه مايعرفش الناس
الحمد لله لو سال الناس اللي تعرفني هما اللي حيردو مش انا وانا اسلوبي ماكنش وحش وانا اصلا كنت برد علي حضرتك في موضوع الاسم وبهرج معاك دخل الاستاذ عمرو وحصل اللي حصل و عموما انا باكد تاني اني مش زعلان وربنا يوفق الجميع

Alex General 12-01-17 09:37 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
وانا كمان موش زعلان :)

ربنا يوفقك فى بيعه ان شاء الله بالسعر اللى يرضيك
الاسبيشيال اللى معاك مقفول برضوا :)

scorpion 12-01-17 09:40 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Alex General (المشاركة 285557)
وانا كمان موش زعلان :)

ربنا يوفقك فى بيعه ان شاء الله بالسعر اللى يرضيك
الاسبيشيال اللى معاك مقفول برضوا :)

الاسبيشيال اصدار قديم ابو ختم ريتاي علي الدبشك مقفول بس ده مقدرش ابيعه ده الغالي :p;):D

scorpion 12-01-18 07:28 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
مشاركه للتجديد

دكتور سليمان 12-01-18 08:13 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
هااااااا قولنا ايييييه؟؟!!
طيب 950 ماشى؟؟؟
واجيلك دلوقتى نعاين و نكايش ايه رأيك ؟؟!!
اكسب وقت
فكررررررررررررررر
انا بهزر معاك بس بجد ده عرض وحاول تفكر ومش عايز لا جراب ولا طلقات عندى كذا جراب و علبة طلقاااااات ولو كده حجيلك انهردة نخلص مش بكرة

scorpion 12-01-18 08:17 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور سليمان (المشاركة 286344)
هااااااا قولنا ايييييه؟؟!!
طيب 950 ماشى؟؟؟
واجيلك دلوقتى نعاين و نكايش ايه رأيك ؟؟!!
اكسب وقت
فكررررررررررررررر
انا بهزر معاك بس بجد ده عرض وحاول تفكر ومش عايز لا جراب ولا طلقات عندى كذا جراب و علبة طلقاااااات ولو كده حجيلك انهردة نخلص مش بكرة

مايغلاش عليك من غير فلوس خالص
بس والله بعيد انا قولتلك علشان خطرك 1100 اخر كلام والله اكتر من كده ماينفع

elmasrey123 12-01-18 08:23 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
موفق فى البيع ان شاء الله

دكتور سليمان 12-01-18 08:26 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
طيب بص بجد ده آخر كلام عشان مزعجكش تانى عشان انا عارف انى تعبتك معايا بس استحملنى :)
1000 جنيه عدا و نقداااا .... انا عارف انه يساوى والله و كفاية انه منك بس أخوك لسة حيشيله و يطلع بيه على القاهرة يفتحه عند مازنجر ب 300 جنيه و سفر رايح جاى ب 100 جنيه آدى 1400 ولسة لو حجيبلى علبة طلقات ب 275 جنيه آدى 1675 شفت بقى الموضوع مكلف ازاى
بس عامة ده بيع و شراء مفيش احراج لو اوكى اوكى مش اوكى قولى و عادى مفش مشاكل احنا كده كده حبايب :)

scorpion 12-01-18 08:32 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور سليمان (المشاركة 286357)
طيب بص بجد ده آخر كلام عشان مزعجكش تانى عشان انا عارف انى تعبتك معايا بس استحملنى :)
1000 جنيه عدا و نقداااا .... انا عارف انه يساوى والله و كفاية انه منك بس أخوك لسة حيشيله و يطلع بيه على القاهرة يفتحه عند مازنجر ب 300 جنيه و سفر رايح جاى ب 100 جنيه آدى 1400 ولسة لو حجيبلى علبة طلقات ب 275 جنيه آدى 1675 شفت بقى الموضوع مكلف ازاى
بس عامة ده بيع و شراء مفيش احراج لو اوكى اوكى مش اوكى قولى و عادى مفش مشاكل احنا كده كده حبايب :)

والله العظيم لو تنفع انا مكنتش اتكلمت معاك ولا نص كلمه بس والله العظيم اقل من 1100 متنفع

النقيب عمرو 12-01-18 08:33 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
ماخلاص بقى يا دكتور سليمان قاعد تعصر فى الراجل تعصر فى الراجل احنا فييين هنا ...محسسنى انك واقف تشترى شبشب من عالرصيف فى الغرفة التجارية ههههههههه (متزعلش منى أنا بهزر معاااك)
وبعدين هيثم خلاص اتفق معايا امبارح حيديهولى على 900 خلاص ;) p:

دكتور سليمان 12-01-18 08:36 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
ولا يهمك ياهيثم باشا و هوة المسدس والله يستاهل و كفاية انه معاااااك ومعاك اسبوع لو راجعت نفسك انا تحت امرك

دكتور سليمان 12-01-18 08:38 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
ماشى يا سيادة النقيب مقبولة منك بس كده مش بشترى شباشب ده انا بشترى ........ :)

scorpion 12-01-18 08:44 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النقيب عمرو (المشاركة 286369)
ماخلاص بقى يا دكتور سليمان قاعد تعصر فى الراجل تعصر فى الراجل احنا فييين هنا ...محسسنى انك واقف تشترى شبشب من عالرصيف فى الغرفة التجارية ههههههههه (متزعلش منى أنا بهزر معاااك)
وبعدين هيثم خلاص اتفق معايا امبارح حيديهولى على 900 خلاص ;) p:

ايه يا عم عمرو انا حاسس اني اتحطيت في الدباسه كده
متوقعناش في غلط علشان في ناس ممكن تصدق الكلام ده

النقيب عمرو 12-01-18 09:38 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
لا يا جماااااااااااااااعة اسمعوا وعوووووووووووووووووا
المسدس ده بعون الله مش حيتباع بأقل من 1100 جنيه
اى خدمة يا باشا

scorpion 12-01-18 09:41 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النقيب عمرو (المشاركة 286436)
لا يا جماااااااااااااااعة اسمعوا وعوووووووووووووووووا
المسدس ده بعون الله مش حيتباع بأقل من 1100 جنيه
اى خدمة يا باشا

ربنا يبركلك وانا فعلا مش حبيعه اقل من 1100 المسدس بالعلبه فقط واللي عايز الجراب و الطلقات يبقي في زياده 125 جنيه

Alex General 12-01-18 10:31 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scorpion (المشاركة 286441)
واللي عايز الجراب و الطلقات يبقي في زياده 125 جنيه

ممكن 115 ؟؟ هههه
(بهزر)

سيدخالد 12-01-18 10:38 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
بالتوفيق فى البيع

farouk 12-01-18 10:47 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
موفق في البيع ان شاء الله

scorpion 12-01-19 09:14 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
شكرا للاخوة علي المرور الكريم

scorpion 12-01-20 07:29 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
العرض مستمر

scorpion 12-01-21 12:44 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
سبحان الله

القانوني 12-01-21 12:31 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
كم نهايته يابرنس ؟؟؟
وعذرا أنا قرأت أول وآخر صفحة لم أطلع على كل الصفحات 11
من فضلك

scorpion 12-01-21 10:14 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستشار القانوني (المشاركة 288568)
كم نهايته يابرنس ؟؟؟
وعذرا أنا قرأت أول وآخر صفحة لم أطلع على كل الصفحات 11
من فضلك

ان شاء الله نهائي بالطلقات و الجراب و زجاجه زيت سلاح 1200
المسدس بعلبته فقط 1100

scorpion 12-01-23 09:41 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
سبحان الله

عيون الصقر12 12-01-23 10:10 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
موفق ان شاء الله البائع والمشتري

scorpion 12-01-26 01:46 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
سبحان الله

oloosa 12-01-26 02:12 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
موفق فى البيع

scorpion 12-01-26 05:18 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
تم التخفيض لسرعه البيع العرض كامل ب 1150 فقط
مسدس +جراب+20 طلقه + زجاجه زيت

scorpion 12-01-26 06:33 PM

رد: Re: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قلب الأسد (المشاركة 292936)
بص المقفول ب 950 جم بس انت العروض دية
وشوف لو عايز تبدل بس هخده منك ب 950 عشان مقفول ودة سعر المقفول
=====================
11. مسدس فولجا
يبضرب بلي مقاس 2 او 3
وبيخش في 4 سم خشب يعني ممتاز في الدفاع عن النفس
عمره محشر طلق او حصل فيه اي عيوب تعليق صوته عالي جدا
حجمه صغير جدا تقدر تحطه في اي مكان
... ... معاه 2 طبه لضرب البلي والصوت
علبته وكاس صواريخه معاه السعر مفاجأة 850 جم

. للبيع أيكول سبيشيال 99 شبيه البريتا 842
المسدس جديد بشنطته وارد الخارج
والسعر 1170 جنيه نهائى أن شاء الله
3 . بلو سي 6 التركي عيار 9مم خزنه تحمل 16 طلقة نصف الى تركي الصنع شبيه ال سي زد الحي صالح لضرب طلقات البلي والصوت و السعر مفائجة 1600 جم
4 . ريتاي بارون عيار 9مم خزنه تحمل 15 طلقة نصف الى تركي الصنع شبيه الزيج زاور الحي صالح لضرب طلقات البلي والصوت و السعر مفائجة 1240 جم

5. ايكول جاكل ديوال تركي الصنع صلح لضرب البلي و الصوت يعمل في وضع الالي (يفرغ الخرنه كاملة في ضعطة زناد واحدة ) و نصف الي
سريع الطلقات خزنتة 16 طلقة و خاصية الدبل اكشن و سعرة 1750
ekole p 29 with 10 shots and 9 ml good shooting with 1240 pounds
7 . لاول مره السلاح التحفه الفنيه ال كيمار الايطالى اللى بيضرب صوت وبلى وده الجديد فى cz
وخلى بالك ده ايطالى مش تركى كل ده بجميع مستلزماته فقط 1650 جنيه بدلا من 2400
علبه رصاص بلي فيها 50 طلقه ب340 جنيه و علبه رصاص الصوت فيها 50 طلقه ب250 جنيه
المسدسات ماسورة مفتوحة من المنشأ و فرز اول و عروض خاصة لشركات الامن و الكميات فى اى مكان تانى للاتصال 01007110767

والله السعر اللي حضرتك بتقوله ده انا مشفتوش عند حد لو انت تعرف تجيبه بالسعر ده انت اولا اكيد بفرق السعر
في كل حته في المنتدي مقفول ب 1200 المسدس بس
انا ببيع المسدس +جراب + 20 طلقه +زجاجه زيت ب 1150

scorpion 12-01-27 01:19 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
سبحان الله

goda 12-01-27 10:59 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
بصراحه جميل جدا وانا لو في مصر كنت اشتريته منك ولو يستنانى اشتريه

scorpion 12-01-28 12:02 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
والله يستني او يتباع دي حاجه بتاعه ربنا شد حيلك انت بس وانزل مصر والنصيب هو اللي يحدد :)

القانوني 12-01-28 01:59 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
من فضلك
لك رساله على الخاص
أنتظر الرد
شكرا لك

موفق ان شاء الله

scorpion 12-01-28 02:13 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
تم الرد علي الخاص
وبالتوفيق للجميع

scorpion 12-01-29 02:06 AM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
مشاركه للتجديد

scorpion 12-01-29 03:09 PM

رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون
 
سبحان الله


الساعة الآن 05:19 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir